طرای و ساخت ویلا در دوران کرونا چگونه است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیا منازل های ایرانی انعطاف پذیرتر هستند؟

 

آینده برای خانه ها با استفاده از فضای چندگانه و حکاکی رویکردی مشابه با قابلیت های ویلا های مدرن با شامل سالن های ورزشی ، فضای کاری و یا ایجاد اتاق های مخصوص برای بچه ها که از راه دور در کلاس های مجازی آموزش ببینند ، ساخته خواهد شد. فضاهای جدید دیگری ایجاد می شود مانند بالا رفتن سینماهای خانگی و مکانهای تفریحی قریب الوقوع است.

 

 

 

چرا مردم به خانه های روستایی روی آوردند؟

 

بسیاری از طراحان داخلی اعلام کرده اند که بعد از اقدامات قفل شونده و اقدامات قرنطینه ، چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟ ساخت آپارتمان بسیاری از مشتریان خواستار فضاهای کوچک و بزرگ در فضای باز هستند و سبک زندگی روستایی را ترجیح می دهند. تخت های بلند شده ، چکش چوبی در حیاط یا مرواریدها مطمئناً بیشتر خواستار خواهند شد.

 

 

 

تاثیر کرونا بر طراحی پایدار

 

در حالی که وقت آزادتری را در قرنطینه سپری می کردید ، متوجه شدم که قبض های سودمندی بالاتر می پردازید. بنابراین کارآیی انرژی جای خود را به عنوان اولویت اصلی برای افرادی که می خواهند خانه های خود را نوسازی کنند ، گرفت. برای کاهش مشکل ، ساخت ویلا اثربخش ترین روش ، حفظ انرژی برای استفاده از القاء مؤثر است. این باعث می شود که ما در خانه های خود مواد پایدار تری را اجرا کنیم.

منبع

http://www.3zar.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%a8%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%85%da%af%db%8c





:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 15 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی