.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قانون جذب چیست؟

براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که به سمت‌تان جذب شده‌اند.

 

در واقع، خود شما آن‌ها را به زندگی‌تان دعوت کرده‌اید.

 

بیشتر بدانید:چطورهمیشه بخندیم؟! / ترفند‌های خندیدن! 

 

روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال‌های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می‌کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.

قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه می‌شود:

"ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم. "باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهش‌های علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار می‌دهند.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

ما از قانون جذب انتظار داریم که به آرزو‌های ما جامه عمل بپوشاند و خواسته‌های درونی ما را محقق سازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 22 اسفند 1397
o

قانون کائنات برای موفقیت و ثروتمند شدن

تا چه اندازه از قانون کائنات آگاهی دارید؟ شاید اصلا چیزی در این مورد نشنیده باشید و اطلاعات کاملی در این رابطه در اختیار نداشته باشید ولی بهتر است در زمینه این بحث گسترده نکاتی را بدانید که برای کسب موفقیت و ثروت موثر هستند.قانون کائنات

 

جیمز آرتور ری در کتاب علم موفقیت به این موضوع می پردازد که چگونه از طریق اصول ثابت شده و مستدل، پولدار شده و در رفاه باشیم. جیمز ری در این کتاب کار استادانه ای در رابطه با درک و فهم حقایق پیچیده و استفاده راحت تر از آن ارائه داده است. بعد از مطالعه کتاب علم موفقیت، شما نه تنها می دانید که چگونه موفق شوید، بلکه درک خواهید کرد که چرا موفق بوده اید و به انجام هر کاری و موفق شدن در آن کار صد در صد ایمان خواهید آورد. جیمز ری تمام این موارد و شاهراه ها را در کنار هم و در یک کتاب جمع آوری کرده است.

 

این قوانین برتر مانند قانون جاذبه در هر نقطه و در هر مکانی از این کره خاکی و در هر زمان خواه شما از آن آگاه باشید، خواه نباشید، در حال فعالیت هستند؛ اما زمانی که شما آن ها را درک کنید می توانید به طور خودآگاه و با تأمل از آن ها در زندگی شخصی، در کار، در روابط اجتماعی، امور مالی، پیشرفت های معنوی و در هر زمینه ای که دوست داشته باشید به نفع خودتان استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 3463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 5 اسفند 1397

این روزها که با مشکل اختلال پیام‌رسان‌ها و گران بودن هزینه‌ی تماس روبه‌رو هستیم، شاید استفاده از پیام‌رسان ایمو راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط تصویری با دوستان باشد، اما گاهی لازم است چندین پیام‌رسان را امتحان کنیم تا برنامه‌ای که بیشتر کاربرد را برایمان دارد پیدا کنیم. در این مقاله، چگونگی دیلیت اکانت ایمو یا حذف اکانت ایمو را به شکل تصویری آموزش خواهیم داد.

 


 رحله اول

 

در صفحه‌ی اصلی برنامه، دکمه‌ی سه خط در پایین صفحه، سمت چپ را لمس کنید.

 

مرحله دوم

در صفحه‌ی جدید، تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید. در قدم بعدی، در پایین صفحه، گزینه‌ی تنظیمات اکانت ایمو (Imo Account Settings) را انتخاب و در صفحه‌ی جدید گزینه‌ی دیلیت اکانت ایمو (Delete Your Imo Account) را انتخاب کنید.

 

مرحله سوم

در صفحه‌‌ی جدید باید شماره تلفنی که با آن اکانت ایموی خود را ساخته اید، وارد کنید و سپس در بالا، سمت راست صفحه‌، گزینه‌ی حذف کردن (Delete) را انتخاب کنید.

 

مرحله چهارم

در صفحه‌ی جدید می‌توانید دلیل حذف اکانت ایمو یا بازخورد خودتان را از این برنامه بنویسید. توجه کنید که تکمیل این قسمت اختیاری است.

 

مرحله آخر دیلیت اکانت ایمو

با انتخاب گزینه‌ی حذف در بالا، سمت راست صفحه، پیغامی مبنی بر اطمینان شما از دیلیت اکانت ایمو روی صفحه ظاهر می‌شود که شما با انتخاب گزینه‌ی بله (Yes) آخرین مرحله‌یحذف حساب کاربری ایمو را انجام می‌دهید. 

http://academy0414.blogsky.com/



:: بازدید از این مطلب : 5404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 4 اسفند 1397
.

شیائومی به چندین ماه گمانه‌زنی و انتشار شایعات بی‌وقفه پایان داد و ساعاتی پیش از رونمایی گلکسی اس ۱۰، گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۹ را معرفی کرد. Mi 9 نخستین پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید و نسبت به نسل پیشین خود از حیث طراحی و سخت‌افزار ارتقاء چشمگیری محسوب می‌شود تا بدین ترتیب با برچسب قیمت رقابتی ۵۱۵ دلاری، رقبای گران‌قیمت خود را به‌شدت به چالش بکشد.

xiaomi mi 9 / می ۹ شیائومی

می ۹ نخستین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین پردازنده‌ی بالارده‌ی کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۵۵ روانه‌ی بازار می‌شود. این پردازنده ارتقاء چشمگیری را نسبت به اسنپدراگون ۸۴۵ تجربه می‌کند و به‌لطف لیتوگرافی ۷ نانومتری، به‌لحاظ مصرف انرژی نیز عملکرد بهینه‌تری خواهد داشت. اسنپدراگون ۸۵۵ مجموعه‌ی یک هسته‌ی Kryo 485 Gold را با فرکانس ۲.۸۴، سه نمونه‌ی دیگر را با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز در کنار ۴ هسته‌ی Kryo 485 Silver با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی را به‌عنوان CPU‌ در اختیار خواهد داشت، ضمن اینکه پردازش‌های گرافیکی را نیز ماژول آدرنو ۶۴۰ انجام خواهد داد. می ۹ درست‌مانند محصولات هواوی و آنر از قابلیت خاصی موسوم به Game Turbo بهره می‌برد که حین اجرای بازی، عملکرد گوشی را در باز‌ه‌های زمانی طولانی‌تری به‌صورت پایدار در سطح بالایی نگه می‌دارد که نتیجه‌ی آن، اجرای بازی‌های سنگین با نرخ‌های فریم بالاتری خواهد بود.

xiaomi mi 9 / می ۹ شیائومی

شیائومی در گوشی می ۹ پوشش رنگی گرادیانی خاصی را به‌کار گرفته است که بسته به نوع بازتابش نور، طیف‌های رنگی متفاوتی را به‌خود می‌گیرد، پیش‌تر این طراحی خاص را در گوشی‌های شیائومی و آنر نیز دیده بودیم. چینی‌ها با پرچم‌دار جدید خود به ترند نمایشگر حفره‌دار یا دوربین کشویی نپیوسته‌اند و می ۹ را با بریدگی قطره‌ای کوچکی برای دوربین سلفی روانه‌ی بازار خواهند کرد. می ۹ از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن +FHD بهره می‌برد، این پنل که توسط سامسونگ تأمین می‌شود، قابلیت‌های اختصاصی چینی‌ها موسوم به Reading Mode 2.0 و Sunlight Mode 2.0 را در اختیار دارد، در نیمه‌ی پایینی خود، از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر میزبانی می‌کند و توسط پوششی از جنس گوریلا گلس ۶ از آن محافظت می‌شود.

xiaomi mi 9 / می ۹ شیائومی

پرچم‌دار جدید چینی‌ها برای ثبت عکس‌ها به دوربین سه‌گانه‌ای اتکا دارد که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لنز f/1.75، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز واید و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو را دربرمی‌گیرد، ضمن اینکه ثبت عکس‌های سلفی نیز با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به HDR‌ انجام خواهد شد. با نگاهی به نمونه‌عکس‌های شیائومی از می ۹ و البته امتیاز ۱۰۷ این گوشی از وب‌سایت DxOMark، می‌توان انتظار داشت که دوربین بسیار توانمندی داشته باشد.

xiaomi mi 9 / می ۹ شیائومی

شیائومی می ۹ از شارژ بی‌سیم سریع با توان ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به‌ادعای شرکت سازنده، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن، تمام روز را دوام خواهد آورد، ضمن اینکه شارژر ۲۷ واتی همراه دستگاه نیز شارژ با سرعت بسیار سریع را نوید می‌دهد. با توجه به برنامه‌ی چینی‌‌ها برای عرضه‌ی می ۹ در بازار انگلستان و سایر بازارهای غرب، شیائومی در گوشی جدید خود، کلید سخت‌افزاری ویژه‌ای را برای فراخوانی گوگل اسیستنت تدارک دیده است.

xiaomi mi 9 / می ۹ شیائومی

پرچم‌دار جدید شیائومی در رنگ‌های بنفش، آبی و مشکی عرضه خواهد شد، ضمن اینکه چینی‌ها نسخه‌ای ویژه از آن را با پنل پشتی شفاف، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و برچسب قیمتی معادل ۶۰۰ دلار در بازار چین به‌فروش خواهند رساند. نسخه‌ی پایه‌ی می ۹ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه تنها ۴۴۵ دلار قیمت خواهد داشت، درحالی‌که نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در بازار چین با قیمت ۴۹۰ دلار به‌فروش خواهد رسید.

xiaomi mi 9 / می ۹ شیائومی

شیائومی گوشی جدید می ۹ را هفته‌ی آینده در رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل به‌نمایش خواهد گذاشت. نظر شما درباره‌ی پرچم‌درا چینی‌ها چیست؟ آیا قیمت پایین این گوشی و ویژگی‌های متنوع آن نظر شما را جلب می‌کند؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به‌اشتراک بگذارید.  



:: بازدید از این مطلب : 3412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 1 اسفند 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی