.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

چه چیزی به مرد بدهید: ایده های برتر هدیه برای مردان

 

 

هر زن دیر یا زود با این سوال که چه چیزی باید به یک مرد بدهد گیج می شود. و این اصلاً به این معنی نیست که یک زن نمی داند چه چیزی را به یک مرد ارائه دهد.

 

مسئله این است که زنان همیشه می خواهند به مرد هدیه دهند ، انتظارات را توجیه می کنند ، به طوری که هدیه به یک مرد با افکار مبهم مواجه نشود (اگر نباید باشد) ، تعجب و غیره.

در آستانه تعطیلات ، این سوال که چه چیزی به یک مرد ارائه شود ، فوری ترین نگرانی زنانه می شود ، زیرا شما باید به سرعت یک هدیه زیبا و ضروری برای یک مرد پیدا کنید تا بتواند همه کارهای مهم سال نو را انجام دهد ، روز ولنتاین ، تولد یا جشن دیگری.

تیم تصمیم گرفته است تا به شما زنان عزیز و دلسوز ما بگویید که چه چیزی را برای این یا آن تعطیلات به یک مرد بدهید و چه هدایای اصلی برای مردان مانند نمایندگان قدرتمندان.

نکاتی برای هدیه دادن به یک مرد: بهترین هدیه برای مردان - ایده ها


اکنون هدیه برای مردان از تنوع دلپذیری برخوردار است و به زنان اجازه می دهد تا به راحتی تصمیم بگیرند که به یک مرد چه هدایایی بدهند.

هدیه ای برای یک مرد در روز ولنتاین ، روز تولد و هر تعطیلات مردانه دیگر باید با در نظر گرفتن علایق مرد ، ویژگی های فردی شخصیت او ، شیوه زندگی انتخاب شود که تعیین می کند کدام هدیه برای یک مرد بهترین باشد .

 

از آنجا که زنان غالباً به آنچه به مرد می دهند شک می کنند ، به دلیل لحظات خاص ، تصمیم گرفتیم از عاملان ناآرامی زنان بپرسیم که مرد با توجه به سطوح مختلف ارتباطات ، چه هدیه ای را دوست دارد و چه چیزی را به مرد.

آن دسته از مردانی که با آنها صحبت کردیم در مورد اینکه مردان به اتفاق آرا هدیه ای انتخاب می کنند ، پاسخ دادند که هر مردی بیش از هر چیز خواستار توجه و هدیه برای مرد است.

با وجود این ، به ما گفته می شود که بهتر است به مرد چیزهای مورد نیاز خود را بدهیم. و اگر می دانید به چه چیزی نیاز دارید ، بهترین هدیه برای یک مرد پیدا می شود.

اگر مردی در دفتر کار می کند ، می تواند هدیه ای فوق العاده برای لوازم اداری آقایان باشد.

اینها می توانند مجسمه ها و سوغاتی هایی با مضامین تجاری باشند که باعث استحکام بیشتر محل کار یا دفتر کار می شوند.

 

بهترین جواب برای دادن عطر مردانه در روز ولنتاین ، تولد و هر عید تعطیلات دیگر .

عطر مردانه جدیدی که یک زن دوست دارد ایده هدیه ای عالی برای یک مرد است.

اگر این مرد محبوب شماست ، همزمان برای مرد و خود هدیه بگیرید ، زیرا در درجه اول از این عطر لذت خواهید برد.

ایده بعدی که به یک مرد می دهید Gadgets خواهد بود ، هر کس که هر چیزی بگوید ، اما مردان واقعاً نوآوری در فن آوری را دوست دارند ، بنابراین دستگاه ها بهترین هدیه برای یک مرد هستند.

بسته به اینکه مرد چقدر به شما نزدیک است ، می توانید دستگاه های رایانه ای ساده تر ، اما نه لزوما (ماوس ، فلش ، صفحه کلید و غیره) را انتخاب کنید یا یک هدیه شخصی تر به مناسبت روز ولنتاین یا روز تولد برای مرد بخرید.

 

یک مرد قطعاً از یک گوشی هوشمند جدید از آخرین مدل ، یک ساعت شیک یا یک لپ تاپ زیبا و حداکثر عملکرد قدردانی خواهد کرد.

اگر نمی دانید چه چیزی را به دوست پسر یا شوهر محبوب خود بدهید ، احتمالات زیادی وجود دارد ، زیرا چه کسی غیر از همسر یا همسر محبوب شما می داند که چه چیزی به مرد برای تولد ، سال نو ، تعطیلات مرد و غیره بدهد.

در این مورد ، یک مورد جدید جدید از دسته لباس ، کفش ، لباس زیر مردانه یا لوازم جانبی مردانه - یک هدیه عالی که با آن مراقبت و عشق خود را به یک مرد نشان می دهید.

بله ، و همه ما کاملاً درک می کنیم که مردان مطمئناً چنین نخواهند شد ، و آنها دوست ندارند در جستجوی شلوار جین مد روز یا یک ژاکت گرم و خوب خرید کنند.

علاوه بر عطرها ، یک ایده مفید برای لوازم آرایشی مردانه به ویژه محصولات مراقبت از پوست ، لطفاً مردی را با توجه قرار دهید. او قطعاً از آن استقبال خواهد کرد.

ایده بعدی که به یک مرد می دهید وسایل و لوازم جانبی اتومبیل خواهد بود.

 

این قطعاً یک هدیه واقعی برای یک مرد است. اما برای اینکه بدانید دقیقاً چه چیزهایی را از تجهیزات اتومبیل به مرد بدهید ، به شما توصیه می کنیم که پیشاپیش در مورد نیازهای او از مرد پرس و جو کنید تا دقیقاً حدس بزنید که چه چیزی به مرد بهترین است.

بسیاری از مردان ماهیگیری را دوست دارند ، بنابراین چرخش یک هدیه عالی برای یک مرد است .

اگر جک مورد علاقه شما از همه حرفه ها باشد ، می توانید مجموعه ای از ابزارها را به یک مرد بدهید که قطعاً به کارتان می آید. یک هدیه مفید ، نه؟

انتخاب هدیه برای مردی که به خوبی می شناسید ساده ترین کار است. اما پیدا کردن یک هدیه مناسب برای یک مرد - یک دوست ، یک رئیس ، یک همکار دشوارتر خواهد بود.

با این حال ، ممکن است به مردی که خیلی خوب نمی شناسید هدیه دهید و حدس بزنید چه چیزی است.

یکی از ایده های جهانی که به مرد تعطیلات ، تولد یا سالگرد مرد می دهد ، مجموعه خوبی از الکل و انواع نخبه چای یا قهوه محسوب می شود.

چنین هدیه ای تقریباً همیشه برای یک مرد مناسب است ، بنابراین این گزینه ویژه به یک پاسخ بسیار معمول برای این سوال تبدیل می شود که چه چیزی به یک مرد بدهید.

در لیست بعدی ، آنچه را که ما به یک مرد ارائه خواهیم داد - رئیس ، آشنا ، کوپن هدیه همکار ، بدون شک چنین هدیه ای برای یک مرد مانند او خواهد بود و بدون شک مناسب خواهد بود.

 

اگر مردی عاشق خواندن است ، و امروزه این افراد زیاد هستند ، کتاب خوبی به مرد بدهید. اغلب یک هدیه مفید برای یک مرد در قالب یک کتاب - دائرlopالمعارف بسیار محکم به نظر می رسد.

اگر مردی خواندن را دوست ندارد ، می توانید یک کتاب مردانه به او بدهید ، کتاب دیگری که زیر چمدان یا جعبه ای برای نگهداری عینک ساخته شده است. همچنین یک هدیه بسیار بدیع برای یک مرد.

در حقیقت ، هنوز ایده های زیادی برای هدیه دادن به یک مرد وجود دارد. اینکه چقدر هدیه خوبی برای یک مرد انتخاب خواهیم کرد به این بستگی دارد که این مرد را به چه خوبی بشناسیم.

شما می توانید یک شام عاشقانه ، یک سفر ، یک پیاده روی در زیر آسمان پر ستاره برای یک مرد فراهم کنید. بله ، حتی چنین هدیه ای برای یک مرد دلپذیر خواهد بود ، زیرا همه چیز برای مردان به اندازه برداشت هایی که این یا آن هدیه برای یک مرد ایجاد می کنند ، مهم نیستند.

انتخاب هدیه برای یک مرد



:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 29 تير 1400
.

چگونه یک جفت کفش کوهنوردی خوب انتخاب کنیم

 

چگونه چکمه های پیاده روی را انتخاب کنیم

پیاده روی: کارهای زیادی در نیوزلند انجام می شود ، به خصوص اگر در یک سفر کوله پشتی یا تعطیلات کار در اینجا باشید. کفشی که برای عبور از مناظر مغشوش شهرستان انتخاب می کنید یا می تواند با هر قدم شما را لعنت کند یا اینکه به هیچ وجه به آن فکر نکنید. مورد دوم همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، درست است؟ بنابراین انتخاب یک جفت چکمه یا کفش کوهنوردی متناسب با پاها و نیازهای پیاده روی شما یک مورد ضروری در هنگام انجام یک سال فاصله در نیوزیلند است. نحوه انتخاب چکمه های پیاده روی را در این راهنما بیابید.

آیا باید کفش کوهنوردی یا چکمه تهیه کنید؟ همه اینها به نوع پیاده روی شما بستگی دارد. به همین دلیل ما لیستی حرفه ای و موافق از هر نوع کفش کوهنوردی را تهیه کرده ایم ، بنابراین شما می توانید بهترین گزینه را برای جاه طلبی های خود انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب یک جفت کفش کوهنوردی مناسب ، 10 نکته برای انتخاب چکمه های کامل پیاده روی برای نیوزیلند را بررسی کنید .

 

چه ماده ای برای چکمه های کوهنوردی بهتر است؟

بنابراین دستیار فروشگاه شما را در مقابل صف کفش و چکمه از مواد مختلف قرار داده است ، از مش گرفته تا چرم گرفته تا برخی مخلوط های دقیق. همه ی اینها چه معنایی میدهد؟!

  • یک ماده بیرونی مشبک قابلیت تنفس را دارد که برای پیاده روی در دمای گرمتر بهار و تابستان ایده آل است. اتمام آب و هوا و فصول نیوزیلند در اینجا .
  • مواد چرمی در برابر همه عناصر محافظت می کنند: باران ، سرما ، برف که نام آن را می گذارید. با این حال ، کمتر قابل تنفس است.
  • مواد مصنوعی مانند پلی استر ، نایلون و چرم مصنوعی سبک تر از چرم هستند ، دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند بنابراین می توانید آنها را سریعتر بشکنید و از چرم ارزان تر هستند. با این حال ، ممکن است دوام چندانی نداشته باشند.

از هر ماده ای که تصمیم می گیرید ، مطمئن شوید که چکمه یا کفش شما ضد آب است. مارک های ضد آب مانند Gore-Tex ، Outdry و eVent ضد آب بودن را با قابلیت تنفس ارائه می دهند. علاوه بر این ، چرم ضد آب بیشتر از سایر پارچه ها م effectiveثر است.

کفش پیاده روی (مدل کم برش)

کفش های پیاده روی دارای همان ویژگی های چکمه های پیاده روی هستند که دارای مواد مقاوم و محکم در کف هستند ، اما از مچ پا بالاتر نمی روند. در حالی که برخی به نظر می رسد مانند مربی است ، برخی دیگر نسخه های کم کفش چکمه های سنتی پیاده روی هستند.

ایده آل برای : پیاده روی های یک روزه یا پیاده روی کوتاه مدت چند روزه با کوله پشتی کمتر از 9 کیلوگرم. شما به مسیرهای کاملاً مشخصی بچسبید ، که معمولاً در نیوزیلند چنین است زیرا اکثر مسیرها توسط وزارت حفاظت به خوبی حفظ می شوند .

جوانب مثبت کفش های پیاده روی
  • آنها برای پیاده روی هایی که کوله پشتی سبک یا فقط خودتان دارید بسیار سبک وزن هستند.
  • آنها فضای زیادی را در چمدان شما اشغال نخواهند کرد.
  • کفش های پیاده روی در کف و مواد خارجی پشتیبانی خواهند داشت و باعث حمایت بیشتر آنها نسبت به مربیان می شود.
  • آنها با موادی ساخته شده اند که مقاومت در برابر سایش را ایجاد می کنند ، بنابراین برای بسیاری از پیاده روی ها ادامه خواهد داشت.
  • بدون پشتیبانی از مچ پا و وزن سبک به این معنی است که شما به طور کلی می توانید در کفش های کوهنوردی سریعتر حرکت کنید.
منفی کفش های پیاده روی
  • پشتیبانی از مچ پا حداقل است.
  • همه مدل ها برای زمین های ناهموار ایده آل نیستند.
  • آب در هنگام باران شدید یا راه رفتن از طریق جوی ها به احتمال زیاد به کفش سرریز می کند ، و این ویژگی های ضد آب را بی معنی می داند.
 
چکمه های پیاده روی (مدل میان برش)

این جایی است که کفش به یک بوت تبدیل می شود و در میانه راه مچ پا را بالا می برد و پشتیبانی بیشتری می کند اما انعطاف پذیری کمی به پا می دهد. به طور کلی ، آنها نسخه های برش بالاتر کفش های پیاده روی هستند.

ایده آل برای : سفرهای یک روزه یا پیاده روی های چند روزه در مناطق ناهموار. شما 12 کیلوگرم بار دارید و برای ضعف مچ پا به پشتیبانی نیاز دارید.

مزایای چکمه های پیاده روی
  • آنها از مزایای سبک وزن کفش پیاده روی برخوردار هستند.
  • پشتیبانی از مچ پا بیشتر از کفش پیاده روی است.
  • طیف خوبی از مدل های ضد آب را پیدا خواهید کرد.
  • به احتمال زیاد از محافظ درپوش انگشتان برخوردار هستند.
  • مقاومت عالی در برابر سایش.
منفی چکمه های پیاده روی
  • معمولاً چکمه های کوهنوردی میانبر به زمان شکستن نیاز دارند.
  • ماندگاری آنها به اندازه کفش های کوهنوردی با وضوح بالا نیست.
چکمه های پیاده روی (مدل با برش بالا)

چکمه های پیاده روی با بالاترین برش وجود دارد ، که معمولاً با یک توری که به دور مچ پا بسته می شود ، از مچ پا پشتیبانی بیشتری می کند. ارتفاع چکمه های کوهنوردی می تواند به 13 سانتی متر بالاتر از کفش های کوهنوردی برسد.

ایده آل برای : پیاده روی با بارهای سنگین تر در حدود 14 کیلوگرم. برای چندین روز با زمین های متنوع و ناهموار و پیاده روی روبرو هستید. (نیاز به انتخاب کوله پشتی دارید؟ نگاهی به توصیه های ما در اینجا بیندازید ).

مزایای چکمه های با برش بالا
  • اگر مستعد مچ پا و زانوهای غلت خورده هستید ، پشتیبانی عالی از مچ پا ضروری است.
  • آنها حمل بارهای سنگین تر را روی پا راحت تر می کنند.
  • آنها فوق العاده با دوام هستند و بسیار زیاد افزایش خواهند یافت.
  • آنها پشتیبانی کافی برای مقاومت در برابر هرگونه زمین و محافظت از پاهای شما را دارند.
منفی چکمه های برش بالا
  • این چکمه ها سرعت شما را پایین می آورند.
  • آنها اغلب برای سفرهای یک روزه یا پیاده روی در مسیرهای کاملاً مناسب بسیار زیاد هستند.
  • پوشیدن می تواند مدت طولانی طول بکشد ، که برای جلوگیری از تاول زدن بسیار مهم است.
 

طرحی که شبیه چکمه های کوهنوردی است ، چکمه های کوهنوردی مخصوص کوهنوردان افراطی هستند. بوت بالاتر از چکمه های پیاده روی بلند می شود و کف آن بسیار سفت است. آنها معمولاً می توانند تجهیزات کوهنوردی و کرامپون را در خود جای دهند.

ایده آل برای : محیط های شدید شما با حمل کوله پشتی سنگین به یخچال های طبیعی و کوه های برفی سفر می کنید شما یک کوهنورد هاردکور هستید!

جوانب مثبت چکمه های کوهنوردی
  • مناسب ترین کفش های زمستانی و آلپ.
  • آنها برای پذیرش کرامپن طراحی شده اند.
  • وزن سنگین آنها باعث می شود در برابر حمل بارهای سنگین بهتر مقاومت کنید.
  • عایق بندی خوبی برای گرم نگه داشتن پاها است.
منفی چکمه های کوهنوردی
  • بدون تنفس
  • آنها سرعت شما را کم می کنند.
  • آنها بیشتر از آنچه برای بیشتر مسیرهای مسیر در نیوزیلند نیاز دارید ، یک بوت هستند.

مناسب مناسب!

بنابراین ، شما انتخاب کرده اید که چه نوع کفش یا بوت را می خواهید. مهمترین چیز اطمینان از مناسب بودن آنهاست ، بنابراین می توانید از تاول و کبودی انگشتان پا جلوگیری کنید. در اینجا نکات مربوط به نصب بوت آورده شده است:

  • مطمئن شوید که متناسب باشند. هنگام پا زدن نباید پاشنه بلند شود ، در حالی که انگشتان شما جای تکان خوردن دارند. شما نمی خواهید هنگام پا زدن انگشتان پا به جلوی کفش برخورد کند.
  • چکمه کوهنوردی را با جورابهایی که احتمالاً هنگام پیاده روی به پا خواهید کرد ، امتحان کنید.
  • آنها را قبل از سفر بزرگ جا دهید! با چکمه های جدید خود پیاده روی کوتاه کنید یا حتی در آنها در خانه یا خوابگاه خود بگردید. برخی از متخصصان توصیه می کنند دو هفته قبل از پیاده روی بزرگ ، به خصوص با چکمه های کوهنوردی با اندازه بالا ، بپوشید.
  • هنگام چکمه و پوشیدن آنها ، این کار را اواخر روز که پاهای شما متورم است انجام دهید. این بیشتر نمایانگر وضعیت شما در هنگام پیاده روی است.

آیا در مورد انتخاب یک جفت کفش کوهنوردی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ اتمام 10 نکته برای چیدن کامل پیاده روی چکمه نیوزیلند .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 26 تير 1400
.

 

راهنمای خرید اتو مو - مواد ، اندازه و موارد دیگر

 

موهای صاف و بلند هنوز هم یکی از بالاترین استانداردهای زیبایی محسوب می شود. می توان گفت کمی ناعادلانه برای خیلی ها ، اما با وجود این ، به ندرت دختری حداقل گاهی اوقات دست به صاف کننده مو نمی زند. چه به صورت پراکنده و چه به طور منظم از صاف کننده مو استفاده می کنید ، در اینجا مواردی است که باید قبل از خرید بدانید.

صاف کننده مو

سرامیک ، تورمالین یا تیتانیوم - کدام ماده بهترین است؟

هنگام خرید اتوی مو ، مهمترین تصمیم این است که آهن از چه ماده ای ساخته شده است. اثر بخشی آهن به مواد بستگی دارد و همچنین میزان آسیب رساندن به موهای شما.

موادی که در ساخت اتوی مو استفاده می شود:

  • سرامیک
  • تورمالین
  • تیتانیوم

بیشتر اتوی موها از سرامیک استفاده می کنند. سرامیک دما را به خوبی هدایت می کند ، سریع گرم می شود و مانند آلومینیومی که اولین صاف کننده های مو از آن ساخته شده ، به مو آسیب نمی رساند. همچنین یونهای منفی آزاد می کند که باعث می شود مو سالم تر به نظر برسد.

هنگام خرید اتو سرامیکی اطمینان حاصل کنید که تمام پانل ها از سرامیک ساخته شده اند یا فقط با سرامیک پوشانده شده اند.

اتوهایی که صفحات آنها فقط دارای پوشش سرامیکی هستند از کیفیت ضعیف تری برخوردار هستند ، مانند صفحاتی که کاملاً از سرامیک ساخته شده اند گرما را انتقال نمی دهند و با گذشت زمان پوشش سرامیک فرسوده می شود.

اگر حتی چیز بهتری می خواهید ، اتوهایی را برای موی تورمالین در نظر بگیرید.

تورمالین یک سنگ نیمه قیمتی است و آهن های ساخته شده از این ماده حتی از سرامیک ها نیز مثرتر هستند .

بهترین مارک اتو مو کدام است؟ در سایت مشاور کالا بهترین مارک ها و برند های اتو مو را مشاهده میکنید.

خرید اتو موف در سایت دیجی کالا میوانید اقدام به خرید اتو مو کنید.

این اغلب یک پوشش تورمالین بر روی کاشی و سرامیک است که اطمینان حاصل می کند سطح گرما در سطح کاشی یکنواخت است. بنابراین می توان از چنین اتوهایی در دمای پایین استفاده کرد که این امر احتمال آسیب رسیدن به مو را کاهش می دهد.

بعلاوه ، آهنهای تورمالین یونهای منفی شش برابر  بیشتر از سرامیک ها تولید می کنند. یونهای منفی با یونهای مثبت روی موهای خشک لغو می شوند ، این بدان معناست که موهایی که کمتر الکتریسیته دارند و همه جا پرواز می کنند و به صورت شما می چسبند.

آهن های تیتانیوم از بین هر سه ماده ، گرما را به بهترین وجه انجام می دهند. برای چنین اتو باید کمی بیشتر بپردازید ، اما برای  موهای بسیار ضخیم و بلند ایده آل هستند  - به طور موثری صاف می شوند و لازم نیست نگران گرمتر شدن بعضی از قسمتهای صفحه نسبت به قسمتهای دیگر باشید.

آیا عرض آهن مهم است؟

پهن کننده های مو معمولاً بین 2 تا 6 سانتی متر عرض دارند . البته در خارج از آن فریم ها نیز آهن وجود دارد.

صفحه اکثر اتوی موها بشقابی به عرض 3 سانتی متر دارند. این عرض برای افرادی که موهای کوتاه و موهایی تا شانه دارند و همچنین افرادی که موهای بسیار نازکی دارند ایده آل است. 

این نوع موها باید از صاف کننده های پهن خودداری کنند زیرا احتمال اینکه موهایشان بیش از حد لازم بیش از یک قسمت دیگر برود ، باعث آسیب ناخواسته می شود.

در علاوه بر این به نازک شدن مو بودن خوب برای کوتاه تر و نازک تر مو ، مانند دستگاه های بزرگ هستند ظاهر طراحی شده اضافی علاوه بر صاف مو. با چنین اتوهایی می توانید موهای خود را فر کنید - هرچه آهن نازک تر باشد ، فرهای آن نیز کوچکتر است. دستیابی به آن با اتوهای بزرگ امکان پذیر نیست.

صاف کننده های موی نازک نیز دقیق تر هستند ، بنابراین پوشاندن مو تا سر آن آسان تر خواهد بود.

اگر موهای بسیار بلند ، ضخیم یا موج داری دارید ، توصیه می شود که اتوی پهن تری بخرید . اگرچه اتوی نازک تر وظیفه خود را به خوبی انجام خواهد داد ، اما با اتوی عریضتر زودتر انجام می شود.

اگر بر انواع اتوها و بالاترین دقت ممکن تأکید دارید ، ظریف تر را انتخاب کنید. اگر فقط به صاف کردن علاقه دارید ، اتوی پهن نیز مخصوصاً برای موهای سرسبز خوب است.

درجه حرارت

اتو مو امروزه بیشتر با قابلیت تنظیم دما ارائه می شود.

گاهی اوقات دقیقاً می گوید که آهن چند درجه گرم می شود و گاهی فقط تعداد سطح را می گوید ، بنابراین لازم است که در کتابچه راهنما بگردید تا ببینید هر سطح چند درجه را نشان می دهد. 

انتخاب دما اغلب مکانیکی است (به عنوان مثال چرخاندن چرخ ها). برخی از اتوها دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند که در آن دمای دقیق دیده می شود.

اگر مطمئن نیستید که کدام دما برای موهای شما مناسب است ، بهتر است اتوی بخرید که دامنه تنظیم گرما بیشتری داشته باشد. با کمترین شروع کنید و به آرامی افزایش دهید تا دمای مناسب را پیدا کنید.

دمای 185 درجه سانتیگراد به طور متوسط ​​برای اکثر افراد دمای مناسب است ، بنابراین سعی کنید از آن بالاتر نروید مگر اینکه واقعاً مجبور شوید.

به طور معمول ، برای موهای کوتاه و نازک ، دمای پایین کافی است ، در حالی که موهای ضخیم و فرفری برای صاف شدن به درجه حرارت بالاتری نیاز دارند.

درصورتی که مجبور شوید چندین بار از همان مکان با اتو عبور کنید تا موها صاف شود ، اتو م ironثر نیست. اگر این اتفاق حتی هنگام افزایش دما هم بیفتد ، به این معنی است که آهن صفحات را به طور مساوی گرم نمی کند. یعنی اتوی بی کیفیت است. موهای شما آسیب می بیند ، آنطور که باید صاف نمی ماند - بلکه در یک دستگاه با کیفیت بهتر سرمایه گذاری کنید.

به محل دکمه های تنظیم دما نیز توجه کنید .

اگرچه در ابتدا ممکن است دکمه های بالای اتو عملی تر از دکمه های کناری به نظر برسد ، اما ممکن است هنگام استفاده از اتو به طور تصادفی آنها را فشار دهید و به طور تصادفی دما را کم یا زیاد کنید. این می تواند برای موهای شما بسیار ناامید کننده و به طور بالقوه خطرناک باشد.

 

ویژگی های اضافی

خاموش شدن خودکار

یکی از گزینه های اضافی که توصیه می کنیم خاموش شدن خودکار اتو پس از مدت زمان مشخص است.

اگر عجله دارید ، ممکن است به راحتی اتفاق بیفتد که بعد از استفاده اتو خاموش کنید. با عملکرد خاموش شدن خودکار ، دیگر لازم نیست نگران استقبال از آتش سوزی به جای خانه باشید زیرا فراموش کرده اید که اتو را خاموش کنید.

این اتوها با خاموش شدن خودکار تا یک ساعت مفید هستند . هر چیزی که بالاتر از آن باشد کاربرد چندانی ندارد زیرا یک اتو درخشان می تواند تا آن زمان آسیب کافی ببیند. 

قفل کردن

بیشتر قسمت های صاف کننده مو با گزینه ای قابل قفل شدن ارائه می شوند . به عنوان یک قاعده ، این یک قلاب کوچک یا مکانیزم مشابه است که به شما امکان می دهد پانل ها را به اتو متصل کنید تا پس از استفاده باز نماند و به طور تصادفی مبلمان را خراب کند. یا بدتر

قفسه آهنی

به جای گزینه قفل کردن ، می توانید یک پایه آهنی انتخاب کنید  . علاوه بر جلوگیری از آسیب رساندن اتو داغ به سطوح ، این یک روش عالی برای ذخیره اتو در حالی که از آن استفاده نمی کنید نیز است.

برخی از اتو موها دارای کیسه ای مقاوم در برابر حرارت نیز هستند.

کابل چرخان

چیزی که زندگی شما را تغییر خواهد داد قطعاً کابل چرخان است . همانطور که اتو را می چرخانید ، سیم برق به همراه آن می چرخد ​​و شما در یک متر کابل گیر نمی کنید.

قول ما را قبول کنید - این چیزی است که هر دستگاه حالت دهنده مو باید داشته باشد.

سرعت گرم شدن

یکی از ویژگی هایی که سازندگان اتو مو دوست دارند روی آن تأکید کنند ، میزان گرم شدن است . برخی از اتو موها برای گرم شدن فقط 30 ثانیه زمان لازم دارند ، بعضی دیگر 1 دقیقه. به طور معمول ، همه اتوها به سرعت گرم می شوند ، بنابراین او خودش تصمیم می گیرد که آیا صرفه جویی در 30 ثانیه مهم است.

صفحات متحرک

برخی از اتو موها دارای صفحه متحرک هستند . مزیت آنها این است که بدون توجه به اینکه اتو را در چه زاویه ای نگه دارید ، موهای شما را همیشه محکم نگه می دارند. قفل مو گرم و صاف می شود. این لوازم جانبی مخصوصاً برای کسانی که موهای ظریف و نازکی دارند بسیار مناسب است. 

 

صاف کننده مو بخار

اتوی مو بخار چند سال پیش ظاهر شد. آنها برای صاف کردن موهای خشک از بخار دمای بالا استفاده می کنند .

تصور می شود که آنها به میزان قابل توجهی کمتر از صاف کننده های کلاسیک مو ، از جمله ساخته شده از تیتانیوم و تورمالین ، به مو آسیب می رسانند. همچنین ، بدون ایجاد الکتریسیته ساکن ، مو باید برای مدت طولانی تری صاف و براق بماند. این گزینه خوبی برای دختران با موهای ضخیم است که به سختی می توان آن را رام کرد.

با این حال ، قیمت اتو مو بخار به ندرت به زیر 1000 kn می رسد . اگر موهای خود را فقط گاهی اوقات اتو می کنید ، دیگر نیازی به سرمایه گذاری زیاد نیست.

اتو مو با روغن

از آنجا که سرامیک ماده ای متخلخل است ، امکان ترکیب آن با مواد دیگر وجود دارد. به همین دلیل است که برخی از آهن های سرامیکی دارای صفحات آغشته به روغن یا کراتین هستند. هنگام صاف کردن ، روغن موها را به طور عمیق تغذیه می کند و درخشندگی را تضمین می کند . این دستگاه همچنین برای افرادی که موهای چربی دارند خوب است زیرا روغن روی موها نمی نشیند.

کدام اتو مو را بخرید؟

آیا اتوی موهای گران قیمت کلاهبرداری هستند و اتو ارزان وجود ندارد یا ارزش " چقدر پول ، این همه موسیقی " را دارد ؟ به عنوان یک قاعده ، دومی.

ما نمی گوییم شما نیمی از حقوق خود را برای یک اتوی حرفه ای خرج می کنید ، اما مدل های ارزان زیر 100 دلار فقط موهای شما را می سوزانند. اگر مرتباً از اتوی مو استفاده می کنید ، سرمایه گذاری در یک دستگاه با کیفیت بهتر هزینه دارد.

اگر بودجه شما این اجازه را می دهد ، حتما یک آهن تورمالین یا تیتانیوم را در نظر بگیرید زیرا آسیب کمتری به موهای شما وارد می کند.

اما آهن سرامیکی نیز انتخاب بسیار خوبی است. علاوه بر این ، برخی از اتوهای سرامیکی دارای ویژگی ها و ویژگی های اضافی هستند که آنها را در بالای بهترین اتوی مو قرار می دهد. فقط مهم است که یک سرامیک واقعی باشد ، نه یک پوشش سرامیکی.

محدوده قیمتی که در آن صاف کننده های مو با کیفیت و موثر خواهید یافت بین 200 تا 350 کونا است . مطمئناً می توان دستگاه های بسیار خوبی را در زیر آن رتبه یافت ، در حالی که ما به کسانی که می خواهند خودشان را درمان کنند ، قیمت آنها بیشتر و گران تر است.

 


:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.

 

راهنمای خرید لاستیک اتومبیل

اگر در حال خرید لاستیک های زمستانی جدید هستید ، مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. ویژگی های اصلی آنها چیست و چه تفاوتی با ویژگی های تابستانی دارند ، اما ما همچنین همه آنچه را که باید در مورد لاستیک به طور کلی بدانید در زیر آورده ایم. 

اول از همه ، لاستیک ها تنها تماس ماشین شما با جاده هستند. بنابراین ، هنگام خرید بسیار توجه کنید زیرا لاستیک ها اولین ستون ایمنی جاده شما هستند.

لاستیک های تابستانی و زمستانی چه تفاوتی دارند؟

ما با ساده ترین تقسیم بندی - قسمت لاستیک های تابستانی و زمستانی - شروع خواهیم کرد . تفاوت لاستیک های تابستانی و زمستانی در ترکیب آنهاست. به دلیل ترکیب آنها ، تایرها در دما و شرایط آب و هوایی مختلف رفتار متفاوتی دارند.

لاستیک های تابستانی برای دمای بالاتر از 7 درجه سانتی گراد طراحی شده اند ، در حالی که لاستیک های زمستانی برای دمای زیر 7 درجه سانتی گراد طراحی شده اند.

لاستیک های زمستانی نرم تر هستند و استفاده از آنها در دمای بالای تابستان منجر به سایش سریع می شود. از آنجا که آنها برای شرایط جاده خیس ساخته شده (که آیا این باران یا برف است)، لاستیک زمستان دارند 5 برابر بیشتر کانال های زهکشی از لاستیک تابستان و یک عمق آج بیشتر است.

از طرف دیگر ، تایرهای تابستانی برای دمای بالاتر طراحی شده اند. دمای مطلوب برای بهترین عملکرد تایرهای تابستانی 25 درجه سانتی گراد است (دمای آسفالت). لاستیک های تابستانی برای رانندگی سریع تر ، بلکه برای دوش های ناگهانی نیز ایده آل هستند. به سادگی ، برای همه آن شرایطی که در تابستان در انتظار شماست.

لاستیک های تابستانی در شرایط زمستانی خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و فاصله توقف را افزایش می دهند.

با سرعت 60 کیلومتر در ساعت بعد از 55 متر متوقف می شود در حالی که اتومبیلی که لاستیک زمستانی دارد پس از 44 متر متوقف می شود.

علاوه بر این دو نوع لاستیک ، تایرهای تمام سال نیز وجود دارد . این لاستیک ها مخلوطی از تابستان و زمستان هستند ، مناسب برای شرایط حاکم در تابستان و همچنین شرایط زمستانی.

با این حال ، باید در نظر داشت که چنین تایرهای موجود در جاده عملکرد بهتری نسبت به تابستان در شرایط تابستانی و همچنین لاستیک های زمستانی در شرایط زمستانی دارند.

لاستیک های تمام ساله برای کسانی که در آب و هوای معتدل و بدون زمستان های شدید و شرایط برفی جاده زندگی می کنند ، گزینه خوبی هستند.

همچنین ویژگی های راننده برای انتخاب این لاستیک ها مهم است. اگر سواری سریعتر را ترجیح می دهید ، مطمئناً این لاستیک ها انتخاب شما نیستند زیرا به خوبی در جاده گیر نخواهند کرد.

 

به خاطر داشته باشید که لاستیک های تمام سال به دلیل ضعف در ویژگی های آنها ، سریعتر فرسوده می شوند و بنابراین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند در نگاه اول.

علامت گذاری روی لاستیک ها

اگر خیلی اهل فن نیستید ، تمام علامت های مشخصی که روی لاستیک ها می رود کاملا گیج کننده است. برای سهولت در انتخاب شما و هدایت شما به سمت یک انتخاب صحیح ، شما را به برچسب ها و معنی آنها نزدیک می کنیم.

مثال: 205 / 55R16

عدد اول عرض لاستیک را بر حسب میلی متر نشان می دهد.

عدد دوم ارتفاع تایر است به گونه ای که در این حالت 55٪ عرض تایر محاسبه می شود.

آخرین عدد قطر تایر است که به اینچ بیان می شود و در کشور ما اینچ اینچ نامیده می شود.

بعد از سری اول اعداد ، اطلاعات مهم دیگری ارائه می شود.

مثال: 205 / 55R16 91H

91 حداکثر بار در هر تایر را نشان می دهد ، در این حالت 615 کیلوگرم است ، در حالی که حرف پشت آن عدد حداکثر سرعت را تعریف می کند . H حداکثر سرعت 210 کیلومتر را نشان می دهد و به دلیل افزایش گرم شدن لاستیک و احتمال ترک خوردن ، رانندگی بالاتر از حداکثر سرعت توصیه نمی شود.

رایج ترین علائم سرعت در کشور ما عبارتند از:

  • S - 180 کیلومتر انجام دهید
  • T - انجام 190 کیلومتر
  • H - 210 کیلومتر انجام دهید
  • V - تا 240 کیلومتر
  • W - تا 270 کیلومتر
  • ZR - بیش از 240 کیلومتر

تایر مهم دیگر MS یا M + S است . این علامت گذاری ها کیفیت تایر برف و گل را تأیید می کند و اگر فقط این علامت ها وجود داشته باشد ، تایرهای تمام سال هستند. اگر یک دانه برف در کنار MS وجود دارد ، پس می دانید که این یک لاستیک زمستانی است.

 

تاریخ ساخت

همچنین تاریخ تولید را روی لاستیک ها پیدا خواهید کرد. این معمولاً در قالب 4 شماره نوشتاری (به عنوان مثال 2312) با برچسب DOT وجود دارد . دو رقم اول هفته تولید و دو رقم دیگر سال تولید را نشان می دهد. در مورد ما ، این لاستیک در هفته بیست و سوم سال 2012 تولید شده است.

کارشناسان 5-6 سال از سال تولید یک لاستیک جدید را به عنوان یک قاعده در نظر می گیرند . حتی پس از آن ، اگر در شرایط کاملاً کنترل شده ای نگهداری شود ، کیفیت خود را از دست نمی دهد.

اکنون که مارک هایی را که می توانید در آن روبرو شوید روشن کردیم ، به درستی تعجب می کنید ، "اما کدام تایر برای ماشین من بهتر است؟"

این دقیقاً همان چیزی است که سازندگان در نظر گرفته اند. ببینید هنگام خرید خودرو کدام تایرها روی ماشین بوده یا به دنبال لاستیک های پیشنهادی در دفترچه خودرو بگردید. اگر لاستیک های قبلی کاملاً مناسب شما بود ، دلیلی ندارد که یک مدل یکسان خریداری نکنید.

چه موقع زمان خرید لاستیک جدید است؟

غالباً مردم حتی از زمان مناسب تعویض لاستیک اتومبیل مطمئن نیستند . بسته به سبک رانندگی و سطح آن ، این زمان استاندارد نیست. با این حال ، از طریق چند شاخص می توانید مطمئن باشید که زمان آن فرا رسیده است.

عمق مشخصات

حداقل عمق آج برای لاستیک های تابستانی 1.6 میلی متر است ، در حالی که برای لاستیک های زمستانی 4 میلی متر است . لاستیک های جدید با عمق آج 8 میلی متر ارائه می شوند.

توصیه می شود لاستیک پس از پایین آمدن از عمق آج 3 میلی متر برای نسخه تابستانی تعویض شود.

تست سکه 10 لیپا راهی آسان برای سایش لاستیک است. سکه را در کانال جایی که ضخیم ترین لاستیک است قرار دهید و ببینید آیا کانال لبه سکه را پوشانده است یا خیر. اگر اینطور نباشد ، زمان خرید فرا رسیده است.

 

نشانگر بپوشید

لاستیک ها دارای نشانگر سایش هستند ، یعنی میله های عمودی که بین پروفیل تایر قرار دارند. هنگامی که این خط تیره ها با مشخصات لاستیک ادغام می شوند ، زمان خرید موارد جدید است.

دایره قرمز سمت چپ نشانگر سایش لاستیک ماشین را نشان می دهد

آسیب فیزیکی

البته ، حتی اگر صدمه جسمی وجود داشته باشد ، باید یک تایر جدید خریداری شود. اگر به عنوان مثال میخی لاستیک شما را سوراخ می کند اما در آن می ماند ، باز هم باید لاستیک را تعویض کنید. اگرچه می توانید رانندگی را ادامه دهید و همه چیز برای شما خوب به نظر می رسد ، لاستیک به تدریج فشار خود را از دست می دهد و در نهایت به زیر سطح حداقل فشار می رسد و برای خودرو شما ناامنی ایجاد می کند.

مسافت طی شده

اگرچه این مورد تا حد زیادی به سبک رانندگی ، اتومبیل و سطحی که روی آن رانندگی می کنید بستگی دارد ، بسیاری از تولیدکنندگان توافق دارند که لاستیک باید بعد از 65000 مایل تعویض شود .

اگر رانندگی سریعتر و پرخاشگرانه را دوست دارید ، مطمئناً مجبور خواهید شد که لاستیک های جدید را حتی پس از مسافت پیموده شده کمتر ، شروع کنید.

لاستیک های کم مصرف

بعد از خصوصیات فیزیکی و مکانیکی ، به جنبه اکولوژیکی لاستیک اتومبیل می رسیم. هنگام خرید ، به کلاس انرژی توجه کنید ، زیرا این کار باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش انتشار می شود.

لاستیک ها در کلاس های انرژی از A تا G قرار می گیرند ، جایی که A از لحاظ زیست محیطی مناسب ترین و G بی سودترین لاستیک است.

 

اختلاف کل بین دسته اول و آخرین می تواند تا 7.5٪ باشد که باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت می شود.

سطح صدا

علاوه بر مصرف سوخت ، دو برچسب اتحادیه اروپا نیز وجود دارد که تایرها باید داشته باشند. اولین مورد ، میزان صدای تولید شده توسط تایر است و در سه دسته قرار می گیرد.

  • تایرهای یک موج - ساکت
  • دو موج - لاستیک های متوسط ​​و متوسط
  • سه موج - لاستیک های پر سر و صدا

 

چسباندن مرطوب

علامت دوم (یا سوم ، بسته به نوع ظاهر) EU که روی لاستیک ها پیدا خواهید کرد ، چسباندن آن به مرطوب است. به عنوان یک قاعده ، این نشان دهنده اثربخشی تایر در هنگام ترمزگیری در حالت خیس است.

 

همانند مصرف سوخت ، برچسب هایی از A تا G پیدا خواهید کرد.

لاستیک ها بهترین رتبه بندی می شوند ، در حالی که لاستیک های G بدترین هستند.

با سرعت 80 کیلومتر ، لاستیک های دارای درجه A 18 متر قبل از تایرهای با علامت G متوقف می شوند.

 

سوالاتی که قبل از خرید لاستیک از خود بپرسید

  • سازنده اتومبیل من کدام لاستیک را توصیه می کند؟
  • سبک رانندگی من چیست؟ خشونت آمیز؟ یا بالاخره چیزی نرمتر و سبک تر؟
  • چه محموله ای را حمل خواهید کرد؟ لاستیک های مسافری برای حمل مسافر و نه بارهای سنگین تر (لاستیک LT) طراحی شده اند.
  • شرایط رانندگی؟ آب و هوای معتدل و بدون زمستان های شدید برای لاستیک های تمام فصل مناسب است.
  • سطحی که روی آن سوار می شوم؟ فقط سواری شهری است یا سواری در macadam و زمین های ناهموار؟
  • سالانه چند کیلومتر رانندگی می کنم؟
  • سرعت متوسط ​​رانندگی من چقدر است؟

اینها برخی از سالاتی است که می تواند به شما کمک کند هنگام خرید لاستیک اتومبیل مراقب آنها باشید. هنگام پاسخ دادن به آنها ، بهتر است علاوه بر این با مکانیک یا متخصص اتومبیل خود تماس بگیرید تا به شما پیشنهاد خاصی بدهد که کدام یک از لاستیک ها برای اتومبیل شما بهتر است.

اگر تصمیم دارید که خود به تنهایی خرید کنید ، تمام موارد بالا را بررسی کنید. به این ترتیب ، شما هنوز بهتر می دانید به کدام لاستیک نیاز دارید و همیشه گزینه قبلی (و بهترین) را نیز خریداری می کنید ، همان لاستیک هایی را که تاکنون خریداری کرده اید ، خریداری می کنید.

همچنین ممکن است به موارد زیر علاقه داشته باشید: https://www.zoomit.ir/buying-guide/359293-tire-buying-guide/

 


:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.

 

کدام دستگاه اصلاح کننده چمن برای خرید - یک راهنمای خرید

دستگاه های برش چمن افزودنی بسیار خوبی برای ماشین های چمن زن و سایر ابزارهای مراقبت از چمن است. موتور ، بی سیم یا برقی؟ راست یا گرد؟ انتخاب های زیادی وجود دارد ، و ما یک راهنمای خرید عالی آماده کرده ایم که در آن می توانید از هر آنچه در مورد دستگاه های اصلاح چمن باید بدانید مطلع شوید.

 

اعتبارات: sacks08

قبل از رفتن، اجازه دهید اولین نگاه در که طرمرس هستند . همانطور که گفتیم ، موبر ابزاری است که به خوبی با سایر ابزارهای محوطه سازی چمن ها و حیاط ها کامل می شود. دستگاه های تراش چمن مخصوصاً در حیاط خانه و مکانهای دیگری که موانع ، تخت گلها ، شیب های زیاد و مواردی از این دست وجود دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرند زیرا می توانند به مکانهایی برسند که ماشینهای چمن زنی معمولی نمی توانند.

وقتی برای خرید ماشین اصلاح می روید ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که از کدام منبع تغذیه استفاده کنید. از آنجا که باعث رانندگی آنها می شود ، دستگاه های برش می توانند:

  • برقی
  • باتری
  • موتور (بنزین)

موبرهای برقی چمن

دستگاه های برش چمن برقی برای انجام کار خود از برق استفاده می کنند. این تریمرها دارای سیم برق هستند که کاملاً منطقی باید به برق وصل شوند.

بزرگترین عیب موبرهای برقی از همان ابتدا مشخص است. شما با طول کابل و مجاورت سوکت محدود می شوید. به طور معمول ، دستگاه های برش برقی دارای یک کابل کوتاه هستند ، بنابراین قطعاً برای استفاده از آن باید کابل کشویی (حلقه) تهیه کنید که قادر خواهید بود آن را در حیاط بکشید. به همین دلیل دستگاه های برش برقی برای حیاط های کوچکتر و مناطق کوچکتر طراحی شده اند .

اما اگر این سیم ها و کابل ها شما را اذیت نکنند ، دستگاه های برش برقی نیز مزایای خود را دارند. اولین مورد قطعاً قیمت است زیرا دستگاه های برش ارزان قیمت هستند ، اما همچنین باید هزینه برق کمی را که با هر بار مصرف مصرف می کنید پرداخت کنید. می توانید سعی کنید برق را از همسایه خود پرداخت نکنید و یا به او قرض ندهید ، اما ما آن را توصیه نمی کنیم.

خشک کن های برقی سبک ترین هستند زیرا باتری یا موتوری ندارند که باید وزن آنها را تحمل کنید. وزن متوسط ​​برای موبرهای برقی حدود 2-3 پوند است که قطعاً بهتر از حمل 7-8 پوند ماشین اصلاح است. مگر اینکه دوست داشته باشید کارهای حیاط خانه را با فعالیت های تناسب اندام ترکیب کنید.

 

مزیت دیگر در مقایسه با انواع دیگر این است که موبرهای برقی چمن بلافاصله آماده کار هستند و تا زمانی که تصمیم نگیرید کار را متوقف نمی کنند. یا تا زمانی که همسایه یا HEP شما برق را خاموش کند. لازم نیست نگاه کنید تا ببینید آیا بنزین وجود دارد یا باتری پر است. شما آن را روشن کنید و کار کنید. و از آنجا که چنین موبرهایی قابل شنیدن نیستند ، همه کمبود صدا را درک خواهند کرد. و خانواده و حیوانات خانگی و همسایگان

موبرهای بی سیم چمن

موبرهای بی سیم چمن مشابه برقی ها هستند. همچنین بهتر است از آنها در مناطق کوچکتر استفاده شود و هیچ گونه هزینه اضافی مانند بنزین یا روغن و همچنین آلودگی محیط زیست وجود ندارد.

جایی که تفاوت دارند قیمت است. موبرهای بی سیم گران ترند و تقریباً در محدوده قیمت تریمرهای موتور قرار دارند. اگرچه قیمت بالاتر است ، اگر ابزار بی سیم دیگری از همان سازنده در مجموعه خود داشته باشید ، این مزیت ممکن است باشد. آنها معمولاً از همان باتری استفاده می کنند ، بنابراین می توانید از آن برای دستگاه های بیشتر استفاده کنید.

مشکل دستگاه های اصلاح کننده بی سیم زمان استفاده است. باتری ها معمولاً 30 دقیقه دوام می آورند ، بنابراین اگر در این مدت کار خود را انجام ندهید ، چاره ای ندارید جز اینکه یک آبجو سرد را باز کنید و منتظر شارژ مجدد باتری باشید. همچنین نباید شارژ باتری را فراموش کنید. در غیر این صورت ، فقط وقتی قدرت و اراده خود را برای کار جمع کنید ، باید حدوداً یک ساعت دیگر صبر کنید تا باتری به 100٪ برسد.

اگر تصمیم به خرید ماشین اصلاح بی سیم دارید ، پیشنهاد می کنیم که بفهمید باتری با هر بار شارژ چه مدت دوام می آورد ، 0 تا 100 درصد شارژ آن چقدر طول می کشد و آیا می توان از آن برای ابزارهای دیگر استفاده کرد.

ماشین اصلاح چمن موتوری (بنزینی)

دستگاه های برش چمن موتوری یا بنزینی متداول ترین فرم اصلاح کننده ها هستند. اگر تصمیم به خرید این نوع دارید ، مسلم است که بیشترین انتخاب را خواهید داشت. ماشین اصلاح برای استفاده های "سنگین تر" و فضاهای بزرگتر در نظر گرفته شده است.

برخلاف انواع فوق ، موبرهای موتوری کاملاً بلند هستند ، بنابراین باید محافظ گوش را با آنها بگیرید تا به شنوایی آسیب نرساند. موبرهای موتوری نیز کمی سنگین تر هستند ، بنابراین کار با آنها یک تمرین واقعی خواهد بود. اگرچه ممکن است در ابتدا چند کیلو چندان دشوار به نظر نرسد ، اما بعد از نیم ساعت کار ، مطمئنا دیگر برایتان مهم نیست.

https://www.lowes.com/n/buying-guide/riding-mower-buying-guide

ماشین های نگهداری موتوری نیز سخت ترین حالت را دارند. بسته به موتور ، دو زمانه یا چهار زمانه ، باید روغن را مرتباً اضافه کنید و مطمئن شوید که همیشه برای کارکرد روان موتور ، تمیز کردن فیلترها و تعویض شمع ها همیشه در آن وجود دارد. البته باید اطمینان حاصل کنید که همیشه بنزین دارید. بنابراین در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که ماشین اصلاح مخزنی قابل مشاهده دارد تا در همه حال از میزان بنزین باقی مانده مطلع شوید.

عرض برش

عرض برش به عرض سر اشاره دارد ، یعنی اینکه چقدر می تواند فضای خالی را بپوشاند و برش دهد بدون اینکه آن را جابجا کند. به طور معمول ، عرض برش بین 25 تا 40 سانتی متر است. برای محوطه های کوچکتر می توان عرض کمتری را انتخاب کرد زیرا در این صورت موبر کوچکتر ، جمع و جورتر و سبک تر خواهد بود.

بر این اساس ، برای مناطق بزرگتر باید عرض برش بیشتری را جستجو کرد تا کار خیلی طولانی نشود.

ضخامت نخ (کتان)

ضخامت نخ برش نیز فاکتور مهمی در کارکرد موبر است. تولیدکنندگان همیشه میزان ضخامت پیشنهادی را برای شما تعیین می کنند و توصیه ما این است که به آن پایبند باشید ، مخصوصاً اگر چندان باهوش کار نکنید.

ضخامت یک نخ برش می تواند منجر به عملکرد ضعیف تر و قدرت برش پایین تر شود ، در حالی که یک موضوع برش بسیار ضخیم می تواند موتور را بیش از حد بار دهد و در نتیجه باعث نقص عملکرد شود. این امر به ویژه برای موبرهایی که موتور ضعیف تری دارند بسیار مهم است ، بنابراین یک بار دیگر به شما توصیه می کنیم دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

شافت مستقیم یا منحنی

ماشین های اصلاح کننده می توانند شافت مستقیم یا خمیده داشته باشند و انتخاب بیشتر به زمینی که شما می برید بستگی دارد. شافت تخت معمولاً طولانی تر است و اگر زیر بوته ها ، نرده ها و مکان های مشابه که می توانید ماشین اصلاح را تا انتها به زیر جسم فشار دهید ، مزایای بیشتری برای شما خواهد داشت.

از طرف دیگر ، یک شافت خمیده انتخاب بهتری برای محوطه سازی حیاطی است که دارای بسیاری از تخت گل ها ، تخته سنگ ها و "موانع" مشابه است. شفت خمیده طرمرس به طور کلی سبک تر و آسان تر به دسته، بنابراین نگه داشتن آن در ذهن هنگامی که شما خرید بروید.

امنیت

همانند همه ابزارها ، به ویژه ابزارهایی که دارای تیغه های مختلف هستند ، ایمنی باید در درجه اول قرار گیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم راهنمای خود را برای خرید ماشین اصلاح با اطمینان به پایان برسانیم.

هنگام استفاده از ماشین اصلاح ، اطمینان حاصل کنید که در هنگام روشن بودن موتور هرگز مجبور نیستید به تیغه نزدیک شوید. تمام دکمه های ایمنی باید در نوک انگشتان شما باشند ، و بسیار خوب خواهد بود اگر ماشین اصلاح دکمه توقف داشته باشد که در صورت لزوم به طور خودکار موتور را متوقف می کند. همچنین ، شما باید از بدن خود ، به طور ایده آل با استفاده از روکش و هدفون ، محافظت کنید. تا زمانی که از آن به درستی و مطابق هدف استفاده شود ، صاف کننده چمن بهترین دوست شما خواهد بود.

حتماً بررسی کنید:

 


:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.

 

نحوه انتخاب بهترین هدفون

تصور کنید که با آهنگ موسیقی رقص زندگی می کنید - با هدفون های جدید و فوق العاده با کیفیت برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه خود.

 

انواع هدفون 

داخل گوش 

اینها کوچولوهایی هستند که با تلفن همراه خود دریافت می کنید. 

هدفون داخل گوش

ویژگی ها: آنها از پسوندهای سیلیکونی ، لاستیکی یا اسفنجی تشکیل شده اند که شما آنها را به گوش خود فشار داده و از موسیقی لذت می برید. آنها سبک ، قابل حمل و استفاده از آنها آسان است. با این حال ، آنها می توانند در طول استفاده طولانی مدت از گوش خارج شوند یا باعث ناراحتی شوند.

آنها صداها را از محیط به خوبی عایق بندی می کنند. اما با آنها ، منبع صدا بسیار نزدیک به لاله گوش است ، بنابراین با حجم آن زیاده روی نکنید. 

زمان استفاده: هنگام گوش دادن به موسیقی در حال حرکت - دویدن یا ورزشگاه ، در وسایل حمل و نقل عمومی و سایر موارد مشابه که هدفون های بزرگتر غیر عملی هستند. 

گوشی کوچک

قبل از محبوبیت در گوش ، آنها را با تلفن همراه خود تهیه کرده اید. 

 

ویژگی ها:  پایین ترین کیفیت صدا را در بین انواع هدفون ها دارند. آنها داخل لاله گوش قرار می گیرند و اغلب می ریزند. آنها مقرون به صرفه هستند ، اما هیچ گونه انزوای صداهای خارجی را ایجاد نمی کنند.

زمان استفاده : وقتی هدفون دیگری ندارید.

روی گوش

در اینجا می توانیم در مورد کیفیت صدای کمی بالاتر صحبت کنیم. 

 

ویژگی ها:  لنت های هدفون روی گوش قرار می گیرند. آنها سبک و پایدار هستند. آنها صدایی با کیفیت ارائه می دهند ، اما شما می توانید صداهای پس زمینه را نیز بشنوید. به عنوان یک قاعده ، آنها آهنگ های عمیق کمتری پخش می کنند و اگر با صدای بلند به موسیقی گوش دهید ، می توانند محیط را آشفته کنند.

 زمان استفاده: هر زمان که بخواهید به شرطی که مزاحم دیگران نشوید. همه نمی دانند که چگونه ریف هندریکس را در Purple Haze ارزیابی کنند . 

بالای گوش 

صدا هرگز بهتر نبوده است.

هدفون بالای گوش

ویژگی ها: به طور کامل کل لاله گوش را بپوشاند. صدا پویاست زیرا طیف گسترده ای از آهنگ ها را در بر می گیرد. اندازه آنها بزرگتر است و همین امر باعث می شود تا گوش دادن به آنها در هنگام حرکت ناخوشایند باشد. بسته به وزن و مواد ، استفاده طولانی مدت می تواند ناراحت کننده باشد.

زمان استفاده:  اگر جدی تر هستید و از موسیقی لذت می برید ، وقتی سینمای خانگی را تماشا می کنید ، گیمر هستید یا در هر موقعیت دیگری که صدا فوق العاده با کیفیت می خواهید. 

هدفون بی سیم یا سیم داخلی؟

بگذارید بگوییم شما به هدفون سینمای خانگی نیاز دارید. اما مبل از دستگاه فاصله زیادی دارد. سیم کشی یا هدست بی سیم می گیرید ؟

هدفون بی سیم بسیار کاربردی است . می توانید با آنها به هر جایی بروید و دیگر نگران گرفتار شدن در سیم ها نباشید.

با این حال ، اگر کابل نمی خواهید ، بسته به نوع هدفون بی سیم ، آماده باشید تا  کیفیت صدا را فدای آن کنید. هدفون بی سیم با کیفیت پایین صدای کمتری دارد و باید درمورد شارژ باتری دقت کنید .

برای اینکه اتفاقی برای تهیه فیلم و پاپ کورن نیفتد ، باید 2 ساعت صبر کنید تا هدفون شارژ شود. 

از طرف دیگر ، سیم های بلند می توانند صداهای فرکانس بالا را کاهش دهند. اگر یک کابل داخلی 3 متری برای شما کافی است ، کابل 5 متری را بردارید. 

برای سینمای خانگی ، سیم برق اضافی تهیه کنید. اگر می خواهید در سراسر آپارتمان یا بیرون از خانه تحرک داشته باشید ، هدفون بی سیم تهیه کنید.

هدفون بی سیم چگونه کار می کند؟

هدفون های بی سیم از چندین فناوری مختلف استفاده می کنند:

  • بلوتوث - برای دستگاه هایی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند مانند تلفن های هوشمند مناسب است ، اما بسیاری از دستگاه ها (مانند تلویزیون) از این فناوری پشتیبانی نمی کنند. 
  • مادون قرمز ( IR ) - کمی تکنولوژی قدیمی تر ، اما هنوز هم استفاده می شود. این هدفون ها با یک فرستنده اضافی ارائه می شوند و برای جلوگیری از قطع سیگنال نباید چیزی بین آنها باشد. 
  • رادیو ( RF ) - دارای یک سیگنال قدرتمند است که از طریق دیواره ها عبور می کند و آن را در شعاع 50 متر ضبط می کند. یک فرستنده اضافی نیز به همین ترتیب ارائه می شود. اگر دستگاه ها با همان فرکانس کار کنند ، صدا توسط دستگاه هایی مانند مایکروویو آشفته می شود. 

کدام یک را انتخاب کنیم؟

اگر به هدفون برای بیرون نیاز دارید بلوتوث کنید ، اگر در آپارتمان به آنها گوش می دهید RF.

مسدود کردن صدا

بعضی از هدفون ها انزوای کاملی نسبت به صداهای خارجی دارند. 

برای این کار آنها با استفاده از میکروفون فرکانس صدای محیط را تعیین می کنند و سپس  موج صوتی مقابل صدای محیط ایجاد می کنند . آنها یکدیگر را لغو کرده و در نتیجه سر و صدای خارجی را مسدود می کنند. 

خیلی درست به نظر می رسد؟ احتمالاً به این دلیل است.

تولیدکنندگان گاهی قول می دهند تا 95٪ از سر و صدا را مسدود کنند ، اما دستیابی به آن دشوار است. هدفون های مسدود کننده نویز می توانند صداهای مداوم را در فرکانس های پایین تر مانند صدای موتور هواپیما مسدود کنند ، اما مسدود کردن همه صدا هرگز امکان پذیر نیست .

اگر از آنها در هواپیما استفاده کنید ، همچنان صدای گریه کودک یا خنده های ناگهانی شخصی که در کنار شماست را خواهید شنید. اگر بیرون در یک کافه بنشینید ، صدای ناگهانی موتور و بوق ماشین قطع می شود. با وجود چنین هدفونی ، محیط بسیار آرامتر از آنچه در حال حاضر است به نظر می رسد ، اما شما همچنان صداها را خواهید شنید. 

این هدفون علاوه بر ضربه صادقانه به جیب شما ، کیفیت صدای ضعیف تری نیز دارد . 

چگونه هدفون ها نویز خارجی را مسدود می کنند

مسدود کردن یا جدا کردن سر و صدا

تفاوتی بین هدفون هایی که نویز را مسدود می کنند و آنهایی که  آن را جدا می کنند وجود دارد . 

مسدود کردن سر و صدا به مسدود کردن امواج صوتی خود اشاره دارد. هدفون های جدا کننده نویز به عنوان یک مانع فیزیکی بین گوش و صداهای خارجی عمل می کنند. گوش و روی گوش نمونه های خوبی از چنین هدفونی است. 

کدام یک را انتخاب کنیم؟

اگر در دفتر کار می کنید یا غالباً در محیطی زندگی می کنید که صداهای محیط شما را ناراحت می کند ، هدفون های مسدود کننده صدا مفید هستند  اما در بیشتر موارد ، هدفون های با کیفیتی که فقط صداهای خارجی را جدا می کنند ، برای شما کافی خواهد بود. 

ارزان ترند و از کیفیت صدای بهتری برخوردار هستند و بسته به محیط اطراف ، صداهای خارجی را تقریباً هدفون های نویزگیر را جدا می کنند.

ویژگی های هدفون


  • واحد صدا درایور . اگرچه یک درایور بزرگتر دامنه فرکانس بیشتری را فراهم می کند ، اما لزوماً یک درایور بزرگتر بهتر نیست.
  • دامنه فرکانس محدوده 
    صدای هدفون ، اندازه گیری شده در هرمس (هرتز). دامنه بزرگتر  به معنای  کیفیت  صدای بهتر است ، زیرا شامل توییترها و ساب ووفرهای بیشتری است. گوش انسان طیف وسیعی از 20 تا 20000 هرتز را می شنود ، بنابراین هرچه هدفون بیشتر بپوشاند ، بهتر است.  
  • امپدانس
    امپدانس مقاومت است. هرچه مقاومت بیشتر باشد ، هدفون به قدرت بیشتری برای تولید صدا نیاز دارد. مقاومت به شما خواهد گفت  که هدفون برای کدام دستگاه در نظر گرفته شده است . مقاومت بیشتر هدفون ها تا 16 ، 32 و 64 اهم است ، به این معنی که آنها برای استفاده گسترده در دستگاه های قابل حمل مانند تلفن های همراه ، پخش کننده های mp3 و موارد دیگر در نظر گرفته شده اند. به طور معمول ، مقاومت ایجاد شده توسط دستگاه باید 8 برابر کمتر از هدفون باشد. دستگاه 4 اهم با هدفون 32 اهم ارائه می شود. 
  • حساسیت
    نشان می دهد که حجم که هدفون می تواند دستیابی به  در رابطه با قدرت منبع صدا (آمپلی فایر، تلفن همراه، و غیره)، و در دسی بل (دسی بل) و حجم در هر مگاوات (میلی وات) از قدرت دستگاه اندازه گیری شد. دستگاه های قابل حمل مانند تلفن های همراه و mp3 پلیرها حدود 10 مگاوات نیرو دارند ، بنابراین هدفون هایی با حساسیت بیش از 90 دسی بل برای آنها مفید هستند. هرچه دستگاه قدرتمندتر باشد ، حساسیت هدفون نیز بیشتر می شود.   

نکاتی برای پایان کار

  • با مارک های بدنام اذیت نشوید (به عنوان مثال Beats by Dre). شما هزینه بیشتری را برای آنها پرداخت خواهید کرد ، و آنها لزوما کیفیت بهتری نسبت به متوسط ​​ندارند. 
  • برخی از مارک های هدفون با کیفیت بالاتر  Sennheiser ، Bose و AKG هستند .
  • اگر مایل به سرمایه گذاری بیشتر در هدفون هستید ، مارک های با کیفیت هم Harman Kardon و هم Denon هستند .
  • قبل از خرید حتماً حداقل 10 دقیقه هدفون را تست کنید . به صدا ، بلکه به ارگونومی نیز توجه کنید آیا آنها به اندازه کافی راحت هستند؟
  • سلیقه ها متفاوت است - فقط به این دلیل که برای همه مناسب است ، به معنای مناسب بودن شما نیست. بگذارید گوشهای شما تصمیم بگیرند که آنها چه می خواهند ، نه فشارهای "خبرگان صوتی" خود خوانده.
  • مکان و شرایط استفاده از هدفون نوع خرید شما را تعیین می کند. برای گوش دادن به تراموا در راه کار به هدفون استودیویی نیاز ندارید.
  • و نه ، هیچ هدفون جادویی وجود ندارد که بتواند با همه شرایط سازگار شود. 

https://www.amazon.com/Headphones-Accessories-Supplies/b?ie=UTF8&node=172541

 


:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی