.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

5. فروش اقلام در eBay

با تبدیل شدن به یک روند پس انداز ، اکنون زمان خوبی برای شروع فروش مواردی است که دیگر استفاده نمی کنید. ناگفته نماند ، همیشه افرادی هستند که به دنبال چیزهای زیادی هستند.

 

این تجارت نیاز به هزینه های کم راه اندازی دارد. برای اینکه بدانید با چه قیمتی شروع کنید ، می توانید به یک کار اینترنتی  کک یا سایت های حراج مراجعه کنید تا معاملات خوبی در مورد کالاهای پرنعمت پیدا کنید. از مبلمان ، لباس ، اسباب بازی می توانید هر چیزی را پیدا کنید.

 

صفحه اصلی ای بی

 

اگرچه هزاران سایت تجارت الکترونیکی برای انتخاب وجود دارد ، eBay همچنان بازار فروش اقلام استفاده شده است. اگر می خواهید سریع درآمد کسب کنید از محبوبیت پلتفرم بهره ببرید.

 

اگر یک مورد نادر مانند پخش کننده ضبط قدیمی یا کنسول بازی ویدیویی قدیمی دارید ، می توانید از مدل حراج آنها استفاده کنید. در صورت جذب تعداد زیادی از جمع کنندگان ، این مبلغ می تواند تا صدها دلار درآمد کسب کند.

 

اگر جریان درآمد مکرر دارید ، سعی کنید با ایجاد یک دوره آنلاین برای به اشتراک گذاشتن دانش خود ، درآمد بیشتری کسب کنید. Flea Market Flipper نمونه خوبی از تجارت کالاهای دست دوم است که این کار را انجام می دهد.

 

6. FBA آمازون

اگر می خواهید فروشنده آمازون شوید ، برای Fulfillment توسط آمازون ثبت نام کنید. این برنامه ای است که می توانید از طریق آن غول تجارت الکترونیکی موجودی کالا ، حمل و نقل و خدمات مشتری خود را مدیریت کنید.

 

این یک راه حل عالی برای صاحبان مشاغل جدید است که می خواهند یک فرآیند ساده برای تنظیم فعالیت های خود داشته باشند.

 

با این حال ، به خاطر داشته باشید که برای عضویت در FBA مجبور به پرداخت هزینه های پرداخت و انبار هستید. با این حال ، در مقایسه با اینکه خودتان این جنبه ها را اداره می کنید ، در کل مدت می توان مقرون به صرفه تر بود.

 

7. تجارت Dropshipping

اگر می خواهید از خانه درآمد کسب کنید Dropshipping یکی از بهترین ایده های تجارت آنلاین است. برخلاف یک فروشگاه آنلاین معمولی ، شما می توانید یک سایت تجارت الکترونیکی را بدون دردسر ساختن محصولات یا مدیریت سهام اداره کنید.

 

در عوض ، شما می توانید با عمده فروشان شریک شوید تا محصولات خود را با نام تجاری آنها برچسب گذاری کنید. وقتی شخصی خریدی انجام می دهد ، شما به شرکت اطلاع می دهید تا سفارش خود را برای مشتری ارسال کند.

 

بنابراین ، شروع به کار dropshipping یک تجارت آنلاین ارزان قیمت است. برای راه اندازی فروشگاه ، تنها یک وب سایت ، یک لپ تاپ و دسترسی به دایرکتوری های ارائه دهندگان عمده فروشی مانند SaleHoo و AliDropship نیاز دارید.

 

علی ایده کسب و کار آنلاین از خانه

 

از آنجا که اکثر فروشگاه های dropshipping محصولات مشابهی را به فروش می رسانند ، مطمئن باشید که برند خود را از رقبا متمایز می کنید. مشاغل با محدود کردن جایگاه خود موفق به انجام این کار می شوند. به عنوان مثال ، Mooshe Socks محدود به فروش فقط جوراب های زیبا است.

 

8. یوتیوب

از آنجا که YouTube یکی از پربیننده ترین سیستم عامل ها در اینترنت است ، اگر به درستی این کار را انجام دهید ، تبدیل شدن به یک خالق ویدیو می تواند بسیار سودآور باشد.

 

با بیش از دو میلیارد کاربر ، بازارهای مختلفی وجود دارد که می توانید دسترسی داشته باشید ، به شرط آنکه مخاطب و پتانسیل تجاری داشته باشید. از وبلاگ نویسی و پخش بازی های ویدیویی گرفته تا جلد موسیقی - گزینه ها بی پایان هستند.

 

میزان درآمدی که باید بدست آورید به کانالهای درآمدزایی شما بستگی دارد. بیشتر یوتیوب ها از طریق بازاریابی وابسته ، تأییدیه ها ، محصولات و Google AdSense درآمد کسب می کنند. برخی نیز مانند جی شتی سخنرانی و دوره های آنلاین ارائه می دهند.

 

برای شروع کار YouTube خود ، باید مهارت های ویرایش را بیاموزید و تجهیزات ساخت فیلم خوب بخرید.

 

همچنین ، شما باید بر ایجاد پایگاه مشترک خود تمرکز کنید. مشاغل معمولاً به دنبال مشارکت با افراد تأثیرگذار با پیروان زیاد و وفادار هستند.

 

9. پادکستر

پادکست در حال افزایش است و یکی از امیدوار کننده ترین ایده های تجارت آنلاین در این لیست است. فقط در ایالات متحده بیش از 140 میلیون شنونده پادکست وجود دارد و شرکت های بیشتری برای تبلیغ محصولات خود با پادکسترها همکاری می کنند.

 

مانند سایر متخصصان تولید محتوا ، انتخاب جایگاه مناسب مهم است. اگر با یک موضوع محبوب شروع می کنید ، مطمئن شوید که پادکست شما از رقابت متفاوت است.

 

یا چیزی خاص و به موقع انتخاب کنید. در مواقعی از این دست ، می توانید برنامه ای در مورد فاصله اجتماعی یا در امان ماندن از ویروس COVID-19 انجام دهید.

 

پادکست ها از طریق بازاریابی وابسته و محتوای حمایت شده درآمد کسب می کنند. با این حال ، کسانی که تعداد زیادی شنونده دارند می توانند به شبکه های تبلیغاتی پادکست مانند Midroll بپیوندند.

 

اگر می خواهید پادکست را شروع کنید ، روی برخی از تجهیزات صوتی عالی و نرم افزار ویرایش مانند Adobe Audition سرمایه گذاری کنید.

 

برای انتشار پادکست شما دو راه وجود دارد: با عضویت در یک سیستم میزبانی پادکست یا ایجاد وب سایت خود. آخرین گزینه به شما امکان کنترل بیشتر برند و درآمدزایی از آن را می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 27 آبان 1399
.

1. بازاریابی وابسته

اولین بار در این لیست یکی از محبوب ترین ایده های تجارت آنلاین است. با بازاریابی شرکت های وابسته ، می توانید برای تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران درآمد کسب کنید.

 

این گزینه جایگزین کسب و کار آنلاین  برای بسیاری از سازندگان محتوای آنلاین است. بسیاری از شرکت ها دوست دارند محصولات خود را توسط تأثیرگذار توصیه کنند زیرا دهان به دهان هنوز هم یک استراتژی بازاریابی موثر است.

 

اگر عاشق مرور محصولات هستید ، بازاریابی شرکت های بزرگ یک مکان عالی برای شروع است. بسیاری از افراد با ایجاد یک وب سایت مبتنی بر یک جایگاه خاص در این حرفه افزایش یافته اند: از هدفون گرفته تا غذای سگ گرفته تا تشک.

 

نحوه پرداخت آنها به شرکت بستگی دارد. اغلب اوقات ، هر بار که شخصی کالایی را خریداری می کند یا روی پیوند وابسته در سیستم عامل شما کلیک می کند ، کارمزد دریافت خواهید کرد.

 

برای شروع ، به برنامه های وابسته مانند Affiliate های Hostinger ، Amazon یا ShareASale بپیوندید. صدها عنصر برای ارائه در وب سایت خود پیدا خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که محصولی متناسب با مخاطب و مخاطب خود انتخاب کرده اید.

 

صفحه اصلی برنامه وابسته میزبان

 

2. وبلاگ نویسی

امروزه ، وبلاگ نویسی هنوز یک تجارت سودآور است. این یک روش عالی برای کسب درآمد آنلاین با به اشتراک گذاشتن دانش و علایق خود است.

 

با این حال ، شما باید استراتژی های صحیحی برای کسب درآمد پایدار داشته باشید.

 

کلید یک وبلاگ موفق انتخاب طاقچه مناسب است. نه تنها باید متناسب با تجربه و علاقه شما باشد ، بلکه باید مخاطبان قابل توجهی نیز داشته باشد. وبلاگ شما تضمین می کند اگر افرادی خارج از جعبه به دنبال شما می گردند ، به بازدید و بازدید دست پیدا می کند.

 

همچنین ، جایگاه باید پتانسیل تجاری داشته باشد. منابع اصلی درآمد یک وبلاگ به گزینه های مختلف کسب درآمد بستگی دارد. این شامل بازاریابی شرکت های وابسته ، ایجاد فضای تبلیغاتی ، ایجاد محتوای حمایت شده ، فروش محصولات ، دوره ها و موارد دیگر است.

 

پس از راه اندازی وبلاگ خود ، شروع به نوشتن مقالات کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها مطالب مفیدی را برای مخاطبان شما فراهم می کنند. همچنین ، برای بهینه سازی وبلاگ و ایجاد ترافیک بیشتر ، برخی از روشهای بازاریابی دیجیتال را بیاموزید.

 

اگر به کمک نیاز دارید ، وبلاگ نویسان متخصص مانند Sue Dunlevie دوره هایی دارند که می توانید برای رشد وب سایت خود استفاده کنید. یا نکات مندرج در این مقاله را به عنوان راهنما دنبال کنید.

 

Sue Dunlevie دوره هایی دارد که می توانید برای رشد وب سایت خود استفاده کنید

 

3. محتواساز در Patreon

آیا می خواهید یک خالق محتوای آنلاین باشید؟ پیوستن به Patreon را در نظر بگیرید. این یک بستر سرمایه گذاری جمعی است که بسیاری از آن برای جلب حمایت مالی افرادی که کار شما را دوست دارند استفاده کرده اند.

 

صفحه اصلی patreon

 

با استفاده از Patreon می توانید گزینه های مختلفی برای عضویت با قیمت های مختلف به هواداران ارائه دهید. در ازای درآمد ماهیانه ، از تصاویر پشت صحنه گرفته تا دوره های آنلاین ، محتوای اختصاصی برای طرفداران خود فراهم خواهید کرد.

 

بسیاری از خالقین برای زندگی پایدار به پاترئون مراجعه کرده اند ، مانند Humans of New York و Markus Magnusson. ناگفته نماند ، آنها از آن برای ساخت پایه فن و اتصال آن استفاده می کنند.

 

برای استفاده از سیستم عامل ، برای یک طرح سازنده ثبت نام کنید. با شروع سود ، Patreon برخی از هزینه ها را کاهش می دهد. در عوض ، امکاناتی مانند مربیگری و تجزیه و تحلیل برای کمک به شما در اداره تجارت خود را خواهید داشت.

 

4. فروش محصولات صنعتگر بصورت آنلاین

آیا هدیه ای برای کاردستی دارید؟ سعی کنید محصولات خود را بفروشید.

 

مردم در صورت یافتن محصولات منحصر به فرد ، عموماً تمایل بیشتری به پرداخت پول دارند. بنابراین می توانید برای محصولات خود قیمت بالاتری نسبت به بازار متوسط ​​تعیین کنید.

 

برای بهینه سازی هزینه ها و سود ، فروشگاه خانه خود را راه اندازی کنید و مواد را به صورت عمده خریداری کنید. همچنین ، هنگام طراحی محصول خود اطمینان حاصل کنید که مخاطب هدف مناسبی را در نظر داشته باشید.

 

آیا در مورد نحوه بازاریابی محصولات خود به ایده هایی نیاز دارید؟ مانند Bario Neal ، برای الهام گرفتن به دنبال مشاغل کوچک صنایع دستی به صورت آنلاین بگردید. این فروشگاه به ویژه با پذیرایی از علاقه مندان به پایداری رونق می یابد.

 

امروزه سایت هایی مانند Etsy ، eBay و حتی اینستاگرام می توانند در کمترین زمان به راه اندازی هرگونه تجارت کوچک کمک کنند. با این حال ، اگر می خواهید کنترل کاملی بر عملکرد خود داشته باشید ، راه اندازی فروشگاه آنلاین خود را در نظر بگیرید. به این ترتیب ، شما بر نام تجاری خود اختیار خواهید داشت و از اشخاص ثالث هزینه دریافت نخواهید کرد.

 

اگر قبلاً مشاغلی را اداره نکرده اید ، به دنبال دوره های آنلاین در سیستم عامل هایی مانند Udemy باشید تا به شما کمک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 27 آبان 1399
.

دستیار مجازی ایده کسب و کار اینترنتی

دستیار مجازی (VA) همچنان در حال رشد است که بیشتر کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک برای پس انداز پول در حالی که هنوز کارهای خود را انجام می دهند ، به برون سپاری مراجعه می کنند.

 

در حالی که دستیاران مجازی معمولاً به عنوان منشی مستقر در خانه دیده می شوند ، کسب درآمد از اینترنت  در حقیقت آنها می توانند کارهای زیادی از جمله دفترداری ، بازاریابی و موارد دیگر را انجام دهند. دستیاران مجازی می توانند روی وظیفه خاصی مانند حسابداری یا مدیریت وب سایت تمرکز کنند. دیگران کارهای مختلفی را در صنعت هدف مانند دستیار املاک انجام می دهند.

 

چالش راه اندازی کسب و کار دستیاران مجازی ، همانند تجارت ، مشتری جویی است. سایت های فریلنسر یا سایت های مایکرو کارک همیشه هزینه بالایی ندارند اما می توانند به شما کمک کنند تا تجربه و پای خود را به در بیاورید.

 

ایده آزاد تجاری خدمات آزاد

تقریباً در مورد هر مهارتی که تجارت دیگری به آن نیاز داشته باشد می تواند به صورت آزاد انجام شود. طراحی وب ، مدیریت رسانه های اجتماعی و کمک مجازی را می توان به عنوان یک تجارت آزاد مشاهده کرد. همینطور می توان محتوا و نوشتن مطالب متن ، حسابداری ، طراحی گرافیک ، انتشار رومیزی و موارد دیگر.

 

فایده فریلنسر این است که شما می توانید مهارتی را که قبلاً دارید استفاده کرده و آن را به یک تجارت تبدیل کنید. شما می دانید که چگونه خدمات را ارائه دهید ، بنابراین تنها چیزی که باید یاد بگیرید نحوه بازاریابی آن است. اگر به مهارت خود مشهور هستید ، یافتن مشتری آسان است. شما می توانید رئیس سابق خود را به مشتری تبدیل کنید ، برای مراجعه به شبکه خود دسترسی پیدا کنید و موارد دیگر. اما اگر مشکلی دارید ، سایت های آزاد می توانند منبع خوبی برای شروع کار شما باشند.

 

مربیگری / مشاغل مشاوره ای

به همان روشی که فریلنسرها مهارت های خود را می فروشند ، مربیان و مشاوران می توانند تخصص و دانش خود را بفروشند. هر روز تعداد بیشتری از افراد مربیان و مشاورانی استخدام می کنند تا به آنها کمک کند تا راحت تر و سریعتر به اهداف خود برسند.

 

مربیگری از طریق تجارت به کسب و کار مزد و فرصت بیشتری را ارائه می دهد ، اما بسیاری از افراد افرادی را برای کمک به آنها در یادگیری مهارت های زندگی ، تکنیک های والدین و بهبود روابط خود استخدام می کنند.

 

شما لزوماً به آموزش یا گواهینامه نیاز ندارید ، اما می تواند در ایجاد اعتبار مفید باشد. بعلاوه ، اگرچه ممکن است در مورد مربیگری یا آموزش آگاهی داشته باشید ، اما ممکن است مهارت و تکنیک لازم برای آموزش آنها را نداشته باشید. مربیگری نیاز به توانایی گوش دادن ، ارزیابی و ایجاد انگیزه در افراد دارد.

 

با استفاده از کنفرانس ویدیویی و تماس VoIP ، می توانید با مشتریانی در سراسر جهان کار کنید ، همه از راحتی خانه. اگر سابقه یک حرفه کمک یا موفقیت در دستیابی به چیزی (یعنی بازاریابی) را دارید ، آموزش و کمک به دیگران باید آسان باشد. می توانید برای کمک به مشتری خود از شبکه خود استفاده کنید.

 

تجارت الکترونیکی

مردم میلیاردها دلار برای خرید چیزهای آنلاین هزینه می کنند. آنها تماس ، گل ، کتاب ، هدیه ، پدر دوو و غیره سفارش می دهند. در یک زمان ، شروع یک تجارت آنلاین یک چالش بود.

 

شما برای تولید یک سیستم خرید آنلاین به یک محصول ثابت و یک محصول سخت و گران قیمت احتیاج دارید. امروزه فروش کالا و خدمات بصورت آنلاین کار دشواری نیست.

 

محصولی ندارید؟ مشکلی نیست ، شما می توانید با یک عمده فروش یا dropshipper کار کنید. شما می توانید محصولات را از طریق وب سایت خود یا سایت های دیگری مانند eBay و Amazon بفروشید. شما حتی می توانید محصولات خود را به آمازون ارسال کنید و در برنامه Fulfillment by Amazon آنها را برای شما به مشتریان می فروشد و ارسال می کند.

 

آیا به عرضه مداوم لباس نوزادی با استفاده از نام تجاری با کیفیت دسترسی دارید؟ پس شاید eBay گزینه بهتری باشد. آیا شما جواهرات یا صنایع دستی دیگری می سازید؟ اتسی را امتحان کنید.

 

اگر نمی خواهید به این گزینه ها محدود شوید ، ویترین فروشگاه خود را ایجاد کنید ، اکنون که خدمات میزبانی وب برنامه های plug-and-play را برای سبدهای خرید و سفارش گیری ارائه می دهند بسیار آسان تر است.



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 26 آبان 1399
.

کسب و کار اینترنتی آیا واقعاً می توان زندگی خود را به صورت آنلاین کار کرد؟ پاسخ بله است. اینترنت نه تنها انجام برخی از مشاغل را آسان کرده بلکه گزینه های تجاری جدیدی را نیز ایجاد کرده است. در اینجا لیستی از ایده های رایج ، محبوب و بالقوه سودآور کسب و کار اینترنتی وجود دارد.

 

لطفا توجه داشته باشید که گرچه این گزینه ها راه های مناسبی برای تأمین معاش هستند ، درآمد اینترنتی  اما به صورت خودکار انجام نمی شوند. مانند همه ایده های مشاغل خانگی ، موفقیت آنلاین مستلزم انتخابی است که بتوانید به آن پایبند باشید ، تحقیق ، برنامه ریزی و اجرای برنامه خود را انجام دهید.

 

طراحی وب تجارت اینترنتی

هر مشاغل ، چه در درجه اول آنلاین یا نه ، به یک وب سایت نیاز دارند. این شامل پاک کننده مفصل و خشکشویی جاوا محلی شما و همچنین کارآفرینانی است که به دنبال پول نقد آنلاین هستند. در نتیجه ، نیاز به طراحان وب بسیار زیاد است.

 

موارد زیادی در ساخت وب سایت ها وجود دارد ، از دانستن برنامه نویسی یا سیستم عامل های خاص ، مانند وردپرس ، نحوه ترجمه چشم انداز در مشتری به صفحه و غیره. کار به عنوان یک طراح وب به استعدادهای هنری و همچنین دانش فنی و حس خوب تجارت نیاز دارد.

 

در حالی که کار زیادی وجود دارد ، رقابت بسیار زیاد است. دانستن انواع سیستم عامل ها و کدها و همچنین امکان تحویل به موقع به شما کمک می کند تا از رقابت جدا شوید.

 

برای شروع ، ممکن است بخواهید سایت های آزاد را برای یافتن کار در نظر بگیرید. همانطور که نمونه کارهای طراحی وب خود را ایجاد می کنید ، می توانید نرخ های خود را افزایش دهید و مشتاقانه منتظر دریافت مشتری های اضافی از طریق دهان به دهان باشید.

 

طراحان وب که می خواهند یک تجارت اینترنتی راه اندازی کنند ، دارای مزیت هایی هستند زیرا می توانند کاری را که می توانند درست در وب سایت خود به نمایش بگذارند.

 

 

 

 

بازاریابی وابسته تجارت اینترنتی

بسیاری از افسانه ها و باورهای غلط در مورد امرار معاش با بازاریابی شرکت های وابسته وجود دارد. گرچه این یک گزینه مناسب برای مشاغل خانگی است ، بسیاری از "معلمان" سعی می کنند سیستم های خود را به شما بفروشند ، به نظر می رسد که می توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید. اما بازاریابی وابسته مانند هر مشاغل خانگی است. این نیاز به یک برنامه و مدیریت مداوم دارد.

 

بازاریابی وابسته اساساً یک برنامه ارجاع است. مشاغل بر اساس فروش ، کلیک یا هدایتی که شرکت های وابسته به آنها ارسال کرده اند ، کمیسیون بازاریاب های وابسته را پرداخت می کنند.

 

برنامه همکاران آمازون اولین کسی بود که واقعاً از بازاریابی وابسته برای کمک به فروش کتاب استفاده کرد. نبوغ این نوع سیستم فروش این است که از قبل هزینه ای برای تجارت ندارد. آنها فقط زمانی نتیجه می دهند که شرکت های وابسته نتیجه بدهند.

 

برای شرکتهای وابسته ایده آل است زیرا آنها می توانند محصولات یا خدمات را بدون نیاز به ایجاد یا تحویل آنها بفروشند. برخی از برنامه های وابسته به اینترنت دو ردیف به برنامه های خود ارائه می دهند ، به این معنی که می توانید از طریق فروش محصولات یا خدمات ، و همچنین از طریق دیگران که به برنامه وابسته مراجعه می کنید ، درآمد کسب کنید.

 

تقریباً هر مشاغل خانگی دارای یک وب سایت می تواند با قرار دادن تبلیغات وابسته در سایت های خود سود کسب کند ، اما بسیاری از افراد نیز به تنهایی به عنوان یک تجارت اینترنتی تمام وقت دنبال بازاریابی شرکت های وابسته هستند. موفق ترین بازاریابان شرکت های وابسته یا از سیستم قیف یا وبلاگ (یا هر دو) برای تبلیغ محصولات وابسته خود استفاده می کنند. آنها همچنین یک لیست ایمیل دارند.

 

 

 

انتشارات / بازاریاب اطلاعات کتاب

حتی قبل از اینکه آمازون انتشار و فروش کتاب را آسان تر و مقرون به صرفه تر کند ، بسیاری از کارآفرینان آنلاین در حال ایجاد و فروش کتابهای الکترونیکی و سایر محصولات اطلاعاتی به صورت آنلاین بودند.

 

مردم به صورت آنلاین اطلاعات را می بلعند و اگر می توانید آن را بصورت آنلاین یا از طریق تعداد زیادی توزیع کننده بسته بندی و بفروشید ، می توانید به خوبی عمل کنید.

 

برای فروش کتاب و اطلاعات خود دو روش اساسی وجود دارد. یکی ایجاد کتاب الکترونیکی (یا حتی چاپ) و فروش آن از طریق یک خرده فروش کتاب آنلاین مانند آمازون ، بارنز و نوبل ، iBooks و دیگران. این مقرون به صرفه است و تنظیم آن نسبتاً آسان است.

 

گزینه دیگر ایجاد کتاب الکترونیکی یا سایر محصولات آموزنده (دوره ها ، فیلم ها و غیره) و فروش آن از طریق وب سایت خودتان است. حتی می توانید برای ایجاد یک تیم فروش برای تبلیغ در وب سایت های خود ، یک برنامه وابسته ایجاد کنید.

 

کتابها و محصولات اطلاعاتی می توانند پایه و اساس یک تجارت به خودی خود باشند ، اما همچنین می توانند باعث رونق کسب و کار یا ایجاد درآمد اضافی برای مشاغل موجود شوند. رمز موفقیت در انتشار ، مشابه انواع کسب درآمد ، داشتن یک محصول عالی و بازاریابی برای مخاطبان هدف است.

 

تجارت مدیریت رسانه های اجتماعی

خدمات بازاریابی اینترنتی تقاضای زیادی دارند. با این حال ، با انتقال بازاریابی از یک پیام تبلیغاتی یک جهته به تعامل اجتماعی ، نیاز به متخصصان مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است.

 

مدیران شبکه های اجتماعی فراتر از فقط هدایت ترافیک به وب سایت ، همانطور که کارشناسان بازاریابی اینترنتی انجام می دهند ، به مشاغل کمک می کنند تا جامعه ای پیرامون محصول یا خدمات خود ایجاد کنند ، تصویر برند را مدیریت کنند ، خدمات مشتری ارائه دهند و موارد دیگر.

 

مدیر رسانه های اجتماعی مستلزم درک درستی از شبکه های اجتماعی است (به عنوان مثال ، انواع پست ها به بهترین وجهی در هر شبکه انجام می شود) ، دانش در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن نام تجاری شرکت با بازار و توانایی تعامل با بازار بدون آزار و اذیت بازار و آسیب رساندن به آن. مارک شرکت



:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 26 آبان 1399
.

برای کاهش خطر ، Flexjobs کارفرمایان را برای شما نمایش می دهد.

 

FlexJobs با هزینه کم و ماهانه ماهیانه همراه است - نه یک درصد - اما در ازای این کار ، همه فرصت های شغلی را برای اطمینان از کیفیت بالا بررسی می کنند.

 

 

 

مدیاوین

سفر آزاد خود را امروز با Flexjobs آغاز کنید و درآمدزایی کنید.

 

با Flexjobs شروع کنید

پادکست موفق را شروع کنید.

ظهور محتوای صوتی به عنوان راهی مناسب برای بازاریابی محتوا و درآمد اینترنتی  از همیشه قویتر است. 32٪ از آمریکایی ها ماهانه پادکست گوش می دهند - این همان تعداد افرادی است که به طور منظم به کلیسا می روند.

 

با راه اندازی پادکست خود ، می توانید نمایش خود را ایجاد کنید ، در مورد موضوعات جالب توجه بحث کنید ، مخاطب بسازید و از پادکست خود با تبلیغات و حمایت مالی درآمد کسب کنید.

 

برای شروع در دنیای پادکست ، شما باید یک شرکت میزبان پادکست را برای ذخیره فایل های خود انتخاب کنید و آنها را با تمام سیستم عامل های بزرگ مانند iTunes ، Stitcher ، Spotify و TuneIn به اشتراک بگذارید.

 

نرم افزار پادکست

منبع: joerogan.com

 

بهترین شرکت میزبان پادکست برای شروع کار Buzzsprout است و آنها فقط برای ثبت نام کارت آمازون 20 دلاری به شما می دهند.

 

آنها یک برنامه رایگان و همچنین سه برنامه پولی از 12 تا 24 دلار در ماه دارند. Buzzsprout به طور نامحدود پرونده های شما را میزبانی می کند ، فضای ذخیره سازی نامحدود و پهنای باند 250 گیگابایتی در ماه را فراهم می کند (که حدود 20 تا 40 هزار نمایش در ماه را پوشش می دهد).

 

 

 

مدیاوین

آنها همچنین به شما امکان می دهند یک پخش کننده پادکست را مستقیم در وب سایت خود قرار دهید و می توانید یک قسمت یا یک لیست پخش از بهترین قسمت های خود را به نمایش بگذارید. به طور کلی آنها یک ابزار آسان و بصری برای شروع با پادکست هستند.

 

Buzzsprout را رایگان امتحان کنید و یک کارت هدیه 20 دلاری آمازون دریافت کنید.

 

با Buzzsprout شروع کنید

یک وبلاگ را به روش صحیح راه اندازی کنید.

آنچه در مورد این لیست مشاهده خواهید کرد این است که تعداد زیادی تاکتیک برای انتخاب وجود دارد که برخی از ایده ها درآمد بیشتری نسبت به دیگران دارند. حقیقت این است که درآمد منفعلانه یک افسانه است - شما همیشه باید پول درآورید ، شلوغ کنید و سخت کار کنید تا پول واقعی بدست آورید.

 

درآمد وبلاگ خالص آدام انفروی

اگر به دنبال چگونگی راه اندازی یک وبلاگ هستید ، بیشتر مقالات عالی رتبه وبلاگ نویسان موفق در مورد "کسب درآمد آنلاین" دارای ایده هایی مانند نظرسنجی آنلاین ، تبلیغات بنر ، دستیار مجازی ، خرید مخفی یا افتتاح اعتبار پس گرفتن پول هستند کارت

 

اما این چه مقدار پول به همراه خواهد داشت؟ 5 دلار؟ 10 دلار؟ 200 دلار در ماه؟ این برای تأثیرگذاری مادی کافی نیست.

 

و من از این توصیه قدیمی و تنبل بیمار می شوم.

 

اگر شغل تمام وقت دارید ، باید درآمد جانبی خود را در اسرع وقت به حداکثر برسانید. برای انجام این کار ، باید مراحل خود را مقیاس بندی کنید.

 

 

 

مدیاوین

این حقیقت است:

 

95٪ وبلاگ نویسان شکست می خورند زیرا از توصیه های قدیمی وبلاگ نویسی پیروی می کنند. این راهنما برای رتبه بندی در Google و پاداش دادن به همان تأثیرگذارانی که در پنج سال گذشته همان حرف ها را گفته اند ، نوشته شده است.

 

اگر امسال شروع کرده باشید و بخواهید درآمد کسب کنید ، چه می کنید؟

 

اگر می خواهید در طی 90 روز و نه سه سال درآمد 10،000 دلاری خود را شروع کنید ، چه می کنید؟

 

از خود بپرسید: آیا می توانم سه سال محتوا بنویسم و ​​صدها ساعت کار کنم قبل از درآمدزایی؟

 

لازم نیست اینقدر سخت باشه

 

و به همین دلیل وبلاگ خود را در وهله اول ایجاد کردم.

 

من این وبلاگ را در سال 2019 به عنوان یک مطالعه موردی راه اندازی کردم تا ثابت کنم شما می توانید وبلاگ نویسی را در ماهها ، نه سالها بدست آورید.

 

و همانطور که در گزارش درآمد وبلاگ آوریل 2020 من مشاهده می کنید ، ماهانه بیش از 74000 دلار از این وبلاگ درآمد کسب می کنم.

 

خوب چگونه شروع می کنید؟

 

این ساده است - هنگامی که برای اولین بار سفر درآمد خود را شروع می کنید ، بازدید و دید زیادی ندارید. بنابراین شما باید در اوایل سفر وبلاگ نویسی قیمت پیشنهادی خود را افزایش دهید.

 

یک تاکتیک این است که با یک قیف مشاوره B2B شروع کنید و به مشاغل و نه مردم بفروشید. پول مشاغل بیشتر از افراد است - بنابراین به جای تمرکز بر تبلیغات و برنامه های وابسته در ابتدا ، به مشاوره عالی بپردازید.

 

سه فرم اصلی موفقیت در این فرمول جدید وبلاگ نویسی برای کسب درآمد وجود دارد:

 

وبلاگ خود را بر اساس پتانسیل بودجه مخاطبان ، اهرم های حرفه ای و تقاضای بازار انتخاب کنید.

با ننوشتن زیاد و برون سپاری جنبه های خاصی از محتوای خود و تلاش برای جستجوگرها ، سریعتر مقیاس خرید بک لینک و Domain Authority (DA) خود را می گیرید.

سرانجام ، با استفاده از استراتژی های مناسب برای کسب درآمد از وبلاگ های پیشرفته در نقطه درست از چرخه حیات وبلاگ ، درآمد خود را 200 برابر می کنید - و فقط باید 3-4 مشتری رده بالا و نه صدها فروش وابسته را ببندید.

این روش ها سرعت شما را در رسیدن به درآمد افزایش می دهد و به شما امکان می دهد هزاران دلار با ترافیک کمتری کسب کنید. اگر برای شما جالب به نظر می رسد ، راهنمای کامل من در مورد بهترین استراتژی های وبلاگ نویسی را کسب کنید.

 

در نهایت ، اولین قدم برای شروع بلاگی که من توصیه می کنم دریافت میزبانی وب و ساخت سایت وردپرس است.

 

در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

 

به Bluehost.com مراجعه کرده و روی شروع کلیک کنید.

برنامه میزبانی مورد نظر خود را انتخاب کنید (2.95 دلار در ماه از طریق پیوند من 63 درصد تخفیف دارد).

یا یک نام دامنه جدید وارد کنید یا دامنه ای را که از قبل صاحب آن هستید انتخاب کنید.

اطلاعات حساب و اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید.

می توانید Sitelock Security و Codeguard Basic را لغو انتخاب کنید.

ارسال را کلیک کنید و همه چیز آماده است!

 

 

مدی



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 26 آبان 1399
.

ما در یک دوره دیجیتالی زندگی می کنیم ، که تغییر سریع فن آوری وضعیت موجود است و یادگیری نحوه کسب درآمد آنلاین بیش از هر زمان دیگری آسان تر است.

 

جهان به سمت اقتصاد درخواستی فرد در حال تغییر است ، درآمد اینترنتی  که فرصت های خارق العاده ای برای کارآفرینی ، ایجاد ثروت ، کار از طریق مشاغل آنلاین در منزل و آزادی زمان فراهم می کند.

 

در مورد آن فکر کنید

 

شما می توانید از Flexjobs پلت فرم استفاده کنید تا بلافاصله یک کار از راه دور پیدا کنید و کارهای مستقل انجام دهید.

 

در مرحله بعد ، از Airbnb برای میزبانی مکان خود استفاده کنید یا ماه ها در کشور دیگری بمانید. و شما می توانید این کار را انجام دهید در حالی که احتمالاً در مقایسه با اجاره فعلی خود پس انداز می کنید.

 

فرصت های جدید در همه جا وجود دارد.

 

مسئله این است که بیشترین نحوه کسب درآمد مقالات آنلاین هنوز در مورد تاکتیک های قدیمی صحبت می کنند:

 

کارت های هدیه با Swagbucks. نظرسنجی آنلاین با Survey Junkie. برگشت نقدی با eBates. با UserTesting یا InboxDollars فیلم ها را برای سکه ها تماشا کنید. حداقل ورود اطلاعات دستمزد

 

من حتی نمی خواهم مقالاتی را که در این سال بچه داری را توصیه می کنم مطرح کنم.

 

چه سالی است

در این مقاله 21+ راه آینده برای کسب درآمد آنلاین با مواردی مانند شبکه های سرمایه گذاری اجتماعی ، تجارت الکترونیکی همه کانال ، مشاوران روبو ، VR ، هواپیماهای بدون سرنشین ، آمازون الکسا ، Airbnb ، تورو ، بات ربات ها و موارد دیگر ارائه شده است.

 

سلب مسئولیت: برخی از محصولاتی که من در این مقاله توصیه می کنم شامل پیوندهای وابسته است که ممکن است کمیسیون کمی بدون هزینه برای شما در اختیار من قرار دهد. این مقاله 10،000+ word شامل تمام روشهای تأیید شده من برای کسب درآمد آنلاین است و شامل محصولات و نرم افزارهایی است که من توصیه می کنم. شما می توانید افشای شرکت وابسته من را در سیاست حفظ حریم خصوصی من بخوانید.

 

بیا شروع کنیم.

 

فهرست مطالب

تبدیل به یک فریلنسر از راه دور پردرآمد شوید.

پادکست موفق را شروع کنید.

یک وبلاگ را به روش صحیح راه اندازی کنید.

با عضویت در یک شبکه سرمایه گذاری اجتماعی ، کسب درآمد آنلاین را شروع کنید.

یک وبلاگ طاقچه برای بازاریابی سهامداران و محصولات دیجیتال ایجاد کنید.

محصولات خود را در سراسر هر سیستم عامل به صورت آنلاین بفروشید.

با اجاره دادن وسایل خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

دانش خود را در اختیار مخاطبان دوره آنلاین قرار دهید.

کسب درآمد کنید

میزبان وبینارها.

با سرمایه گذاری در کل بازارها درآمد اضافی آنلاین کسب کنید.

پول را تحویل دهید و همه چیز را در همه جا به همه تحویل دهید.

نوشتن پول ، انتشار خود و رونویسی درآمد کسب کنید.

با مهارت های رمزگذاری خود درآمد کسب کنید.

راه های کسب درآمد آنلاین با ویدئو ، VR و هواپیماهای بدون سرنشین.

توسعه دهنده برنامه شوید.

یک سایت عضویت راه اندازی کنید.

سرمایه گذاری گسترده املاک و مستغلات.

با یک مشاور روبو سرمایه گذاری کنید.

وام همتا به همتا.

یک شرکت داده کاوی و هوش مصنوعی راه اندازی کنید.

فروش فضای تبلیغاتی و محتوای تبلیغاتی.

خرید و فروش نام دامنه.

به عنوان یک ستاره YouTube درآمد کسب کنید.

کسب و کار خود را با Kickstarter راه اندازی کنید.

به سایتهای نظرسنجی بپیوندید.

س .الات متداول نحوه کسب درآمد آنلاین.

افکار نهایی برای آینده.

تبدیل به یک فریلنسر از راه دور پردرآمد شوید.

مشاغل از راه دور این روزها تقاضای زیادی دارند. اگر مهارت دیجیتالی دارید ، می توانید با یک شغل آزاد و پردرآمد بصورت آنلاین شروع کنید.

 

مرحله اول ثبت نام در Flexjobs است تا فوراً مشاغل از راه دور را که می توانید انجام دهید پیدا کنید.

 

پس از ثبت نام ، می توانید تابلوهای شغل از راه دور آنها را در انواع صنایع مشاهده کنید:

 

لیست دسته های شغلی Flexjobs

صرف نظر از سطح تجربه و سابقه صنعت ، تعداد زیادی شغل آزاد از راه دور در Flexjobs وجود دارد.

 

و نیازی نیست که در آنجا متوقف شوید. چرا از کار مستقل از راه دور خود برای راه اندازی مشاغل از راه دور خود استفاده نمی کنید؟

 

به عنوان مثال ، شما می توانید یک شرکت از دستیارهای مجازی ایجاد کنید و برای استخدام مشتری از تابلوهای شغلی استفاده کنید.

 

آیا در یافتن کارمندان مناسب مشکلی ندارید؟ یا شاید مطمئن نیستید که دانش ، تجربه یا پول کافی برای اداره مشاغل خود را دارید؟ از طریق CoFoundersLab می توانید هم کارمندان و هم بنیانگذاران خود را برای همکاری پیدا کنید.

 

حتی می توانید بدون راه اندازی مشاغل مستقل ، تمام مزایای اداره شرکت خود را بدست آورید.

 

سایت های آزاد مانند Upwork و Flexjobs افراد را قادر می سازند بدون نیاز به جستجوی مشتری ، درآمد تمام وقت خود را بصورت آنلاین انجام دهند. و مشاغل موجود طیف گسترده ای را شامل می شود ، از جمله طراحی گرافیک ، طراحی آرم ، طراحی وب ، اینفوگرافیک ، پخش صدا و موارد دیگر.



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 26 آبان 1399
.

چگونه ویلا را برای استفاده شخصی طراحی کنم؟
چگونه ویلا را برای استفاده شخصی طراحی کنم و مراحل اولیه طراحی ویلا چیست؟

مراحل ابتدایی برای طراحی ویلا:

بیایید با مراحل اولیه طراحی ویلا آشنا شویم:

اول: مکان مناسبی را که می خواهید در آن زندگی کنید پیدا کنید:

و سپس فضا و مکان مناسبی را برای طراحی ویلا مورد نظر خود انتخاب کنید و این مرحله یکی از مهمترین مراحل برداشتن در نظر گرفته می شود.

 

قطعه زمین در چندین پایه انتخاب می شود ، به شرح زیر:

- هنگام انتخاب زمین ، باید آن را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

- سرزنده ترین و فعالترین مناطق را تعیین کنید و از مکانهای قدیمی و منزوی جهان دور شوید.

- هنگام انتخاب یک قطعه زمین ، پس از آن موقعیت زمین در خیابان اصلی و عرض خیابان حداقل 16 متر برای شما به عنوان صاحب ویلا ترجیح داده می شود.

از زمین هایی که در دامنه ها هستند و یا حاوی آب زیرزمینی هستند ، خودداری کنید.

 

- مکانی را در نزدیکی خدمات عمومی مانند مساجد ، بیمارستان ها و مدارس انتخاب کنید.

- هنگام انتخاب قطعه زمین با یک متخصص سایت مشورت کنید و قطعه باید به صورت تراز مانند یک چهارم یا مستطیل باشد.

- پس از اتمام مراحل انتخاب ، می توان از دفاتر املاک و مستغلات در مورد آنچه انتخاب شده است مشاوره کرد.

دوم: پس از خرید ، مالک باید مرزها ، خیابان ها ، فضاهای خود و همه موارد خاص زمین و پروانه های ساختاری را تأیید کند.

سوم: مراجعه به دفاتر دفاتر مهندسی املاک و مستغلات:

به منظور انجام مراحل طراحی و برنامه های مهندسی و تعیین تمام موارد مربوط به ساخت مشخصات فنی و تعیین مراحل لازم برای رعایت مشخصات مصوب.

 

نقش مهندس برنامه ریزی با مراحل زیر شروع می شود:

تقسیم قطعه زمین به بخشهای خارجی و داخلی و این بخشها با توجه به نیازهای پروژه مورد نیاز مهندس تعیین می شوند.

 

- بخش خارج ویلا: مهندس با دادن گوشه ای به استخر ویلا تقسیم می کند ، با در نظر گرفتن این که برای هر چیز لازم برای استخر از اتاق فضای تعویض لباس و توالت کوچک وجود دارد ، فضایی را برای کودکان و رفاه آنها ، با در نظر گرفتن محیط پیرامونی بخش خارجی با فضاهای سبز که نمای زیبایی از ویلا را برای خود ایجاد می کنند ، و باید بخشی از ماشین را بسازند.

- قسمت داخلی ویلا: قسمت داخلی باید از نمای آن شروع شود ، جایی که با جهت باد تعیین می شود ، و همچنین تعریف اتاق های ویلا از داخل و آشپزخانه با جهت باد

هنگام طراحی ، ساختمان اصلی ویلا باید بر اساس اصل آنالوگ طراحی شود ، جایی که تکیه بر یک محور اصلی قرار گیرد که ویلا را به بخشهای مساوی تقسیم می کند.

- تعداد اتاق های ویلا و طبقه هایی که در آنها واقع شده است با توجه به نوع شخصی که ویلا را در اختیار دارد و تعداد افرادی که با آنها زندگی می کنند تعیین می شود ، جایی که هنگام تعیین موقعیت اتاق ها در طرح ، هر یک از افراد و نیازهای او باید در اتاق خودش در نظر گرفته شود ، و در صورت وجود اتاقهای خاص برای خدمتکاران ، و سوئیت برای مهمانان ترجیح داده می شود. در بخش جداگانه ای از ویلا واقع شده است تا حریم خصوصی بیشتری به شما بدهد.

بهتر است در هنگام طراحی ویلا به آینده فکر کنید و بعداً مکان هایی برای اتاق کودکان طراحی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 26 آبان 1399
.

استخر و باغ اختصاصی در کنار ساحل ، 5 اتاق خواب ، 4 حمام.

طراحی ویلا با 5 اتاق خواب (دو نفره) ، 4 حمام ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه کاملاً مجهز ، WIFI ، استخر اختصاصی بدون استفاده از کلر (بدون بو و ایده آل برای پوست) و دارای حصار محافظ برای کودکان ، باغ اختصاصی با مبلمان مختلف: میز و صندلی غذاخوری ، مبل و صندلی در فضای باز ، صندلی های آفتاب گیر ، هموک ، کباب پز ، تور بسکتبال.

این خانه به تازگی ساخته شده است و از تمام راحتی های یک خانه مدرن که کاملاً مجهز است برخوردار است.

فاصله آن از دریاچه Puntalejos 200 متر (نیمه پیاده) و در جزر و مد در کنار ساحل باشکوه Conil است.

منطقه ای آرام اما با ماشین 5 دقیقه با ماشین Conil ، جایی که تمام رستوران ها ، فعالیت های توریستی (دریایی ، ماهیگیری ...) و خدمات آن را می یابید: رستوران ها ، کافه ها ، تاپاس ها ، سوپرمارکت ها ، داروخانه ، مرکز پزشکی ...

چهار زمین گلف در 20 کیلومتری.

تخت و صندلی بلند در صورت درخواست موجود است.

در مجاورت می توانید دوچرخه یا اسب سواری کرایه کنید.

ایده آل برای تعطیلات خانوادگی یا گروهی.

http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/tarahivila/



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 24 آبان 1399
.

شاید برای پرداخت برخی قبض ها می خواهید درآمد اضافی ایجاد کنید؟ یا می خواهید شغل فعلی خود را جایگزین کنید؟ انگیزه شما هرچه باشد ، در اینترنت روش های زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارد که چگونه می توان از طریق اینترنت 2020 درآمد کسب کرد.

 

با این حال ، بدون برخی راهنمایی ها ، کسب درآمد از اینترنت  می تواند کمی مشکل باشد زیرا بسیاری از کلاهبرداری ها و روش هایی وجود دارد که نوید نمی دهد.

 

ما قصد داریم بیش از 35 روش مختلف برای کسب درآمد آنلاین به شما معرفی کنیم که واقعاً کارساز هستند. برخی شامل ایجاد وب سایت شخصی شما هستند ، اما همچنین روشهایی را خواهید یافت که از مخاطبان سیستم عاملهای موجود استفاده می کنند.

 

چگونه می توان از طریق وب سایت یا وبلاگ به صورت آنلاین درآمد کسب کرد

1. با یک وبلاگ درآمد کسب کنید

2. یک وب سایت وابسته راه اندازی کنید

3. یک وب سایت تجارت الکترونیکی ایجاد کنید

4. فروش مجدد میزبانی وب

5. یک دوره دیجیتالی ایجاد کنید

6. یک سایت عضویت ایجاد کنید

7. فروش فضای تبلیغاتی

8. خدمات حرفه ای خود را بفروشید

9. انتشار پیشنهادهای اشتراکی اشتراکی ایجاد کنید

10. یک دایرکتوری آنلاین ایجاد کنید

11. وب سایت خود را بفروشید

چگونه می توان بدون وب سایت به صورت آنلاین درآمد کسب کرد

12. انتشار کتاب برای کیندل

13. بازاریابی از طریق ایمیل

14. مستقل در سایتهایی مانند Upwork

15. خرید و فروش وب سایت

16. خرید و فروش نام دامنه

17. فروش عکس و فیلم سهام

18- در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کنید

19. صنایع دستی خود را در Etsy بفروشید

20. محصولات خود را در آمازون (FBA) بفروشید

21. یک کانال YouTube ایجاد کنید

22- دستیار مجازی باشید

23- خدمات یا نرم افزارهای برنامه نویسی خود را بفروشید

24. یک معلم آنلاین برای بچه ها باشید

25. وب سایت ها را ارزیابی کرده و بازخورد دهید

26. توسعه دهنده وب سایت شوید

27. کتابهای صوتی را روایت کنید

28. یک طراح گرافیک شوید

29. اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

30. خدمات سئو خود را ارائه دهید

31. حساب های شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید

32. پادکست ایجاد کنید

33. یک نویسنده مستقل شوید

34. هنر و طرح های خود را بفروشید

35. کارهای خرد انجام دهید

36. در نظرسنجی های آنلاین شرکت کنید

37. تجربه خود را در Clarity.FM بفروشید

38. به یک شرکت از راه دور بپیوندید

39. مشاور سفر

چگونه می توان از طریق وب سایت یا وبلاگ به صورت آنلاین درآمد کسب کرد

یکی از قدیمی ترین راه های کسب درآمد آنلاین ، استفاده از طریق وب سایت خودتان است. شما باید یک طاقچه انتخاب کنید ، ترافیک ایجاد کنید و سپس محصولات و خدمات خود را به آن بازدیدکنندگان بفروشید.

 

در مرحله بعدی ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با محصولات وابسته درآمد کسب کنید ، دارایی های فیزیکی ، دوره های آموزشی و موارد دیگر خود را بفروشید.

 

برای یادگیری روش های مختلفی که وب سایت شما می تواند به شما کمک کند تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، به ادامه مطلب بروید.

 

اما ، قبل از شروع ساخت اولین سایت سودآور خود ، به مکانی برای میزبانی آن نیاز خواهید داشت. در اینجا در هاستینجر هاستینجر ، ما برای کسانی که تازه کار خود را در وب شروع می کنند برنامه های خوبی داریم.

 

امروز وب سایت خود را ایجاد کنید

 

1. با یک وبلاگ درآمد کسب کنید

بسیاری از افراد وبلاگ را به عنوان راهی برای بیان دیدگاه های خود یا به عنوان یک فعالیت خلاقانه راه اندازی می کنند.

 

با این حال ، موارد بسیاری وجود دارد که افراد نه تنها از طریق وبلاگ خود امرار معاش می کنند ، بلکه حتی آنها را به شرکت های بزرگی مانند هافینگتون پست تبدیل می کنند.

 

وردپرس huffpost

 

همه وبلاگ نویسان به این تعداد نخواهند رسید ، اما اگر رویکرد صحیحی را در پیش بگیرید ، فرصت خوبی برای کسب درآمد از وبلاگ خود دارید.

 

به یاد داشته باشید که داشتن بینایی طولانی مدت مهم است. شما بلافاصله درآمد کسب نخواهید کرد ، اما با پیشرفت نوشتن ، مهارت های شما رشد می کند و سایت شما بازدید بیشتری را به دست می آورد ، این یک احتمال واقعی است.

 

اگر هدف شما راه اندازی یک وبلاگ برای کسب درآمد آنلاین است ، در اینجا چند نکته باید به خاطر بسپارید:

 

یک موضوع پایدار مانند سلامتی ، امور مالی ، روابط ، سرگرمی ها یا رشد شخصی را انتخاب کنید.

همیشه سعی کنید بهترین مطالب را در مورد هر موضوع انتخاب شده ایجاد کنید.

درباره سئو اطلاعات کسب کنید و سایت خود را در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید.

با وبلاگ نویسان محبوب و سایر افراد تأثیرگذار در فضای خود ارتباط برقرار کنید.

نکات بالا به شما کمک می کند تا در مسیر درست حرکت کنید. وقتی یک وبلاگ معتبر داشته باشید که میزان بازدید بالایی داشته باشد ، فرصت های زیادی برای کسب درآمد از سایت خود خواهید داشت از جمله:

 

تبلیغات پولی

دوره ها و محصولات خود را بفروشید

فروش محصولات وابسته

2. یک وب سایت وابسته راه اندازی کنید

یک سایت وابسته به توصیه یا بررسی برخی از محصولات اعتماد می کند. سپس وقتی خواننده ای آن محصول را از طریق لینک شما خریداری می کند ، کارمزد دریافت خواهید کرد.

 

اگرچه به نظر نمی رسد درآمدزایی خوبی داشته باشد ، اما سایتهای چند میلیون دلاری تنها براساس درآمد شرکتهای وابسته وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، Wirecutter چنان سودآور بود که نیویورک تایمز این سایت را به قیمت 30 میلیون دلار خریداری کرد. همچنین Lucieslist ، سایتی درباره بررسی کالاهای کودک و Outdoorgearlab ، سایتی درباره بررسی چرخ دنده در فضای باز وجود دارد.

 

برای راه اندازی وب سایت بازاریابی شرکت های وابسته خود ، به یک برنامه وابسته متناسب با جایگاه سایت خود بپیوندید. به عنوان مثال ، اگر وبلاگی مختص رایانه ها و فناوری ها داشته باشید ، می توانید تبدیل به یک وبلاگ شوید



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 24 آبان 1399
.

این پیشنهاد افراد را تحت تأثیر قرار می دهد و این ماموریت ها زمینه های مختلفی را تحت تأثیر قرار می دهند. از مهمان نوازی گرفته تا مصرف گرایی و بسیاری از زمینه های دیگر ، تکالیف پولی به شما برای انجام تکالیف کامل که بعضاً در کارهای روزمره وارد می شوند ، پرداخت می کنند. معمولاً برای بازدید از فروشگاهی در نزدیكی به شما پول پرداخت می شود.

 

تکالیف پرداختی فعلی مربوط به مناطق مصرفی با گرفتن عکس و یادداشت در هایپرمارکت ها است. شما می توانید زمان صرف شده برای پرداخت را تخمین بزنید ، بارکدی را اسکن کنید یا تأیید کنید که کالایی واقعاً در قفسه ها قرار گرفته است.

 

این نوع واگذاری به مارک ها اجازه می دهد تا اطلاعات خود را در مورد محصولات خود به روز کنند. ماموریت شما نظارت بر نحوه قرارگیری و ارائه محصولات در قفسه ها است. این نقش برای شرکت ها مهم است زیرا آنها مبالغ هنگفتی را صرف تبلیغ محصولات خود می کنند.

 

برای یافتن مأموریت های پولی ، فقط باید در سیستم عامل هایی مانند Loonea ، moolineo که در این زمینه هستند ثبت نام کنید ، مأموریتی را انتخاب کنید ، آن را بپذیرید ، کار آسان در منزل  ماموریت خود را با گرفتن عکس و پاسخ دادن به س answالاتی که از شما پرسیده شده انجام دهید. توسط حامی مالی پس از پایان مأموریت خود ، هزینه خدمات ارائه شده به شما پرداخت می شود. برخلاف راه های دیگر کسب درآمد از طریق اینترنت ، این روش آخر محدودیت زمانی برای تکمیل دارد.

 

چگونه با نظرسنجی های پرداخت شده درآمد کسب کنیم

نظرسنجی های پرداخت شده: نکات و ترفندهایی برای تأمین هزینه های زندگی

 

 

شرکت ها همیشه تشنه این هستند که بدانند چه چیزی مشتریانشان را در یک حوزه یا حوزه دیگر مورد علاقه قرار می دهد. این بررسی ها به شرکت ها این امکان را می دهد تا روند خلاقانه خود را متناسب با انتظارات و نیازهای مشتریان تنظیم کنند. برای به دست آوردن این اطلاعات ، شرکت ها از نظرسنجی های پرداخت شده استفاده می کنند.

 

برای موفقیت در این زمینه ، باید با باز کردن یک حساب در سیستم عامل های اختصاصی برای نظرسنجی های پرداخت شده شروع کنید ، به عنوان مثال: Toluna و My Opinion Account. پس از انتخاب پلت فرم ، می توانید فرمی را که امکان دسترسی به یک حساب را فراهم می کند و به شما امکان می دهد نظرسنجی های پرداخت شده خود را از طریق جعبه ایمیل خود دریافت کنید ، تکمیل کنید.

 

این نظرسنجی های پرداخت شده به دنبال شنیدن صحبت شما در زمینه های مختلف هستند. به شما این امکان را می دهد که پول نقد ، کوپن یا هدیه کسب کنید. هر سایت مزایایی را به شما ارائه می دهد و سیستم حمایت مالی به شما امکان می دهد درآمد قابل توجهی کسب کنید. این روش برای کسب درآمد نیازی نیست که در خانه باشد ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک تلفن هوشمند برای کسب درآمد در هر زمان و هر مکان است.

 

چگونه می توان با بازپرداخت پول بدست آورد / پس انداز کرد

Cashback به معنی برگشت پول است ، اما در ازای چه چیزی؟ Cashback نوعی بازپرداخت نقدی است که در ازای خرید آنلاین انجام می شود. به طور خاص ، شما در سایتی ثبت نام می کنید که این پیشنهاد را ارائه می دهد. انتخاب سایت باید به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از سایت های شریک را بدهد. برای کارایی این ایده ، سایت نقدی که انتخاب کرده اید باید با روند خرید شما مطابقت داشته باشد. مشهورترین و جدی ترین سایتهای این بخش عبارتند از: Poulpeo (5 یورو از طریق این پیوند ارائه می شود) و Igraal (5 یورو در صورت ثبت نام از طریق این پیوند ارائه می شود).

 

این به شما کمک می کند در خریدهای آنلاین خود صرفه جویی کنید. دریافت این حق الزحمه بسیار ساده است ، شما به صورت رایگان در سایت نقدی بازگشت به انتخاب خود ثبت نام می کنید ، بر روی "فعال کردن پیشنهاد" کلیک می کنید ، این گزینه به شما امکان می دهد تا به سایت بازرگان خود اطلاع دهید که می خواهید در خرید پس انداز کنید شما می خواهید عمل کنید.

 

برخی از سایت های بازپرداخت پاداش ورود به سیستم را ارائه می دهند و پاداش های خود را به حسابی که در مقابل می دهید پس می دهند. همچنین تخفیف و پیشنهادات تبلیغاتی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد پس انداز عمده ای داشته باشید. برای اطمینان از دریافت وجه نقد خود ، باید تا زمان تأیید خرید در سایت خرید بمانید ، در این مدت دیگر سایت ها را مرور نکنید.

 

چگونه می توان با وام دادن پول درآمد کسب کرد



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 17 آبان 1399
.

اتصال به اینترنت امکان یافتن و ارسال پیشنهادات شغلی را که دارای قابلیت مشاهده بین المللی هستند فراهم می کند. بنابراین برای تأمین نیازهای شرکت های حاضر در شبکه ، 2.0 پیشنهاد در حال ظهور است. شرکت های متمرکز بر بازاریابی ورودی ، که بازاریابی pull نیز نامیده می شود ، از آن برای گرفتن نظرات و ایده های مصرف کنندگان استفاده می کنند. کار در منزل  وقتی شرکتی می خواهد به بهترین وجه نیازهای کیفی مشتریان و ویژگی های خاص آنها را برطرف کند ، یک کمک اساسی است.

 

با اتصال مردم در سراسر جهان ، اینترنت همچنین به ایجاد گشایش های مالی کمک می کند ، این ایده های اینترنتی برای کسب درآمد 2020 برای همه مردم ساخته شده است و به زمان زیادی نیاز ندارند. فقط چند ساعت از اوقات فراغت شما طول می کشد تا به سود واقعی مالی برسید.

 

چگونه می توان با خواندن ایمیل درآمد کسب کرد

این کار در خانه در اینترنت هنوز هم ساده ترین راه حل و در دسترس ترین برای همه است. شبیه کلیک های پرداخت شده است. هدف آن دیدن تبلیغ یک تبلیغ دهنده است. خواندن ایمیل ها در اینترنت مadدی پول ساز است که این روزها در حال افزایش است. این راه حل ساده است ، شما در سیستم عامل هایی مانند Loonea ، moolineo که این فعالیت را ارائه می دهند ثبت نام می کنید. پس از اتمام ، پاداش ورود دریافت خواهید کرد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید تا ایمیل ها در صندوق ورودی یا حساب شما وارد شوند.

 

این سایت ها برای ثبت سایت رایگان هستند ، عملکرد آنها ساده است و خسارت نسبتاً خوبی ارائه می دهند. برای افزایش درآمد خود ، فقط باید افراد را معرفی کنید. حضور بیشتر در سایت میزبان شما افزایش درآمد را نیز تضمین می کند. چه تلفن هوشمند داشته باشید و چه کامپیوتر ، می توانید از ایمیل های خود در خانه و هرجای دیگر دیدن کنید.

 

این حساب دسترسی است که شما با ارائه اطلاعات شخصی در سیستم عامل در سیستم عامل ایجاد می کنید. بسیاری از سیستم عامل ها هستند که در زمینه ها انجام می شوند و خدمات اضافی مانند بازی ها ، مسابقات را ارائه می دهند ... هر سیستم عامل مبلغی دارد که می توانید از آن پول برداشت کنید.

 

چگونه می توان با ماموریت های پرداخت شده درآمد کسب کرد

این پیشنهاد افراد را تحت تأثیر قرار می دهد و این ماموریت ها زمینه های مختلفی را تحت تأثیر قرار می دهند. از مهمان نوازی گرفته تا مصرف گرایی تا چندین زمینه دیگر ، تکالیف پولی به شما برای انجام تکالیفی که گاهاً در کارهای روزمره وارد می شوند پرداخت می کنند. معمولاً برای بازدید از فروشگاهی در نزدیكی به شما پول پرداخت می شود.

 

تکالیف پرداختی فعلی مربوط به مناطق مصرفی با گرفتن عکس و یادداشت در هایپرمارکت ها است. می توانید زمان صرف شده برای پرداخت را تخمین بزنید ، بارکدی را اسکن کنید یا تأیید کنید که کالایی واقعاً در قفسه ها قرار گرفته است.

 

این نوع واگذاری به مارک ها اجازه می دهد تا اطلاعات خود را در مورد محصولات خود به روز کنند. ماموریت شما نظارت بر نحوه قرارگیری و مرحله بندی محصولات در قفسه ها است. این نقش برای شرکت ها مهم است زیرا آنها مبالغ هنگفتی را صرف تبلیغ محصولات خود می کنند.

 

برای یافتن مأموریت های پولی ، فقط باید در سیستم عامل هایی مانند Loonea ، moolineo که در این زمینه هستند ثبت نام کنید ، مأموریتی را انتخاب کنید ، آن را بپذیرید ، ماموریت خود را با گرفتن عکس و پاسخ دادن به س answالاتی که از شما پرسیده شده انجام دهید. توسط حامی مالی پس از پایان مأموریت خود ، هزینه خدمات ارائه شده به شما پرداخت می شود. برخلاف راه های دیگر برای کسب درآمد از طریق اینترنت ، این آخرین محدودیت زمانی دارد.

 

چگونه می توان با کاوشگر درآمد کسب کرد



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 17 آبان 1399
.

 

محمد414بازدید : 1سه شنبه 13 آبان 1399نظرات (0)

https://www.google.co.ls/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.lt/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.lv/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.ly/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.ma/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.md/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.me/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.mg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.mk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ml/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.mn/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ms/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.mt/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.mu/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.mv/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.mw/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.mx/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.my/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.mz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.na/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.na/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ne/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.hr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ht/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.hu/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.id/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.iq/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ie/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.im/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.in/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.is/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.it/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.je/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.jm/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.jo/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.jp/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.ke/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.kh/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ki/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.kg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.kr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.kw/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.kz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.la/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.lb/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.lk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ac/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ad/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ae/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.af/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.ag/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.ai/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.al/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.am/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.ao/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/


 

https://www.google.com.ar/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.as/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.at/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.au/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.az/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ba/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.bd/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.be/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.bf/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.bg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/


 

https://www.google.com.bh/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.bi/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.bj/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.bn/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.bo/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.br/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.bs/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.bw/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/



 

https://www.google.by/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.bz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ca/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.kh/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.cd/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.cf/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.cat/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.cg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ci/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.ck/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/



 

https://www.google.cl/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.cm/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

http://www.google.com.hk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

http://www.google.com.hk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.co/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.co.cr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.cu/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.cv/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.cy/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.cz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/



 

https://www.google.de/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.dj/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.dk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.dm/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.do/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.dz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.ec/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ee/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.ee/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.eg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.es/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.et/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.fi/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

https://www.google.com.fj/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

 

 

https://www.google.fm/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.fr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

http://www.google.ga/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.ge/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.gg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com.gh/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com.gi/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.gl/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.gm/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.gp/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.gr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com.gt/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.gy/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com.hk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.hn/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

https://www.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fhttps://www.google.com/url?sa=t&url=https://modireafkar.ir/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 13 آبان 1399
.

- مولینئو

این سایت از یک سیستم برد-برد استفاده می کند. درآمد به دست آمده بین سایت ، تبلیغ کنندگان و شما به اشتراک گذاشته می شود. این یک سایت معتبر است که با توجه به فعالیت خود به اعضای خود پرداخت می کند. برای ایمیل های پولی ، باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید و وظایف شما مستقیماً به آنجا ارسال می شود.

 

هزینه مطالعه 0.01 تا 0.02 یورو است.

شما همچنین می توانید ماموریت های کوچکی مانند پر کردن قیمت برای شرکت های بیمه و همچنین بانک ها را انجام دهید. این هزینه نسبتاً پرداخت می شود ، زیرا هزینه آن بین 0.50 تا 10 یورو متغیر است.

همچنین می تواند ثبت نام در وب سایتی با ارزش 0.2 تا 2 یورو یا بازدید از وب سایتی باشد که می تواند برای شما 0.01 تا 0.05 یورو درآمد کسب کند.

واریز پول در سایت های قمار نیز می تواند 5 تا 50 دلار خالص شما باشد.

سایت های شریک Moolineo همچنین به شما امکان می دهند 0.02 تا 2 یورو درآمد اینترنتی  کسب کنید.

برای ارسال پیشنهادات تبلیغاتی در دیوار فیس بوک شما نیز هزینه ای پرداخت می شود و می تواند بین 0.02 تا 0.05 یورو برای شما درآمد کسب کند.

با نصب نرم افزار بر روی رایانه می توانید 0.50 دلار درآمد کسب کنید و با کلیک روی یک دکمه 0.01 دلار درآمد کسب خواهید کرد.

یکی از مهمترین و آسانترین کارها حمایت مالی از یک آشنا ، دوست یا بستگان است. برای تأیید اعتبار پدرخوانده ، او باید دو بار در دو روز متفاوت وارد سیستم شود. شما برای 5 نفر حمایت مالی 6 یورو خواهید گرفت.

برای برداشت سود خود ، حدود ده روز قبل س askال کنید. حداقل مبلغ دریافتی 15 یورو است. چک ، انتقال بانکی ، PayPal روش هایی برای جمع آوری پول شما در Moolineo است.

 

ثبت نام در moolineo

 

 

 

- لونه

Loonea همچنین یکی از معتبرترین سایت های چند پاداش است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به سایت مورد نظر بروید و ثبت نام کنید ، سپس ثبت نام خود را از طریق ایمیل معتبر کنید. بیشترین فعالیت ارائه شده در این سایت خواندن ایمیل ها است که برای شما 0.01 یورو درآمد کسب می کند. این خیلی تلاش نمی کند ، زیرا شما فقط باید هر روز صبح وارد شوید و هر ایمیل را بخوانید. بلافاصله مبلغ 0.01 یورو به شما تعلق می گیرد.

 

لازم به ذکر است که Loonea برادر کوچک مولینئو است و توسط همین طراح ساخته شده است. همچنین ، بازدید سودآوری از سایت های اینترنتی را ارائه می دهد. برای این کار چندین ایمیل برای شما ارسال می شود و برای باز کردن آنها باید روی پیوندها کلیک کنید. برای بازدید از وب سایت های آن 0.01 یورو به شما پرداخت می شود. لازم نیست کاری انجام دهید به جز اینکه لینک را باز کنید و بگذارید برای دو ثانیه بارگیری شود.

 

همچنین می توانید پیشنهادات تبلیغاتی را در دیوار فیس بوک خود به اشتراک بگذارید و از 0.01 تا 0.03 دلار درآمد کسب کنید. می توانید این دو کار را با هم ترکیب کنید ، روی پیوندها کلیک کنید ، آنها را بر روی دیوار خود به اشتراک بگذارید و پاداش مضاعف دریافت کنید.

 

مانند Moolineo ، Loonea همان ماموریت ها را ارائه می دهد ، یعنی ثبت نام در وب سایت ها و پر کردن قیمت هایی که می تواند 0.50 تا 10 یورو را به همراه داشته باشد. نصب نرم افزار و حمایت مالی نیز وظایف کمکی است که می توانید در سایت پیدا کنید. سودآورترین فعالیت واریز پول در سایت های شرط بندی ورزشی ، قمارخانه ها و حتی تجارت است. آنها می توانند تا 50٪ از سپرده شما را کسب کنند.

 

 

 

مشترک شدن در Loonéa

 

 

 

3 - با بانکداری آنلاین درآمد کسب کنید

 

 

با حضور بیشتر و بیشتر در بازار ، بانک های آنلاین اغلب بانک های خصوصی شده اند. آنها در بیشتر موارد دفاتر فیزیکی ندارند و راه های ساده ای برای کسب درآمد هستند.

 

تنها راه آنها برای بدست آوردن مشتری از طریق تبلیغات است ، اما هنوز نمایندگانی هستند که موظف به جستجوی مشتری هستند. حتی اگر مزایای بیشتری نسبت به بانک های سنتی ارائه دهند ، بانکداری آنلاین کاربران را می ترساند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با بانکداری آنلاین از اینترنت به راحتی درآمد کسب کنید.

 

ING Direct ، Boursorama ، Fortuneo ، BforBank همگی بانک های آنلاین کسب می کنند. ابتدا پاداش خوش آمدگویی بین 30 تا 80 یورو هنگام ثبت نام به هر مشتری تعلق می گیرد. سپس بانک ها گاهاً کدهای تبلیغاتی را ارائه می دهند که در تمام طول سال معتبر هستند.

 

پاداش ارجاع نیز روش خوبی برای کسب درآمد است و هزینه زیادی را نیز پرداخت می کند. شما فقط باید یک یا چند نفر را بشناسید که در یک بانک با شما هستند. اطلاعات مربوط به ارجاع خود را جمع آوری کرده و به لیست خود اضافه کنید. از طرف دیگر ، او مجبور خواهد شد هر از چند گاهی وصل شود. حمایت از کسی به طور متوسط ​​می تواند 80 دلار برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین تصور کنید که به طور همزمان از 4 نفر حمایت مالی می کنید. مبالغ به دست آمده از حمایت مالی مستقیماً به حساب شما واریز می شود.

 

اغلب داشتن حداقل حداقل دستمزد کافی است و هیچ گونه هزینه ای ندارید ، کارت بانکی رایگان هزینه ای ندارد و درآمد کسب می کنید ، مراقب باشید در فرانسه اقامت داشته باشید: یک پاداش خوب و امکان حمایت مالی ، چرا بدون محروم کردن؟ به عنوان مثال در بورسوراما

 

در Boursorama ثبت نام کنید



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 10 آبان 1399
.

با این حال ، بسیاری از فعالیتهای پولی کسب درآمد از اینترنت  در کشورهای دیگر مانند بلژیک نیز موجود است. سایت های بررسی پولی ، ثبت نام در بانک های آنلاین ، فروش آنلاین بدون فروشگاه واقعی ، سایت های چند برنده ، حمایت های مالی یا حتی شرط بندی ورزشی همه ایده های سودمند و بدون کلاهبرداری هستند تا بتوانید در پایان ماه درآمد کسب کنید. به علاوه لازم نیست هوشمند باشید تا بتوانید وظایف خود را انجام دهید. برای کمک به شما در یادگیری بیشتر ، قصد داریم نگاهی به این ایده های عالی بیندازیم.

 

 

 

همچنین راه حل های دیگری برای کسب درآمد از طریق اینترنت با کار به عنوان یک کارآفرین اینترنتی ، با فروش آموزش در اینترنت وجود دارد ، برای یادگیری همه اینها من دو کتاب رایگان بسیار خوش ساخت را توصیه می کنم

 

 

 

دانلود کتاب کسب درآمد با یک وبلاگ

 

 

 

دانلود کتاب استقلال مالی

 

 

 

1 - به نظرسنجی های پرداخت شده پاسخ دهید و درآمد کسب کنید

 

اینترنت پر از نکات عالی برای کسب درآمد است. مفهوم نظرسنجی های پولی یکی از آنهاست. این یک روش پاسخ به نظرسنجی ها در ازای پاداش نقدی یا هدیه است. اینها مارک ها یا شرکت هایی هستند که برای بهبود محصولات یا خدمات خود نظرات یک پنل را می خواهند.

 

کار ساده ای است و قابل تنظیم است. نظرسنجی آنلاین می تواند ماهیانه 200 دلار درآمد کسب کند ، اما بسته به اهداف خود می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. برای این کار در سایت مورد نظر ثبت نام کنید و به س questionsالات دقیق پاسخ دهید. این نوع سایت می تواند به شما هدیه یا پول نقد پرداخت کند. با ثبت نام همزمان در بسیاری از سایت ها می توانید درآمد خود را افزایش دهید و در پایان ماه بیشترین استفاده را ببرید. به منظور راهنمایی شما ، بهترین و معتبرترین سایتهای بررسی پولی را در زیر انتخاب کرده ایم:

 

یوگف

Mingle Respondi

من می گویم،

نظر من مهم است ،

تولونا ،

گادین

این تجربه با شماست ،

درست است که این سایت های نظرسنجی اصول یکسانی دارند اما هر سایت با یکدیگر متفاوت است. این مربوط به سیستم پرداخت آنها ، قیمت یا سیستم ارجاع است. اغلب مشکلی که پیش می آید عدم پرداخت کاربران است ، اما مطمئن باشید همه آنها سایت های معتبری هستند. ما قصد داریم جزئیات برخی از این سایت ها را بررسی کنیم ، بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه واقعا می توانید از طریق آنها درآمد کسب کنید.

 

- من می گویم

او رهبر نظرسنجی پرداخت شده است. این سایت بین المللی در ازای خدمات خود رایگان ارائه می دهد. کاربران اینترنتی جذب شده مسئولیت پاسخگویی به س questionsالات مربوط به موضوعات مختلف ، محصولات مختلف ، تبلیغات یا حتی آگاهی از برند را بر عهده خواهند داشت. این سایت بصورت برنامه بصورت رایگان در App Store و Google Play در دسترس است. از 10 یورو می توانید کوپن درخواست کنید. بنابراین اگر هدایا را دوست دارید ، فعال باشید و وارد سایت شوید تا به بیشترین تعداد سوال پاسخ دهید و هدایا را جمع کنید.

 

در ISAY ثبت نام کنید

 

- Swagbucks

این سایت نظرسنجی بین المللی که به عنوان محبوب ترین در جهان شناخته می شود ، به چندین زبان در دسترس است. اصل آن ساده است ، به منظور جایگزینی آنها با پول نقد یا کارت های هدیه رایگان ، تا آنجا که ممکن است امتیاز جمع آوری و کسب کنید. هنگام خرید آنلاین ، تماشای فیلم های خنده دار ، جستجو در شبکه ، نظرسنجی و یافتن معاملات عالی می توانید امتیاز کسب کنید. حتی می توانید با بارگیری یک برنامه درآمد کسب کنید. تنها نکته منفی این است که برای پرداخت باید منتظر یک کد در ایمیل باشید ، زیرا پرداخت PayPal وجود ندارد.

 

ثبت نام در swagbucks

 

 

 

- نظر من مهم است

این یک سایت با کیفیت عالی است. از نظر قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان از رقبای خود برجسته است. پاداش وی کم و بیش جذاب است. این سایت درباره نظرسنجی در مورد ابزارهای الکترونیکی ، مسافرت یا ورزش است. به احتمال زیاد هر روز نظرسنجی های زیادی دریافت خواهید کرد. پرداخت در PayPal انجام می شود و حداقل آستانه برداشت 2.50 یورو است. هر سه ماه یک قرعه کشی انجام می شود تا شانس خود را برای کسب پول به حداکثر برسانید. پرداخت در عرض 24 ساعت انجام می شود و در صورت تمایل می توانید پس انداز کنید



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 10 آبان 1399
.

 

پیشنهاداتی برای موقعیت های دائمی نیز وجود دارد ، اما اگر شما می خواهید از خانه کار کنید ، این اکثراً درآمد اضافی مستقل است. مخاطب

 

برای یک شغل به عنوان یک تست کننده بازی مستقیماً به شرکت های نرم افزاری ، تبلیغات شغلی فعلی را جستجو کنید ، به عنوان مثال در Joblift ، Adzuna یا درگاه های مربوطه مانندmarktforschung-portal.de. اما توجه داشته باشید که همیشه هزینه ای برای آزمونها وجود ندارد.

 

تستر بازی شوید و درآمد کسب کنید

 

2. تستر قابلیت استفاده

آزمون کاربردی فرم خاصی از آزمون محصول است که به محتوای دیجیتال می پردازد. به عنوان مثال ، آنها برنامه ها ، نرم افزارها یا وب سایت ها را از طرف سازنده آزمایش می کنند. شما سرعت ، کاربر دوستی و ظاهر را ارزیابی می کنید و به دنبال خطاهای منطقی و فنی می گردید. آنها براساس برنامه های آزمایشی داده شده و نتایج را مستند می کنند.

 

جدا از علاقه و تجربه عمومی در کار با محصولات مورد آزمایش ، شما به هیچ دانش تخصصی نیاز ندارید. تمرکز و کار دقیق مهم است. این شغل برای دانشجویان و کار در خانه خوب است. می توانید از طریق صرافی های شغلی یا موتورهای جستجو در اینترنت ، پیشنهاداتی را برای موقعیت های دائمی یا کارهای آزاد پیدا کنید. همچنین پیشنهادات شغلی را در سیستم عامل های مربوطه نیز پیدا خواهید کرد. به نظر ما موارد زیر به ویژه توصیه می شود:

 

پاداش معمولاً مربوط به عملکرد است. این بدان معناست که در هر آزمون مقدار مشخصی وجود دارد.

 

3. محصولات دیجیتالی ایجاد کنید

اگر دوره های کتاب الکترونیکی ، صوتی یا تصویری ایجاد کنید ، می توانید آنها را به هر تعداد مشتری که می خواهید بدون هیچ گونه تلاش اضافی بفروشید. این محصولات دیجیتالی اغلب حتی پس از سالها درآمد منفعلانه ای دارند. این در مورد کار کلاسیک در خانه نیست ، که بلافاصله با آن درآمد منظم ایجاد می کنید ، بلکه یک فعالیت خود اشتغالی با هزینه اولیه اولیه است. زیرا محصولات دیجیتال باید مزایایی را به مشتریان شما ارائه دهند و الزامات کیفیت آنها را برآورده کنند.

 

بازاریابی نیز برای موفقیت بسیار مهم است ، به طوری که خریداران بالقوه کافی از محصول شما مطلع می شوند. به عنوان مثال از بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا پشتیبانی Digistore24 یاTradeTracker استفاده کنید. می توانید کتاب های الکترونیکی را از طریق فروشگاه Amazon Kindle Store یا ePubli بفروشید.

 

در این ویدئو کوتاه یاد خواهید گرفت که چگونه فروش محصولات دیجیتال در Digistore24 کار می کند:

 

 

 

4- کار در منزل به عنوان برنامه نویس

به عنوان یک برنامه نویس ، شما می توانید از خانه نیز بسیار خوب کار کنید ، اگرچه مطمئناً باید مهارت برنامه نویسی مناسبی داشته باشید. اگر شما به چندین زبان برنامه نویسی مانند C ++ ، PHPو Java تسلط داشته باشید ، این یک مزیت است. به عنوان مثال بیشتر برنامه نویسان در پایگاه داده یا توسعه برنامه تخصص دارند. برنامه نویسان به عنوان کارمند یا فریلنسر کار می کنند. از این طریق دانش آموزان می توانند تجربیات عملی کسب کنند.

 

دستمزد بسیار خوبی است. با مشاغل بزرگتر می توانید چندین هزار یورو درآمد کسب کنید. در programmiererjobboerse.de موقعیت های برنامه نویسی و مشاغل فردی را پیدا خواهید کرد. یک فرصت درآمد اضافی توسعه برنامه ها ، پلاگین ها و مضامین است که خودتان می فروشید.

 

5. طراح گرافیک

کار در خانه برای مشاغل آزاد و طراحان گرافیک مشکلی ندارد. اما در مورد رابطه شغلی بستگی به این دارد که آیا کارفرما کار در خانه را مجاز می داند. برای کار به عنوان طراح گرافیک ، به مهارت های خاصی نیاز دارید که می تواند تحصیلات یا مدرک تحصیلی را منتقل کند. با این حال ، عنوان شغلی محافظت نمی شود.

 

وظایف یک طراح گرافیک از جمله موارد دیگر شامل طراحی آرم ، بسته بندی یا گرافیک برای وب سایت ها و نشریات است. علاوه بر خلاقیت ، همدلی پیش شرط مهم این شغل است. زیرا استفاده از رنگ ها ، اشکال و قلم ها همیشه باید جلوه خاصی ایجاد کند. پیشنهادات شغلی را می توانید با قرارداد کار در صرافی های معمول شغل پیدا کنید. برای افراد مشاغل آزاد ، مبادلات شغلی مانند طراحی Klassen.de ، 99designs یا my-werbung.de وجود دارد.

 

اجازه دهید طراحی کنید

 

6. طراح وب

طراحان وب بصورت خود اشتغالی یا استخدام هستند. کار در خانه امکان پذیر است زیرا فقط به یک ایستگاه کاری رایانه ای نیاز است. در بیشتر موارد ، ارتباط با مشتریان بصورت آنلاین انجام می شود. اما در مورد رابطه کارمندی ، کارفرما می تواند تقاضای حضور در دفتر کند. یک طراح وب سایت های مشتریان خود را ایجاد و نگهداری می کند.

https://canvas.instructure.com/eportfolios/109696/Home/_____



:: بازدید از این مطلب : 946
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 8 آبان 1399
.

بک لینک چیست؟
لینک های برگشتی (همچنین به عنوان "پیوندهای ورودی" ، "پیوندهای ورودی" یا "پیوندهای یک طرفه" شناخته می شوند) پیوندهایی از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگر هستند. گوگل و سایر موتورهای جستجوی مهم لینک های برگشتی را برای یک صفحه خاص "رای" در نظر می گیرند. صفحات با تعداد زیادی بک لینک دارای رتبه بندی ارگانیک بالا در موتور جستجو هستند.

بک لینک چیست؟
به عنوان مثال ، در اینجا پیوندی از فوربس به وب سایت من وجود دارد.

بک لینک فوربس
از آنجا که این پیوند مستقیماً به یک صفحه در وب سایت من اشاره دارد ، این یک "لینک برگشت" است.

چرا لینک دادن مهم است؟
بک لینک ها اساساً رای سایر وب سایت ها است. هر یک از این آرا به موتورهای جستجو می گوید: "این محتوا ارزشمند ، معتبر و مفید است".

پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش ساخت بک لینک را مشاهده کنید

بنابراین هرچه بیشتر از این "رای" ها باشید ، رتبه سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود.

تعداد بک لینک ها
استفاده از پیوندها در الگوریتم موتور جستجو چیز جدیدی نیست. در واقع ، بک لینک ها اساس الگوریتم اصلی Google را تشکیل می دهند (معروف به "PageRank").

نقل قول پیج رنک
حتی اگر گوگل از آن زمان هزاران تغییر در الگوریتم خود ایجاد کرده است ، بک لینک ها همچنان سیگنال رتبه بندی کلیدی هستند.

به عنوان مثال ، یک مطالعه صنعتی که ما انجام دادیم نشان داد که پیوندها همچنان سیگنال اصلی رتبه بندی Google هستند.

کل بک لینک خارجی
و گوگل تأیید کرده است که بک لینک ها یکی از سه فاکتور مهم رتبه بندی موتور جستجو در آنها باقی مانده است.

فاکتورهای رتبه بندی را جستجو کنید
چه نوع بک لینک هایی ارزشمند هستند؟
همه بک لینک ها برابر نیستند.

به عبارت دیگر ، اگر می خواهید در SERP ها رتبه بالاتری داشته باشید ، بر لینک های با کیفیت تمرکز کنید.

راه دیگری را بیان کنید:

یک بک لینک با کیفیت واحد می تواند قدرتمندتر از 1000 بک لینک با کیفیت پایین باشد.

همانطور که مشخص شد ، بک لینک های با کیفیت بالا دارای ویژگی های کلیدی مشابه هستند.

ویژگی شماره 1: آنها از وب سایت های معتبر و معتبر ناشی می شوند
آیا ترجیح می دهید از Harvard l یا وب سایت یک شخص تصادفی بک لینک بگیرید؟

همانطور که مشخص شد ، گوگل نیز همین احساس را دارد.

این مفهوم به عنوان "Domain Authority" شناخته می شود. اساساً ، هرچه اختیارات یک سایت بیشتر باشد ، قدرت بیشتری می تواند به سایت شما منتقل کند (از طریق پیوند).

اقتدار دامنه
به عنوان مثال ، در اینجا پیوندی است که من از TechCrunch دریافت کردم.

بک لینک Techcrunch
طبق گفته Ahrefs ، TechCrunch یک حوزه بسیار معتبر است.

از آنجا که این پیوند از یک سایت معتبر سرچشمه می گیرد ، Google وزن زیادی روی آن می گذارد. در واقع ، بلافاصله پس از پیوند TechCrunch به من ، متوجه افزایش ترافیک موتور جستجوی ارگانیک خود شدم.

آیا دستیابی به این پیوندها سخت است؟ قطعاً

آیا آنها ارزش آن را دارند؟ کاملا.

ویژگی شماره 2: آنها کلمه کلیدی هدف شما را در متن لنگر لینک قرار می دهند
برای یادآوری ، متن لنگر متن قابل مشاهده یک پیوند است.

پیوندهای لنگر چیست؟
به طور کلی ، شما می خواهید پیوندهای شما دارای متن لنگر باشد که شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد.

در حقیقت ، یک مطالعه اخیر در صنعت ، ارتباطی بین متن لنگر غنی از کلمات کلیدی و رتبه بندی بالاتر برای آن کلمه کلیدی پیدا کرده است.

کلمه کلیدی متن لنگر غنی
اکنون ، یک هشدار سریع:

شما نمی خواهید از متن لنگر پر از کلمات کلیدی استفاده کنید. در واقع ، گوگل یک فیلتر در الگوریتم خود با نام "Google Penguin" دارد.

Google Penguin وب سایتهایی را که از استراتژیهای ایجاد پیوند کلاه سیاه استفاده می کنند فیلتر می کند. و به طور خاص بر روی سایت هایی تمرکز دارد که بک لینک با متن لنگر مطابقت دقیق ایجاد می کنند.

ویژگی شماره 3: لینک سایت (و صفحه) به شما به طور موضوعی با سایت شما مرتبط است
وقتی وب سایتی به وب سایت دیگری پیوند می یابد ، Google می خواهد ارتباط این دو سایت را ببیند.

اگر به آن فکر کنید این منطقی است:

تصور کنید که به تازگی مقاله ای در مورد دویدن در ماراتن منتشر کرده اید.

در این صورت ، گوگل وزن بیشتری بر پیوندهای سایت های مربوط به ماراتن ، دویدن ، تناسب اندام در مقابل سایت های مربوط به ماهیگیری ، تک چرخه ها و بازاریابی دیجیتال می گذارد.

بک لینک متنی
ویژگی شماره 4: پیوند پیوند "Dofollow" است
گوگل و سایر موتورهای جستجو پیوندهای دارای برچسب "nofollow" را که به آن متصل است ، نادیده می گیرند.

پیوندهای Nofollow
(به عبارت دیگر ، پیوندهای nofollow الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجو را حساب نمی کنند).

خوشبختانه ، اکثر قریب به اتفاق پیوندها در وب پیوندهای "dofollow" هستند.

و بسیاری از پیوندهایی که دارای برچسب nofollow هستند برای شروع چندان با ارزش نیستند. به عنوان مثال ، پیوندهای این منابع غیرمجاز هستند:

نظرات وبلاگ
اطلاعیه های مطبوعاتی
تبلیغات پولی



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 6 آبان 1399
.

1. بازاریابی وابسته

برای افرادی که با بازاریابی شرکت های وابسته آشنا نیستند ، این فقط بازاریابی ارجاعی است که در آن کمیسیون بدست می آورید. بگذارید بگوییم شما یک وب سایت دارید و یک کتاب در مورد آمازون ارجاع می دهید. وقتی بازدید کننده روی پیوند وابسته کلیک کرده و کتاب را خریداری می کند ، آمازون درصدی از فروش را به شما پرداخت می کند. مردم بازاریابی شرکت های وابسته را دوست دارند زیرا می توانند با کمترین هزینه راه اندازی کسب درآمد غیر فعال را شروع کنند.

 

مرتبط: 5 راه برای اطمینان از اینکه کارمندان از راه دور احساس می کنند عضوی از تیم هستند

 

2. انیماتور

آیا شما فردی هنرمند و خلاق هستید که قادر به ایجاد انیمیشن و جلوه های تصویری برای تلویزیون ، فیلم ، بازی های ویدیویی و سایر انواع رسانه ها است؟ سپس می توانید در خانه به عنوان انیماتور مستقل کار کنید. (من شخصاً دیده ام که انیماتورها در سایتهایی مانند Upwork هر ساعت بین 25 تا 106 دلار درآمد کسب می کنند.)

 

3. نانوا / پذیرنده / آشپز

اگر مهارت در پخت یا پخت و پز دارید ، اشتیاق خود را به یک تجارت جانبی تبدیل کنید. از آشپزخانه خود می توانید یک کار پذیرایی را شروع کنید یا یک آشپز شخصی شوید. اگر نانوا هستید ، می توانید کالاهای خود را به دوستان ، همسایگان ، آنلاین یا در بازارهای محلی کشاورزان بفروشید.

 

4. بلاگر

شروع بلاگ نویسی ارزان و آسان است. این کار به همین سادگی است که شما فقط در مورد موسیقی یا غذای مورد علاقه خود می نویسید و در نهایت می توانید از سایت خود درآمدزایی کنید. فقط بخاطر داشته باشید که هنگام پرداخت وجه در وبلاگ خود باید به بیمار هزینه پرداخت کنید. اگر این چیزی است که می خواهید دنبال کنید ، این راهنما را ببینید.

 

5. دفتردار

باور کنید یا نکنید ، برای شروع حسابداری لازم نیست CPA باشید. فقط برای یک دوره حسابداری در کالج جامعه یا حتی آنلاین ثبت نام کنید (مانند این دوره از The Accounting Coach). پس از اتمام دوره ، می توانید درآمد خود را شروع کنید و طبق گزارشات ، حقوق متوسط ​​34000 دلار است. (برخی از دفترداران خانه ای که شخصاً با آنها صحبت کرده ام بیش از 70 هزار دلار درآمد دارند).

 

6. مراقب کودک

چه فقط برای چند ساعت یا برای کل روز ، اداره یک کار مراقبت از کودکان از خانه شما می تواند سودآور باشد. فقط مطمئن شوید که مجوزها و مجوزهای صحیح را دریافت کرده اید.

 

7. هماهنگ کننده تحقیقات بالینی

هماهنگ كنندگان تحقیقات بالینی به مدیریت عملیات آزمایش های بالینی كمك می كنند. با این شغل می توانید بیش از 48000 دلار درآمد کسب کنید و نیازی به مدرک کارشناسی ندارید.

 

مرتبط: سرپیچی از کلیشه ها: آنچه باید درباره Gen Z بدانید

 

8. مشاوره

اگر در زمینه خاصی تجربه و دانش دارید ، به اشتراک گذاشتن آن با دیگران فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر حسابدار یا وکیل هستید ، می توانید برای یک سکه زیبا به مشاغل کوچک مشاوره ارائه دهید. همچنین می توانید در مورد چگونگی استفاده از یک برنامه نرم افزاری جدید یا نحوه سازگاری با محیط زیست با مشاغل مشورت کنید. (اگر علاقه مند هستید ، شرکت من یک راهنمای مشاوره برای شروع کار ارائه می دهد.)

 

9. نماینده خدمات مشتری

آیا مهارت های ارتباطی عالی دارید؟ آیا اینترنت ثابت و قابل اعتمادی هم دارید؟ سپس می توانید به عنوان نماینده خدمات مشتری در هر ساعت بین 8 تا 15 دلار درآمد کسب کنید.

 

10. ورود اطلاعات

وارد کردن داده برای مشاغل جالبترین مشاغل نیست. با این حال ، شما به تجربه قبلی نیازی ندارید و می توانید از 10 دلار در ساعت شروع کنید.

 

11. کپی نوشتن

می توانید برای مشاغل از خانه خود کپی بنویسید و در بعضی موارد تا شش رقم درآمد کسب کنید. Fiverr یا Upwork را امتحان کنید تا بازی های خود را پیدا کنید.

 

12. مالک فروشگاه تجارت الکترونیکی

پنج نوع مدل کسب و کار تجارت الکترونیکی وجود دارد: تقسیم کالا ، عمده فروشی ، تولید ، برچسب زدن سفید و اشتراک. به لطف سایتهایی مانند Shopify ، Magento و WooCommerce ، شما می توانید به سرعت فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کنید.

 

13. ویرایش و تصحیح

شرکت هایی مانند Book in a Box در هر ساعت حدود 20 دلار به ویراستاران ، طراحان کت کتاب و تصحیح کنندگان پرداخت می کنند.

 

14. برنامه ریز رویداد

چه در صورت برنامه ریزی برای عروسی ، جشن تولد یا یک رویداد شرکتی ، افراد به دنبال افراد سازمان یافته ای هستند که بیشتر برنامه های رویداد را برای آنها انجام دهند.

 

مرتبط: 4 اصولی را که به این شرکت مجازی کمک می کند تا به یکی از بهترین فرهنگ های آمریکا تبدیل شود بیاموزید

 

15. فیلم ها و فیلم های آموزشی پست

آیا واقعاً در کاری مهارت دارید؟ سعی کنید یک حساب YouTube ایجاد کنید و از خود فیلم بگیرید و به دیگران در مورد نحوه انجام آنچه در آن مهارت دارید آموزش می دهید. برای شروع کسب درآمد نقدی ، در برنامه شریک YouTube ثبت نام کنید تا بتوانید از هر 1000 بازدید 1 تا 2 دلار درآمد کسب کنید.

 

16. گرانت نویسنده

دانشگاه ها ، بیمارستان ها و سازمان های غیر انتفاعی معمولاً نیاز به درخواست پول کمک مالی دارند. از آنجا که نوشتن این برنامه ها دشوار است ، این مشاغل اغلب به نویسندگان گرانقدر کمک هزینه کمک می کنند. به عنوان نویسنده کمک هزینه ، می توانید سالانه 40300 تا 67،000 دلار درآمد کسب کنید

منبع:

http://blogs.harvard.edu/gumaste/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 6 آبان 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی