.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بسیاری از ما به دنبال راه هایی برای کسب درآمد سریع تر هستیم. کسب درآمد خوب در مدت زمان کوتاه یکی از مواردی است که همه ما بیشتر از همه می خواهیم. در این مقاله در مورد سریعترین راه های کسب درآمد صحبت خواهیم کرد.

محتوا [پنهان]

1 برای تجارت در بازارهای سرمایه گذاری
2 مهارت های خود را بصورت آنلاین بفروشید
3 عکاسی سهام
4 بازاریابی وابسته
5 شغل مستقل پیدا کنید
6 از یوتیوب درآمد کسب کنید
7 نتیجه گیری
برای تجارت در بازارهای سرمایه گذاری
سرمایه گذاری فارکس

معاملات حاشیه ای یکی از جذاب ترین راه های سرمایه گذاری است. این یکی از تنها راه های سرمایه گذاری بیشتر و کسب درآمد بیشتر با هزینه کمتر است. اما باید بدانید که این یک روش خطرناک است. برای موفقیت در بازارهای سرمایه گذاری ، باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید و تجربه خوبی داشته باشید.
بازار فارکس یکی از بهترین راه های کسب درآمد در مدت زمان کوتاه است. همچنین می توانید برای یادگیری این رشته به آموزش های رایگان بپیوندید و با کسب تجربه در زمینه حساب های آموزشی موفق تر شوید.

مهارت های خود را بصورت آنلاین بفروشید
برای کسب درآمد از طریق اینترنت

امروزه بیشتر فرصتهای شغلی بصورت آنلاین انجام می شود. اگر بتوانید از اینترنت درآمد اینترنتی  به خوبی استفاده کنید ، درآمدزایی راحت تر خواهد بود. زیرا هر کس استعدادهای خوب و بدی دارد و می توانید مهارت های خود را بصورت آنلاین بازاریابی کنید.
در بسیاری از سایت ها می توانید استعداد خود را به افرادی از سراسر جهان بفروشید. با بارگذاری آرم ، پوستر و طرح های اینفوگرافیک در این سایت ها می توانید بلافاصله درآمد کسب کنید.

عکاسی سهام
عکس سهام

این ایده تجاری ممکن است برای شما بی اهمیت به نظر برسد. اما در اینجا چیزی است که شما باید بدانید ، همیشه به عکس های متفاوت و اصلی علاقه دارید. علاوه بر این ، نقطه شروع عکاسی سهام کاملاً بر این اساس استوار است.
اگر می دانید که چگونه عکس بگیرید ، می توانید به چند روش مختلف درآمد کسب کنید. کسب درآمد از اینستاگرام  اگر نمی دانید چگونه عکس بگیرید ، می توانید تجربه ای کسب کنید و بلافاصله یاد بگیرید.

بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته چیست؟

اگرچه این رشته هنوز در کشور ما به خوبی شناخته نشده است ، اما بسیاری از مردم در سراسر جهان از این روش بهره مند می شوند. مشاغل وابسته به عنوان راهی سریع و تضمین شده برای درآمدزایی در نظر گرفته می شود. شما به شرکتهای وابسته خود کمک می کنید تا محصولات خود را به روش های مختلف (شبکه های اجتماعی ، ایمیل و ...) بفروشند و هر محصولی که به ابتکار شما فروخته می شود سود شما را به همراه خواهد داشت. این تجارت یکی از سریعترین و تضمین کننده انواع درآمد آنلاین است. اگر استراتژی درست را تنظیم کنید ، موفقیت در کنار شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
.

سیر دگرگونی قیمت بیت کوین در سال های 2018 و 2019

در دو سال منتهی به سال 2020 میلادی قیمت بیت کوین با نوسانات بسیاری مواجه شد. همواره دلیل های مختلفی برای توجیه فراریت قیمت بیت کوین و واحد های مشابه آن نسبت به سایر واحدهای پولی ارائه شده است. بسیاری بر این باورند این امر به این دلیل است که این واحدهای پولی، دارای پشتوانه‌ی یک موسسه یا دولت نیستند و نمی‌توان آنها را با هیچ کالا یا واحد پولی دیگر مبادله کرد.

 بنابراین، ارزششان تحت تأثیر مستقیم میزان تقاضا قرار دارد و به همین دلیل « نرخ فراریت » (Volatility) آنها به نسبت سایر واحدهای پولی بیش‌تر است. در این مقاله سعی خواهیم کرد سیر دگرگونی قیمت بیت کوین در سال های 2018 و 2019 را مورد بررسی قرار دهیم.

به عبارت دیگر، ماهیت بیت‌کوین که متکی به هیچ موسسه‌ای نباشد، باعث شده بازار بیش از آن‌که آن را به عنوان یک واحد پولی بپذیرد، به عنوان یک دارایی با آن رفتار کند. بنابراین، همانند سایر کالاها، نرخ فراریت بیت‌ کوین همبستگی مستقیمی با حجم معامله‌ی آن دارد. منظور از فراریت، میزان نوسان هر جفت ارز در یک بازه‌ی زمانی مشخص نسبت به هم است.

قیمت بیت کوین در سال 2018

 

 

اخبار رمزارز و بلاک چین در سال 2018 را با ذکر این نکته آغاز می کنیم که سال 2018 برای بیت کوین، سالی پر از آزمون و خطا بود. در ابتدای این سال، بیت کوین با قیمت 13,368 دلار معامله می‌شد. تا 7 ژانویه رشد غیر قابل انتظاری تا 16,455.99 دلار را تجربه کرد و این بالاترین قیمتی بود که بیت کوین توانست در سال 2018 بدست آورد.

بیت کوین در ابتدای ماه مارس با قیمت 11,547 دلار معامله می‌شد اما الگوی کاهشی ادامه یافته و قیمت آن برای چندین ماه بین 5000 الی 6000 دلار نوسان کرد. با وجود اینکه همه انتظار داشتند بیت کوین دوباره خود را احیا کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده و اوضاع تا انتهای سال بد و بدتر شد. در انتهای 2018 بیت کوین با قیمت 4000 دلار معامله می‌شد.

در سال 2018 شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک تمامی تبلیغات مربوط به خرید رمزارز و خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام می‌کند. این کار در راستای جلوگیری از سوء استفاده کلاه‌برداران و پروژه‌های اسکم صورت گرفت.

قیمت بیت کوین در سال 2019

 

 

بیت کوین سال 2019 را در حالی آغاز کرد که به عقیده تحلیلگران در زمستان ارزهای دیجیتال به سر می‌برد. سه ماهه ابتدای 2019 بیت کوین در کانال 3000 دلار به تله افتاده بود تا اینکه با شروع سه ماهه دوم، رشد بیت کوین آغاز شد و از قیمت 3200 دلار خود را تا مرز 14,000 دلار رساند.

توییت ترامپ در تابستان امسال درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال از دیگر اتفاقات مهم 2019 بود. رئیس جمهور آمریکا در توییتی گفت که طرفدار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیست و این‌ها پول به حساب نمی‌آیند و ارزششان بسیار پر نوسان است. در آگوست سال 2019 غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ، در سکوت خبری بیت کوین را به جمع ارزهای پشتیبانی شده در فروشگاه غیرمتمرکز خود با نام «بلاک چین کی استور» اضافه کرد.

تعداد بیت کوین‌های استخراج شده در ماه اکتبر 2019، از مرز 18 میلیون عبور کرد و 3 میلیون سکه باقیمانده بیت کوین باید در حدود 120 سال استخراج شوند.

قیمت بیت کوین برحسب ارزهای فیات همچون دلار آمریکا، یوان چین و یا یورو سنجیده می‌شود. علاوه بر این، بیت کوین ظاهرا مشابه تمامی آیتم‌هایی است که در بورس اوراق بهادار بین‌المللی معامله می‌شوند. برخلاف ارزهای فیات، قیمت مصوبی برای بیت کوین وجود نداشته و قیمت آن تنها بر اساس میانگین قیمتی که در نمودارهای قیمت صرافی‌های جهانی وجود دارد مشخص می‌شود. قیمت جهانی بیت کوین از میانگین قیمت معامله آن در صرافی‌های مختلف بدست می‌آید. بنابراین در خصوص ارزهای دیجیتال این امری کاملا طبیعی است که در هر صرافی با قیمتی متغیر با میانگین مبادله شوند.

وقتی سیر دگرگونی قیمت بیت کوین در سال های 2018 و 2019 را بررسی می کنیم به این نتیجه میرسیم قیمت رمزارزها همواره با نوسانات بعضاً شدیدی روبرو بوده است. چنانکه پیشتر نیز گفته شد، رمزارزهای دیجیتال بر خلاف پول ها و واحدهای ارزی رایج نظیر دلار، با پشتوانه دولت مرکزی روانه بازار سرمایه نمی شوند، بلکه میزان عرضه و تقاضا در بازار رمزارزهای دیجیتال، قیمت نهایی واحدهای پول دیجیتال را تعیین می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
.

29. مبل مبلمان
سیستم عامل ها و مکان های زیادی وجود دارد که می توانید مبلمان و کسب درآمد اینترنتی  محصولات خانگی را بفروشید. قطعات قدیمی را در بازارهای کک یا فروشگاه های دست دوم پیدا کنید. به روز رسانی های خود را اضافه کنید و مبلمان را برای سود پس از رفع آن بفروشید.

30. تعمیر دوچرخه
مشاغل خانگی خوب و سودآور از منابعی که قبلاً در اختیار دارید استفاده می کنند. اگر عاشق دوچرخه هستید و از تعمیر کارها لذت می برید ، می توانید گاراژ خود را به یک کارگاه تبدیل کنید. خدمات تعمیر دوچرخه را ارائه دهید. همسایگان خود دوچرخه خود را خاموش کرده اند و یا می توانید خدمات تحویل وانت را ارائه دهید. فقط کمی تجهیزات در ابتدا به همه چیزهایی نیاز خواهید داشت.

31. بیکر
پختن برای بسیاری از افراد سرگرم کننده و با ارزش است. نانوایان ، خرید برخی از تجهیزات و راه اندازی یک آشپزخانه تجاری در خانه. کالاهای پخته شده را به مغازه ها یا مشاغل محلی بفروشید. یا فروشگاهی را برای فروش آنلاین محصولات راه اندازی کنید. در مورد مقررات بخوانید تا سازگار باشد!

32. فروشنده جم
فروشنده جام جم یکی دیگر از مشاغل امیدوار کننده در خانه است برای افرادی که عاشق کسب درآمد از اینستاگرام  ایجاد غذا هستند. اگر تهیه مربا یا کنسرو کالای مخصوص شماست ، راهکار شروع ایجاد خط تولید محصولات خود برای فروش است.

33. پذیرایی
تهیه کننده

آیا می خواهید یک سرویس پذیرایی راه اندازی کنید؟ در یک تجارت پذیرایی در خانه شما غذا را در آشپزخانه خود درست می کنید و آن را به رویدادها یا مکان های مشتری می رسانید.

34. گل فروشی
ایجاد چیدمان زیبا از گل می تواند برای هر کسی که چشم به طراحی داشته باشد ، یک فعالیت جالب باشد. آن را به یک نوع کار فروش گل آرایی که در خانه کار می کنید تبدیل کنید.

35. جمع آوری سرمایه
بعضی از مشاغل باعث می شوند احساس خوبی داشته باشید. جمع آوری کمک های غیر انتفاعی درآمد اینترنتی یکی از آنهاست. موسسات خیریه از وقایع به عنوان یک روش اصلی جمع آوری سرمایه استفاده می کنند. اگر از برگزاری رویدادها و کمک به علل لذت می برید ، ممکن است کمک مالی بتواند ایده خوبی برای تجارت در خانه شما باشد.

36. طراح برنامه
طراحی اپلیکیشن های موبایل یک زمینه بزرگ است. اگر دانش فنی دارید ، از خانه برنامه ایجاد کنید یا خدمات خود را به مشاغل کوچک ارائه دهید.

37. طراح منظره
طراحی منظره یکی دیگر از گزینه های شغلی کار از خانه است. این ایده خوبی برای افرادی است که دارای طراحی هستند و از کار در خارج از منزل لذت می برند.

38. طراح پیراهن کراوات
هیپی

پیراهن های کراوات و سایر لباس ها و لوازم جانبی می توانند سرگرم کننده باشند. برای فروش آنلاین یا در نمایشگاه های صنایع دستی ، محصولات امضا ایجاد کنید. پیراهن ممکن است محصولات طاقچه ای باشد اما بازار خوبی دارد. بازار فقط برای Baby Boomers نیست.



:: بازدید از این مطلب : 943
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

دائرyclالمعارف رایگان - از ویکی پدیا ، دائرyclالمعارف رایگان

برای جستجوی پرش به ناوبریJump بروید

پانل های خورشیدی

پانل های گرمایش خورشیدی

صفحه بخاری آب خورشیدی

پنل های خورشیدی دستگاه هایی هستند که برای پنل خورشیدی جذب نور خورشید و جدا کردن برق و گرما از مصرف انسان طراحی شده اند.

پنل های خورشیدی برای تولید جریان مستقیم 100-365 وات طراحی شده اند که معمولاً شامل یک سلول خورشیدی 6x10 است. راندمان پنل های خورشیدی به 16-2٪ رسیده است و در برخی از پنل های تجاری اخیر راندمان به 22-24٪ رسیده است. یک پنل تنها قدرت محدودی را تأمین می کند ، بنابراین چندین پنل منبع قدرت واقعی تری را ارائه می دهند. هر انرژی خورشیدی در حال ریزش است و این به دلیل سیاست آموزش نصب پنل خورشیدی  جهانی جهانی برای ارتقاء انرژی تجدید پذیر سازگار با محیط زیست است.

پنل های گرمایش خورشیدی دستگاه هایی هستند که تعداد زیادی از لوله های فلزی را در یک صفحه خورشیدی قرار می دهند و آب یا هوا را در محیط گرم و گرم شده توسط نور خورشید گرم می کنند تا آب گرم و هوا را در مصرف انسان تأمین کند.

دائرyclالمعارف رایگان - از ویکی پدیا ، دائرyclالمعارف رایگان

برای جستجوی پرش به ناوبریJump بروید

 

پانل های خورشیدی

 

پانل های گرمایش خورشیدی

 

صفحه بخاری آب خورشیدی

پنل های خورشیدی دستگاه هایی هستند که برای جذب نور خورشید و جدا کردن برق و گرما از مصرف انسان طراحی شده اند.

 

پنل های خورشیدی برای تولید جریان مستقیم 100-365 وات طراحی شده اند که معمولاً شامل یک سلول خورشیدی 6x10 است. راندمان پنل های خورشیدی به 16-2٪ رسیده است و در برخی از پنل های تجاری اخیر راندمان به 22-24٪ رسیده است. یک پنل تنها قدرت محدودی را تأمین می کند ، بنابراین چندین پنل منبع قدرت واقعی تری را ارائه می دهند. هر انرژی خورشیدی در حال ریزش است و این به دلیل سیاست جهانی انرژی خورشیدی  جهانی برای ارتقاء انرژی تجدید پذیر سازگار با محیط زیست است.

 

پنل های گرمایش خورشیدی دستگاه هایی هستند که تعداد زیادی از لوله های فلزی را در یک صفحه خورشیدی قرار می دهند و آب یا هوا را در محیط گرم و گرم شده توسط نور خورشید گرم می کنند تا آب گرم و هوا را در مصرف انسان تأمین کند....



:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

بنیانگذار و مالک ، VLB / VBJ Enterprises ، LLC و انتشارات 4-U-Nique

از رسیدن به اهداف خود خوشبختی می کنید
موفقیت چیست و چگونه می توانیم آن را بدست آوریم؟ بسیاری راز موفقیت  از افراد موفقیت را به این که چقدر پول دارند ، به چه نوع خودرویی سوار می شوند یا به اندازه خانه آنها نسبت می دهند ، نسبت می دهند. با این حال ، آیا موارد واقعی باید موفقیت را مشخص کنند؟

موفقیت واقعی نه تنها از دستیابی به اهداف ما بلکه از سعادت و رضایت حاصل از دستیابی به آن اهداف حاصل می شود.

برای رسیدن به موفقیت ، باید برنامه ای در مورد چگونگی موفقیت آنها داشته شکرگزاری  و داشته باشیم. بهبود و افزایش اخلاق کاری خود را ادامه دهید.

این که آیا می خواهید یک ورزشکار ، موسیقیدان ، گوینده ، کارآفرین ، مدل شکر

 

زاریو غیره شوید ، آموزش دهید تا در کاری که انجام می دهید بهترین باشید. به همه اش بده به عنوان متخصصان برتر در این زمینه به همان اندازه سخت یا سخت کار کنید.

بدانید که در این راه دچار شکست خواهید شد - اما مهم است که به یاد داشته باشید که شکست یک تجسم خلاق  گام ضروری در مسیر موفقیت است. قبلاً آن را شنیده اید؛ این مهم نیست که شما چند بار سقوط کنید ، مهم این است که چند بار بایستید.

وقتی به اهداف خود ادامه می دهید - پس به عقب نگاه کنید تا ببینید که از زمان سقوط تا کجا آمده اید - این شکست ها است که به شما امکان می دهد بدون توجه به جایی که در سفر هستید ، به احساس رضایت برسید.

مرتبط: غلبه بر ترس از عدم موفقیت (از این 3 اشتباه بپرهیزید)

بعضی اوقات ، برای رسیدن به موفقیت ، فرد باید کمی خودخواه باشد. ممکن است برخی از شما بخاطر انتخابهای لازم که باید برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید از شما انتقاد کنند - اما به یاد داشته باشید که انتقاد مردم آسان تر از چیزی است که برای شخصی ایجاد می کند. شک ، ترس و ارعاب را از ذهن ، بدن و روح خود دور کنید. اجازه ندهید فشارهای دیگران شما را پایین بیاورد.



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
.

تب‌ها مهم‌ترین بخش مرورگرهای وب هستند. مرورگری را تصور کنید که هر بار فقط می‌توانست یک تب را باز کند. اما امکان باز کردن تب‌های متعدد باعث شده که وب‌گردی به تجربه ساده‌تر و بهتری بدل شود. در این مطلب، قصد داریم ۲۱ ترفند برای ساماندهی تب های گوگل کروم را معرفی کنیم که احتمالا از حداقل برخی از آن‌ها اطلاع ندارید. در ادامه همراه ما باشید.

باز کردن یک تب که اخیرا بسته شده

در بسیاری از اوقات، ما تصادفا یک تب را می‌بندیم. اگرچه می‌توان با مراجعه به تاریخچه فعالیت مرورگر این تب بسته شده را پیدا کرد، اما چنین راهی نسبتا طولانی است. به همین خاطر می‌توان از این ترفند گوگل کروم برای این کار استفاده کرد.

ترفند گوگل کروم

برای بازیابی آخرین تب بسته شده، کافی است در ویندوز کلیدهای Ctrl + Shift + T و در مک کلیدهای Command + Shift + T را فشار دهید. اگر علاقه‌ای به حفظ کردن میانبرهای کیبورد ندارید، با راست‌کلیک در کنار آیکون + در بخش فوقانی مرورگر، یک منو پدیدار می‌شود و گزینه Reopen closed tab را انتخاب کنید.

تغییر چینش تب‌ها

بیشتر کاربران از این مشخصه خبر دارند ولی در هر صورت آن را بیان کنیم زیرا شاید برخی افراد از وجود این قابلیت اطلاع نداشته باشند. زمانی که یک تب را باز می‌کنید، لزوما قرار نیست موقعیت آن ثابت بماند و می‌توانید موقعیت آن را تغییر دهید. برای این کار، نشان‌گر ماوس را بر روی تب موردنظر ببرید، دکمه چپ ماوس را فشار دهید و نگه دارید و سپس به موقعیت موردنظر بکشانید.

باز کردن لینک در یک تب جدید

برای باز کردن لینک در یک تب جدید، برخی از کاربران معمولا راست‌کلیک می‌کنند و گزینه مربوط به New tab انتخاب می‌شود. اما اگر ماوس شما از دکمه میانی بهره می‌برد، با فشردن آن لینک موردنظر در یک تب جدید قرار می‌گیرد.

باز کردن تمام لینک‌ها در تب‌های جدید

اگر می‌خواهید به صورت پیش‌فرض تمام لینک‌ها در تب‌های جدید باز شوند، می‌توانید از افزونه‌ای مانند Click to tab استفاده کنید.

باز کردن لینک در پنجره جدید

ترفند گوگل کروم

در ادامه دو ترفند ذکر شده، در گوگل کروم به راحتی می‌توانید لینک‌های موردنظر را در پنجره‌های جدید باز کنید. برای این کار، نشانه‌گر ماوس را بر روی تب موردنظر قرار دهید و سپس آن را به پایین بکشانید. با این کار می‌بینید که پنجره‌ای جدید حاوی تب مذکور باز می‌شود.

حرکت دادن تب‌ها بین پنجره‌های گوگل کروم

ترفند گوگل کروم

از دیگر ترفند های گوگل کروم می‌توان به امکان انتقال تب در دو پنجره مرورگر اشاره کرد. برای این کار، دو پنجره از گوگل کروم را باز کنید و آن‌ها را کنار یکدیگر قرار دهید. سپس تب را از یکی از پنجره‌ها بکشانید و در نوار فوقانی پنجره‌ی دیگری رها کنید.

جستجو در بین تب‌های باز شده

ترفند گوگل کروم

اگر از جمله افرادی هستید که تب‌های متعددی را باز می‌کنید، پیدا کردن تب موردنظر به کار سختی بدل می‌شود. در عوض با تایپ کردن اسم سایت در نوار جستجو، تب باز شده نمایش داده می‌شود و سپس با کلیک بر گزینه Switch to this tab می‌توانید روانه‌ی تب موردنظر شوید.

پین کردن تب‌ها

ترفند گوگل کروم

اگر برخی تب‌ها همواره در مرورگر گوگل کروم شما حضور دارند، بهتر است آن‌ها را پین کنید. زمانی که تب‌هایی را پین می‌کنید، بعد از باز کردن گوگل کروم آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر می‌خواهید تب‌ها فضای کمتری را اشغال کنند، با پین کردن این موارد به صورت کوچک شده در سمت چپ قرار می‌گیرند. برای این کار، کافی است بر تب موردنظر راست‌کلیک کنید و گزینه Pin را انتخاب کنید. اگر هم دیگر نمی‌خواهید تب موردنظر پین شده باشد، کافی است این کار را تکرار و در عوض گزینه Unpin را انتخاب کنید.

کپی کردن تب

ترفند گوگل کروم

از دیگر ترفند های گوگل کروم باید به امکان کپی‌برداری از تب‌ها اشاره کنیم. برای این کار لازم نیست که هر بار تب جدید باز کنید و آدرس سایت را در آن وارد کنید. بلکه صرفا با راست‌کلیک بر تب موردنظر و انتخاب Duplicate یک تب مشابه در کنار تب فعلی باز می‌شود.

بی‌صدا کردن سایت

ترفند گوگل کروم

گاهی اوقات وقتی وارد سایت جدیدی می‌شوید، به صورت ناگهانی پخش ویدیو یا صدا آغاز می‌شود. در چنین مواقعی به جای اینکه صدای کل سیستم را قطع کنید، می‌توانید چنین کاری را به‌صورت جداگانه برای تب‌ها انجام دهید. برای انجام این کار، بر تب پخش‌کننده صدا راست‌کلیک کنید و سپس گزینه Mute Site را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: مروری بر تاریخچه و رشد شگفت‌انگیز مرورگر گوگل کروم

افزودن تب در موقعیت موردنظر

ترفند گوگل کروم

زمانی که یک تب را اضافه می‌کنید، معمولا در انتهای تب‌ها قرار می‌گیرد. اما اگر می‌خواهید این مورد بعد از تب خاصی قرار بگیرد، کافی است بر آن راست‌کلیک کنید و گزینه Add tab to the right را انتخاب کنید. با این کار، تب جدید در کنار این تب مشخص شده قرار می‌گیرد.

راه‌های متفاوت برای بستن تب‌ها

یکی دیگر از ترفند های گوگل کروم مربوط به راه‌های مختلف برای بستن تب‌ها است. شما می‌توانید تمام تب‌ها غیر از تب باز شده را ببندید یا کاری کنید که تب‌های قرار گرفته در سمت راست تب فعلی بسته شوند. برای این کار، بر تب فعلی راست‌کلیک کنید و گزینه موردنظر را انتخاب کنید. توصیه می‌شود برای این کار، تب‌های مورد نیاز را به سمت چپ تب باز شده بکشانید تا با یک کلیک تمام تب‌های اضافی بسته شود.

انتخاب چندین تب

معمولا، ما یک تب را انتخاب می‌کنیم و کارهای موردنظر را انجام می‌دهیم. اما اگر می‌خواهید یک کار واحد را بر روی چندین تب انجام دهید، مانند پین و بی‌صدا کردن یا جابجایی، امکان انتخاب چندین تب وجود دارد. برای این کار، در ویندوز کلید Ctrl و در مک کلید Command را فشار دهید و با ماوس بر تب‌های موردنظر کلیک کنید. با این کار می‌بینید که رنگ تب‌ها سفید می‌شود و می‌توانید به صورت دسته‌جمعی فرامین موردنظر را اجرا کنید.

بوکمارک کردن تمام تب‌های باز شده

ترفند گوگل کروم

تقریبا همه کاربران از فرایند بوکمارک کردن خبر دارند. اما این ترفند گوگل کروم به شما اجازه می‌دهد که به سادگی تمام تب‌های باز شده را بوکمارک کنید. برای این کار، کافی است بر نوار بخش فوقانی مرورگر راست‌کلیک کنید و سپس گزینه Bookmark all tabs را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ۲۰ مورد از قابلیت‌ها و امکانات جذاب مرورگر گوگل کروم اندروید که باید بدانید

ایجاد گروه‌بندی برای تب‌ها

اگر از جمله کاربرانی هستید که به ساماندهی موارد مختلف علاقه دارید، احتمالا این ترفند گوگل کروم می‌تواند نظر شما را جلب کند. باید خاطرنشان کنیم که این ویژگی فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و باید به صورت دستی آن را فعال کنید. برای فعال‌سازی این مشخصه، این گام‌ها را دنبال کنید:

  • گام اول: در نوار جستجو عبارت chrome://flags را وارد کنید و کلید Enter را بفشارید.
  • گام دوم: در صفحه جدید در بخش جستجو عبارت tab groups را تایپ کنید. در بخش Tab Groups هم گزینه Enable را فعال کنید.

ترفند گوگل کروم

  • گام سوم: از گوگل کروم خارج و بار دیگر وارد شوید.
  • گام چهارم: بر تب موردنظر راست‌کلیک کنید و حالا می‌توانید گزینه Add to new group را ببینید و بر روی آن کلیک کنید.

ترفند گوگل کروم

  • گام پنجم: بر آیکون رنگی قرار گرفته در سمت چپ تب کلیک کنید و با این کار تغییر نام گروه یا رنگ آن امکان‌پذیر می‌شود.

ترفند گوگل کروم

  • گام ششم: برای افزودن تب‌های بیشتر به گروه یا ایجاد گروه جدید گام چهارم را تکرار کنید.

بهره‌گیری از میان‌برهای کیبورد

بهره‌گیری از میانبرهای کیبورد می‌تواند سرعت استفاده از مرورگر را افزایش بدهد. در ادامه به چند مورد از میانبرهای مفید می‌پردازیم:

  • میان‌بر Ctrl + Tab: از این میان‌بر برای حرکت بین تب‌ها استفاده کنید.
  • میان‌بر Ctrl + 1-9: با استفاده از این ترکیب می‌توانید بین تب‌های مختلف حرکت کنید و عدد ۹ هم شما را روانه‌ی تب قرار گرفته در سمت راست می‌کند.
  • میان‌بر Ctrl + T: با استفاده از این دو کلید تب جدید در گوگل کروم باز می‌شود.
  • میان‌بر Ctrl + W: این دو کلید هم تب فعلی را می‌بندد.

تغییر رنگ تب‌ها

 

 

آیا از رنگ تکراری تب‌ها خسته شده‌اید؟ با استفاده از تم‌های گوگل کروم می‌توانید رنگ‌های آن‌ها را تغییر دهید. ابتدا به بخش Settings سر بزنید و قسمت Themes را پیدا کنید و تم مرورگر را تغییر دهید.

پیدا کردن تب‌های باز شده در دیگر گجت‌ها

ترفند گوگل کروم

اگر برای گوگل کروم در گجت‌های مختلف خود از اکانت گوگل یکسانی استفاده می‌کنید، به غیر از بوکمارک‌ها و تاریخچه فعالیت، تب‌های باز شده هم با دیگر گجت‌ها سینک می‌شود. این موضوع به خصوص زمانی مثمر ثمر واقع می‌شود که مثلا در گوشی یک تب باز باقی مانده و حالا می‌خواهید در لپ‌تاپ به آن تب سر بزنید. برای این کار، کافی است کلیدهای Ctrl + H را بفشارید و سپس بر گزینه Tabs from other devices در سمت چپ کلیک کنید.

ارسال تب به دیگر گجت‌ها

 

 

در ادامه ترفند های گوگل کروم باید به قابلیت اشتراک‌گذاری تب در بین گجت‌های مختلف بپردازیم. اگر گوگل کروم موجود در گجت‌های شما با هم سینک شده باشند، می‌توانید بر روی تب موردنظر راست‌کلیک کنید و گزینه Send to مربوط به گجت مقصد را مشاهده خواهید کرد. همچنین با کلیک بر نوار جستجو، آیکون مربوط به اشتراک‌گذاری در سمت راست آن نمایش داده می‌شود و می‌توانید بر روی آن هم کلیک کنید.

تغییر صفحه مربوط به تب جدید

با باز کردن تب جدید صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که گوگل کروم تا حدی به شما اجازه شخصی‌سازی آن را می‌دهد ولی این گزینه‌ها بسیار محدود هستند. خوشبختانه برای این کار افزونه‌های زیادی وجود دارد که در این میان New tab page by start.me و Toby گزینه‌های بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

ذخیره‌سازی تب‌ها برای زمانی دیگر

آیا از جمله کاربرانی هستید که همواره چندین تب در مرورگر شما باز می‌ماند؟ پس وقت آن فرا رسیده که با استفاده از این ترفند گوگل کروم مرورگر خود را خلوت کنید. فقط به صرف اینکه زمانی در آینده به تب‌هایی نیاز دارید، لازم نیست آن‌ها همواره باز بمانند. بوکمارک‌ها عموما برای لینک‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که قرار است چندین بار به آن‌ها سر بزنید. ولی برای لینک‌هایی که مثلا به طور محدود به آن‌ها نیاز دارید، می‌توانید از افزونه‌هایی مانند Better-onetab یا Tab Snooze و Tabzen استفاده کنید.

مشاهده تب‌ها از طریق تسک‌بار

ترفند گوگل کروم

در ویندوز، بر آیکون گوگل کروم در تسک‌بار راست‌کلیک کنید و با این کار دسته‌بندی‌های مربوط به تب‌ها نمایش داده می‌شود. با این کار به سرعت و بدون نیاز به وارد شدن در محیط مرورگر کروم می‌توانید به تب موردنظر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مورد از بهترین افزونه‌های گوگل کروم که شما را به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل می‌کند



:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : محمد سبز
ت : شنبه 13 ارديبهشت 1399
.

اکنون که دیدید چه نوع بک لینک برای کمک به شما در رتبه بندی های Google مفید است ، وقت آن است که من به شما نشان دهم که چگونه شروع به ساختن آنها کنید.

بهترین روشها
دارایی های قابل پیوند ایجاد کنید
اگر می خواهید افراد به وب سایت آموزش ساخت بک لینک  شما پیوند دهند ، به چیزی در سایت خود نیاز دارید که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشد.

(همچنین به عنوان "دارایی های قابل پیوند" شناخته می شود).

دارایی Linkable می تواند یک پست وبلاگ ، یک ویدیو ، یک نرم افزار ، یک مسابقه ، یک نظرسنجی باشد ... اساساً هر چیزی که افراد بخواهند به آن لینک دهند.

در بیشتر موارد ، دارایی قابل پیوند شما مطلبی شگفت انگیز از محتوا خواهد بود (به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوا با یکدیگر بسیار نزدیک هستند).

به عنوان مثال ، هنگامی که من وبلاگ خود را شروع کردم ، این لیست را از 200+ فاکتور رتبه بندی گوگل منتشر کردم.

عوامل رتبه بندی گوگل
یک روز خواندم که گوگل از 200 سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. بک لینک  که مرا کنجکاو کرد: "این 200 سیگنال چیست؟"

البته ، Google قرار نبود آنها را به جهانیان اعلام کند. بنابراین من شروع به گردآوری اظهارات از گوگل و ثبت اختراعاتی کردم که به صورت آنلاین پیدا کردم.

تدوین این 200 عامل بسیار زمان بر بود (بیش از 2 هفته به طول انجامد). اما در پایان ، من FINALLY لیستی از 200 عامل رتبه بندی را که ممکن است گوگل در الگوریتم خود استفاده کند ، گردآوری کردم.

تا به امروز ، این محتوای واحد بیش از 2500 لینک بک لینک از 4،450 دامنه ایجاد کرده است.

داده های Google Ranking Factors در Ahrefs
در مورد مثال دیگر چطور؟

یکی از پست های موفق من تا به امروز (از لحاظ بک لینک و ترافیک ارگانیک) راهنمای نهایی من برای YouTube SEO است.

نحوه رتبه بندی فیلم های YouTube YouTube
وقتی نوشتن این پست را شروع کردم ، بازاریابی YouTube را شروع کردم. بنابراین تصمیم گرفتم آنچه را که یاد گرفتم در قالب یک راهنمای نهایی کامپایل و به اشتراک بگذارم.

من همچنین تصمیم گرفتم مثالهای زیادی را در راهنمای خود بگنجانم:

نحوه رتبه بندی پست های فیلم YouTube - استراتژی ها و تکنیک ها
(چیزی که بیشتر محتوای دیگر در این موضوع فاقد آن است)

اگرچه این پست تقریباً به همان اندازه پیوندهایی را که ارسال شده توسط Google Factors Ranking Factors ایجاد نکرده ام ، ایجاد کرده است ، اما هنوز هم پیوندهای زیادی به آن داده اید.

نحوه رتبه بندی فیلم های YouTube - داده های Ahrefs
بک لینک از Roundup لینک ایجاد کنید
تصور کنید که افراد پست های وبلاگ را با هدف تنها پیوند دادن به محتوای با کیفیت منتشر کرده اند.

(نوع محتوای با کیفیتی که قبلاً در سایت خود منتشر می کنید)

خیلی عالی بود ، درسته؟

خوشبختانه ، این یک چیز واقعی است و به آنها دوره گرد پیوند می گویند.

در اینجا مثالی وجود دارد:

پیوندهای مربوط به لینک
گردهمایی لینک ها پست های روزانه ، هفتگی یا ماهانه وبلاگ است که به محتوای برجسته پیوند دارند.

در اینجا مثالی از بک گراندی که اخیراً از یک دوربینی ساخته ام ، آورده شده است:

https://academysabz.com/backlink-build-tutorial/



:: بازدید از این مطلب : 1895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399
.

ادعاهای پنل خورشیدی
تیم ما در مورد ادعای پنل خورشیدی خانگی  می تواند به شما کمک کند تا برای افرادی که در خرید صفحات خورشیدی گمراه شده اند ، مطالبه غرامت کنید. ما ممکن است حتی اگر شرکتی که پانل های شما را به شما فروخته است ، از پس کار خود برآییم ، ادعای خود را پیگیری کنیم. این ممکن است منوط به نحوه پرداخت هزینه تابلوها یعنی مالی وام یا خرید کارت اعتباری به صورت جزئی یا کامل باشد. اگر احساس می کنید که به دلیل فروش غیرقانونی پانل های خورشیدی خود با شماره 01872 309570 تماس گرفته اید ، ممکن است بتوانیم تمام پول خود را پس انداز کرده و مانده مانده وام را نیز خاموش کنید. ما بر اساس "بدون برنده بدون هزینه" عمل می کنیم (در صورت فسخ قرارداد در صورت درخواست مشتری ، هزینه پرداخت می شود) و اگر پرونده شما ناموفق باشد ، به ما چیزی پرداخت نمی کنید. هیچ وقت مسئولیت مالی برای کارهایی که انجام می دهیم بر عهده شما نخواهد بود مگر اینکه موفق باشیم.

تاریخچه فروش خورشیدی پانل خورشیدی

شرکت های پانل خورشیدی اقدام به فروش ناعادلانه مزایای پنل های خورشیدی کرده اند ، به این ترتیب مصرف کنندگان معتقدند که این اقدام راهی برای صرفه جویی در قبض های برق آنها و کسب درآمد از سرمایه گذاری خود در آن زمان با فروش برق مجدد به شبکه ملی با مبلغ تضمینی بود. ، این همان چیزی است که به عنوان "تعرفه تغذیه" شناخته می شود.

بسیاری از شرکت ها مشتریان خود را گمراه کرده اند که اعتقاد دارند پنل خورشیدی  این پس انداز را به دست می آورند و درآمد کسب می کنند ، اما این ادعاها ثابت شده است که در بسیاری از موارد بسیار اغراق آمیز است.

بسیاری از تأسیسات پنل خورشیدی با استفاده از اعتبار وام یا اعتبار خریداری شده اند و مشتریان خود را با پرداخت هزینه ماهانه وام بدون پرداخت هزینه هزینه نصب و خرید پنل های خورشیدی ترک می کنند.

به دنبال تحقیقات گروه مصرف کننده کدام؟ در سال 2011 ، کشف شد که 9/12 شرکت فروش پانل های خورشیدی تخمین های نادرستی در مورد میزان تولید آنها در واقع چه مقدار انرژی را ارائه داده اند ، و 7 از 12 مورد موفق به بررسی صحیح نصب پنل نمی شوند و پانل ها را در یک منطقه سایه دار قرار می دهند که بر توانایی پانل ها تأثیر گذاشته است. برای تولید مقدار وعده داده شده برق.

این همراه با طبیعت تهاجمی که در آن پانل های خورشیدی فروخته شد ، آموزش نصب پنل خورشیدی  به عنوان بسیاری از مصرف کنندگان در بدهی باقی مانده و مجبور به بازپرداخت وام های قابل توجه و امور مالی شد.

اگر روند فروش پنل های خورشیدی شما شامل موارد زیر است ، با ما تماس بگیرید:

اطلاعات گمراه کننده درباره مقدار پولی که به شما گفته شد می توانید فروش الکتریسیته تولید شده از پنل های خورشیدی خود را به شبکه ملی برگردانید.
اگر در نظر بگیرید که نصب پانل های خورشیدی شما نادرست بوده و روی پانل های خورشیدی قرار گرفته است و برق مورد نیاز در نقطه فروش را تولید نمی کند
حتی اگر شرکتی که سیستم را فروخته است دیگر نباشد ، ممکن است بتوانیم بازیابی کنیم:

پولی که تا به امروز برای سیستم پرداخت کرده اید.
بازپرداخت علاقه به این مبالغ.
پرداختهای آینده خود را تحت هرگونه توافقنامه مالی بنویسید.



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399
.

آنتی‌ویروس یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای کامپیوتری محسوب می‌شود که بسیاری از کاربران و کارشناسان، استفاده از آن را الزامی می‌دانند.

احتمالا از اولین روزهایی که با کامپیوتر شخصی کار کرده‌اید، با اصطلاح آنتی‌ویروس و نرم‌افزار آنتی‌ویروس آشنا شده‌اید. از سال‌های ابتدایی دهه‌ی ۱۹۹۰ که دوران اوج‌گیری کامپیوترهای شخصی بود، آنتی‌ویروس‌ها به‌عنوان ابزارهای الزامی و پیش‌فرض سیستم‌‌های کامپیوتری شناخته می‌شدند. با گذشت زمان و پیشرفت مجرمان سایبری و توسعه‌ی ابزارهای نفوذ حرفه‌ای‌تر، آنتی‌ویروس‌ها هم پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر شدند. امروز هم اگر از یک متخصص فناوری مشاوره‌ای برای بهبود عملکرد و امنیت کامپیوتر شخصی (یا حتی گوشی هوشمند) خود بگیرید، احتمالا با پیشنهاد نصب آنتی‌ویروس روبه‌رو می‌شوید.

باوجود تمایل زیاد کاربران به استفاده از آنتی‌ویروس در کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمند، برخی کارشناسان نیاز چندانی به استفاده از آن‌ها نمی‌بینند. درواقع اگر شما مراقب رفتارها و فعالیت‌های خود در فضای آنلاین و آفلاین باشید، آنتی‌ویروس شما وظایف آن‌چنان دشواری نخواهد داشت و تنها در پس‌زمینه‌ی سیستم، درحال آماده‌باش می‌ماند. البته در همان حالت هم آنتی‌ویروس کارهای زیادی انجام می‌دهد.

پاسخ به سول آنتی‌ویروس چیست و چگونه کار می‌کند، بسته به شرکت سازنده‌ی نرم‌افزار و روش‌های امنیتی موردنظر آن‌ها، تفاوت پیدا می‌کند. به‌هرحال هر شرکت امنیتی راهکارهای خاص خود را در مقابله با انواع بدافزار دارد و شاید حتی تعریفی متفاوت از آنتی‌ویروس داشته باشد. به‌هرحال آنتی‌ویروس‌ها رویکردهای مشترکی هم در مقابل مجرمان سایبری دارند که دست یافتن به تعریف مشترک را آسان‌تر می‌کند. درنهایت آشنایی با روش کارکرد آن‌ها می‌تواند در انتخاب بهترین نرم‌‌افزار آنتی‌ویروس برای کاربرد شخصی یا تجاری،‌ کارساز باشد.

نرم افزار آنتی ویروس

آنتی‌ویروس چیست؟

نرم‌افزار آنتی ویروس یا در تعریف دقیق‌تر و به‌روز‌تر آنتی‌مالور (ضد بدافزار) ابزاری است که بر اپلیکیشن‌های موجود در کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند، نظارت می‌کند. آنتی‌ویروس به‌دنبال اپلیکیشن‌هایی می‌گردد که نباید در دستگاه شما نصب شده باشند و به‌نوعی ناشناس و مزاحم هستند. آنتی‌ویروس‌ها از روش‌های گوناگون استفاده می‌کنند تا فایل‌های شخصی همچون اسناد متنی را از فایل‌ها و اپلیکیشن‌های مخرب متمایز کنند. به‌هرحال آنتی‌ویروس باید تفاوت بین یک فایل ورد و یک بدافزار مزاحم نمایش‌دهنده‌ی تبلیغات را به‌خوبی بشناسد. به‌علاوه اگر یک اپلیکشن قانونی و رسمی مورد نفوذ مجرمان سایبری قرار بگیرد و به‌عنوان ابزار سوءاستفاده بهره‌برداری شود، آنتی‌ویروس باید آن را شناسایی کند.

آنتی‌ویروس پس از شناسایی فایل مخرب، آن را قرنطینه یا حذف می‌کند

برخی از نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس، عملکرد آنی و زنده دارند که به‌صورت خودکار، جلوی اجرا شدن ویروس‌ها و بدافزارها را می‌گیرند. به‌علاوه، آن‌ها حتی مانع از مرور وب‌سایت‌های مخرب یا بازکردن ایمیل‌های حاوی بدافزار می‌شوند. برخی دیگر که در دسته‌ی ابزارهای ترمیمی قرار می‌گیرند، باید در دوره‌های زمانی منظم اجرا شوند تا سیستم را اسکن کنند. درواقع آن‌ها پس از آلوده شدن سیستم وارد عمل می‌شوند.

پس از اینکه نرم‌افزار آنتی‌ویروس، یک فایل مخرب بدافزاری را در سیستم شما شناسایی می‌کند، پیشنهادهای گوناگونی برای مقابله با آن ارائه می‌کند. پیشنهادها عموما شامل قرنطینه کردن (غیرفعال‌سازی عملکرد اصلی نرم‌افزار) یا حذف کردن کامل می‌شود. اگرچه حذف کردن کامل بدافزار، ابزاری عالی برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم محسوب می‌شود، قرنطینه کردن به شرکت تولیدکننده‌ی نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا تحلیلی عمیق‌تر روی آن داشته باشد. تحلیل عمیق‌تر باعث توسعه‌ی بهتر نسخه‌های بعدی آنتی‌ویروس و بهینه‌سازی سیستم مقابله می‌شود.

آنتی ویروس

آیا به نرم‌افزار آنتی‌ویروس نیاز دارید؟

سیستم‌های عامل مدرن، عموما با ابزارهای امنیتی پیش‌فرض ارائه می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌توان به فایروال‌های پیش‌فرض یا ابزاری همچون ویندوز دیفندر (Windows Defender) در سیستم‌عامل مایکروسافت اشاره کرد. ابزارهای مذکور، از اجرا شدن ویروس‌ها در سیستم‌عامل جلوگیری می‌کنند. با بهره‌مندی از ابزارهای پیش‌فرض، می‌توان ادعا کرد که خطر خاصی کاربران را تهدید نمی‌کند. البته آن‌ها به‌هرحال باید اقدام‌های امنیتی مرسومی همچون پرهیز از کلیک کردن روی لینک‌های مشکوک، دانلود کردن فایل‌های مشکوک و اتصال حافظه‌های جانبی را انجام دهند. از اقدام‌های امنیتی شدید سطح کاربر نیز می‌توان به اجرای نرم‌افزارها و فایل‌های جدید روی ماشین مجازی اشاره کرد.

باوجود تمام تمهیدات امنیتی، برخی اوقات خطرهایی جدید، کاربران دنیای فناوری را تهدید می‌کند. به‌عنوان مثال نفوذ به سرورهای قانونی و مورد اعتماد یا آسیب‌پذیری در شبکه‌ی وای‌فای یک کاربر، می‌تواند بهانه‌ای برای نفود و خراب‌کاری یک مجرم سایبری باشد. درنتیجه استفاده کردن از یک آنتی‌‌ویروس قوی در کنار ابزارهای امنیتی پیش‌فرض سیستم‌عامل و رعایت پیش‌نیازهای امنیتی، شما را در برابر تهدیدهای خاص، مقاوم می‌کند. در بدترین حالت، آنتی‌ویروس به شما اطمینان می‌دهد که در مقابل تهدیدهای خاص همچون باج‌افزار، مقاوم هستید. در بهترین حالت هم این ابزار امنیتی، پیش از اجرا شدن نرم‌افزارهای مخرب، امنیت سیستم شما را حفظ می‌کند.

اگرچه در میان بهترین‌ آنتی‌ویروس‌های موجود در بازار، نمونه‌های پولی نیز وجود دارد، اما بسیاری از آنتی‌ویروس‌ها هم در نسخه‌های رایگان به بازار عرضه می‌شوند که نیازهای کاربر عادی را به‌راحتی برطرف می‌کنند. درنهایت، کارشناسان امنیتی پیشنهاد می‌دهد که حداقل از یک آنتی‌ویروس پایه‌ای در سیستم خود استفاده کنید تا حداقل‌های امنیتی در سیستم‌عامل پیاده شوند. از میان مشهورترین نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس کنونی، می‌توان به بیت‌دیفندر، آواست، کسپرسکی، اویرا، نود ۳۲ و مالوربایتس اشاره کرد. قطعا گزینه‌های متعدد دیگری هم در بازار وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده یا از نسخه‌های رایگان بهره‌مند شوید.

Antivirus

آنتی‌ویروس چگونه کار می‌کند؟

نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس از سال‌ها پیش تاکنون بسیار تکامل یافته‌اند. نسخه‌های اولیه، نرم‌افزارهایی بودند که تنها توان مقابله با فهرستی مشخص از ویروس‌ها را داشتند. امروزه باوجود میلیون‌ها بدافزار متفاوت در دنیای فناوری، قطعا به ابزارهای پیشرفته‌تری نیاز داریم. آنتی‌ویروس‌های امروزی بسیار پیشرفته‌تر و گسترده‌تر از نسخه‌های پیشین عمل می‌کنند. بهترین نسخه‌های موجود، ترکیبی از روش‌های گوناگون را برای شناسایی و مقابله با تهدیدهای نرم‌افزاری پیاده‌سازی می‌کنند. درنهایت، سه تاکتیک اصلی برای مقابله با بدافزارها وجود دارد که در ادامه شرح می‌دهیم.

روشی مبتنی بر اثر یا امضای ویروس (Signature)

یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین روش‌هایی که برای مقابله با انواع ویروس و بدافزار استفاده می‌شود، از ساختار یا اثر کد دیجیتالی آ‌نها استفاده می‌کند. در این روش، اگر کد دیجیتالی خاصی در ویروس دیده شود، عملیات قرنطینه یا حذف کردن اجرا خواهد شد. درواقع می‌توان آن را شبیه به مقابله با افراد خلاف‌کار براساس اثر انگشت دانست. نکته‌ی مثبت این روش آن است که پس از شناسایی یک ویروس،‌ می‌توان مشخصات آن را در دیتابیس اثر ویروس نرم‌افزار وارد کرد تا در زمان اسکن سیستم‌‌های دیگر، آنتی‌ویروس به‌دنبال اثرهای مشابه باشد.

نقطه‌ی ضعف روش اثر یا Signature این است که در برابر بدافزارها و تهدیدهای جدید، کارایی ندارد. درواقع حداقل یک نفر یا سیستم باید توسط ویروس آلوده شود تا آنتی‌ویروس درصورت شناسایی بدافزار، مشخصات آن را به دیتابیس خود وارد کند. همین فرایند، یعنی به‌روز کردن دیتابیس، به‌عنوان دلیل اصلی به‌روزرسانی اکثر آنتی‌ویروس‌ها شناخته می‌شود. باتوجه به اینکه روزانه صدها هزار ویروس جدید توسعه می‌یابند، برای حفاظت از سیستم‌ها قطعا به روش‌های بیشتر و پیچیده‌تری نیاز خواهیم داشت.

شناسایی رفتار

یکی از روش‌های مدرن برای شناسایی و حذف ویروس‌ها و بدافزارهای شناخته‌شده یا جدید، از شناسایی رفتار بهره می‌برد. شناسایی رفتار به‌جای بررسی کدهای نرم‌‌افزار، روش عملکرد آن را مورد مطالعه قرار می‌دهد. روشی که یک کاربر از سیستم‌‌عامل استفاده می‌کند یا روش عملکرد سیستم‌عامل در موقعیت‌های گوناگون، به‌راحتی قابل‌تعریف و شناسایی است. درمقابل، ویروس‌ها و بدافزارها رفتارهایی خاص از خود نشان می‌دهند که شبیه به رفتار روزمره‌ی کاربران نیست.

باگ امنیتی

یک بدافزار شاید در عملکرد ابتدایی تلاش کرده تا راهکارهای ضد ویروس یا ضد بدافزار موجود در سیستم را غیرفعال کند. ویروس مذکور، برای انجام این رفتار عموما بدون کسب اجازه از کاربر، به‌محض اجرا شدن سیستم‌عامل، کار خود را انجام می‌دهد. از رفتارهای دیگر می‌توان به اتصال به سرورهای خارجی و دانلود فایل‌های خاص اشاره کرد. تحلیل‌های رفتاری، به‌دنبال چنین رویکردهایی در نرم‌افزارها هستند و حتی رویکردهای احتمالی و بالقوه‌ی انجام رفتار را هم تحلیل می‌کنند. به‌محض شناسایی رفتار مشکوک، نرم‌‌افزار قرنطینه یا حذف می‌شود.

ترکیب روش‌های گوناگون، مقابله با ویروس‌ها را در نرم‌افزارهای امنیتی بهبود می‌بخشد

روش شناسایی رفتار هم نقاط ضعف خاص خود را دارد و حتی در برخی موارد از روش شناسایی اثر ضعیف‌تر عمل می‌کند؛ اما به‌هرحال وجود آن در کنار روش‌های دیگر، به تکمیل شدن نرم‌افزار آنتی‌ویروس کمک می‌کند. به‌عنوان مثال، حمله‌های باج‌افزاری که فایل‌های موجود در سیستم را رمزنگاری کرده و برای ارائه‌ی کلید رمزگشایی، باج درخواست می‌کنند، نیاز به واکنش سریع دارند. عموما روش شناسایی اثر در واکنش به آن‌ها کارساز نیست و روش شناسایی رفتار، عملکرد بهتری دارد. درواقع روش شناسایی رفتار، عملیات رمزنگاری را شناسایی و متوقف می‌کند.

یادگیری ماشین

یادگیری ماشین از عبارت‌های مصطلح این روزها در دنیای هوش مصنوعی محسوب می‌شود. آموزش دادن کارهای خاص به کامپیوترها، همیشه دشوار و نیازمند زمان بوده است. ازطرفی یادگیری ماشین امروزه به کامپیوترها امکان می‌دهد تا خودشان، به خودشان آموزش دهند. همین فرایند، در آنتی‌ویروس‌های مدرن استفاده می‌شود و لایه‌ای پیچیده‌تر به فرایند حفظ امنیت آن‌ها اضافه می‌کند.

آنتی ویروس

نرم‌افزار آنتی‌ویروسی که از یادگیری ماشین بهره می‌برد، کد اپلیکیشن را تحلیل می‌کند و براساس درک خود از برنامه‌های سالم یا مخرب، تصمیم‌گیری می‌کند. روش مذکور که از کارآمدترین روش‌های بهره‌مندی از هوش مصنوعی محسوب می‌شود، در کنار تکنیک‌های دیگر باعث تکمیل شدن آنتی‌ویروس خواهد بود. امروزه یادگیری ماشین آن‌چنان کارآمد شده است که برخی شرکت‌های امنیتی تنها از آن روش برای مقابله با ویروس‌ها استفاده می‌کنند.

روش یادگیری ماشین نیاز به اتصال اینترنتی دارد تا هوش مصنوعی موجود در نرم‌افزار، از دیتابیس‌های اطلاعاتی متصل به سرورهای ابری برای شناسایی نرم‌افزارهای مخرب استفاده کند. درنهایت، این روش با سرعت زیادی نسبت به روش‌های انسانی تکامل پیدا می‌کند و در نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس مدرن، شاهد بهره‌برداری حرفه‌ای از آن هستیم.

اسکن کامپیوتر با آنتی‌ویروس

آنتی‌ویروس‌ها دو نوع اسکن برای شناسایی و مقابله با فایل‌های ویروسی انجام می‌دهند. یک نوع از اسکن که همیشه جریان دارد، به‌نام‌های گوناگون اسکن آنی یا همیشگی (On-Acces, Resident, Real-Time, Background یا هر نام مشابه) شناخته می‌شود. در این وضعیت، آنتی‌ویروس همیشه در پس‌زمینه اجرا می‌شود و هر فایلی که توسط کاربر باز شود را بررسی می‌کند. وقتی آنتی‌ویروس در پس‌زمینه فعال باشد، زمانی‌که روی یک فایل اجرایی EXE کلیک می‌کنید، ظاهرا نرم‌افزار به‌سرعت باز می‌شود، درحالیکه این‌گونه نیست. پیش از اجرای نرم‌افزار، آنتی‌ویروس آن را به‌صورت کامل با روش‌های بالا بررسی می‌کند.

اسکن با آنتی ویروس

علاوه بر فایل‌های اجرایی، انواع دیگر فایل نیز به‌صورت خودکار و در پس‌زمینه توسط آنتی‌ویروس بررسی می‌شوند. به‌عنوان مثال، آرشیوهای با فرمت ZIP و RAR و فایل‌های ورد نیز تحت بررسی قرار می‌گیرند تا حاوی فایل‌های فشرده‌ یا ماکرو مخرب نباشند. کاربران می‌توانند برای افزایش نسبی سرعت سیستم خود، اسکن پس‌زمینه را در آنتی‌ویروس غیرفعال کنند که البته اقدام مناسبی نیست و امنیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نوع دیگر اسکن سیستم توسط آنتی‌ویروس، اسکن کامل نام دارد. اگر اسکن پس‌زمینه در نرم‌افزار شما فعال باشد، عموما به اسکن کامل سیستم نیازی پیدا نمی‌کند، چون روش اول به‌صورت خودکار هر فایل مخربی را شناسایی می‌کند. به‌هرحال اسکن کامل در مواقعی مانند زمانی‌که آنتی‌ویروس را به‌تازگی نصب کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود. اکثر نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس هم ابزار زمان‌بندی اسکن کامل دارند که به‌صورت دوره‌ای، سیستم را اسکن می‌کند.

برخی اوقات آنتی‌ویروس‌ها در تشخیص بدافزارها دچار اشتباه می‌شوند. به‌هرحال حجم زیادی از نرم‌افزار با انواع کدنویسی و عملکرد در دنیای فناوری وجود دارد که احتمال خطا را در آنتی‌ویروس‌ها افزایش می‌دهد. برخی اوقات نرم‌افزار آنتی‌ویروس یک فایل را مخرب تشخیص می‌دهد، درحالیکه فایل مذکور، سالم است. چنین رخدادی را به‌نام False Positive می‌شناسیم. برخی آنتی‌ویروس‌ها حتی فایل‌های سیستمی سیستم‌عامل یا اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی مشهور یا حتی فایل‌های خودشان را ویروس تشخیص می‌دهند. چنین تشخیص‌های اشتباهی منجر به ایجاد اختلال در عملکرد برنامه‌ها می‌شود و تاکنون مثال‌های متعددی از آن را در اخبار خوانده‌ایم.

تشخیص‌های اشتباه آنتی‌ویروس‌ها، رخدادهای آن‌چنان مرسومی نیستند. درواقع در اکثر مواقع باید به تشخیص آنتی‌ویروس اعتماد کنید. اگر پس از تشخیص، هنوز شک داشتید که فایلی به‌اشتباه ویروس نامیده شده است، می‌توانید آن را با بارگذاری در سرویس VirusTotal گوگل، آزمایش کنید. این سرویس، فایل را با آنتی‌ویروس‌های متعدد اسکن کرده و نتیجه‌ی هرکدام را به شما اعلام می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، با رعایت اصول اولیه‌ی امنیتی خصوصا در اینترنت، می‌توان از آلوده شدن به بسیاری از بدافزارها جلوگیری کرد. ازطرفی اگر به‌دنبال لایه‌ی امنیتی قوی‌تری در سیستم‌عامل خود هستید و با کمی کند شدن سرعت آن مشکلی ندارید، نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس مدرن، بسیار کارآمد خواهند بود. به‌علاوه، استفاده از آنتی‌ویروس در سیستم‌های سرور و سیستم‌های با عملکرد حیاتی، قطعا توصیه می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا حتما باید از آنتی‌ویروس استفاده کنیم؟

 


:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399
.

صفحه اصلی »حس و معنویت» راهنمای قانون جذب: چگونه زندگی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم؟

راهنمای قانون جذب: چگونه زندگی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم؟ باور چیست
قانون جذب
Adam Fartassi Shift در تاریخ 15 آوریل 2020 ، 2 نظر 20 دقیقه بخوانید

به اشتراک بگذارید
کاج
توییت
به اشتراک بگذارید
"شما به آنچه فکر می کنید تبدیل می شوید." - بودا

قانون جذب. احتمالاً شما از این مفهوم کمی عجیب و غریب شنیده اید که از مردمی دریغ نمی کنند شکرگزاری که بگویند وحشی ترین رویاهای آنها به حقیقت پیوسته اند ، فقط تصور می کنند که در ذهنشان به حقیقت می پیوندند.

بنابراین قانون جذب می تواند به عنوان تأثیر افکار ما بر محیط و زندگی ما بطور گسترده تر خلاصه شود. بنابراین قانون خواسته های ما در واقعیت توسط قانون جذب آشکار می شود.

آیا این صدایی برای درست بودن خیلی خوب است؟ این همان چیزی است که من در ابتدا نیز فکر می کردم ، با این حال به سرعت فهمیدم که این قانون می تواند روزانه برای من بسیار مفید باشد. ویل اسمیت ، جیم کری ، آرنولد شوارتزنگر و بسیاری از افراد مشهور دیگر با موفقیت قانون جذب را به کار گرفتند.

در برنامه این مقاله:
7 مفهوم قانون جذب
قانون جذب از 7 مفهوم تفکیک ناپذیر تشکیل شده است که اجازه می دهد تا در زندگی ما بتن ریزی شود:

یک میل قدرتمند
مفهوم سازی و تخیل
تأیید
توانایی تمرکز قصد شخص
باور غیرقابل انکار
قدردانی
تظاهرات
قانون جذب را به عنوان جاذبه مشاهده کنید. اگر یک قطعه را از میز کار خود رها کنید ، ناگزیر به کف راز موفقیت  می افتد. همین که اگر از رختخواب پرش کردید همین است. نیازی نیست که این پدیده را با تمام اشیایی که در دست دارید آزمایش کنید ، بدانید که این قانون همیشه اعمال خواهد شد.

جاذبه یک قانون تغییرناپذیر جهان ماست ، در همه جا و در همه زمانها اعمال می شود. بنابراین درک چگونگی عملکرد قانون گرانش به شما امکان می دهد پیش بینی کنید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در اینجا قانون جذب به همین روش عمل می کند.

چیزهایی در جهان ما تمایل به مهاجرت به چیزهای مشابه دیگر دارند. من از کلمه "چیزها" در اینجا استفاده می کنم زیرا این قانون شامل افکار ، احساسات ، مردم ، اشیاء و هر آنچه در جهان ما وجود دارد ، می باشد.

این یک اصل جهانی است ، بنابراین برای همه چیز صدق می کند. موارد مشابه جذب می کند.

شما مطمئناً موارد زیر را شنیده اید: "چه کسی به نظر می رسد شبیه ، جمع می کند" ، "ما آنچه را که می کنیم کاشته می کنیم" ، "همانطور که تخت خود را می سازیم ، به رختخواب می رویم". این گفته ها تاریخ را پشت سر گذاشته است و امروز قانون جذب به ما اجازه می دهد تا بفهمیم که چرا آنها درست بودند.

چگونه آنچه را که می خواهید تجلی کنید؟ روش بسیار ساده است. اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که واقعاً چه می خواهید. سپس ، شما فقط باید از جهان بپرسید.

از جهان بپرسید؟ کاملاً این لزوما به معنای باز کردن پنجره و به معنای واقعی کلمه پرسیدن از جهان نیست. بفهمید که شما بخشی از این جهان هستید و وقتی سخت تلاش می کنید ، متقاعد شده اید که کاری که انجام می دهید ثمره خواهد داشت و به هرگونه کمک خارجی باز هستید ... سپس آنچه را که می خواهید دریافت خواهید کرد.

آیا این برای شما خارق العاده است؟ با این حال ، این همان چیزی است که در سطح ناخودآگاه ، شهود ، حضار اتفاق می افتد ، همه اینها بخشی از یک ناخودآگاه جمعی بزرگ است. ناخودآگاه که همه ما را به هم وصل می کند ، به همین دلیل در فرهنگ های بسیار دور که مفاهیم آرکی تایپ ها را در روانشناسی تولید کرده اند ، مفاهیم مشابهی را می یابیم.

البته ، دلیل این مسئله ما را گول می زند. درست همانطور که گرانش هنوز راز دانشمندان است. تجسم خلاق  ما نمی دانیم چرا ، اما می دانیم که این کار می کند. و بس است. زیرا ما فقط باید بدانیم که می توانیم این کار را انجام دهیم ، تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

اگر افکار شما مثبت است ، آنچه را در عوض دریافت خواهید کرد. بنابراین ، هنگامی که شما به دیگران مثبت و گشوده هستید ، افکار شما روی افراد نزدیک تأثیر می گذارد (اثر پیگمالون) بلکه بر سایر افراد که هرگز از طریق این ناخودآگاه جمعی با آنها روبرو نشده اید.

رابطه شما با جهان
فراتر از قانون جذب ، مهم است که احساساتتان را هنگام تعامل جهان با شما بررسی کنید. آیا فکر می کنید می توانید برای به دست آوردن آنچه می خواهید ، بر محیط خود تأثیر بگذارید؟ یا فکر می کنید بدون اینکه کنترل داشته باشید همه چیز برای شما اتفاق می افتد؟

این تفاوت روانشناختی محل کنترل است. هر فرد یا "مکان داخلی" محور است ، یعنی می گوید تمایل دارد آنچه را که برای اعمال خودش رخ می دهد نسبت دهد. برعکس ، یک "مکان خارجی" با محوریت تمایل دارد آنچه را که اتفاق افتاده است به وقایع خارجی نسبت دهد.

به عنوان مثال ، یک دانشجوی "داخلی" که دارای درجه بد است ، فکر می کند که به اندازه کافی بررسی نکرده است ، در حالی که یک دانشجوی خارجی می تواند فکر کند که نمره بد او به دلیل شانس است ، یا به یک استاد که در اشتباه مطرح می شود ، می باشد. فوتبال

این تفاوت بسیار مهم است. زیرا وقتی فکر می کنید که نقشی دارید و افکار و احساسات شما در محیط شما تأثیر می گذارد ، می فهمید که آنچه در پس قانون جذب وجود دارد پنهان است و موفقیت در زندگی خود را به خود جلب خواهید کرد.

این جادو نیست ، بلکه علمی است
قانون جذب-علم

در این مرحله ، ممکن است شما هنوز قانع نشده باشید که این اصل - امثال یک دیگر - یک اصل علمی است. هنوز هم ممکن است خیالی و مهیج به نظر برسد



:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.

با اتومبیل خود درآمد کسب کنید
رانندگی
تصاویر لورادو / گتی
روش های مختلفی برای درآمدزایی از اتومبیل شما وجود دارد ، مانند تاکسی کردن افراد ، اجاره ماشین شما یا مشاغل تبلیغاتی.

اعداد را قبل از استفاده از ماشین خود برای درآمدزایی اجرا کنید ، کسب درآمد در منزل  به خصوص اگر بیشتر از حد معمول رانندگی می کنید زیرا ممکن است هزینه بیشتر از درآمد شما باشد تا بتوانید از ماشین خود به عنوان پول ساز استفاده کنید. عاملی برای استهلاک ، فرسودگی و هزینه های بنزین هنگام تصمیم گیری در صورت رانندگی روشی مقرون به صرفه برای پول بیشتر است.

منابعی که برای رانندگی اتومبیل خود به شما پرداخت می کنند عبارتند از:

MyFreeCar
BrandYourCar
حال بارگذاری
لیفت
تورو
به عنوان یک خریدار رمز و راز پرداخت کنید
خرید
دن دالتون / گتی ایماژ
خرید رمز و راز نمی خواهد یک درآمد منظم داشته باشد ، اما می تواند یک راه جالب برای کسب درآمد از اینستاگرام  پول اضافی و دریافت محصولات رایگان باشد. ثبت نام برای خرید رمز و راز باید رایگان باشد. هر مکانی که هزینه شما را بپردازد ، احتمالاً یک شرکت خرید رمز و راز قانونی نیست.

همچنین ، شرکت هایی که از خریداران رمز و راز استفاده می کنند ، نیاز به حرفه ای بودن دارند و غالباً شما را ملزم به انجام کارهای دیگری فراتر از بازدید از فروشگاه یا رستوران می کنند. ممکن است از شما خواسته شود که برای کسب اطلاعات خاص به بخشهای خاص ، خرید موارد خاص یا پرس و جو از سایرین مراجعه کنید. پس از انجام خرید ، باید گزارش مفصلی از تجربه و یافته های خود ارائه دهید.

مکانهایی که خریداران رمز و راز را استخدام می کنند عبارتند از:

نگاهی دقیقتر
مرکز تماس QA (خریدار رمز و راز تلفن)
عملکرد لبه
برای ارائه نظر خود در گروه های کانون ، پرداخت کنید
بحث گروهی
بنیاد دلسوزانه چشم / گتی ایماژ
شرکت ها مبلغ زیادی را صرف توسعه محصولات و خدمات خود می کنند. در نتیجه ، آنها نمی خواهند باینری آپشن هدر دهند و کالای بدی را وارد بازار کنند. آنها از گروههای متمرکز برای بدست آوردن بازخورد در مورد محصولات و خدمات خود استفاده می کنند قبل از اینکه آنها را در دسترس عموم قرار دهند.

بعضی از گروه های کانون بصورت حضوری برگزار می شوند ، جایی که شما مجبورید به دفتر گروه کانون بروید ، در حالی که بقیه بصورت آنلاین برگزار می شوند. گروه های متمرکز آنلاین سهولت کار از خانه را دارند ، اما معمولاً مبلغ کمتری نسبت به گروه های تمرکز حضوری پرداخت می کنند. معمولاً نرخ پرداخت 50 تا 500 دلار در هر جلسه است.

وب سایتهایی که مشارکت کنندگان گروه تمرکز را استخدام می کنند عبارتند از:

تحقیق 2020
AccuData
بازاریابی دقیق داده ها
تحقیقات C2
خدمات افکار مصرف کننده
کار میدانی
FocusGroup.com
قابلیت استفاده Google
راه حل های تحقیقاتی Savitz
بعلاوه ، Find Focus Groups لیستی از گروههای تمرکز فعلی را ارائه می دهد.

از نظرسنجی های پرداخت شده دریافت کنید
زن حامله ای که از مطب خانه کار می کند
 Damircudic / گتی ایماژ
گزینه دیگر برای کسب درآمد اضافی از خانه ، انجام نظرسنجی است. مانند بسیاری از گزینه های دیگر در این لیست ، شما نظرسنجی خود را برای درآمدزایی انجام نمی دهید ، اما می توانید به کارت های هدیه پول ، جوایز یا امتیاز بدهید. این سایتها می توانند رایگان باشند و شامل شوند:

نظر مصرف کننده آمریکایی
FocusLine.com
هریس نظرسنجی آنلاین
قمی
سایت های بررسی برنامه تلفن شامل موارد زیر است:

جوایز نظر Google
IdeaShifters
اپل
من می گویم
پنل کامپیوتر و موبایل Nielsen
افکار سریع
بررسی کوتاه
نظرسنجی ها در حال حرکت
ایستگاه پانل
تولونا



:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.

اگر شما هم قصد دارید تغذیه سالم را به سبک زندگی خود اضافه و به جای مصرف فست‌فودهای مضر غذای سالم مصرف کنید، با این قسمت از آموزش آشپزی دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا طرز تهیه چیکن برگر خانگی را به شما آموزش دهیم. دستور پخت چیکن برگر یا همان برگر مرغ شباهت زیادی به همبرگر دارد و یاد گرفتن آن ساده است. به عنوان جایزه روش تهیه سس تارتار را هم به شما یاد می‌دهیم که طعم همه‌ی ساندویچ‌ها را چند برابر خوشمزه‌تر می‌کند.

یک ساندویچ خانگی خوشمزه با ظاهری هیجان‌انگیز می‌تواند به راحتی ما را از فکر فست‌فودهای مضر بیرون بیاورد. شاید یک ساندویچ مرغ به تنهایی زیاد ساندویچ جذابی به نظر نرسد، اما یک برگر مرغ گریل شده اشتهای همه را برمی‌انگیزد. برگر مرغ یا همان چیکن برگر خانگی یک غذای سالم و خوشمزه است که می‌توانیم وقتی هوس فست‌فود کردیم، خیلی راحت آن را در خانه درست کنیم.

چیکن برگر

مواد لازم برای تهیه برگر مرغ (مناسب ۶ نفر)

  • سینه مرغ بدون استخوان: ۲ عدد
  • ران مرغ بدون استخوان: ۱ عدد
  • پیاز: ۱ عدد
  • سیر: ۲ حبه
  • جعفری ساطوری: ۳ قاشق غذاخوری
  • قارچ سرخ شده: ۳۰۰ گرم
  • پنیر موزارلا: ۳ قاشق غذاخوری
  • پنیر ورقه‌ای چدار به میزان دلخواه
  • سس کچاپ: ۱٫۵ قاشق غذاخوری
  • سس خردل: ۱٫۵ قاشق غذاخوری
  • آویشن: یک قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل و زیره به میزان لازم

مواد لازم برای سس تارتار

  • مایونز: ۳ قاشق غذاخوری
  • خیارشور خرد شده: ۲ قاشق غذاخوری
  • سس کچاپ: ۲ قاشق غذاخوری
  • پیاز خرد شده ریز: ۱ قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه و آب لیمو به میزان لازم

خرید مواد لازم از دیجی‌کالا

طرز تهیه چیکن برگر

مرغ برگر ذغالی

۱.
مرغ‌های بدون استخوان و تمیز شده را با استفاده از چرخ گوشت یا میکسر کاملا میکس کنید. سپس قارچ سرخ شده و پیاز را به ترکیب اضافه و باز میکس کنید.

مرغ برگر سوخاری

۲.
زمانی که مرغ، قارچ و پیاز کاملا میکس شدند، پنیر موزارلا، جعفری ساطوری شده، سس خردل و کچاپ، سیر، آویشن، زیره، فلفل سیاه و نمک را اضافه و باز هم میکس کنید.

مرغ برگر چیست

۳.
وقتی همه‌ی مواد باهم ترکیب شدند، مقداری از مایه را با توجه به قطر نان همبرگر بردارید و مانند تصویر روی یک کیسه فریزر یا کاغذ روغنی با ارتفاع بین ۱ تا ۱٫۵ سانتی‌متر باز کنید. سپس برگرها را در یخچال قرار دهید تا به مدت یک ساعت استراحت کنند.

طرز تهیه سس تارتار

۴.
در مدتی که مایه برگر در یخچال در حال استراحت است، می‌توانید سس تارتار را آماده کنید. سس مایونز، کچاپ، خیارشور، جعفری، فلفل سیاه، آب لیمو ترش تازه، نمک و پیاز را در یک کاسه باهم مخلوط کنید و کنار بگذارید.

مرغ برگر حرفه‌ای

۵.
بعد از یک ساعت که برگرها استراحت کردند، تابه‌ی گریل یا تابه‌ی معمولی را با یک فرچه چرب کنید و روی حرارت بگذارید. سپس برگرها را به کمک کیسه فریزر یا کاغذ روغنی که در زیر آن‌ها قرار داده بودید بردارید و در تابه‌ی داغ بیندازید.

چیکن برگر خانگی

۶.
دقت کنید که تابه باید کاملا داغ شده باشد. در حین پخت حرارت شعله را متوسط نگه دارید تا آب میان‌بافتی مرغ خارج نشود و برگرها آبدار بمانند. بعد از ۳ الی ۵ دقیقه برگر را پشت‌ورو کنید تا طرف دیگر آن هم به همین میزان بپزد.

چیکن برگر پنیری

۷.
بعد از برگرداندن برگر پنیر ورقه‌ای چدار را روی آن قرار دهید تا گرم شود.

مرغ برگر پنیری

۸.
داخل نان همبرگر را کمی سس تارتار بمالید و برگر را با مخلفات دیگر لای نان قرار دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.

او بنیادهای سئو طبیعی سئو
آموزش Google SEO CPF واجد شرایط
2 روز برای کشف یا بهبود دانش و تسلط خود در مراجعه به منابع طبیعی ، آموزش بازاریابی اینترنتی  به منظور ایجاد یک استراتژی سئو برای وب سایت خود و یادگیری تسلط بر صفحه اول Google. در پایان آموزش ، شما تمام مراحل ارجاع موفقیت آمیز را فرا خواهید گرفت.

از آموزش اختصاص داده شده به بازپرداخت طبيعي جدا كنيد

 

استراتژی رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید
آموزش استراتژی مدیریت اجتماعی / اجتماعی واجد شرایط CPF
2 روز برای کشف یا بهبود دانش و تسلط خود در مدیریت جامعه ، به منظور ایجاد راهکار ارتباطی دیجیتالی اختصاص داده شده به رسانه های اجتماعی. برندسازی ، تأثیر ، مدیریت جامعه ، شما یاد خواهید گرفت که با مدیریت نام تجاری خود و تعامل با جوامع خود در شبکه های اصلی مانند Facebook ، Twitter ، Instagram ...

کشف آموزش اختصاص داده شده به شبکه های اجتماعی

آموزش دیجیتال از طریق همکاران ما
اگر می خواهید برای آموزش آنلاین انتخاب کنید ، ما با هر یک از شرکای خود مذاکره کرده ایم بازاریابی اینترنتی  تا بهترین امتیازات را برای شما کسب کنیم. بسته به مورد ، این موارد می توانند تا 95٪ افزایش پیدا کنند ، برای استفاده از آنها عجله کنید.

برای ورود مستقیم به انتخاب دوره های آموزشی ما ، روی موضوعی که بیشترین علاقه شما را دارد کلیک کنید:

آموزش بازاریابی دیجیتال
آموزش در بازاریابی جستجو
آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی
آموزش طراحی وب
آموزش توسعه وب
آموزش دیجیتال مارکتینگ
این دوره های آموزش آنلاین نشانک وب کلیدهایی را برای توسعه ارتباطات خود در اینترنت و حفظ مشتریان خود به صورت آنلاین فراهم می کند. آنها شما را با تمام حرفه های بازاریابی وب آشنا می کنند و شما را به عنوان بازیگر تحول دیجیتال معرفی می کنند.

آموزش "بازاریابی وب: پیدا کردن مشتری"
آموزش یافتن مشتری
در این آموزش تجارت الکترونیکی ، نحوه اجرای استراتژی خرید مشتری از طریق شبکه های اجتماعی ، تبلیغات و محتوا را یاد خواهید گرفت. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

آموزش آنالیز محصولات گوگل را کشف کنید
آموزش تجزیه و تحلیل گوگل
در این دوره به شما می آموزد که چگونه Google Analytics را بطور موثری استفاده کنید ، اهداف را تعیین کرده و با داده ها تصمیمات صحیحی بگیرید برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

آموزش "هک رشد" از A TO Z "
آموزش هک رشد
آیا می خواهید رشد راه اندازی یا شغل خود را هک کنید؟ این آموزش برای شما مناسب است. شما یاد می گیرید که چگونه یک برنامه 4 مرحله ای برای توسعه رشد فعالیت خود تنظیم کنید ، خواه از طریق ایمیل ، اتوماسیون بازاریابی ، جستجوی در لینکدین یا هر روش دیگری برای هک کردن رشد. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

آموزش در بازار جستجو
"اولین بار در گوگل با کلمات جستجوگرها" آموزش
آموزش سئو طبیعی
با این آموزش یاد می گیرید که چگونه به سایت خود مراجعه کنید ، مخاطبان خود را افزایش دهید ، از مکان های اول در نتایج Google صعود کنید و مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

آموزش "ADWORDS GOOGLE: کشف و بهبود"
آموزش گوگل ادوردز
با استفاده از این آموزش ، نحوه ایجاد و بهینه سازی کمپین های پیوندی تحت حمایت Adwords را همزمان با افزایش بازدید سایت بازگشت سرمایه شما در تبلیغات ، کشف کنید. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

آموزش "راه اندازی برنامه های تبلیغی تبلیغاتی خود در یوتیوب"
آموزش یوتیوب
یوتیوب یک اهرم عالی برای توسعه دید شما با هزینه های پایین است. این آموزش به شما می آموزد که چگونه کمپین های ویدئویی ایجاد کنید و با استفاده از YouTube چشم اندازها را پیدا کنید. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

 

آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی
آموزش "بازاریابی و شبکه های اجتماعی"
آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی
این دوره را طی کنید که به شما امکان می دهد نحوه عملکرد شبکه های اجتماعی را درک کنید ، استراتژی رسانه اجتماعی خود را تعریف کرده و ضمن اندازه گیری نتایج ، از توابع پیشرفته استفاده کنید. این شما را به یک مدیر جامعه کامل تبدیل می کند. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

 

آموزش وب
آموزش "PHOTOSPHOP"
آموزش فتوشاپ
این آموزش که در دسترس مبتدیان است ، به شما امکان می دهد تا فتوشاپ را درک کنید. شما یاد می گیرید که چگونه تصاویر را در نرم افزار دستکاری کنید ، از تمام عملکردهای لایه ها و اشیاء پویا استفاده کنید ، کلیپ بزنید و به تمام ابزارهای تصحیح تصویر و روتوش دست بزنید. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

آموزش WEBDESIGNER
آموزش طراح وب
این دوره به شما یاد می دهد که چگونه می توانید طراحی های وب را به راحتی با Adobe XD ، Photoshop و Illustrator طراحی کنید. مستلزم داشتن دانش از قبل در مورد این نرم افزار است ، به شما این امکان را می دهد تا پیشرفت کنید. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

 

آموزش توسعه وب
آموزش "یادگیری کد"
آموزش یادگیری رمزگذاری
HTML، CSS، JavaScript، jQuery، Bootstrap، PHP، MySQL، WordPress… این فناوری ها دیگر هیچ راز را برای شما حفظ نمی کنند… برای استفاده از این پیشنهاد اینجا را کلیک کنید.

آموزش "ایجاد سایت تجارت الکترونیکی خود را بدون آنکه برای توسعه" ایجاد کنید

آیا می خواهید تجارت الکترونیکی خود را شروع کنید؟ با نحوه ایجاد و مدیریت سایت تجارت الکترونیکی با استفاده از WordPress و Woocommerce بیاموزید. از میزبانی گرفته تا راه اندازی سایت ، بر همه جنبه ها تسلط خواهید یافت. برای استفاده از پیشنهاد اینجا را کلیک کنید

آموزش "ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی با فروشگاه و حمل و نقل کالا"
آموزش dropshipping
از علامت



:: بازدید از این مطلب : 2207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.

سرو سفارشی JA Solar Panel 270W Poly 5BB:

ویژگی های اصلی:

ماژول طراحی JA 5BB مقاومت در برابر سلول و استرس بین اتصال دهنده های سلولی را کاهش می دهد ، قابلیت اطمینان ماژول و راندمان تبدیل ماژول را بهبود می بخشد
بازده بالا ، حداکثر بازده تبدیل تا 17.12٪
دارای استاندارد IEC 1000V DC
سطح ضد انعکاس و ضد آلودگی باعث کاهش هدر رفت انرژی ناشی از گرد و غبار می شود
عملکرد برجسته در محیطهای پر تابش کم نور
مقاومت در برابر بار مکانیکی عالی: دارای مجوز در برابر بارهای باد شدید (2400Pa) و باران های برفی (5400Pa)
مقاومت در برابر نمک و آمونیاک بالا که توسط TUV NORD تأیید شده است

مقدار خورشیدی JA Solar Panel 270W Poly 5BB
1
 به سبد اضافه کن

سرویس نصب و راه اندازی: علاوه بر سرویس مناسب کیت های پنل خورشیدی موتوری و کاروانی ، طیف گسترده ای از لوازم جانبی را نیز از طریق شرکت خواهر خود کارگاه Motorhome از جمله سیستم های گازی ، ژنراتور ، دوربین های معکوس ، وای فای و ... نصب می کنیم.

بازدید از کارگاه موتور
شرح
اطلاعات تحویل
سرو سفارشی JA Solar Panel 270W Poly 5BB:

پانل ها - MULTICRYSTALLINE SILICON SOLAR MODULE

امتیاز: 270W
راندمان: 16.5٪
عرض: 991 میلی متر
ارتفاع: 1،650 میلی متر
عمق: 35 میلی متر
دارای امتیاز: 270w
ویژگی های اصلی:

ماژول طراحی JA 5BB مقاومت در برابر سلول و استرس بین اتصال دهنده های سلولی را کاهش می دهد ، قابلیت اطمینان ماژول و راندمان تبدیل ماژول را بهبود می بخشد
بازده بالا ، حداکثر بازده تبدیل تا 17.12٪
دارای استاندارد IEC 1000V DC
سطح ضد انعکاس و ضد آلودگی باعث کاهش هدر رفت انرژی ناشی از گرد و غبار می شود
عملکرد برجسته در محیطهای پر تابش کم نور
مقاومت در برابر بار مکانیکی عالی: دارای مجوز در برابر بارهای باد شدید (2400Pa) و باران های برفی (5400Pa)
مقاومت در برابر نمک و آمونیاک بالا که توسط TUV NORD تأیید شده است
کیفیت قابل اعتماد:

تحمل قدرت مثبت: 0_ +5 W
برای بهبود عملکرد سیستم ، ماژول هایی که توسط جریان جریان یافته اند
تخریب بالقوه (PID) مطابق با IEC62804 مقاوم در برابر
گواهینامه های جامع:

IEC61215 ، IEC 61730 ، CEC ذکر شده ، MCS و CE
ISO 9001: 2008: سیستم های مدیریت کیفیت
ISO 14001: 2004 سیستم های مدیریت محیط زیست
BS OHSAS 18001: 2007: سیستم های مدیریت بهداشت و ایمنی حرفه ای
خط مشی محیط زیست: اولین شرکت خورشیدی در چین است که برنامه ارزیابی ردپای کربن Intertek را تکمیل کرده و تأیید علامت برگ سبز را برای محصول ما دریافت می کند.

 

https://solarfaa.ir/solar-panel/

https://solarfaa.ir/solar-panel-installation-tutorial/

https://solarfaa.ir/

 


:: بازدید از این مطلب : 3334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.

12 قانون کارما (که زندگی شما را تغییر خواهد داد)

کارما چیست؟ این اصطلاح سانسکریت است که به معنی "عمل" ، "عمل" است. کارما معادل قانون نیوتن است "با هر عملی ، واکنشی برابر و برعکس رخ می دهد. وقتی فکر می کنیم ، قانون کارما چیست صحبت می کنیم یا عمل می کنیم ، نیرویی را ایجاد می کنیم که براساس آن واکنش نشان دهد. این بازخورد نیرو قابل تغییر ، تغییر یا تعلیق است ، اما بیشتر افراد قادر نخواهد بود

تبلیغ

 

این قانون علت و معلول مجازاتی نیست ، بلکه برای رفاه آموزش مناسب است.
شخص نمی تواند از عواقب اعمال خود فرار کند ، اما او تنها در شرایطی که شرایط رنج خود را برآورده کند ، شکرگزاری  رنج خواهد برد. نادیده گرفتن قانون هیچ عذر و بهانه ای نیست اگر قوانین از نظر انسانی ساخته شده یا جهانی باشند.

برای جلوگیری از ترس و شروع به خودمختاری در دنیای کارما و تناسخ.

در اینجا آنچه باید درمورد قوانین کارمایی بدانید:

12 قانون کارما (که زندگی شما را تغییر خواهد داد)

1) قانون بزرگ
"شما آنچه را می یابید ، درو می کنید. این به عنوان" قانون علت و معلول "نیز شناخته می شود. هر آنچه در جهان منتشر می کنیم به ما باز می گردد. اگر آنچه ما می خواهیم شادی ، صلح ، عشق ، دوستی است ... سپس ما باید شاد ، صلح آمیز ، محبت آمیز و یک دوست واقعی باشید.

تبلیغ

 
2) قانون ایجاد
زندگی فقط اتفاق نمی افتد ، بلکه نیاز به مشارکت ما دارد. ما با کیهان یکی هستیم ، هم  باور  در داخل و هم خارج. خودتان باشید و خود را با آنچه می خواهید در زندگی فعلی خود داشته باشید محاصره کنید.

3) قانون انسجام
آنچه که شما از پذیرش خودداری می کنید ، همچنان درگیر شما خواهد بود. اگر آنچه می بینیم دشمن است ، یا کسی که دارای صفتی است که ما آن را منفی می دانیم ، پس خودمان را به سطح بالاتری از وجود متمرکز نمی کنیم.

4) قانون رشد
"شما جایی هستید که می خواهید بروید." رشد ذهن ما بدان معنی است که ما باید تغییر کنیم نه مردم ، مکانها یا چیزهای اطراف خود. تنها چیزی که در زندگی به ما داده می شود ، خود ما هستند و تنها عامل کنترل آن است.

ما فردی را که در قلب ماست تغییر می دهیم ، زندگی ما به دنبال حرکت و تغییر است.

تبلیغ

 

5) قانون مسئولیت پذیری
هر وقت اتفاق بدی در زندگی من افتاد ، چیز بدی در من وجود دارد. ما آینه آنچه ما را احاطه کرده است ، یک حقیقت جهانی است. ما باید مسئولیت آنچه در زندگی ما است را به عهده بگیریم.

6) قانون پیوند
حتی اگر کاری که انجام می دهیم بی نتیجه باشد ، بسیار مهم است که همه چیز مانند همه چیز مربوط به جهان انجام شود. هر مرحله به مرحله بعدی منتهی می شود و غیره. شخصی برای انجام یک کار مجبور است کارهای اولیه را انجام دهد. مرحله اول و آخر اهمیت یکسانی دارند. زیرا هر دو برای تحقق کار ضروری بودند. گذشته ، حال و آینده همه با هم مرتبط هستند ...

7) قانون محاسبه
شما نمی توانید به طور همزمان به دو چیز فکر کنید. وقتی روی ارزشهای معنوی تمرکز می کنیم ، غیرممکن است که به طمع یا عصبانیت فکر کنیم.

8) قانون اهدای عضو و بیمارستان
اگر اعتقاد دارید که چیزی صحیح است ، پس در طول زندگی شما برای نشان دادن این حقیقت خاص از شما خواسته می شوند. این جایی است که ما آنچه را که می خواهیم به آن بیاموزیم ، در عمل قرار می دهیم.

تبلیغ

 
9) قانون اینجا و اکنون
به عقب نگاه می کنیم تا ببینیم چه چیزی بوده است ، ما را از حضور کاملاً در اینجا و در حال حاضر باز می دارد. ارتعاش  افکار قدیمی ، عادتهای رفتاری قدیمی ، رویاهای قدیمی ... مانع از داشتن چیزهای جدید می شوند.

10) قانون تغییر
تاریخ خود را تکرار می کند تا زمانی که درسهایی را که باید برای تغییر دوره خود بیاموزیم یاد بگیریم.

11) قانون استقامت و پاداش
همه جوایز به کار اولیه نیاز دارند. پاداش های ماندگار مستلزم صبر و استقامت است. شادی واقعی با انجام کارهایی که قرار است انجام دهیم انجام می شود و انتظار برای رسیدن پاداش از خودش حاصل می شود.

12) قانون ارزش و الهام بخش
شما چیزی را بدون توجه به آنچه قرار داده اید دریافت می کنید. ارزش واقعی چیزی نتیجه مستقیم انرژی و هدفی است که فرد به آن وارد می کند. هر سهم شخصی نیز به کل کمک می کند. فقدان مشارکت تاثیری در کل ندارد. کمکهای سخاوتمندانه زندگی و الهام بخش است.



:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی