.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


6 روش کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه که میتوانید در منزل راه اندازی کنید
فریلنسینگ
یا بهتر بگوییم کارهایی که ما خلق می‌کنیم اگر مهارت‌های زیر رادارید می‌توانید کسب درآمد کنید.

در این مدل کسب‌وکار شما می‌توانید به‌صورت پاره‌وقت یا تمام‌وقت فعالیت کنید.

حالا چطور؟

ممکن است شما بلد باشید چطور یک کارت ویزیت، جلد کتاب و سایت طراحی کنید و یا برنامه‌نویسی، تولید محتوا مثل (مقاله، محتوای شبکه‌های اجتماعی) و مترجمی را بلد باشید ولی مشتریانی ندارید که بتوانید این تخصص خود را به آن‌ها نشان دهید اما امروزه کانال‌های ارتباطی وجود دارند مانند سایت‌های که شمارا به افرادی که جویای مهارت‌های شما هستند معرفی می‌کنند و شما می‌توانید از این مهارت‌های خود پول دربیاورید

آیا فقط از طریق همین کانال‌ها می‌توان با مشتری ارتباط برقرار کرد؟

در ادامه کانال‌های دیگری را نیز معرفی خواهیم کرد.

سرویس‌های خانگی
اگر فضایی مثل شرکت یک دفتر کار و نیروهای استخدامی برای خود ندارید نگران نباشید

شما می‌توانید بدون داشتن همه این امکانات کسب درآمد کنید.

نظافت منازل، پرستاری از کودکان و سالمندان نگهداری از حیوانات خانگی و تمام خدماتی که شما می‌توانید به افراد نیازمند

بدهید کارهایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید فقط کافی است مهارت نیازسنجی را یاد بگیرید.

 

تعمیرات و یا خدمات مبتنی بر مهارت
کسانی که عاشق کارهای فنی هستند این بهترین فرصت برای آن‌ها است تا بتوانند مهارت‌های فنی

خود را به دیگران عرضه کنند شاید شما هم در منزل وسایلی را به بهترین شکل تعمیر می‌کنید ولی

تا به الآن از این کار هیچ پولی به دست نیاوردید نگران نباشید بدون داشتن شرکت و یا دفتر می‌توانید

کارهای تعمیری مثل تعمیر لوله‌کشی ساختمان‌ها، لوازم الکتریکی و یا حتی تعمیرات لوازم منزل مثل

مبلمان و یا لوازمی که نیاز به سرویس‌های دوره‌ای دارند مانند تصفیه آب موتورخانه پکیج‌ها و … را انجام دهید

فقط کافی است باکیفیت خوب و قیمت مناسب این کارها را انجام دهید

فروش مجدد
فروش محصولات شرکت‌های بزرگ که غالباً هم این محصولات مصرفی هستند و نیاز روزمره افراد هست.

در اشل بزرگ‌تر ما به‌عنوان نمایندگان فروش از این کار یاد می‌کنیم شاید با خود بگویید که این کار نیاز به

سرمایه دارد ولی می‌توانیم از کم شروع کنیم مثلاً یک برند لوازم‌آرایشی و یا پوشاک را می‌توانیم از بازار

گرم خود یعنی دوستان، همکاران و نزدیکان خود شروع کنیم و بعد با راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی کارمان را گسترش دهیم.

مشاوره
احتمالاً شما هم در یک زمینه دانش و تخصص دارید که می‌توانید به دیگران هم این تخصصتان

را انتقال داده و در قبال آن پول دریافت کنید

اما چطوری؟

فرقی نمی‌کند که در چه حیطه‌ای تخصص دارید یک مهندس هستید یا یک پزشک یا وکیل هستید

یا در مورد فروش و بازاریابی و توسعه کسب‌وکار دانش لازم و کافی دارید افراد زیادی هستند که

حاضرند برای این دانش شما پول پرداخت کنند شما با آن‌ها مشاوره می‌دهید و در قبال ارائه دانش

و تخصص خود حق مشاوره دریافت می‌کنید. کانال‌های ارتباطی ارزان‌قیمت که شمارا به این مشتری‌ها

معرفی می‌کند از طریق سایت‌های مشاوره آنلاین و یا شبکه‌های اجتماعی که خودتان راه‌اندازی می‌کنید

امکان‌پذیر هستند

اما این‌همه ماجرا نیست

کارآفرینی‌های کوچک

 

پیشنهاد میکنیم از مقاله آموزش کسب درآمد از اینترنت دیدن کنید


اگر به دنبال درآمدهای بیشتر هستید کار اینترنتی کوچک می‌توانید شروعی به بازار کارآفرینی و راه‌اندازی یک استارتاپ با سرمایه کم باشد. کاری که باید انجام دهید در مرحله اول شناسایی توانمندی‌ها دانش و تخصص و مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار است

اگر هیچ‌کدام از این مهارت‌ها را نداشتم چی کارکنم؟

بالاخره باید از یک جا شروع کرد شما می‌توانید این مهارت‌ها را یاد بگیرید و بامطالعه و کار عملی به یک متخصص در زمینه‌ای که به آن علاقه دارید تبدیل شوید و در مرحله دوم با نیازسنجی بازار و راه‌اندازی کانال‌های ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی، سایت، اپلیکیشن درآمدهای غیرفعال ایجاد کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 3546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.

تور کیش ؛ سفری تفریحی و هیجان انگیز

تور کیش تجربه ی سفری به یادماندنی برای گردشگران است، اگر به گردشگری و ایرانگردی علاقه داشته باشید محال است که به کیش نرفته باشید. کیش به عنوان بهشت گردشگران داخلی است که مقصدی جذاب برای سفر است. برای سفر به جنوب ایران و تماشای آبی دریای خلیج فارس یکی از بهترین گزینه ها جزیره ی زیبای کیش است. از این لحاظ کیش مسیری پر طرفدار و مقصدی ایده آل به شمار می آید که  جاهای دیدنی بسیاری دارد که سواحل زیبا، تفریحات جذاب، مراکز خرید مدرن، هتل های لوکس و مجلل، رستوران های دریایی و بین المللی باعث شده که این جزیره همواره پرمخاطب باشد و در زمان های مختلف گردشگران در آن حضور دارند.

اگر تصمیم دارید که به کیش سفر کنید با ما همراه باشید، ما در آرشین پرواز با هدف بهبود ارائه خدمات و رضایت هرچه بیشتر مسافران، تورهای کیش را با کمترین قیمت و کیفیتی مناسب در تاریخ ها و زمان های مختلف برگزار می کنیم.علاوه بر تور کیش آرشین پرواز شما می توانید سایر تورهای داخلی مانند تور قشم و تور مشهد را در سایت ما مشاهده کنید و با تماس با کارشناسان ما تور خود را رزرو کنید.

تور کیش شامل بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل است که در پکیج های متنوعی ارائه می شود، در زمان خرید تور آنچه که بیش از هر چیزی مورد توجه است قیمت تور کیش است. اما در زمان رزرو تور علاوه بر قیمت به زمان سفر، ساعت پرواز، نوع ایرلاین و هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید توجه داشته باشید. چرا که هر کدام از این موارد کیفیت سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

پس در زمان رزرو تور کیش توجه داشته باشید که کدام پرواز در بهترین زمان پروازی انجام می شود و اینکه کدام هتل با توجه به خدمات و امکانات دارای قیمت مناسب و به صرفه تری است. همچنین در برخی از تورها با هماهنگی قبلی با مسافر، برنامه ریزی سفر را انجام می دهند و مسافر با خیال راحت و بدون دغدغه و سردرگمی می تواند از گشت و گذار در این جزیره نهایت لذت را ببرد.

تور ارزان کیش

کیش یکی از چهار مکان در جهان است که درصد بالایی اکسیژن دارد؛ وجود این حجم اکسیژن در هوا مانع این است که در این جزیره دچار خستگی و کسالت شوید. پس سفر به کیش یکی از بهترین گزینه ها برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش است. با وجود این تفاسیر افراد زیادی دوست دارند که به کیش سفر کنند ولی دغدغه بیشتر مسافران کاهش هزینه های سفر است.

قیمت و هزینه های تور کیفیت سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد، بهترین زمان سفر به کیش در فصول سرد سال است، همچنین آخر هفته ها و در تعطیلات به خصوص تعطیلات عید و تابستان که جشنواره ها و کنسرت های زیادی برگزار می شود، کیش پر از گردشگر است.پس در این زمان ها انتظار تور ارزان را نداشته باشید و برای رزرو تور ارزان کیش در زمان های پر گردشگر باید به دنبال اقامتگاه های ارزان تر باشد.

آژانس مسافرتی آرشین پرواز مجری مستقیم تور کیش است که شما می توانید تورهای متنوع و با کیفیت و در عین حال به صرفه را که شما فقط با یک تماس با توجه به خدمات و امکاناتی که انتظار دارید تورهای مقرون به صرفه ای را کارشناسان ما به شما پیشنهاد می کنند.

تور ارزان کیش همیشه شامل پکیج هایی با هتل آپارتمان و هتل های ارزان نمی شود و شما در زمان هایی که سفر به این شهر کمتر صورت می گیرد امکان رزرو هتل و پرواز با قیمتی پایین تر وجود دارد که خوشبختانه آژانس آرشین پرواز در این باره رضایت مسافران را جلب کرده است و شما می توانید تورهای ارزان کیش را با پروازهای معتبر و هتل های ۳ و یا حتی ۴ ستاره تجربه کنید.

تور کیش

قیمت تور کیش

تور های کیش عموما برای ۲ شب، ۳ شب و ۴ شب برگزار می گردد که قیمت تور کیش بسته به نوع پرواز و هتلی که برای اقامت انتخاب کرده اید و مدت زمان سفرتان تحت تاثیر قرار می گیرد. البته اگر برای بار اول به کیش سفر می کنید حداقل ۵ روز در این جزیره اقامت داشته باشید تا با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. درسته که هزینه های سفرتان افزایش می یابد ولی مطمئن باشید که این جزیره آنقدری زیباست که ارزش دیدن دارد.

به طور کلی توجه داشته باشید که سفر به کیش با تور به مراتب به صرفه تر از سفر شخصی می باشد و آژانس آرشین پرواز مفتخر است که تورهای کیش را با کیفیت مناسب و قیمتی به صرفه به مسافران عزیز ارائه دهد. همچنین می توانید برای کاهش هزینه های سفر به صفحه تور لحظه آخری مراجعه کنید و از آفرهای روزانه مطلع شوید.

در حال حاضر و نسبت به گذشته هزینه های سفر به کیش کمتر می شود؛ چرا که در گذشته با توجه به اینکه کیش منطقه آزاد بود و به عنوان قطب اقتصادی شناخته می شد و با انتقال این قطب به مناطق آزاد دیگر از شمار مسافران کاسته می شود و با کاهش تقاضا برای پرواز، ایرلاین ها تصمیم می گیرند که برای افزایش در آمد، بلیط های خود را به پرواز های چارتر اختصاص دهند که مسافران می توانند با بلیط های چارتر ارزان و تور لحظه آخری اقدام به سفری ارزان کنند.

همانطور که گفتیم تور کیش عموما برای ۳ شب و ۴ روز برگزار می شود ولی گردشگران می توانند مدت اقامت و حتی تاریخ را تغییر داده و با توجه به شرایطشان اقدام به سفر کنند. برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در آرشین پرواز تماس حاصل نمایید و یک تور برای خود تنظیم کنید.

خدمات تور کیش

آرشین پرواز با هدف کسب رضایت مشتریان و بهبود ارائه خدمات به مسافران و گردشگران عزیز به شما توصیه می کند که پیش از رزرو تور اطلاعات لازم را راجع به خدمات و امکاناتی که تور به شما ارائه می دهد با تماس با کارشناسان مربوطه کسب کنید.

خدمات تور کیش بسته به نوع تور متفاوت است و در مواردی هم گشت جزیره، سینما ۶ بعدی، تفریحات کیش، تخفیفات کنسرت ها و برخی آفرهای کیش را شامل می شود.

در صورتیکه قصد رزرو تور را دارید بهتر است پیش از سفرتان بدانید که خدمات زیر بسته به نوع توری که انتخاب کرده اید، روی تور به شما ارائه می دهیم:

بلیط رفت و برگشت

استقبال و ترانسفر فرودگاهی

اقامت در هتل با خدمات مذکور

گشت شهری

تخفیفات گردشگری

بیمه مسافرتی

خدمات تور کیش شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، بسته به نوع تور شام و ناهار و صبحانه کاملا با هماهنگی قبلی و بدون نیاز به کاری از طرف شما انجام می شود. همچنین بعضی تورها برنامه ی سفر و گشت شهری هم دارند که قبل از خرید تور به این موارد توجه کنید.

بلیط های پروازی از کیش به شهرهای مختلف

فرودگاه بین المللی کیش در غرب استان هرمزگان قرار دارد که در تیرماه سال ۶۵ تاسیس شده است. این فرودگاه دارای ۲ باند پروازی است که قابلیت پذیرش انواع هواپیماها را دارد. فرودگاه کیش طی سی سال فعالیتی که داشته است میلیون ها مسافر را چه از سراسر ایران و چه کشورهای منطقه به فرودگاه و یا برعکس ترانسفر شده است. این فرودگاه بخاطر توریستی بودن جزیره همواره شلوغ و پر رفت و آمد است.

بلیط های پروازی این فرودگاه در حال حاضر برای حدود ده شهر داخلی و شهرهای خارجی چون دبی و ابوظبی در کشور امارات پرواز مستقیم دارد و از طریق فرودگاه‌های تهران، مشهد، شیراز، دبی و ابوظبی به سراسر جهان به‌ صورت غیر مستقیم به تمامی نقاط جهان صادر می گردد.

پرواز از کیش به شهرهایی از جمله اصفهان، اهواز، بندر بوشهر، بندر عباس، تبریز، تهران، رشت، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، مشهد، زاهدان، شاهرود، همدان، قشم، گرگان، یزد و آبادان انجام می شود.

سفر به کیش

جزیره ی زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری جنوب کشورمان است که در استان هرمزگان و از توابع بندر لنگه می باشد و به دلیل موقعیت ساحلی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این جزیره ی پر طرفدار هرساله میزبان میلیون ها گردشگر است و حضور گردشگران کیش باعث شده که این جزیره از زیرساخت های مناسب گردشگری بهره مند باشد.

کیش را می توان یکی از زیباترین جزایر این منطقه نامید که یکی از قطب های گردشگری ایران به شمار می آید.

وجود زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری تاریخی، آبی زلال و شفاف دریای نیلگون خلیج فارس، سواحل زیبا و تفریحات دریایی کیش باعث شده که کیش به یکی از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل شده

است و بسیاری از خانواده‌ها برای گذراندن تعطیلاتی خاطره‌انگیز به کیش سفر می‌کنند.

کیش از مسیرهای پر طرفدار داخلی است که برای اکثر گردشگران با سلیقه‌ها و علاقه‌های مختلف یک مقصد ایده‌آل است.

چرا که کیش برای هر سلیقه ای جاذبه ای خاص دارد. از سواحل زیبا و آرام و جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی گرفته تا مراکز خرید مدرن و تفریحات هیجان‌انگیز و مفرح .

درباره کیش

با توجه به روانه شدن بیش از یک میلیون گردشگر در طول سال به جزیره توریستی و پر طرفدار کیش، این جزیره به عنوان یکی از مهمترین مقاصد توریست پذیر داخلی و خارجی به شمار می آید که در جنوب کشورمان قرار دارد.

جمعیت این جزیره طبق آمار و سرشماری که در سال ۹۰ صورت گرفته حدود ۲۴۸۱۹ نفر می باشد و به طور میانگین سالانه یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از این جزیره بازدید می کنند.

تورهای کیش از شهرهای مختلف برگزار میگردد؛ از مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان .

برای اطلاع از قیمت تور کیش از شهرهای مختلف می توانید به پکیج تور کیش مراجعه کنید و یا اینکه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

همچنین پکیج های کیش شامل بلیط رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی، تخفیفات گردشگری و اقامت در هتل انتخابی با خدمات ذکر شده می باشد.

 

البته برخی تورها ممکن است گشت شهری و ترانسفر را نیز شامل شوند.

بهترین زمان سفر به کیش

سفر به کیش با توجه به اینکه این جزیره ساحلی و گرمسیر است بیشتر در فصول سرد سال صورت می گیرد.

این منطقه تابستان های گرم مرطوب و زمستان های مطلوبی دارد که بهترین زمان سفر به کیش از میانه‌های پاییز تا اواخر زمستان است.

البته در سفر به کیش تا اواسط اردیبهشت هم می‌توان از آب‌وهوای مطبوع آن لذت برد.

از این رو جزیره‌ی زیبای کیش می‌تواند مقصدی عالی برای سفرهای زمستانی باشد که البته نیاز به بودجه‌ی نسبتا بیشتری نسبت به سایر زمان ها دارد.

همچنین سفر با تور ارزان کیش در تابستان ها و بهره بردن از تخفیفات و جشنواره تابستانی کیش هم می تواند قابل توجه باشد.

با توجه به این که معمولا سفر به کیش، به دلیل وجود جاذبه ها و تفریحات فراوان هزینه های زیادی را می طلبد، اگر تمایل داشتید که سفری کم هزینه تر داشته باشید می توانید در فصولی از سال که گردشگران

کمتری به این جزیره می روند، با تور کیش سفر کنید یا از تورهای دقیقه نودی رزرو کنید که به نسبت هزینه کمتری دارد .

جاذبه های گردشگری کیش

همانطور که گفته شد جزیره ی کیش مقصدی به یادماندنی برای گردشگران کیش است، به جرات می توان گفت که تمام مکان های دیدنی کیش بسیار شگفت انگیز می باشند؛

آب‌های شفاف و زلال،حیات دریایی متنوع، ورزش‌های آبی هیجان انگیز، تفریحات آبی به یادماندنی، هتل‌های مجلل و پر از امکانات و مراکز خرید لوکس و گران قیمت که همه اینها در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگری کیش، این جزیره را مقصدی به یاد ماندنی برای گردشگران ساخته‌ است.

جاذبه های گردشگری تور کیش

کیش کجا بریم؟

برای گشت و گذار در کیش جاهای دیدنی زیادی وجود دارد، در میان جاذبه های تاریخی می توانید به شهر باستانی حریره سر بزنید و از خانه اعیانی و حمام تاریخی این شهر، مسجد و قنات‌های قدیمی که قدمت آن به دوره ایلخانیان بر میگردد دیدن کنید.

همچنین زمانی را برای بازدید از کشتی یونانی که یکی از نمادهای زیبای جزیره کیش است در نظر بگیرید و به تماشای غروب آفتاب در این منظره ی زیبا بنشینید، گفتنی است که این جاذبه به دلیل فرسودگی و نبود امکانات نگهداری ممکن تا چند سال دیگر از لیست جاذبه ها حذف شود.

از دیگر جاذبه های کیش که گردشگران به بازدید از آن ها می پردازند می توان جزیره هندورابی، روستای باغو، کلبه هور، درخت سبز، پایاب و شهر زیرزمینی کاریز را نام برد که هر کدام ارزش دیدن دارد.

علاوه بر اینها جزیره کیش پارک های زیادی دارد که گردشگران کیش زمانی را به بازدید از پارک آبی بادی مارینا کیش و پارک آبی اوشن کیش اختصاص میدهند.

پارک شهر کیش و شهر بازی هایلند کیش هم می تواند تجربه جذابی برای شما باشد.

اگر به هیجان علاقه دارید می توانید سری به قلعه وحشت و سافاری در کیش بزنید.

پاراسل سواری در تور کیش

جاذبه های گردشگری کیش آنقدر زیاد است که زمان کم می آورید و روز به روز به تعداد این جاذبه ها افزوده می شود که در آینده ای نزدیک مجتمع تهران قدیم، مسجد روی آب و پارک لاکی آیلند کیش به لیست مکان های گردشگری کیش اضافه می شود.

سواحل و تفریحات ساحلی کیش

همانطور که می دانید کیش یک مقصد ایده آل برای سفر است و دارای سواحل تفریحی متنوع و تفریحات ساحلی هیجان انگیزی است. البته برای تجربه ی تفریحات دریایی می توانید سراغ تور قشم بروید و تفریحات دریایی را با قیمتی ارزان تر از کیش تجربه کنید البته که توجه داشته باشید که سواحل کیش پر زرق و برق تر و جذاب تر است.

در میان سواحل تفریحی کیش پارک ساحلی مرجان دیدنی ترین ساحل کیش است. از دیگر سواحل کیش می توان پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی سیمرغ را نام برد.

همچنین گردشگران کیش زمانی را صرف تفریحاتی چون پاراسل سواری، پرواز با گلایدر و فلای بورد می کنند.

همچنین از دیگر تفریحات ساحلی می توان شاتل، بنانا، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی و کیبل اسکی را نام برد.

همچنین پلاژ بانوان و آقایان به صورت مجزا در این جزیره وجود دارد که می‌توانند با آسودگی خاطر، تجربه‌ی مطلوب شنا کردن را داشته و همچنین از دوش آب شیرین، سایه‌بان، سالن بدن‌سازی و والیبال ساحلی نیز استفاده کنند.

تور کیش پارک دلفین ها

برای علاقه مندان به حیات وحش و محیط زیست هم کیش جاذبه هایی دارد؛ باغ پرندگان، باغ آهوان، پارک دلفین ها و آکواریوم کیش را از دست ندهید.

برای خرید سوغاتی هم این جزیره مراکز خرید متنوعی دارد که هر آنچه که می خواهید میتوانید تهیه کنید.

در ادامه به ترتیب تفریحات پر طرفدار کیش را به اختصار معرفی می کنیم:

قایق سواری و کشتی های تفریحی در کیش:

یکی از تفریحات لذت بخش در آب های خلیج فارس، قایق سواری در دل این آبهاست.

قایق ها انواع مختلفی دارند که در این میان می توان قایق تندروی معمولی، قایق تندروی دو موتور، قایق های بادبانی، قایق های کف شیشه ای، قایق های بادبانی کاتاماران، قایق های پدالی و پارویی را نام برد.

علاوه بر قایق ها، کشتی های تفریحی کیش می تواند لحظات ماندگاری را برای گشت زنی با کشتی در دریا فراهم کند.

این کشتی ها بسیار مجهز هستند و برخی از آن ها دارای رستوران و خدمات و برنامه های تفریحی می باشند.

کشتی های کیش هم انواع مختلفی دارند که می توانیم کشتی رانیا، کشتی دنا، کشتی نوید دریا، کشتی سیمرغ خلیج فارس،کشتی آرتمیس، کشتی آکواریوم طوطیا، کشتی آکواریوم گردشگر، کشتی اوستا  و کشتی ستاره را 



:: بازدید از این مطلب : 859
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.

تعریف قانون جذب
قانون جذب و قانون ارتعاش مهم‌ترین قوانین جهان هستی هستند. پیش‌ازاین که شرایط زندگی خودت یا شرایط زندگی هر کس دیگری در زندگی‌ات معنایی برایت پیدا کند، باید این قوانین را درک کنید. این قوانین پایه و اساس هر چیزی است که تجلی‌اش را می‌بینیم. این قوانین پایه و اساس هر چیزی است که وارد زندگی‌مان شده است.

درواقع درک قانون جذب باعث می‌شود به آن زندگی سرور آمیزی که پروردگار عالم ما را به آن نیت خلق کرده است برسیم.

قانون جذب می‌گوید: مشابه، مشابه را جذب می‌کند. وقتی می‌گوییم “کند با جنس خود هر جنس پرواز / کبوتر با کبوتر باز با باز” درواقع داریم از این قانون صحبت می‌کنیم. وقتی یک روز دل‌مرده از رختخواب بیرون می‌آیی و تمام روز اوضاع بدتر و بدتر می‌شود و آخر روز می‌گویی: “اه، ای‌کاش امروز اصلا از رختخواب بیرون نمی‌آمدم” خودت داری این قانون را به خودت گوشزد می‌کنی.

وقتی آدم‌هایی که از بیماری حرف می‌زنند خودشان مریض‌اند و کسانی که از ثروت حرف می‌زنند ثروتمندتر می‌شوند یعنی این قانون دارد درست و با دقت ۱۰۰% عمل می‌کند. اوایل که افرادی که زیاد شکرگزارند را می‌دیدم پیش خودم می‌گفتم اگر من هم این‌قدر نعمت داشتم شبانه‌روز شکر می‌کردم و حالا می‌فهمم که آن افراد به دلیل نعمت نیست که شکر می‌کنند بلکه نعمت دارند چون دائما شکر می‌کنند.

 

 

 

از رادیو شکایت نکن!
وقتی رادیو را روی موج FM 94.0 می‌گذاری و انتظار داری رادیو تهران را گوش دهی. اگر روی این موج رادیو ورزش را بگیرد تعجب نمی‌کنی؟ آیا خودت با مشت توی کله‌ی رادیو نمی‌زنی؟

اگر بزنی شبکه ۴ ببینی دارد پخش مستقیم فوتبال شبکه ۳ را نشان می‌دهد، ناراحت نمی‌شوی؟ آیا اگر بخواهی برنامه‌ی مستند شبکه ۴ را ببینی می‌زنی شبکه سه و به تلویزیون و آنتن و بازیکنان فوتبال توهین می‌کنی؟

پس چرا وقتی ارتعاشت تنظیم نیست و به خواسته‌ات نمی‌رسی، به زمین و زمان بد و بی‌راه می‌گویی؟


اولین قدم: پذیرش قانون جذب
اولین و مهم‌ترین قدم این است که بپذیریم تمام اتفاقات زندگی خود را شخصا رقم می‌زنیم. تمام اتفاقات! حتی تصادفی که در آن مقصر نیستیم. پذیرش این موضوع خیلی سخت است. خیلی چالش سختی است که وقتی خیلی راحت است که تقصیرها را گردن شخص دیگری بیاندازید انگشت اشاره را به سمت خودمان بگیریم. سخت است ولی یک باید بزرگ پشت این موضوع است. باید این موضوع را قبول کنیم.

 

حتما این مطلب را دوست خواهید داشت
3 گام ساده برای تغییر باورها
پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه، این مطلب را بخوانید: قانون جذب عشق چیست؟

چرا پذیرش قانون جذب این‌قدر مهم است؟
وقتی این قانون را می‌پذیریم کم‌کم شواهد اثبات آن را در اطراف خود می‌بینیم و رابطه‌ی دقیقی بین آنچه برایت اتفاق می‌افتد و افکار و احساساتت می‌بینی. هیچ‌چیز خودبه‌خود در زندگی‌ات ظاهر نمی‌شود. تو آن را جذب می‌کنی – همه‌اش را تو جذب می‌کنی، بدون استثناء.

ازآنجاکه قانون جذب به افکار غالبی که در سر داریم جواب می‌دهد؛ می‌توان گفت که خودتو واقعیت خودت را خلق می‌کنی. هر چیزی که تجربه می‌کنی به‌این‌علت به سویت جذب‌شده است که قانون جذب به افکاری که در سر داری پاسخ می‌دهد.

 

 

سه فکر مشابه

 

چه چیزی را از گذشته به یاد بیاوری و چه چیزی را در زمان حال در نظر بگیری، یا چیزی را در آینده مجسم کنی، فکری که در حال حاضر روی آن تمرکز کردی و احساس تو را ساخته است ارتعاشی را در درون تو فعال می‌کند و قانون جذب هم به آن ارتعاش پاسخ می‌دهد.

 

خودتان جذب کردید!
مردم وقتی با اتفاق‌های ناخواسته‌ای در زندگی‌شان روبه‌رو می‌شوند اغلب می‌گویند که نمی‌خواستند چنین اتفاقی بیفتد. آن‌ها می‌گویند: “من نمی‌خواستم چنین بلایی سر خودم بیاورم!” می‌دانیم که عمدا نمی‌خواستید چنین اتفاق بدی را در زندگی‌تان تجربه کنید، اما بااین‌حال باید بگویم که خود شما آن را به وجود آوردید، چون هیچ‌کس دیگری جز خودتان قدرت جذب این اتفاقات را ندارد.

شما با تمرکز کردن روی این چیزهای ناخواسته، یا موارد مشابه آن‌ها را جذب کرده‌اید. شما نخواستید ولی تمرکز کرده‌اید. شما وقتی یک اتفاق به‌ظاهر بد برای شما افتاد مدام شکایت کردید. همه‌جا تعریف کردید. احساستان را بد کردید. شما یا قواعد بازی را درک نمی‌کردید یا بدتر درک می‌کردید ولی بازهم بد بازی کردید. شما با توجه به ناخواسته‌ها آنان را جذب کرده‌اید وگرنه آن‌ها راهی برای ورود به زندگی شما نداشتند.

 

حتما این مطلب را دوست خواهید داشت
جلوه های معجزه گر ضمیر ناخودآگاه
پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه، این مطلب را بخوانید:ضمیر ناخودآگاه، شناخت غول درون

 

برای درک بهتر قانون جذب، خودت را مغناطیسی بدان که همه‌ی افکار و احساساتت را به‌طرف خود می‌کشاند. بنابراین اگر به چاقی فکر کنی نمی‌توانی ارتعاش لاغری را بفرستی و لاغری را جذب کنی. اگر احساس فقر کنی نمی‌توانی ارتعاش ثروت بفرستی و رفاه را جذب کنی. این‌ها حرف من نیست. قانون بزرگ کائنات، قانون جذب است.

 

برگرفته از آموزه‌های آبراهام

 

یک فایل صوتی هم در مورد توجه و ارتباط حواس ۵گانه به احساس و قانون جذب برای شما همراهان عزیز آپلود کردم.

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 24 تير 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی