چه غذایی برای سگ ها بخریم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

10 تا از بهترین غذا برای سگ ها

اگر درست باشد که هر بهترین غذا برای سگ ها سگ برای خودش داستانی است ، به همان اندازه درست است که غذاهای زیادی برای سگ در بازار وجود دارد ، بعضی ارزان تر ، دیگران از نظر تغذیه ای قطعاً بهتر: توانایی بهترین تولید کردن انتخاب برای دوست چهار پا خود را. پنجه کاملا پیچیده است.
مشاوره 30 ژانویه 2020 10:35از کدام تیم Compro

هر سگ به خودی خود داستانی است و اگرچه بهترین غذا برای سگ ها غذای خشک سگ غذایی بسیار محبوب در بین صاحبان در سراسر جهان است ، اما انتخاب بهترین راه حل برای تغذیه دوستان چهار پا ما شاید سخت ترین کار باشد. دلیل این امر این است که هر سگی به ویژه از نظر تغذیه ای سلیقه و نیازهای خاص خود را دارد و بنابراین بسیار مهم است که بتوانیم مواد غذایی را برای تغذیه آنها به بهترین شکل پیدا کنیم. همچنین چندین ماده غذایی وجود دارد که حتی می تواند برای سگ ها مضر باشد و از این رو لازم است مراقب باشید که به آنها داده نشود. به همین دلیل است که غذای خشک سگ بهترین راه حل در نظر گرفته می شود: این یک غذای متعادل است بهترین غذا برای سگ ها و بیش از هر چیز با مواد مناسب نژاد تهیه می شود.

با این حال ، غذاهای زیادی برای سگ در بازار وجود دارد ، برخی ارزان تر ، برخی دیگر از نظر تغذیه ای کاملاً بهتر ، و اینکه بتوانید بهترین انتخاب را برای چهار قلو خود انجام دهید ، بسیار پیچیده است.

به همین دلیل ، ما به زودی در مورد تمام عواملی که باید برای انتخاب بهترین غذای خشک سگ برای نیازهای شما در نظر بگیریم صحبت خواهیم کرد ، اول از همه در مورد تمام عواملی که باید قبل از انتخاب نوع خاصی از خوراک در نظر بگیرید صحبت خواهیم کرد ، بهترین غذا برای سگ ها و سپس محصولات را لیست می کنیم که - از نظر ما - آنها بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهند ، آنها را به دسته های خاصی تقسیم می کنند: به این ترتیب ما می توانیم برای همه نیازهای دوستان چهار پا خود راه حلی پیدا کنیم.

غذای سگ چگونه باید باشد
برای ارائه اولین دستورالعمل ها در مورد چگونگی غذای خشک سگ ، فکر می کند صنعت غذای حیوانات خانگی اروپایی ، که طبق آن کیفیت غذای سگ باید در نظر گرفته شود:

کامل : یعنی داشتن همه مواد مغذی و در مقادیر کافی.
ایمن : نباید حاوی عنصری باشد که به سلامتی سگ آسیب برساند.
متعادل : باید حاوی تمام مواد مغذی در بهترین غذا برای سگ ها نسبت مناسب باشد -

خوش طعم : باید سگ را راضی کند و باید بو و طعم خوبی داشته باشد.
قابل هضم : باید به راحتی توسط بدن سگ جذب شود.
چگونه بهترین غذای سگ را انتخاب کنیم
برای انتخاب بهترین غذای خشک سگ ، لازم است عوامل زیادی را در نظر بگیرید ، همه مهم ، که با آنها امکان تشخیص کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد.

کامل یا مکمل
اولین چیزی که باید قبل از خرید ارزیابی بهترین غذا برای سگ ها شود عبارت درج شده در تمام غذاهای سگ است ، و با آن تفکیک کلان بین غذای فروشی مشخص می شود: کامل و مکمل.

کامل: تعریفی است که نشان می دهد غذای موردنظر حاوی تمام عناصر لازم برای یک رژیم غذایی سالم و کامل است.
مکمل: این تعریفی است که بر لزوم تلفیق خوراک برای مشاهده بهترین غذای خشک برای سگ ها اینجا کلیک کنید. با سایر مواد غذایی ، برای کامل شدن رژیم غذایی حیوان خانگی ما تأکید می کند.
منشا گوشت
اولین سوالی که بسیاری از مردم در مور بهترین غذا برای سگ ها غذای سگ می پرسند ، منشا گوشت مورد استفاده است. معمولاً این مواد زائد حاصل از محصولاتی است كه برای استفاده انسان استفاده می شود و اتحادیه اروپا مقررات بسیار سختگیرانه ای را در این زمینه وضع كرده است: شركتهای تولیدی موظفند از گوشت حیواناتی كه تحت كنترل دقیق هستند استفاده كنند و استفاده از حیواناتی را كه برای آنها كنترل نشده است منع می كنند. غذای مورد نظر برای زنجیره تأمین انسانی.

برچسب
برچسب یکی دیگر از فاکتورهای مهم دیگری است که باید قبل از خرید در نظر بگیرید. ضروری است و باید نگرانی اصلی هر صاحب سگ باشد که یاد بگیرد چگونه آن را بخواند. زیرا دقیقاً روی برچسب است که مواد تشکیل دهنده ، مواد افزودنی و اجزای تحلیلی متمایز کننده هر ماده غذایی گزارش می شود.

عناصر
لیست مواد تشکیل دهنده یکی از اطلاعات موجود در بهترین غذا برای سگ ها برچسب خوراک است ، و لیست تمام مواردی است که برای تولید مواد غذایی مورد استفاده استفاده شده است. هنگام خواندن این لیست ، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که جانشینی تصادفی نیست ، بلکه به ترتیب نزولی مقادیر استفاده شده است: به طور خلاصه ، اولین ماده موجود در لیست همان ماده ای است که در مقدار بیشتری وجود دارد و به دنبال آن سایر مواد .

لیست مواد تشکیل دهنده نیز می تواند کم و بیش دقیق باشد ، برخی از تولید کنندگان همه مواد تشکیل دهنده را گزارش می دهند ، برخی دیگر آنها را بر اساس دسته بندی ها سازماندهی می کنند ، برخی دیگر نیز درصد دقیق حداقل مقدار مورد استفاده را در کنار هر ماده تشکیل می دهند.

به عنوان مثال ، اگر برچسب "گوشت و مشتقات بهترین غذا برای سگ ها حیوانی (مرغ 15٪)" را نشان دهد ، به این معنی است که در آن کروکت های خاص تولید کننده حداقل 15٪ گوشت مرغ را تضمین می کند ، اما ممکن است گوشت از انواع دیگر وجود داشته باشد: جزئیات مهمی که باید بخاطر بسپارید ، مخصوصاً اگر سگ شما نسبت به چیزی تحمل یا حساسیت دارد.

مواد افزودنی
همه آنها عناصری هستند که برای اهداف مختلف ، چه تغذیه ای و چه محافظتی ، به لرزیدن اضافه می شوند. ویتامین ها ، مواد نگهدارنده ، آنتی اکسیدان ها یا رنگ ها تنها برخی از عناصری هستند که تولیدکنندگان می توانند به لرزش اضافه کنند و طبق بهترین غذا برای سگ ها مقررات اتحادیه اروپا ، تنها موادی که به دلیل ایمنی و بی خطر بودن آنها برای سلامتی سگ شناخته می شوند ، می توانند به عنوان مواد افزودنی استفاده شوند.

این عناصر به گونه ای طراحی شده اند که خصوصیات ارگانولپتیک محصول را برای مدت طولانی بدون تغییر نگه دارند و در عین حال با افزودن مواد معدنی ، اسیدهای آمینه یا ویتامین ها ، آن را از نظر تغذیه ای کامل می کنند.

ملفه های تحلیلی
با استفاده از این مورد ، خواص تغذیه ای غذا گزارش می شود: بهترین غذا برای سگ ها در اینجاست که درصد چربی ، فیبر ، پروتئین ، خاکستر و غیره ذکر شده است. و مانند غذای انسان ، تعیین اجزای تحلیلی نیز در آزمایشگاه در غذای حیوانی انجام می شود.

علائم تغذیه ای
اطلاعات مربوط به تغذیه یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای خواندن روی برچسب است ، زیرا آنها مقدار روزانه مصرفی را بر اساس وزن سگ نشان می دهند. و با توجه به ترکیبات مختلف هر نوع متفاوت لرزیدن ، این رقم همیشه یکسان نیست. در برخی موارد ، ممکن است توصیه هایی در مورد تقسیم وعده های غذایی نیز ارائه شود که ، مگر اینکه توسط دامپزشک دستور خاصی داده شود ، باید به دو وعده در روز تقسیم شود تا میزان موجود در معده کاهش یابد و خطر پیچ خوردگی بهترین غذا برای سگ ها معده کاهش یابد.

10 بهترین غذای خشک برای سگ های بزرگسال
انتخاب بهترین غذای سگ به عوامل زیادی مانند سن ، نوع فعالیت بدنی یا هرگونه حساسیت یا عدم تحمل بستگی دارد. در زیر می توانید یک رتبه بندی از 10 بهترین غذای خشک برای سگ ها را که برای حیوانات بزرگسال و متوسط ​​انتخاب شده است بخوانید: برای هر بهترین غذا برای سگ ها یک از انواع ، توله سگ ، نسخه کوچک و بزرگسال همچنین غذای خشک برای سگ های کوچک یا سگ های بزرگ نیز موجود است .

1 - آکانا پاسیفیکا

آكانا یكی از بهترین مارك های غذای سگ است و در آكانا پاسیفیكا غذایی را ارائه می دهد كه منحصرا از ماهی تشكیل شده است. این ماده غذایی به ویژه برای حیواناتی با مشکلات عدم تحمل یا افزایش حساسیت مناسب است ، اما واضح است که برای سگ های با سلامتی بهترین غذا برای سگ ها کامل نیز عالی است. ماهی 70٪ از مواد مورد استفاده را نشان می دهد. این یک خوراک عالی تک پروتئینی است.

-11٪
ACANA Regionals Dog Pacifica kg. 11.4 غذای خشک بدون دانه برای سگ ها
78،00 € 87،90 €
مشاهده در آمازون
2 - Forthglade را با فشار سرد فشار دهید

Forthglade سرد فشرده  خوراک به دمای بالا به منظور نگه داشتن تمام مواد مغذی بدون تغییر قرار گیرند. در انواع مختلف ، از جمله دو دانه آزاد ، در میان گزینه های مختلف ، یک محصول عالی برای ارزش پول است. بعلاوه ، این یکی از معدود غذاهای سگ است که علاوه بر بسته های بهترین غذا برای سگ ها معمولی 12 کیلویی ، در بسته های 6 کیلویی نیز یافت می شود.


غذای خشک سگ Forthglade Cold Pressed
82،40 €
مشاهده در آمازون
3 - آلفا روح فقط ماهی

آلفا روح فقط ماهی هستند قطعات دیگر سرد تا به عنوان زد به تحت تاثیر قرار ارزش تغذیه ای است. آنها در چهار عطر و طعم مختلف موجود هستند ، خطوط فاقد دانه و بدون گلوت ، بسیار قابل هضم و با طعم مطبوع و مطبوع سگ ها هستند. این یکی از معدود خوراک هایی است که ادعا می کند کاملا فاقد مواد افزودنی است.


Alpha Spirit 42025 Only Fish Complete Hypoallergenic غذای خشک بهترین غذا برای سگ ها برای سگ های بزرگسال 12000 گرم

67،27 €
مشاهده در آمازون
4 - حساس بزرگسالان Simpsons Premium

سیمپسونها حق بیمه بزرگسالان حساس  یک غذای پروتئینی تنها بزرگ است که مناسب برای سگ با حساسیت های غذایی است. این یک لیست کامل بسیار کوچک از مواد تشکیل دهنده است و حداقل از 45٪ گوشت بره تشکیل شده است که حتی برای سگهایی که دارای بهترین کام هستند بسیار هضم و خوشمزه است. دانه ندارد ، ضد حساسیت است و برای همه اندازه ها مناسب است. این واقعا یک محصول کاملا کامل و با کیفیت عالی است.


گوشت بره و سیب زمینی حساس بزرگسالان Simpsons 12 کیلوگرم
مشاهده در آمازون
5 - Farmina N&D Grain Free

Farmina N & D دانه رایگان  هستند کیبل ویژه که در آن به جای غلات مانند بهترین غذا برای سگ ها ذرت و گندم، این شرکت برای به اصطلاح دانه باستان، مانند گربه، قهوه ای و برنج جو تصمیم گرفتند، خیلی بهتر شده توسط دوستان چهار پا ما تحمل و سرشار از فیبر است. از نقاط قوت این کروکت ها می توان به غنی بودن پروتئین با منشا حیوانی و همچنین افزودن غلات با کیفیت در مقادیر کم اشاره کرد. این ماده غذایی مناسب برای همه سبک های زندگی است که حاوی گلوکوزامین و سولفات کندرویتین برای محافظت از مفاصل و جلوگیری از مشکلات مفصلی است. ارزش پول بسیار جالب است.

-10٪
Farmina - NdGr. کدو تنبل بدون دردسر - بره - کیلوگرم بلوبری. 12 توله سگ / م
61،20 € 67،90 €
مشاهده در آمازون
6 - رویال کنین ماکسی خشک

کروکت های خشک و متعادل Royal Canin Maxi که قادر به تأمین نیازهای بهترین غذا برای سگ ها غذایی سگ هستند نیز به عنوان یک نسبت کیفیت / قیمت بسیار جالب توجه هستند  . مقدار پروتئین ها در مقایسه با محدوده قیمتی که در آن فروخته می شوند ، بیشترین و نسبت کیفیت / قیمت از بهترین محصولات در بازار است. آنها از رشد کنترل شده و تغذیه سگ اطمینان حاصل می کنند و جدول دوز آن بسیار دقیق است.

-4٪
ROYAL CANIN Maxi Adult Dry Dog 15 کیلوگرم غذا برای سگهای بزرگ
57،38 € 59،56 €
مشاهده در آمازون
7 - شجاعت

کروکت های Bravery نیز عالی هستند ، مارکی که اگرچه کم شناخته شده است ، اما یکی از بهترین ارزش پول را به شما ارائه می دهد. این خوراک ها در قالب ها و طعم های مختلف از جمله بسیاری از دانه ها موجود نیستند ، از گوشت به عنوان اولین ماده تشکیل دهنده استفاده می کنند بهترین غذا برای سگ ها و از تاپیوکا به عنوان منبع کربوهیدرات به جای سیب زمینی کلاسیک استفاده می کنند ، که حتی برای حساس ترین سگ ها نیز عالی است. سرشار از ویتامین های B و پروتئین ها ، دارای ارزش غذایی بالایی هستند و به لطف میکروارگانیسم های موجود در مخمر مورد استفاده ، عملکرد روده و سیستم ایمنی بدن را ترجیح می دهند.


Bravery CROQUETTES Lamb Adult Dog size Medium - Large - 12 kg - MONOPROTEIC، HYPOALLERGENIC، 100٪ Natural، 100٪ CUDELITY Free
59،69 €
مشاهده در آمازون
8 - مرغ و انار Farmina N&D

انواع کروکت هایی که قبلاً در بالا دیده شده است ، مرغ و انار Farmina N&D از نظر ارزش پول جایگزین بسیار خوبی هستند. همچنین در این نوع شرکت از غلات باستانی استفاده می کند و وجود انار باعث تغذیه و خوش طعم شدن می شود. آنها برای همه سبک های زندگی مناسب بهترین غذا برای سگ ها هستند و ارزش بسیار خوبی برای پول دارند.  

-3٪
دانه متوسط ​​و بزرگسالان Farmina N&D ، Pollo e Melograno ، 12 کیلوگرم
52،12 € 53،90 €
مشاهده در آمازون
9 - Iams for Vitality

 غذای خشک سگ Iams for Vitality حاوی مواد معدنی و مواد مغذی است که به جلوگیری از تجمع تارتار ، داشتن دندان های سالم و تولید ویتامین D کمک می کند که برای استحکام و استحکام استخوان های سگ ضروری است. علاوه بر این ، وجود پروتئین های حیوانی با کیفیت بهترین غذا برای سگ ها بالا عضلات را قوی نگه می دارد ، در حالی که ترکیب آنتی اکسیدان ها و ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. سرانجام ، غلظت غنی اسیدهای چرب باعث بهبود رفاه پوست و کت می شود. اینها غذای سگ است که برای دوستان چهار پا کمی بزرگتر توصیه می شود ، زیرا همه آنها را برای تقویت خود به آنها نیاز می دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 6937
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 14 اسفند 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی