بهترین ایده های محوطه سازی ساختمان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

برنامه ریزی برای محیط های خارجی می تواند ایجاد یک پارک سبز جدید یا یک منطقه جدید و دلپذیر برای مسکن باشد. 

معماران منظر بر اساس نیازها ، خواسته ها و نیازهای مختلف برنامه هایی را برای آنچه باید به نظر برسد ، تهیه می کنند. 
مهندس منظر همچنین می تواند محیط های بیرونی را طراحی کند ، اما اغلب با برنامه ریزی و انجام کارهای ساختمانی عملاً بیشتر کار می کند.
 

اویم شاهانه مجری برنامه های طراحی دکوراسیون و ساخت و ساز منزل میتواند شمارا در این زمینه یاری کند. بیشتر معماران منظر و مهندسان منظر در شرکت های مشاور خصوصی مشغول به کار هستند یا تجارت خود را اداره می کنند. چندین نفر نیز در دفاتر معماری شهر شهرداری ها یا ادارات فنی کار می کنند.

وظایف
معماران منظر کار می کنندبا برنامه ریزی و بهبود محیط خارجی ما. اویم شاهانه این کار می تواند شامل تولید نقاشی و مدل در مناطق مسکونی و صنعتی بزرگتر ، بلکه خیابان های فردی ، میادین و پارک ها باشد. بر اساس نیازها ، خواسته ها و نیازهای مختلف ، راه حل هایی توسعه می یابند که برای هدف عملکرد خوبی داشته باشند ، بلکه از منظر اقتصادی ، زیست محیطی و زیبایی شناسی نیز عمل می کنند. تکالیف خاص می تواند برنامه ریزی برای شکل دهی یک منطقه جدید باشد به طوری که جمعیت دارای یک محیط زندگی زیبا و دلپذیر باشند. تا سطح جزئیات ، تصمیم گیری در مورد نوع کاشت در منطقه برای جذابیت هرچه بیشتر آن ممکن است باشد.

معماران منظر همچنین می توانند با تحقیق کار کنند و به عنوان مثال بررسی کنند که یک ساختمان از جنبه های مختلف چه عواقبی را به دنبال دارد. از جمله ، این می تواند تاثیری باشد که راه سازی بر زندگی در فضای باز یا محیط یک منطقه دارد.

مهندسان منظر همچنین می توانند با طراحی محیط های بیرونی کار کنند ، اما اغلب بیشتر بر روی برنامه ریزی و برنامه ریزی ساخت و ساز خود تمرکز می کنند. این شامل انجام محاسبات مالی و نوشتن اسنادی است که تمام کارهایی که باید انجام شود را با جزئیات شرح می دهد. بعلاوه ، شما معمولاً مسئول تماس با متخصصان دیگر و تهیه خدماتی هستید که خود تیم نباید آنها را انجام دهد. برای مهندسان منظر معمول است که مدیر پروژه باشند و تیمی را که در ارتباط با یک مرکز جدید کار را انجام می دهد ، هدایت کنند.

معماران منظر و مهندسان منظر نیز می توانند با مدیریت محیط بیرون کار کنند.
اویم شاهانه این به معنای اطمینان از مدیریت و توسعه محیط هایی است که در حال حاضر وجود دارد به بهترین شکل ممکن.

آموزش
معماران منظر در دانشگاه کشاورزی در Ultuna در Uppsala یا Alnarp خارج از Malmö / Lund آموزش دیده اند. تحصیلات 5 ساله است و مدرک کارشناسی ارشد می دهد.

مهندسان منظر در برنامه مهندسی منظر در دانشگاه علوم کشاورزی سوئد (SLU) آموزش دیده اند. تحصیلات سه ساله است.

با ظهور یک منطقه جدید ، میدان های جدید ، مناطق سبز و زمین اویم شاهانه های بازی مورد نیاز است. معمار منظر با طراحی و برنامه ریزی محیط خارجی کار می کند ، در حالی که معمار مسئول شکل و عملکرد خانه است.

به عنوان یک معمار منظر ، شما همچنین می توانید یک طراح منظر نامیده شوید و با طراحی ، برنامه ریزی ، تحقیق یا مدیریت یا چندین قسمت با هم کار کنید. کسانی که با طراحی محیط بیرون کار می کنند معمولاً در ادارات کار می کنند.

این کار شامل تولید نقاشی و مدل  اویم شاهانه در مناطق مسکونی و صنعتی ، خیابان ها ، میادین یا پارک ها است. بخش عمده ای از وقت صرف برقراری ارتباط با افرادی می شود که تحت تأثیر ساخت یک منطقه مسکونی قرار خواهند گرفت. معمار منظره مناظر را جمع آوری کرده و آنها را به عنوان پیشنهادی برای منطقه مسکونی گردآوری می کند.

آموزش

برنامه معمار منظر پنج سال مطالعه تمام اویم شاهانه وقت است. آموزش در SLU (دانشگاه علوم کشاورزی سوئد) است.

آموزش مقدماتی خوب در چندین برنامه دبیرستان وجود دارد .

چشم انداز آینده

پیش بینی معماری منظر تازه فارغ التحصیل شده تعادل در سال 2025 است. تحلیل ما از جهان پیرامون نشان می دهد که دیجیتالی شدن ، شهرنشینی ، تغییر اقلیم و جهانی سازی روندهایی هستند که تقاضا برای طراحی و برنامه ریزی برای محیط های پایدار آینده را تقویت می کنند. اویم شاهانه تغییرات اقلیمی در حال تغییر و تقویت نیازهای دانش معمار منظر در مورد پایداری اکولوژیکی ، خدمات اکوسیستم و چرخه ها است.

روزهای شلوغ هفته و الزامات سختگیرانه تر برای ساخت و سازهای ساختمانی به این معنی است که هر روز تعداد بیشتری از مردم برای ساختن خانه ها ، اویم شاهانهکلبه ها و گاراژها به صنعتگران احتیاج دارند. Bygger'n اکنون یک بسته کلی را ارائه می دهد که هم به شما زمان بیشتری می دهد و هم کیفیت عالی را به شما می دهد.

"این افسانه است که بسیار ارزان تر می شود افراد هر کاری را انجام دهند"

برای ما ، "Finished" به معنای ساده این است که Bygger'n همزمان با خرید کالاها از Bygger'n با قیمت مناسب برای مشتریان ، شرکت های مشارکتی مشترکی دارد که مشتریان به آنها دسترسی دارند. مدیر کل استیان سولم در Betong-Bygg می گوید: خوب برای ما ، خوب برای Bygger'n ، و خوب برای مشتریان.

او و تعدادی از همکاران را در سه شنبه آفتابی و سرد در Byåsen ملاقات می کنیم. آنها در حال تکمیل کار بر روی پایه های دو خانه مستقل و یک کالسکه در General Bangs vei ، در نزدیکی Munkvoll هستند.

در اینجا آنها تمام کارهای بتنی را انجام داده اند ، نوعی تکلیف که تعداد آنها بیشتر است - در تمام طول سال.

- این افسانه است که شما نمی توانید در زمستان بتن ریزی کنید. همچنین این افسانه است که بسیار ارزان تر می شود افراد هر کاری را خودشان انجام دهند. ما توافق نامه های خوبی در زمینه خرید و تدارکات کارآمد داریم ، بنابراین به هیچ وجه قطعی نیست که پس اندازهای زیادی برای مردم خواهد بود تا همه چیز را خودشان ترتیب دهند. علاوه بر این ، الزامات سختگیرانه ای برای تأیید ساخت و سازها وجود دارد ، کاری که شما نیز برای انجام آن به متخصصین نیاز دارید ، استیان می گوید.

- راحت ترین حالت برای مشتری

طبق گفته Bygger'n ، از هر سه مشتری دو نفر در حال حاضر می خواهند کار توسط یک صنعتگر حرفه ای انجام شود. Børge Sand مسئول لوازم جانبی تقویت کننده در EA اسمیت است که صاحب Bygger'n است و او پیش زمینه مفهوم Finished را در زنجیره توضیح می دهد:

- این کار آسان ساختن هرچه بیشتر مشتری است. به این ترتیب می توانیم الزامات مربوط به کیفیت اویم شاهانه و اسناد را نیز برآورده کنیم. سند می گوید ، البته مشتری همچنین از طرح تضمین خوبی برخوردار است.

Bygger'n به تدریج تجربه خوبی در پروژه های Finished در پشت بام ها ، گاراژها ، پنجره ها ، درها و نوع کار Betong-Bygg در این مورد داشته است. با حضور Byåsen ، کار ادامه دارد. بتن فقط چند روز قبل ریخته شد. اکنون آن را مسواک زده و ماسه می زنند ، به طوری که سایر صنعتگران می توانند از بالا ساخت را شروع کنند. هنوز کمی حفاری و همچنین پاکسازی سایت در غیر این صورت باقی مانده است.

همراه با Betong-Bygg این روز ، شرکت Brøyting og Vedlikehold ، که همچنین در طرف مالک Betong-Bygg است. همکاری نزدیک باعث می شود که این دو شرکت در مناقصه ها و پیشنهادات به مشتریان ، مانند Bygger'n ، به راحتی همکاری کنند.

- همه مشتریان خواهان توضیحات سریع هستند. برای ما مهم است که انعطاف پذیر و خدمات گرا باشیم اویم شاهانه ، می گوید: جاهن آریلد Øye Myhre در Brøyting og Vedlikehold ، که همچنین رئیس Betong-Bygg است.

- همه چیز باید مستند باشد

استیان سولم بر الزامات کیفیت تأکید می کند ، که اکنون برای اکثر مردم سخت تر و سخت تر می شود.

-همانطور که گفته شد؛ شما هنوز هم می توانید کارهای زیادی انجام دهید ، اما همه چیز باید مستند باشد. ما روال های خوبی برای این کار داریم ، در حالی که یک سازنده سرگرمی معمولی نمی تواند از امنیت کافی برخوردار باشد. اگر در اسناد و مدارک مشکلی دارید ، اگر اتفاقی بیفتد ، شرکت بیمه نیز می تواند چالش هایی داشته باشد.

-بله ، ما در حال اصلاح یا بازسازی برخی از ساخت و سازهای کج هستیم. روش خاصی برای انجام این اویم شاهانه کار وجود ندارد. Aleksander Kvello-Aune ، که مدیر پروژه در General Bangs vei بوده است ، با گرانی گران خواهد بود.

می توانید به هر فروشگاه Bygger'n بروید ، با یک مشاور متخصص وقت بگیرید و سفارش خود را انجام دهید.

  • نزدیکترین فروشگاه Bygger'n خود را پیدا کنید
 




:: بازدید از این مطلب : 5637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 2 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی