.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

5. هزینه دوربین های امنیتی خورشیدی WiFi Solar
سرمایه گذاری اولیه برای خرید بهترین کیفیت کیت دوربین مدار بسته خورشیدی با کیفیت بالا ممکن است سنگین باشد ، اما مزایای آینده با افزایش طول عمر بالای پانل های خورشیدی و نصب دوربین های امنیتی بیشتر خورشیدی از هزینه بالاتر خواهد رفت.

بنابراین به جای انتخاب دوربین های امنیتی خورشیدی جعلی / ساختگی (ببینید که چرا توصیه نمی شود)  سولارفا یا دوربین های IP کم خورشیدی با وضوح پایین ، ارزشمندتر است که از دوربین های امنیتی خورشیدی با کیفیت بالا و از مارک های قابل اعتماد استفاده کنید.

نکته سریع: وقتی به دنبال دوربین های امنیتی در فضای باز با انرژی خورشیدی بی سیم هستید ، مطمئن شوید که برای شناسایی جزئیات قابل تشخیص ، حداقل HD کامل (1080p) است.

بهترین دوربین های امنیتی خورشیدی برای گزینه های شما
بر اساس تحقیقات و مقایسه دقیق بازار ما ، در اینجا دو دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی را انتخاب کرده ایم که می توانند با و بدون شبکه WiFi کار کنند.

بهترین دوربین امنیتی خورشیدی بی سیم برای کار با WiFi - Reolink Argus 2
به عنوان اولین دوربین امنیتی خورشیدی که توسط Reolink راه اندازی شده است ، Reolink Argus 2 دوربین خورشیدی چیست به دلیل ویژگی های غنی و طراحی براق توسط کاربران و رسانه های حرفه ای آن بسیار ارزیابی می شود.

حل مجدد Argus 2
100٪ دوربین بدون چراغ بدون سیم

باتری قابل شارژ و خورشیدی؛ محافظت در فضای باز / سرپوشیده. 1080 Full HD؛ دید در شب ستاره دار؛ صوتی 2 طرفه؛ نمایش زنده هر زمان و هر مکان.

بیشتر بدانید
این دوربین امنیتی خورشیدی WiFi دارای یک باتری قابل شارژ است و به شما پیشنهاد می دهد برای داشتن انرژی مداوم ، یک پنل خورشیدی Reolink جداگانه خریداری کنید.
بنابراین دیگر لازم نیست نگران عمر باتری کوتاه باشید و اگر دوربینهای نظارت خورشیدی شما از دسترس خارج شده اند ، شارژ / تعویض باتری را با مشکل مواجه کنید.

این دوربین همچنین با یک سنسور تصویر پیشرفته CMOS در زمینه نور ستاره ای به عنوان یک دوربین امنیتی در دید در شب خورشیدی بی سیم طراحی شده است و در شرایط کم نور به تصاویر شفاف تر و جزئیات بصری بیشتری کمک می کند.

همچنین می توانید تنظیمات دوربین خورشیدی را به صورت دستی تنظیم کنید تا تصاویر / فیلم های رنگی در شب دریافت کنید ، به این ترتیب می توانید رنگ لباسی را که مظنون در آن پوشیده بود یا یک اتومبیل با روش دریافت مشخص کنید.

بررسی دوربین امنیتی خورشیدی بی سیم

"نصب آسان ، کیفیت فیلمبرداری شدید و روزانه و شبانه ، و ضبط محلی ، Reolink Argus 2 را برای انتخاب دوربین مداربسته بی سیم در منزل و فضای باز بی سیم انتخابی مناسب ساخته است."

–از مجله کامپیوتر

وضوح تصویر 1080p
سنسور تصویر Starlight CMOS
گزینه های برق باتری و خورشیدی
دید در شب 33ft
صدا دو طرفه بله
تشخیص حرکت بله
ضد آب
مشاهده زاویه 110 درجه (مورب)
همه در یک بله
عمر باتری 4-6 ماه در حالت آماده به کار است
ویدیوی زیر را که توسط یک کاربر Reolink Argus 2 به اشتراک گذاشته شده است مشاهده کنید تا کیفیت تصویر این دوربین امنیتی خورشیدی را بررسی کنید.

 

Can't Miss: Reolink به تازگی دو دوربین امنیتی خورشیدی جدید به خانواده Argus اضافه کرده است - Argus PT & Argus Eco ، که ویژگی های زیبایی دلپذیری را در ترکیب دوربین امنیتی باتری باتری خود ارائه می دهد.

نمونه ویدئویی از دوربین خورشیدی Reolink Argus PT:


Argus PT
Argus PT
دوربین PT 100٪ بدون سیم

باتری قابل شارژ و خورشیدی؛ پانل 355 درجه و شیب 140 درجه؛ IP65 معتبر ضد آب؛ 1080 Full HD؛ دید در شب ستاره دار؛ صوتی 2 طرفه؛ زاویه دید گسترده 105 درجه.

https://solarfaa.ir/solar-camera/

 


:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 9 بهمن 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی