.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر یک چیز را از این پست وبلاگ دریافت کرده اید ، دریافت کنید که تجلی در فراوانی لازم نیست که سخت باشد. در واقع ، کاملاً برعکس است که به زودی کشف خواهید کرد.

در طول 25 سال گذشته ، از زمان خواندن "به عنوان یک مرد فکر می کنم" ساخته جیمز آلن ، من یک دانشجوی پرشور هنر بوده ام و برخی می گویند علم از کثرت است. با نتایج اغلب معجزه آسا.

قوانین فراوانی ، یا ذهنیت فراوان ، گاه به نظر می رسد بسیار غریب و غیر طبیعی است.

 



:: بازدید از این مطلب : 2939
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 28 مهر 1398

Chia Pets - جایگزین مراقبت آسان
حیوانات خانگی یا چهره هایی که از آنها بذر چیا رشد می کند. به نظر می رسد عجیب است ، اما کار می کند.

در https://chia.com/ فهمیدید که تخم های چیا از آنها رشد می کنند ، شکلک ها ، حیوانات خانگی ، سر ، چهره های عمل و موارد دیگر. گلدان گل کمی متفاوت ، که بسیار موفق است و حتی آن را به بزرگترین خرده فروش دنیا Walmart تبدیل کرده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 2125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398

گچ را چگونه بسازیم؟

گچ ماده ای است معدنی که در طبیعت به صورت سنگ گچ وجود دارد ،سنگ گچ با فرمول شیمیاییCaso4+2H2O  (سولفات کلسیم آبدار) شناخته می شود و یکی از ارزنده ترین مواد ساختمانی به شمار می رود.
در طبیعت سنگ گچ بصورت خام است که درون آن ۴ الی ۵ مولکول آب بصورت متبلور وجود دارد، این ماده جزء سنگ های رسوبی تخریبی محسوب می شود و بصورت محلول در آب دریا وجود دارد. هنگامی که در نقاطی از دریا، آب تبخیر شود این ماده (سنگ رسوبی)دیگر نمی تواند بصورت محلول باشد، بناچار مقداری از آن نا محلول شده و رسوب می کند سپس بر اثر فعالیت های شیمیایی ،این لایه سنگی که یک نوع ورقه شفاف است بصورت معادن گچی در می آید که از نظر زمین شناسی ارزش فراوان دارد.





:: بازدید از این مطلب : 842
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398

اگر قانون جذابیت را دوست دارید و می خواهید در زندگی پولی ایجاد کنید و به طور کلی فراوانی را به خود جلب می کنید ، خبرهای خوب و بد برای شما دارم.

خبر خوب این است که قانون جذب مطمئناً می تواند به شما کمک کند.

خبر بد این است که اگر به قانون جذب اعتماد کنید و انتظار دارید که "جهان" کار را برای شما انجام دهد ، خود را ناامید و ناامیدتر از گذشته می بینید.

مرحله اول: دانستن آنچه که شما می خواهید با CERTAINTY
اگر نمی دانید چه چیزی از زندگی می خواهید ، آنچه را در صفحه خود قرار می دهید به دست می آورید. خیلی اوقات چنین است: دریایی از هیچ چیز.

برای یک لحظه متوقف شوید

:: بازدید از این مطلب : 734

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 6 مهر 1398
.

قانون جذب و فراوانی: نحوه جذب پول در زندگی شما - مقاله توسط مارکو فرارو

پول انرژی فوق العاده ای است.

بسیاری آن را ریشه همه بیماریها می دانند ، اما در واقعیت چیزی جز انرژی ساده نیست.

انرژی ای که می توانیم از آن به عنوان ابزاری برای انجام کار خوب استفاده کنیم ، هم برای خودمان و هم برای افرادی که در زندگی ما می آیند و می روند و به عنوان ابزاری برای آسیب رساندن است.

 

اگر بیشتر می خواهید ، بدیهی است که شما باید مهارت های حرفه ای و شخصی و مهارت های ارتباطی داشته باشید که به شما امکان می دهد آنچه را که می خواهید بدست آورید.

من افراد زیادی را می شناسم که از حقوق یک کارگر یا پیشخدمت راضی هستند (چیزی که از این تجارت ها بکشد ، اما مطمئناً نمی توانید ثروتمند شوید) برای حمایت از خود ، تا پس از آن شکایت کنند که پول کافی نیست ، اما در عین حال سرمایه گذاری نمی کنند. هیچ چیز در مورد خودشان نیست ، اوقات فراغت را ترجیح می دهند ، یا پول خود را صرف چیزهای مضر مانند بسته سیگار می کنند.

علاوه بر این ، واقعیت استعمال سیگار یا هزینه کردن در مورد چیزهای بی فایده ، نتیجه ناامیدی آنها از این واقعیت است که زندگی آنها بهبود نمی یابد ... و آن حلقه شرور ، آنها را در زندگی که در آن برنامه ریزی شده بودند ، بطری می کنند.

بله! برنامه ریزی شده ، زیرا ما در واقع برنامه ریزی شده ایم که به روشی معین رفتار کنیم ، زندگی خاصی داشته باشیم و فقط به نتایج خاصی برسیم.

قانون جذب پول

برای من پیش می آید که یک بار ، با آرایشگر شهری که چند سال پیش در آن زندگی کردم ، متوجه اعتقاد شدید او شدم که پول ریشه همه بیماری ها است.

او واقعاً نمی خواست از انگیزه هایی از این دست بداند: اگر پول بیشتری دارید ، شانس بیشتری برای انجام امور خیریه نیز دارید ، برای کمک به خانواده های بیشتر به حمایت اقتصادی خود و حتی برای تأمین مالی تحقیقات علمی برای یافتن درمانی برای بسیاری از بیماری هایی که هنوز نمی توانید درمان کنید ، یا از آن بدتر ، بیماریهایی که قابل درمان هستند اما درمان آنقدر گران است که خانواده ای با مشکلات اقتصادی قادر به پرداخت آن نیستند ...

پس بهتر است به جای دریافت پول و فراوانی ، بیمار باشید ، رنج بکشید و یا بدتر شوید ... بدون توجه به رنج هایی که دقیقاً به خاطر این عمل خودخواهی برای عزیزان ایجاد می شود.

بنابراین ، اگر می خواهید زندگی خود را بهبود بخشیده و پول جذب کنید ، باید در مورد گسترش آن ظرف که ذهن شماست فکر کنید و خود را برای دریافت فراوانی که آماده دریافت هستید ، فکر کنید.

و این بدان معناست که در حال رشد روی محکومیت های شخصی در مورد پول ، شخص بودن و مأموریت روح خود بزرگ می شوید.

در غیر اینصورت همیشه همان نتایجی را که از آن شکایت دارید دریافت خواهید کرد.

ممکن است شانس داشته باشید ، اما تا زمانی که آماده دریافت آن به طور ناخودآگاه شوید ، همه تلاش خود را برای خلاص شدن از پول انجام خواهید داد.

دقیقاً به این دلیل که برنامه نویسی ذهنی شما واقعیت جدید را نمی پذیرد و همه چیز را انجام می دهد تا شما را به واقعیت قبلی برساند.

https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/

امیدوارم صریح و روشن بوده باشم و برخی از خلاصه ها را تحریک کرده ام تا از شما سؤالات زیبایی بپرسم که به شما در رشد و فراوانی هر چه بیشتر کمک می کند.

برای تعمیق سازوکارهای قانون جذب و فراوانی و درک نحوه جذب پول به زندگی ، پیشنهاد می کنم این فیلم ها را تماشا کنید:

 


:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 6 مهر 1398

تیمی متشکل از 30+ خبره تحقیقاتی عمیق انجام داده و این لیست از 6 دوره آموزشی برتر طراحی وب ، صدور گواهینامه ، آموزش ، برنامه ها ، کلاس و آموزش آنلاین را برای سال 2019 بصورت آنلاین ارائه کرده اند. و این منابع برای تمام سطوح مهارت مناسب است - مبتدیان ، فراگیران و کارشناسان میانی.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 2 مهر 1398

باکس آفیس این هفته درباره‌ی یک فیلم به شدت انگلیسی است که توانسته صدرنشین جدول فروش شود: فیلم دانتون ابی.

این هفته برای کمپانی فوکوس یک رکورد در گیشه‌ی سینماها ثبت شد. فیلم «دانتون ابی» نه تنها در صدر جدول فروش قرار گرفت که بزرگترین افتتاحیه‌ی تاریخ این استودیو را رقم زد و فروش آن از ۳۰ میلیون دلار هم عبور کرد. فیلم‌های جدید دیگر این هفته «به سوی ستارگان» (Ad astra) و «رمبو: آخرین خون» بودند. آن‌ها هم توانستند انتظارها را برآورده کنند و رقابت تنگاتنگی بین‌شان برای رسیدن به جایگاه دوم برقرار بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 2 مهر 1398

همه‌ی ما می‌دانیم که پردازنده یا CPU در حکم مغز یک کامپیوتر است، اما این عبارت واقعاً به چه معنی است؟ چه چیزی درون یک تراشه و در میان میلیاردها ترانزیستور اتفاق می‌افتد تا یک کامپیوتر به کار بیفتد و دستورالعمل‌های پیچیده را اجرا کند؟ در این مقاله قصد داریم به واکاوی یک CPU بپردازیم و هر آنچه از درون و بیرون باعث به‌کارافتادن یک پردازنده می‌شود را شرح دهیم. در این مقالات سعی خواهیم کرد مباحثی نظیر معماری کامپیوتر، اجزای سازنده‌ی تراشه، روشِ طراحی مدارهای پردازنده، مفهوم VLSI یا تجمیع در ابعاد بسیار بزرگ، ساخت فیزیکی تراشه و فناوری‌های مربوطه و خط‌مشی آینده‌ی اجرای محاسبات در کامپیوترها را پوشش دهیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 2 مهر 1398

روغن زیتون طی مراحلی از فشرده شدن زیتون به دست می‌آید و به اشکال مختلف تولید می‌شود. فواید روغن زیتون اصل بسیار گسترده است. این روغن موارد مصرف گوناگونی دارد که یکی از مهمترین‌ آن‌ها، استفاده به صورت موضعی برای بهره‌مندی از خواص روغن زیتون برای مو و پوست است. این ماده ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، ویتامین E، ویتامین D و ویتامین K به همراه میزان زیادی آنتی‌اکسیدان دارد که به دلیل وجود اسکوآلن (Squalene) در ترکیبات آن است. وجود میزان زیاد اسکوآلن در ترکیبات این روغن است که آن را از باقی روغن‌ها متمایز و خواص روغن زیتون برای پوست را بیشتر می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در این روغن از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد سرطان‌زا محافظت خواهد کرد. همچنین روغن زیتون خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و نرم کننده پوست است. بنابراین با استفاده صحیح می‌تواند پوست را نرم و جوش‌های صورت را از بین ببرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 2 مهر 1398

اندروید سیستم‌عاملی است که به راحتی می‌توان به بیشتر ویژگی‌های مهم آن دسترسی پیدا کرد اما در این میان قابلیت‌های مفیدی هم قرار دارد که جلوی چشم کاربران تعبیه نشده‌اند و برای یافتن آن‌ها باید وقت بیشتری را صرف کنید. در این مطلب قصد داریم به تعدادی از این قابلیت‌ها اشاره کنیم که شاید تا حالا از آن‌ها استفاده نکرده‌اید. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که این مطلب بر اساس اندروید پای نوشته شده و شاید دیگر نسخه‌ها از برخی از این موارد پشتیبانی نکنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 3715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 2 مهر 1398

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی