.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ROI استفاده از PBN
از آنجا که هم شما و هم من ارزش پول را درک می کنیم ، اجازه دهید از آنجا شروع کنیم.

برای این مثال ، من می خواهم از عبارت کلمه ای استفاده کنم: " ساخت بک لینک pbn ".

در اینجا چند شماره سریع در مورد این کلمه کلیدی آورده شده است:

 

 


:: بازدید از این مطلب : 1939
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 28 آذر 1398

ROI استفاده از PBN
از آنجا که هم شما و هم من ارزش پول را درک می کنیم ، اجازه دهید از آنجا شروع کنیم.

برای این مثال ، من می خواهم از عبارت کلمه ای استفاده کنم: " بک لینک pbn ".

در اینجا چند شماره سریع در مورد این کلمه کلیدی آورده شده است:

 



:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 28 آذر 1398

مسئولیت این امر چیست؟

نابرابری درآمد بخش بزرگی از آن و چیزی است که من مقاله جداگانه ای در مورد آن نوشتم. برون سپاری مشاغل تولیدی با درآمد خوب ، سیاست های مالیاتی طراحی شده برای منافع سرمایه گذاران و نه درآمد دهندگان با دستمزد پایین ، فناوری ای که باعث از بین رفتن شغل ها شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 20 آذر 1398

25. استراتژی درآمدزایی: میکروسکه های مکانیکی را انجام دهید
مکانیک ترک یک سکوی توسط آمازون است که به شما امکان می دهد کارهای کوچک انجام دهید و هزینه آن را بپردازید. اما انتظار پول زیادی از این را نداشته باشید. این کلاه گیس ها واقعاً "میکرو" هستند و حداکثر از چند سنت تا چند دلار متغیر هستند. اما اگر چندین مورد از اینها را به هم وصل کنید ، ممکن است به نفع شما باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 16 آذر 1398

تمرین قانون جذب بهترین راه برای استفاده از قانون جذب است. برای اینکه بتوانید بهتر از قانون جذب استفاده کنید و نتایج بزرگ تری بگیرید پیشنهاد می کنم این پنج تمرین قانون جذب را که در ادامه به شما معرفی میکنیم هر روز انجام بدهید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در جلسات مشاوره و کلاسهای حضوری از من می پرسند که چرا از قانون جذب نتیجه نمی گیریم به این موضوع میرسم که این افراد اصلاً تمرین روزانه قانون جذب را انجام نمی دهند. اگر واقعاً می‌خواهید به خواسته و آرزوی که دارید برسید باید با توجه به خواسته و هدف که دارید این پنج تمرین قانون جذب را هر روز انجام بدهید.

سعی کردم با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارم و کتابهایی که در زمینه قانون جذب و موفقیت مطالعه کردم کاربردی ترین تمرین قانون جذب را برایتان در قالب یک مقاله آماده کنم. این ۵ تمرین قانون جذب که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد تمریناتی هستند که خود من هر روز آنها را انجام می دهم با استفاده از این تمرینات قانون جذب توانسته‌ام به نتایج بزرگی برسم.

تمرین قانون جذب

بعد از جواب این سوال که قانون جذب چیست ؟ بسیاری از افرادی که قصد دارند از قانون جذب برای جذب پول و ثروت و یا حتی قانون جذب عشق استفاده کنند باید روزانه زمانی را برای انجام تمرینات ذهنی قانون جذب بگذارند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر قانون جذب را کامل یاد بگیریم آیا باز هم انجام تمرین قانون جذب مهم است؟

شما هر چقدر هم که قانون جذب را یاد بگیرید من پیشنهاد می کنم که روزانه زمانی را برای تمرین قانون جذب بگذارید. در این مقاله سعی کردم بهترین تمرینات قانون جذب را برای شما آماده کنم.

سعی کردم کامل‌ترین و جامع‌ترین مقاله در زمینه تمرین قانون جذب داخل سایت مدیر افکار برایتان قرار بدهم تا نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

قبل از اینکه به سراغ تمرین های قانون جذب برویم بهتر است در مورد قانون جذب توضیح کوتاهی بدهم. همانطور که می دانید قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا برای تمام افراد در حال عمل کردن است.

شما چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه از قانون جذب استفاده می کنید. یعنی بسیاری از افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد قانون جذب هم ندارند و اصلاً نمی دانند که قانون جذب چیست در حال استفاده از این قانون هستند. اما شما که می‌دانید قانون جذب چیست می توانید به صورت خودآگاه از این قانون این در جهت رسیدن به خواسته ها و اهدافی که دارید استفاده کنید.

تمرینات قانون جذب

قانون جذب (Law of Attraction) با افکار شما یک رابطه مستقیم دارد. قانون جذب با توجه به افکاری که در ذهن شما ایجاد می شود خواسته یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان می کند. همانطور که می‌دانید افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم می شود.

افکار منفی باعث ایجاد اتفاقات منفی و ناخواسته ها وارد زندگی تان می شود. ولی افکار مثبت باعث می شود شما به سمت خواسته ها و اهدافی که دارید کشیده شوید. وقتی افکارتان مثبت باشد در حال فرستادن ارتعاش مثبت به سمت کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از ذهن شما دریافت میکنند خواسته و ناخواسته ای را وارد زندگیتان خواهند کرد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا می توانیم بفهمیم افکار ما مثبت است یا منفی؟

شما از طریق احساسات می توانید متوجه شوید که افکارتان مثبت است یا منفی. اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش مثبت در جهت آرزو و خواسته هایتان هستید و در مسیر رسیدن به اهداف تان قرار گرفته اید. اما اگر احساس بدی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی و جذب ناخواسته هایتان هستید و باید احساسات تان را خوب کنید.

کار تمرینات و تمرین قانون جذب خوب کردن احساس تان است. شاید خوب کردن احساس به تنهایی کار سخت و دشواری باشد اما اگر تمرینات قانون جذب را به خوبی انجام دهید می‌توانید خیلی زودتر با خواسته و هدفی که دارید برسید.

رابطه بین تمرین قانون جذب و خواسته ها

بین انجام تمرین قانون جذب و خواسته های تان یک رابطه مستقیم وجود دارد. انجام تمرینات قانون جذب باعث می شود که ارتعاش خواسته و هدف تان را خیلی دقیق تر و قدرتمند تر به کائنات و جهان هستی ارسال کنید. هر چقدر ارتعاشی که به کائنات میفرستید قوی‌تر باشد زودتر با خواسته و هدفی که دارید می رسید.

اگر می خواهید به خواسته و هدفی که دارید خیلی زود برسید پیشنهاد می کنم روزانه زمانی را برای انجام تمرین قانون جذب بگذارید. شاید بپرسید که روزانه چقدر زمان برای انجام تمرین قانون جذب نیاز است؟

زمان تمرین قانون جذب به خود شما بستگی دارد. اما هر چقدر بیشتر زمان بگذارید بیشتر نتیجه خواهید گرفت. اما پیشنهاد می کنم کمتر از 30 دقیقه برای انجام تمرینات قانون جذب زمان نگذارید. پس همراه ما باشید تا در ادامه شما را با ۵ تمرین قانون جذب آشنا کنم.

 

https://modireafkar.ir/practice-the-law-of-attraction/



:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 16 آذر 1398
.

13. طراح وب
شرح:
در این مرحله ، غیرقابل انکار است: هر کار در منزل  به یک وب سایت با کیفیت نیاز دارد. در حقیقت ، بیشتر مشاغل خارج از خط نیز به یک وب سایت خوب نیز احتیاج دارند. که درب را برای طراحان وب باز می کند و طراحی وب را به یکی از رایج ترین و مطمئن ترین کارهایی که می توانید از خانه انجام دهید ، می کند. از نصب ساده وردپرس گرفته تا مشاغل توسعه کاملاً سفارشی ، طراحی وب به زودی جایی نخواهد بود و یکی از اصلی ترین لیست های مشاغل آنلاین است.

 



:: بازدید از این مطلب : 1885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 12 آذر 1398

بادمجان از قدیم یکی از محبوب‌ترین مواد اولیه در آشپزی ایرانی بوده و نقش پررنگی در خورش‌ها و خوراک‌های ایرانی دارد. یکی از معروف‌ترین غذاهای ایرانی که با بادمجان خوشمزه‌تر و کامل‌تر می‌شود، خورش قیمه است. خورش قیمه اگر محبوب‌ترین خورش ایرانی نباشد، به راحتی می‌توان آن را دومین خورش محبوب در ایران تصور کرد. حال اگر خورش قیمه با بادمجان همراه شود تبدیل به یک غذای شگفت‌انگیز و بی‌نهایت خوشمزه می‌شود. طرز تهیه خورش قیمه بادمجان تفاوت زیادی با قیمه سیب‌زمینی ندارد و با کمی حوصله آماده می‌شود. با این قسمت از آموزش آشپزی تصویری دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا دستور پخت قیمه بادمجان مجلسی را با ما یاد بگیرید.

 

مواد لازم برای قیمه بادمجان

  • گوشت قرمز: ۳۰۰ گرم
  • لپه: نصف پیمانه
  • بادمجان قلمی: ۳ عد
  • غوره: نصف پیمانه
  • گوجه فرنگی: ۲ عدد
  • پیاز: ۲ عدد
  • رب گوجه فرنگی: ۲ قاشق غذاخوری
  • گوجه پوره شده: ۲ عدد
  • آبغوره: به میزان لازم
  • زردچوبه، ادویه‌ی گوشت، پودر و چوب دارچین، فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم

خرید محصولات سوپرمارکتی از دیجی‌کالا

طرز تهیه قیمه بادمجان

قیمه بادمجان رستورانی

۱.
طبق معمول باید لپه‌ها را مثل باقی حبوبات از قبل خیس کنید. پیازها را به صورت ریز خرد کنید و نیمی از آن را به همراه روغن زیتون در تابه تفت دهید. بعد از طلائی شدن پیازها، گوشت را به آن‌ها اضافه و حرارت شعله را زیاد کنید. برای ۵ دقیقه گوشت‌ها را تفت دهید.

قیمه بادمجان با مرغ

۲.
بعد از تفت خوردن گوشت و پیاز، ادویه‌ها را به تابه اضافه کنید و ۵ دقیقه‌ی دیگر تفت دهید. دقت کنید که نمک را نباید در این مرحله اضافه کرد. کمی از زردچوبه را هم برای بعد نگه دارید.

قیمه بادمجان بدون گوشت

۳.
بعد از این که گوشت به همراه ادویه‌ها تفت خورد، تا جایی که آب روی گوشت‌ها را بگیرد، آب جوش به تابه اضافه کنید. حرارت شعله را کم کنید و اجازه دهید که گوشت خوب بپزد.

خورشت قیمه بادمجون

۴.
در یک ظرف دیگر مابقی پیاز را سرخ کنید تا طلائی شود. سپس رب و کمی زردچوبه به آن اضافه کنید و با هم تفت دهید.

قیمه بادمجان مجلسی برای 10 نفر

۵.
در این مرحله گوجه فرنگی پوره شده را به پیازها اضافه کنید و اجازه دهید تا آب گوجه کاملا تبخیر شود. در این حین لپه‌ها را که از قبل خیس کرده بودید، در یک قابلمه‌ی جداگانه با مقداری آب بپزید و سپس آبکش کنید و روی آن آب بگیرید. دقت کنید که حین پخت کف روی لپه‌ها را بگیرید.

خورشت قیمه بادمجان

۶.
وقتی گوشت کاملا پخت، لپه‌ی پخته شده و مخلوط رب، گوجه فرنگی و پیاز را به آن اضافه کنید و هم بزنید.

دستور پخت خورشت قیمه بادمجون

۷.
بعد از این که همه‌ی مواد یک ربع با هم پختند، نمک و کمی آبغوره را به آن‌ها اضافه کنید.

قیمه بادمجون مجلسی

۸.
باید پوست بادمجان‌ها را بگیرید و روی آن‌ها را حسابی نمک‌پاش کنید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه در یک آبکش بمانند تا تلخی آن‌ها گرفته شود. سپس آن‌ها را بشویید، خشک کنید و در روغن سرخ کنید.

پس از سرخ شدن بادمجان‌ها، روغن اضافی آن‌ها را با یک حوله‌ی کاغذی یا کاغذ مخصوص بگیرید. در همین تابه مابقی رب گوجه فرنگی را تفت دهید و با کمی آبغوره، نمک، فلفل و مقداری آب یک سس تهیه کنید. گوجه فرنگی‌ها و غوره‌ها را همراه بادمجان‌های سرخ شده در تابه قرار دهید و سسی که آماده کرده بودید روی آن‌ها بریزید. درب تابه را بگذارید و اجازه دهید برای یک ربع بپزند.

در آخر خورش را همراه بادمجان‌ها و گوجه‌ها سرو کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 12 آذر 1398
.

اگر واقعا همچین قانونی وجود دارد چطور میتوانم از آن درست استفاده کنم ؟
دقیقا به همین جهت این مقاله برای شما نوشته شده است که بتوانید به طور صحیح و درست از قانون یعنی قانون جذب استفاده کنید.

شاید با این کلمه آشنا بوده باشی، یا حداقل در کتاب ها، کانال های تلگرامی یا حتی همایش ها و سمینار های آموزشی چیزی در مورد قانون جذب شنیده باشی. شاید هم تا الان چیزی در مورد قانون جذب نشنیده باشی که هیچ ایرادی ندار و قراره که در این مقاله به طور کامل و جامع در مورد قانون جذب و تمرینات قانون جذب صحبت کنیم

 



:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 12 آذر 1398

4. وب سایت های عضویت و برنامه های عضویت
دوست خوب من دیو وودلینگ می گوید که " کار آنلاین " ، و من کاملاً موافقم!

و نکته مهم در مورد مشاغل برنامه عضویت این است که آنها می توانند به شما اجازه دهند هر ماه یک بدنه کار انجام دهید ، که بتوانید صدها دلار بفروشید ... اگر نه هزاران بار ... بارها و بارها.

برای موفقیت در برنامه چه چیزی را در برنامه عضویت خود دارید؟
خب ، شما باید برنامه عضویت خود را بر اساس آنچه انجام داده اید پایه گذاری کنید ... کاری که با آن نتایج عالی کسب کرده اید ، به دیگران کمک می کند تا مشکلی را که دارند از آن خود کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 8 آذر 1398

یک اکانت گوگل به شما اجازه می‌دهد از بسیاری از اپلیکیشن‌ها، سرویس ایمیل، نقشه، فضای ابری، ابزارهای مربوط به بهره‌وری و موارد دیگر استفاده کنید و در این میان لازم نیست که فقط به یک اکانت گوگل رضایت دهید. اگر مثلا می‌خواهید به غیر از اکانت شخصی یک اکانت برای مثلا کارهای مربوط به شغل خود ایجاد کنید، در ادامه به چگونگی این موضوع می‌پردازیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 8 آذر 1398

دوره رایگان من را می خواهید: چگونه یک وبلاگ سودآور را در 7 روز شروع کنیم؟
نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و به دوره من که در Forbes ، Business Insider و کارآفرین نشان داده شده است ، دسترسی فوری خواهید یافت.

نام خود را وارد نمایید
آدرس ایمیل خود را وارد کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 3322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398

خیلی مواقع شده برای اینکه یک آخر هفته‌ی مفرح داشته باشیم، سری به سایت تخفیفان می‌زنیم، پیشنهادهای مختلف رو بررسی می‌کنیم و نهایتا با دوستان یا خانواده، آخر هفته را به خوشی سپری می‌کنیم.

 
 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 1976
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398

 

پادکست Reasonably Sound به‌صورت انحصاری روی صوت و شنوایی متمرکز است و اسرار علمی و فنی مفاهیم آن را در قالب اپیزودهای یک‌ساعته شرح می‌دهد.

 

پادکست Reasonably Sound برای علاقه‌مندان به علوم اصوات و شنوایی انسان، جذابیت‌های زیادی دارد. تاکنون ۴۵ اپیزود از این پادکست منتشر شده است و یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، Whisper Quaiet نام دارد. نویسنده‌ی مقاله‌ی منبع تجربه‌اش از گوش‌دادن به اپیزود مذکور را با عبارت ASMR بیان می‌کند که با اصطلاح واکنش ارادی اوج‌گیری حسی شناخته می‌شود. در تعریف ساده، این حالت را می‌توان شبیه به مورمورشدن بدن دراثر شنیدن نجوا شرح داد.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398

 

پادکست Reasonably Sound به‌صورت انحصاری روی صوت و شنوایی متمرکز است و اسرار علمی و فنی مفاهیم آن را در قالب اپیزودهای یک‌ساعته شرح می‌دهد.

 

پادکست Reasonably Sound برای علاقه‌مندان به علوم اصوات و شنوایی انسان، جذابیت‌های زیادی دارد. تاکنون ۴۵ اپیزود از این پادکست منتشر شده است و یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، Whisper Quaiet نام دارد. نویسنده‌ی مقاله‌ی منبع تجربه‌اش از گوش‌دادن به اپیزود مذکور را با عبارت ASMR بیان می‌کند که با اصطلاح واکنش ارادی اوج‌گیری حسی شناخته می‌شود. در تعریف ساده، این حالت را می‌توان شبیه به مورمورشدن بدن دراثر شنیدن نجوا شرح داد.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 2199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398

 

کلمات اعتیاد و وابستگی یک معنا را به ذهن متبادر می‌کنند؛ اما درعمل، تفاوت‌هایی بین آن‌‌ها وجود دارد که می‌توانند روش‌های درمان و تشخیص را تغییر دهند.

 

بر کسی پوشیده نیست در رسانه‌های مردمی، برداشت‌های نادرستی از مسئله‌ی اعتیاد وجود دارد. یکی از دلایل این برداشت‌ها به نحوه‌ی تعریف مباحث اعتیاد بازمی‌گردد. اگر بحث‌های مربوط به اعتیاد را با دقت در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرده باشید، با مشاهده‌ی بحث و جدال افراد مختلفی مثل کارشناسان پزشکی، روزنامه‌نگاران، والدین، مصرف‌کنندگان مواد و افراد در حال ترک بر سر واژگانی مثل «اعتیاد»، «وابستگی»، «سوء‌استفاده»، «سوء‌مصرف»، «شکل‌گیری عادت»، «مصرف تفریحی» یا «مصرف پزشکی»، خود را در دنیایی گیج‌کننده و پرهمهمه می‌یابید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 2224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398

منظور از این دوره تعاملی است. شما به دنبال مراحل این دفترچه ، یک وب سایت عملیاتی دروپال ایجاد خواهید کرد.

این مراحل به صورت گام به گام معرفی شده و سپس با تمرین و چالش ها تقویت می شود. مربی شما می تواند به شما در راهنمایی در روند ایجاد این روش جدید کار کمک کند. شما به مطالعات موردی وب سایت ها می پردازید و در مورد تجربه شخصی خود تأمل می کنید تا رویه هایی که در اینجا یاد می گیرید را دوباره به کار خود و هر موقعیت جدیدی که با آن روبرو هستید ، برگردانید. این دوره مقدمه ای کاملی برای دروپال 8. ارائه می دهد و مهمترین ویژگی ها و مفاهیم دروپال را از طریق فعالیت های مفید ارائه می دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398

ایگرد، امسال نیز در جمعه سیاه در کنار شما است تا از تخفیفات استثنایی آمازون و سایر سایت­ های آنلاین بهره‌­مند شوید و به‌روزترین محصولات دنیا را آنلاین خریداری کنید و در منزل خود در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید.

 
 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با ایگرد همراه باشید تا محصولات پرفروش سال گذشته و محصولات پیشنهادی برای خرید توسط سایت Egerd در بلک فرایدی امسال را به شما معرفی کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398

به عنوان یک اصطلاح تجاری جذب می شود به طور کلی اشاره به درگیر شدن ، کسب یا تحمل. این اصطلاح را می توان در چند موقعیت استفاده کرد که متداول ترین آنها ساخت سربار است. جذب افزایش هزینه به جای انتقال آن به مصرف کننده نمونه دیگری است که در این اصطلاح استفاده شده است. سایر موارد شامل جذب سهام در یک پیشنهاد عمومی اولیه (IPO) و جذب یک شرکت در معاملات و ادغام و مالکیت (M&A) است.

 



:: بازدید از این مطلب : 821
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398

دفترچه ساز
اگر از داشتن دفترچه یادداشت لذت می برید ، می توانید برای مشتریانی که می خواهند خاطرات خود را به شکلی خلاقانه حفظ کنند ، اما نمی خواهند خودشان این کار را انجام دهند ، کاری ایجاد کنند.

خدمات تغییر لباس
برای کسانی که به سوزن و نخ مهارت دارند ، تغییرات لباس فرصت تجاری بالقوه ای را ارائه می دهد که نیازی به تجهیزات و دانش قبلی کسب و کار ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 6365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 4 آذر 1398

سرانجام پس از انتخاب همه آن گزینه ها ، باید به پایین بروید و اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. (همچنین می توانید با کلیک روی پیوند مشاهده گزینه های پرداخت بیشتر ، پرداخت با پی پال را انتخاب کنید.

پس از اتمام کار در اینجا ، کافی است روی دکمه در پایین کلیک کنید که می گوید ایجاد حساب کاربری و شروع کار را انجام دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 4990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 3 آذر 1398

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی