.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سایتی که کاربران احساس خوبی دارند ، پیکربندی طراحی سایت است که به کاربران امکان می دهد تا به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورند.

اگر هدف سایت شما نتیجه تبدیل ، مانند خرید یک محصول یا درخواست مواد باشد ، بک لینک هرمی هدف کاربر این است که ابتدا اطلاعاتی مانند کیفیت و قیمت محصول بدست آورد. روانشناسی کاربری مقایسه قیمت و کیفیت با محصولات مشابه و خرید آنها.

در این حالت سایتی که به کاربران امکان حرکت محکم را می دهد ، سایت خوبی است.

نحوه نوشتن متن لینک مؤثر در راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) راهنمای شروع کننده منتشر شده توسط Google برای نوشتن متن. لینک متنی ، همچنین به عنوان متن لنگر شناخته شده است ، متنی است که در یک لینک ظاهر می شود.

متن پیوند در مورد صفحه پیوند شده به کاربران و Google اطلاع می دهد.

برخی پیوندها در یک صفحه داخلی هستند (آنهایی که به صفحات دیگر در سایت مراجعه می کنند) و برخی دیگر خارجی (منجر به محتوا در سایتهای دیگر) می شوند.

در هر صورت ، هرچه متن لنگر مربوط به محتوای مقاله بیشتر باشد ، پیمایش کاربران و گوگل راحت تر می تواند صفحه ای را که به آن پیوند دارد درک کند.

با متن لنگر مناسب ، کاربران و موتورهای جستجو می توانند به راحتی محتوای صفحات مرتبط را درک کنند.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که استفاده از متن لنگر با کلمات کلیدی که فکر می شود در موتورهای جستجو هدف قرار گرفته اند یا متن لنگر طولانی ممکن است منجر به پیکربندی نامناسب سایت برای پیمایش کاربر شود.


تأثیر دریافت لینک به دلیل پیوندهای متقابل چیست؟


با پیوند دادن به یکدیگر ، جذب مشتری به هر دو سایتی که به یکدیگر پیوند دارند می تواند دلیل خوبی برای تمرکز روی مشتریان آینده نگر و مشتریان بالقوه باشد.

با این حال ، پیوندهای متقابل غالباً به عنوان یک ترفند برای الگوریتم های موتور جستجو مخرب تلقی می شوند.

این اقدامی است که با پیاده سازی یک عملیات سایت ، اثر بک گراند مؤثر را به وجود می آورد که اطلاعاتی را با قابلیت استفاده بالا و سئو با پاسخ دادن به برنامه پیوند صحیح که توسط Google پشتیبانی می شود فراهم می کند.

البته همانطور که در بالا گفته شد مواردی وجود دارد که مجازات هایی برای پیوندهای مخرب آلوده اعمال می شود.

 

https://academysabz.com/pyramid-backlinks/

[موارد مجازات]

 


:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.

به Google کمک کنید تا محتوای شما را پیدا کند
اولین قدم برای بدست آوردن سایت شما در گوگل اطمینان از این امر است که صفحه اول گوگل می تواند آن را پیدا کند. بهترین راه برای انجام این کار ارسال نقشه سایت است. نقشه سایت فایلی در سایت شماست که به موتورهای جستجو درباره صفحات جدید یا تغییر یافته در سایت شما می گوید. درباره نحوه ساخت و ارسال نقشه سایت12 بیشتر بیاموزید.

Google همچنین صفحات را از طریق پیوندهای صفحات دیگر پیدا می کند. برای یادگیری نحوه ترغیب مردم برای کشف سایت خود ، بعداً در این سند به تبلیغ سایت خود مراجعه کنید.

به Google بگویید که کدام صفحات نباید خزنده شوند
بهترین روشها
برای اطلاعات غیر حساس ، خزیدن ناخواسته را با استفاده از robots.txt مسدود کنید

یک پرونده "robots.txt" به موتورهای جستجو می گوید که آیا آنها می توانند به قسمتهایی از سایت شما دسترسی پیدا کنند و به همین دلیل در حال خزیدن هستند. این پرونده که باید "robots.txt" نامگذاری شود ، در فهرست اصلی سایت شما قرار می گیرد. ممکن است صفحات مسدود شده توسط robots.txt هنوز هم خزنده شوند ، بنابراین برای صفحات حساس باید از روشی مطمئن تر استفاده کنید.

تصویری که محل مناسب یک فایل robots.txt را نشان می دهد.

ممکن است شما نمی خواهید صفحات خاصی از سایت شما خزنده شود زیرا در صورت یافتن نتایج جستجو در موتور جستجو ، ممکن است برای کاربران مفید نباشد. اگر می خواهید از خزیدن صفحات خود موتورهای جستجو جلوگیری کنید ، کنسول جستجوی Google دارای یک ژنراتور دوستانه robots.txt برای کمک به شما در ایجاد این پرونده است. توجه داشته باشید که اگر سایت شما از زیر دامنه ها استفاده می کند و می خواهید صفحات خاصی در زیر دامنه خاص خزیده نشوند ، باید یک فایل robots.txt جداگانه برای آن زیر دامنه ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد robots.txt ، ما به این راهنمای مرکز راهنمای Webmaster در مورد استفاده از فایل های robots.txt13 پیشنهاد می کنیم.

در مورد چندین روش دیگر برای جلوگیری از ظاهر شدن مطالب در نتایج جستجو بخوانید. 14

اجتناب کردن:

اجازه ندهید صفحات نتیجه جستجوی داخلی شما توسط Google خزنده شوند. کاربران از کلیک کردن بر روی نتیجه موتور جستجو فقط برای فرود در صفحه نتیجه نتایج جستجوی دیگر در سایت شما بیزار هستند.
اجازه می دهد URL های ایجاد شده در نتیجه سرویس های پراکسی خزنده شوند.
برای اطلاعات حساس از روشهای مطمئن تری استفاده کنید

Robots.txt روشی مناسب یا مؤثر برای مسدود کردن مواد حساس یا محرمانه نیست. این فقط به خزنده های خوب رفتار می کند که صفحات برای آنها مناسب نیست بلکه مانع از ارسال سرور شما به آن مرورگر نمی شود. یک دلیل این است که موتورهای جستجو هنوز می توانند URL هایی را که مسدود می کنید (فقط URL ، بدون عنوان یا قطعه) را نشان دهند اگر در صورت وجود پیوند به آن URL ها در جایی در اینترنت (مانند گزارش های مربوط به مراجعه کننده) پیوند دهند. همچنین موتورهای جستجوگر غیر سازگار یا سرکش که استاندارد خروج از روبات را تصدیق نمی کنند می توانند از دستورالعمل robots.txt شما سرپیچی کنند. سرانجام ، یک کاربر کنجکاو می تواند دایرکتوری ها یا زیرشاخه ها را در پرونده robots.txt شما بررسی کند و URL محتوای مورد نظر خود را که نمی خواهید مشاهده کنید حدس بزند.

در این موارد ، اگر فقط می خواهید صفحه در Google ظاهر نشود ، از برچسب noindex استفاده کنید ، اما اگر کاربر با پیوندی به این صفحه دسترسی پیدا کند ، مهم نیست. با این وجود ، برای امنیت واقعی ، باید از روش های مجوز مناسب ، مانند نیاز به رمزعبور کاربر ، یا حذف کامل صفحه از سایت خود استفاده کنید.

به Google (و کاربران) کمک کنید تا محتوای شما را درک کنند
به Google اجازه دهید صفحه شما را به همان روشی که کاربر می بیند ، ببیند
وقتی Googlebot صفحه را خز می کند ، باید صفحه را به همان روشی که یک کاربر معمولی انجام می دهد 15 مشاهده کند. برای رندر و نمایه سازی بهینه ، همیشه به Googlebot اجازه دهید به JavaScript ، CSS و فایلهای تصویری که توسط وب سایت شما استفاده می شود ، دسترسی داشته باشید. اگر پرونده robots.txt سایت شما خزیدن این دارایی ها را ندارد ، مستقیماً به چه میزان الگوریتم های ما مطالب شما را ارائه می دهد و ایندکس می کند. این می تواند منجر به رتبه بندی زیر حد نهایی شود.

عمل پیشنهاد شده:

از ابزار بازرسی URL16 استفاده کنید. به شما امکان می دهد دقیقاً ببینید که چگونه Googlebot محتوای شما را می بیند و ارائه می دهد ، و به شما کمک می کند تا تعدادی از موارد فهرست بندی را در سایت خود شناسایی و برطرف کنید.
عناوین صفحه منحصر به فرد و دقیق را ایجاد کنید
یک برچسب <title> به کاربران و موتورهای جستجو می گوید موضوع یک صفحه خاص چیست. برچسب <title> باید در قسمت <head> سند HTML قرار گیرد. شما باید برای هر صفحه در سایت خود عنوانی بی نظیر ایجاد کنید.

قطعه HTML نشانگر برچسب عنوان

عناوین و قطعه های خوب در نتایج جستجو ایجاد کنید
اگر سند شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود ، ممکن است محتویات برچسب عنوان در خط اول نتایج ظاهر شود (اگر با قسمت های مختلف یک نتیجه جستجوی Google نا آشنا هستید ، ممکن است بخواهید آناتومی آن را ببینید. یک نتیجه جستجو video17).

عنوان صفحه اصلی شما می تواند نام وب سایت / تجارت شما را لیست کند و می تواند اطلاعات دیگری از قبیل مکان فیزیکی کسب و کار یا شاید چند مورد از تمرکزها یا پیشنهادهای اصلی آن را در بر بگیرد.

بهترین روشها
محتوای صفحه را با دقت توصیف کنید

عنوانی را انتخاب کنید که به طور طبیعی و متناسب با موضوع محتوای صفحه ارتباط برقرار کند.

اجتناب کردن:

عنوانی را انتخاب کنید که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه نداشته باشد.
استفاده از عناوین پیش فرض یا مبهم مانند "Untitled" یا "صفحه 1 جدید".
عناوین منحصر به فرد برای هر صفحه ایجاد کنید

هر صفحه در سایت شما باید به صورت ایده آل دارای عنوانی منحصر به فرد باشد که به Google کمک می کند ساعت را بشناسد



:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 18 تير 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی