.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اینترنت بیش از آنکه منبع اخبار و سرگرمی شایعات باشد. امروز ، ده ها میلیارد دلار از طریق بسیاری از فعالیت های قانونی مبادله می شود. بیشتر و بیشتر افراد مشاغل خود را از طریق اینترنت شروع می کنند و به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. برخی حتی مشاغل آنلاین خود را به مشاغل اینترنتی تمام وقت تبدیل می کنند.

آیا آماده هستید تا شور و اشتیاق خود را به سود تبدیل کنید و تجارت آنلاین خود را شروع کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ کسب درآمد در منزل با کامپیوتر  بیایید به هفت روش کسب درآمد در اینترنت نگاهی بیندازیم که به زمان زیادی نیاز ندارد یا به روال معمول شما نمی رسد. به این گزینه ها بعنوان منابع اضافی درآمد با پتانسیل در بعضی موارد فکر کنید که در کل بسیار بیشتر باشند.

وبلاگ خود را شروع کنید
وبلاگ نویسی کنید
Supermimicry / E + / Getty Images
یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد آنلاین با شروع وبلاگ خود است.

شما می توانید بلافاصله وبلاگ خود را در مورد هر موضوعی که علاقه مند به آن هستید شروع کنید ، اما اگر قصد دارید با وبلاگ خود درآمد کسب کنید ، می خواهید در انتخاب بازار سودمند طاقچه تصمیم بگیرید.

از وبلاگ خود استفاده کنید تا سرگرمی ، افکار و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از وبلاگ خود برای برقراری ارتباط واقعی با افراد استفاده کنید. مکانیک ها ساده هستند و شما می توانید با استفاده از وبلاگ خود از طریق تبلیغات آنلاین (به عنوان مثال Google Adwords) ، بازاریابی شرکت های وابسته (به پایین مراجعه کنید) و لیست کسب درآمد  های مبتنی بر مشترکین برای تولید یک جریان ثابت درآمد. راه های زیادی برای کسب درآمد با یک وبلاگ وجود دارد.

این یکی از سریعترین راهها برای بدست آوردن قطعه خود از "املاک و مستغلات مجازی" است.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این روزها بین وب سایت و یک بلاگ تفاوت کمی وجود دارد. اکثر وب سایت ها در واقع بر روی وبلاگ های مبتنی بر سیستم های مدیریت محتوا مانند WordPress اجرا می شوند.

وبلاگ شما فقط شامل پست های وبلاگ نیست بلکه می تواند شامل صفحات وب معمولی ، صفحات فروش ، تجارت الکترونیکی ، صفحات محصول و غیره باشد.

 


بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته
Enis Aksoy / گتی ایماژ
حتی اگر محصولات یا خدمات خود را برای فروش ندارید ، بازاریابی وابسته به شما این فرصت را می دهد تا از طریق یک سری فروش یک بار (یا فروش مداوم ماهانه) کمیسیون های قدرتمند کسب کنید. بازرگانان آنلاین یک وب سایت وابسته (یا یک پیوند ردیابی وابسته ساده) و پشتیبانی از بازاریابی را در اختیار شما قرار می دهند - تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که شرکت را با پیوند خود از طریق رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو یا شاید به طور ایده آل وب سایت یا وبلاگ خود تبلیغ کنید. .

با همه این روشها که در مورد آنها بحث می کنیم حتماً می خواهید لیست ایمیل خود را بسازید تا بتوانید به طور مداوم با مشترکین خود پیگیری کنید و فروش اضافی ایجاد کنید.

نکته مهم در مورد بازاریابی شرکت های وابسته این است که شما نیازی به ایجاد محصولات خود ندارید ، نیازی به پشتیبانی مشتری ندارید و لازم نیست مواد بازاریابی خود را بسازید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک بازار سودآور را انتخاب کنید ، محصولات را به عنوان یک شرکت وابسته تبلیغ کنید و هر زمان که فروش انجام شود ، کمیسیون کسب کنید. بازاریابی وابسته یکی از سریعترین و آسان ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است.

حتی اگر شما محصولات و خدمات خود را ارائه می دهید ، مردمی تصمیم می گیرند که محصولات دیگران را نیز به عنوان یک جریان درآمد اضافی نسبت به آنچه در حال حاضر انجام می دهند ، تبلیغ کنید.

 

https://academysabz.com/make-money-online-without-capital/

 


:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 21 اسفند 1398
.

7 قدم ناگفته میلیونرها برای جلب ثروت بیشتر
   
دست انسان در جذب ثروت
 

من یک مشاور مالی نیستم.

اما من به عنوان مربی عملکرد برتر که با بیش از 2.1 میلیون نفر کار کرده است جذب ثروت  ، می توانم به شما بگویم که مهم نیست که در کجای زندگی هستید ، و مهم نیست که از کجا آمده اید ...

شما می توانید ثروت و وفور بیشتری را با کمترین مشاجره و نگرانی به خود جلب کنید.

در اینجا 7 مرحله وجود دارد که به مشتریان (و من) کمک کرده است تا از ذهنیت کمبودی جدا شوند و از فراوانی ، شادی و امنیت بیشتری در زندگی ما استقبال کنند:

30 امتحان دوم رایگان خود را امتحان کنید تا کشف کنید چه چیزی ثروت شما را مسدود می کند.

مرحله 1. یک هدف روشن تنظیم کنید.

ثروت چه چیزی را برای شما نشان می دهد؟ آیا مبلغ مشخصی  از پول وجود دارد که می خواهید آن را تجسم کنید؟

هرچه در تصمیم گیری در مورد آنچه می خواهید خاص تر باشید ، جذب آن آسان تر خواهد بود.

30 امتحان دوم رایگان خود را امتحان کنید تا کشف کنید چه چیزی ثروت شما را مسدود می کند.

مرحله 2. پولی را که اکنون دارید قدردانی کنید.

به جای اینکه به آنچه از دست داده اید بپردازید ، انرژی خود را روی نحوه پرورش ثروتی که اکنون در اختیار دارید متمرکز کنید.

به یاد داشته باشید که سپاسگذاری دروازه ورود به فراوانی است.

30 امتحان دوم رایگان خود را امتحان کنید تا کشف کنید چه چیزی ثروت شما را مسدود می کند.

مرحله 3. طرز فکر خود را از کمبود به وفور تغییر دهید.

آگاهانه از انرژی ای که هر وقت خرج می کنید ، پول دریافت می کنید یا صحبت می کنید آگاه باشید.

دفعه دیگر که پرداخت قبض می کنید ، به جای اینکه به خودتان اجازه دهید احساس عصبانیت یا اذیت شدید کنید ، سعی کنید سپاسگزار باشید که پولی برای پرداخت هزینه آن دارید.

30 امتحان دوم رایگان خود را امتحان کنید تا کشف کنید چه چیزی ثروت شما را مسدود می کند.

مرحله 4. مقایسه خود را با دیگران متوقف کنید.

مقایسه خود با دیگران بهترین استفاده از وقت و انرژی شما نیست.

به یاد داشته باشید که همه در سفر دیگری هستند ، بنابراین در دام مقایسه نباشید.

به جای اینکه با دیگران رقابت کنید ، با خودتان بهترین باشید تا بتوانید بهترین باشید.

30 امتحان دوم رایگان خود را امتحان کنید تا کشف کنید چه چیزی ثروت شما را مسدود می کند.

مرحله 5. بیاموزید که چگونه به طور موثر ثروت خود را مدیریت کنید.

اگر برای مدیریت پولی که در اختیار دارید ، تلاش می کنید ، پس از درآمد بیشتر ، کار سخت تر می شود.

بنابراین یک انتخاب آگاهانه برای آموزش خود در این زمینه ایجاد کنید و مسئولیت امور مالی خود را بر عهده بگیرید.

30 امتحان دوم رایگان خود را امتحان کنید تا کشف کنید چه چیزی ثروت شما را مسدود می کند.

مرحله 6. رابطه خود را با پول اصلاح کنید.

روابط خوب مبتنی بر عشق و احترام است و رابطه شما با پول هیچ تفاوتی ندارد.

از آنجا که پول نتیجه نهایی تمام تلاش و کوشش شماست ، چرا با آگاهی بیشتر از افکار و نظرات خود نسبت به آن ، نسبت به آن بهتر نباشید؟

30 امتحان دوم رایگان خود را امتحان کنید تا کشف کنید چه چیزی ثروت شما را مسدود می کند.

مرحله 7. خود را از اعتقاد محدودکننده "بی ارزش" خودداری کنید.

بله ، ممکن است قلب شما یک خانه 5 خوابه را در کنار ساحل ، یا یک تور جهانی یک سال شنبه میل کند.

اما اگر در سطح ناخودآگاه واقعاً اعتقاد ندارید که لیاقت این چیزها را دارید ، احتمالاً هرگز این موارد را ندارید ، و هیچ یک از مراحل فوق حتی مهم نیست.

به همین دلیل بسیار مهم است که باور کنید که لیاقت همه سعادت ، فراوانی و عشق در جهان را دارید.

حال اگر شما مشکوک هستید که ممکن است یک اعتقاد محدود کننده ناخودآگاه در مورد پول داشته باشید - و حتی اگر مطمئن نیستید - من شما را تشویق می کنم که این مسابقه 30 ثانیه ای را انجام دهید -

که شماره شما را نشان می دهد 1 منبع خرابکاری خود ، و چگونگی رهایی از آن.

فقط آماده باشید ، زیرا ممکن است جواب به جای تعجب آور باشد.

از این مسابقه 30 ثانیه ای رایگان استفاده کنید و دریابید که چگونه ممکن است ناخودآگاه از ثروت و وفور خودتان خراب شوید.

و اگر راهنمایی دیگری در مورد چگونگی تجلی ثروت و موفقیت بیشتر دارید ، لطفاً آنها را در کادر زیر با انجمن ما به اشتراک بگذارید :)

 

https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/

 


:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 16 اسفند 1398
.

سپس به صفحه رقابتهای فعال ما بروید تا وارد مسابقات رایگان دیگری شوید که پیدا کرده ایم. فقط توجه داشته باشید که ممکن است برخی از این سایت ها اسپم را برای شما ارسال کنند ، بنابراین از یک آدرس ایمیل alias استفاده کرده و تا حد امکان از بسیاری از پیشنهادات خودداری کنید.

برای بارگیری نکات بیشتر در مورد موفقیت و کسب درآمد از مسابقات ، راهنمای ما برای ورود به مسابقات را بخوانید.

نام دامنه را بخرید و بفروشید
دامنه برای فروش

نام دامنه فقط آدرس وب سایت است (به عنوان مثال کسب درآمد اینترنتی چیست "savethestudent.org" یا "mysite.co.uk") و تعداد زیادی پسوند (.com ، .net ، .co.uk و غیره) وجود دارد.

هزینه ثبت نام آنها در GoDaddy.com بسیار کمی 0.99 دلار است ، اما نام دامنه ممتاز در صورت فروش میلیون ها دلار ، اگر نه میلیون دلار بدست آورند. در سال 2007 VacationRentals.com با قیمت 35 میلیون دلار جالب درآمد!

اکنون شما احتمالاً نمی خواهید چیزی شبیه به آن را پیدا کنید ، اما با کمی جستجو می توانید سود سریع را بدست آورید. ترفند این است که نام دامنه های موجود را پیدا کنید که دارای ارزش تجاری باشند ، آنها را بکشید و سپس آنها را برای سایت در سایت مانند Sedo.com لیست کنید.

خرید رمز و راز
خرید یک رمز و راز رمز و راز تبدیل شدن به یک خریدار رمز و راز آسان تر از آنچه فکر می کنید و می توانید پاداش خوش تیپ دریافت کنید.

ده ها آژانس وجود دارد که به شما پرداخت می کند تا از انواع فروشگاه ها و رستوران ها بازدید کنید تا درباره نحوه عملکردشان بازخورد کنید. ما بهترین آژانس های موجود در راهنمای خود را بررسی کرده ایم که چگونه یک خریدار رمز و راز شوید.

برنامه های وظیفه ای شکل دیگری از خرید رمز و راز است ، جایی که شما برای انجام کارهای کوچک کسب و کار در منزل  محلی پاداش می گیرید. این می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد!

یک فوق العاده باشید
آیا شما خود را به عنوان یک بازیگر جوان جوان و جوان دوست دارید یا فقط آن شخصی که در عکس پس زمینه یک قسمت از Eastenders قدم می زند ، خیال می کنید؟ این ممکن است شما باشید اگر درخواست می کنید در تلویزیون یا فیلم فوق العاده باشید.

پرداخت نیز بد نیست: به طور متوسط ​​روزانه 60-80 پوند و به سختی مجبور به انجام کاری هستید!

تعداد زیادی آژانس ریخته گری وجود دارد که موارد اضافی دلخواه را در آن قرار می دهد. آنها با كاهش درآمد از درآمد شما ، درآمد خود را دريافت مي كنند ، بنابراين هميشه بپرسيد كه قبل از شروع كار ، كدام است.

درمورد نحوه تبدیل شدن به یک راهنمای اضافی برای 5 آژانس بهتر ، به علاوه راهنمایی های بیشتری کسب درآمد از اینستاگرام درباره دریافت اولین جادوگری خود ، به ما بگویید.

تمام سی دی های قدیمی ، بازی ها و فیلم های خود را بفروشید
اگر به دنبال ساختن یک بوتیک سریع هستید ، فروش بیت های قدیمی و باب های قدیمی که اتاق شما را به هم ریخته اند ایده خوبی است.

بهترین چیز در مورد این است که شما می توانید قبل از فروش همه آهنگ ها و فیلم ها را روی لپ تاپ یا هارد اکسترنال خود ریخته باشید. این بدان معناست که شما فقط در واقع پلاستیک و آثار هنری را می فروشید!

شما می توانید از هر قطعه 10 تا 20 پوند درآمد کسب کنید و در صورت داشتن یک مجموعه بزرگ ، درآمد می تواند واقعاً اضافه شود. در حالی که شما در آن هستید ، ببینید که آیا والدین شما "درهم و برهمی" دارند ، از دیدن پشت آنها خوشحال خواهند شد.

همچنین می توانید تقریباً هر چیزی را به صورت رایگان در Amazon Marketplace یا Preloved بفروشید و سایت هایی مانند MusicMagpie فوراً به شما برای ارسال موارد ناخواسته پرداخت می کنند.

برای راهنمایی و مکانهای بیشتر برای فروش راهنمای راهنمای فروش DVD ، CD و بازی را ببینید.

فروش در آموزش و پرورش خود را!
diplomate_student بازگشت معلم به دانشجویان دیگر آسانتر از همیشه است. تا همین اواخر بازار شما محدود به جلسات چهره به چهره محلی بود ، اما به لطف سایت های تدریس آنلاین می توانید جهانی شوید!

Udemy به هر کسی امکان می دهد یک دوره آنلاین (به معنای واقعی کلمه در هر چیزی) ایجاد کند و پس از انتخاب کاربران ، برای همیشه پرداخت می شود.

برای تدریس یک به یک ، خود را در Superprof و Tutors UK قرار دهید.

شما می توانید انتظار داشته باشید که به ازای هر ساعت 10 پوند درآمد کسب کنید ، و لازم نیست که برای تدریس جوان تر GCSE یا حتی دانش آموزان سطح یک مهارت کافی داشته باشید. با راهنمای ما در زمینه کسب درآمد به عنوان یک معلم خصوصی شروع کنید.

 

ادامه مطلب 



:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 9 اسفند 1398
.

پول و قانون جذب
اگر می خواهید در زندگی خود وفور مالی ایجاد کنید ، پس از آن با تمرکز روی رفاه و پولهایی که به زندگی شما می رسد ، شروع کنید.

چک هایی را که از طریق نامه آمده اند پیش بینی کنید. برای خود تجسم خلاق  مبلغ پولی را که مایلید امسال برای آن تجسم کنید ، خودتان چک کنید و آن را در یک مکان قابل مشاهده ارسال کنید. هر وقت دیدید ، باور کنید که ممکن است.

به یاد داشته باشید که لحظه ای سپاسگزار باشید برای همه چیزهایی که قبلاً دراختیار شماست. با انجام این کار ، شما برای فراوانی مالی که می خواهید برای زندگی آینده خود جذب کنید ، یک مسابقه ارتعاشی ایجاد می کنید.

قانون جذب در عشق و روابط
یک زوج که در هنگام غروب آفتاب ساحل در آغوش می گیرند از قانون جذب برای عبارات تاکیدی  روابط توسط جک کانفیلد استفاده می کنند
اگر می خواهید در زندگی خود به وفور عشق ایجاد کنید ، پس بر عشق متمرکز شوید. عشقی باشید که می خواهید جذب کنید.

با دیگران و با خود دوست داشتنی تر و بخشنده تر شوید. با ایجاد لرزش عشق ، شما به طور خودکار عشق بیشتری را به زندگی خود جلب خواهید کرد.

به هرچه که باشد می خواهید در زندگی خود تمرکز کنید و یادتان باشد که از آنچه که قبلاً داشتید سپاسگزار باشید.

قدردانی خود نوعی فراوانی است ، و فرکانس ارتعاش قدردانی و قدردانی به طور خودکار حتی بیشتر را به خود جلب می کند تا از آن سپاسگذار باشیم.

قانون مراقبه جذب برای ارشاد
زنی که در غروب آفتاب در حال مدیتیشن است با استفاده از قانون جذب توسط جک کانفیلد
هر روز وقت بگذارید تا از درهم و برهمی و سر و صدایی دور شوید. تعهد روزانه برای گذراندن وقت در این مکان آرام ، تعهد به وضوح و آرامش درونی است.

ما به این زمان و مکان در زندگی خود نیاز داریم تا یادآوری کنیم که واقعاً چه کسی هستیم ، چه چیزهایی مهم هستند و حقیقت شخصی ما کجاست. وقت ماست که روح را آرام کنیم و روح را آرام کنیم.

می توانید بیاموزید که چگونه به روشهای مختلف مراقبه کنید ، اما به طور کلی ، این موارد شامل تصویرسازی ذهنی سادگی و ساکت ماندن برای یک دوره زمانی است و توجه شما را به نفس خود یا مانترا به نوعی متمرکز می کند.

اگر تازه به تمرین مدیتیشن بپردازید ، افکار شما به هم می خورد و در ابتدا ذهن شما سرگردان خواهد شد. به یاد داشته باشید وقتی چنین اتفاقی افتاد ، خود را سخت نگیرید. این فقط بخشی از یادگیری نحوه مراقبه است.

اگر قبلاً مدیتیشن نکرده اید ، در اینجا ساختار ساده ای از تمرینات که می توانید برای شروع استفاده کنید وجود دارد.

مکانی آرام پیدا کنید ، چشمان خود را ببندید و  ثروت تمرکز خود را بر کند کردن نفس بکشید.
یک کلمه یا عبارت برجسته را تکرار کنید.
به حالت خلوت حرکت کنید.
تصور کنید که خود را با یک کره نور احاطه کرده است.
تمرین منظم مراقبه به شما کمک می کند تا ذهن شما را از حواس پرتی ، پاک کردن افکار خود و تقویت ارتباط معنوی تان پاک کنید. این روح را تجدید می کند ، بدن را آرام می کند و روح را آرام می کند.



:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 7 اسفند 1398
.

بک لینک
بک لینک چیست؟
بک گراند پیوندی است که با پیوند یک وب سایت به وب سایت دیگر ایجاد می شود. پیوندهای برگشتی نیز "لینکهای ورودی" یا "پیوندهای ورودی" نامیده می شوند. بک لینک ها برای سئو مهم هستند.

ابزارها: پیوندهای پشتی خود را با Link Explorer بررسی کنید

بک لینک چیست؟
چرا پیوندها مهم هستند؟
بک لینک به خصوص برای SEO بسیار ارزشمند است زیرا آنها نماینده "رأی اعتماد به نفس" از یک سایت به سایت دیگر هستند.

در حقیقت ، بک لینک به وب سایت شما علامتی برای موتورهای جستجو است که دیگران مطالب شما را برای آن تعهد می دهند. اگر بسیاری از سایتها به همان صفحه وب یا وب سایت مشابهی پیوند دارند ، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که این مقاله ارزش پیوند دادن به آن را دارد و بنابراین ارزش جستجو در SERP را نیز دارد. بنابراین ، بدست آوردن این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت یا دید جستجو داشته باشد.

کسب درآمد و دادن بک لینک
کسب لینک دهنده یک مؤلفه اساسی سئو در خارج سایت است. روند به دست آوردن این پیوندها به عنوان ایجاد لینک یا ایجاد لینک معروف است.

برخی از بک گراندها ذاتاً با ارزش تر از سایرین هستند. پیوندهای پشتیبان سایتهای معتبر ، پر طرفدار و معتبر ، مطلوبترین لینک دهنده برای کسب درآمد محسوب می شوند ، در حالی که بک لینک از سایت های دارای قدرت کم ، اما به طور بالقوه اسپم به طور معمول در انتهای دیگر طیف قرار دارند. این که آیا پیوندی دنبال می شود یا خیر (یعنی اینکه آیا یک مالک سایت به طور خاص به موتورهای جستجو دستور می دهد که عبور دهند یا تصویب نشوند ، حقوق صاحبان سهام را پیوند دهند) مطمئناً مرتبط است ، اما ارزش لینک های nofollow را کاملاً تخفیف نکنید. حتی ذکر فقط در وب سایت های با کیفیت بالا می تواند باعث تقویت برند شما شود.

دقیقاً همانطور که برخی از بک گراندهایی که به دست می آورید نسبت به سایرین با ارزش تر هستند ، پیوندهایی که شما در سایت های دیگر ایجاد می کنید نیز از نظر ارزش متفاوت هستند هنگام اتصال به یک سایت خارجی ، گزینه هایی را که در رابطه با صفحه ای که از آن پیوند می دهید (اقتباس صفحه ، محتوا ، قابلیت دسترسی موتور جستجو و موارد دیگر) متن لنگر مورد استفاده شما ، خواه انتخاب کنید دنبال کنید یا نام آن را پیگیری کنید ، و سایر برچسب های متا مربوط به صفحه پیوند می توانند تأثیر بسزایی بر ارزش پیشنهادی خود داشته باشند.

تحقیقات بک لینک رقابتی
بک لینک ها می توانند برای درآمدزایی وقت گیر باشند. سایتهای جدید یا افرادی که ردپای کلمه کلیدی خود را گسترش می دهند ، ممکن است دشوار باشند که بدانند از چه زمان شروع به ایجاد لینک می کنند از کجا شروع کنند. اینجاست که تحقیقات بک لینک رقابتی به وجود می آید: با بررسی نمایه بک لینک (مجموعه صفحات و دامنه هایی که به وب سایت پیوند دارند) به رقبایی که قبلاً برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه خوبی را کسب کرده است ، می توانید در مورد پیوند ساختمان که ممکن است به آنها کمک کرده است ، بینش بیابید. . ابزاری برای بک لینک مانند Link Explorer می تواند به کشف این لینک ها کمک کند ، بنابراین می توانید آن دامنه ها را در کمپین های ساخت لینک خود قرار دهید.

یادگیری را ادامه دهید
سئو خارج از سایت چیست؟
راهنمای مبتدی برای ایجاد لینک
همه پیوندها به طور برابر ایجاد نمی شوند: 10 تصویر در ارزیابی موتورهای جستجو از پیوندها

 

https://academysabz.com/what-is-backlink/

https://academysabz.com/increase-site-visits/

https://academysabz.com/improved-site-ranking-on-google/

 


:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 2 اسفند 1398
.

جمعه 09 ژوئیه 2010
چهار مرحله اساسی برای تجسم مؤثر خلاق

پست شده توسط سامی ابوللا


گزیده ای از تجسم خلاق توسط Shakti Gawain:

تجسم خلاق تکنیک استفاده از تخیل شما برای ایجاد آنچه می خواهید در زندگی خود داشته باشید. تجسم خلاق چیست  هیچ چیز جدید ، عجیب و غریب یا غیرمعمول در مورد تجسم خلاق وجود ندارد. شما قبلاً هر روز و هر دقیقه از آن استفاده می کنید. این قدرت طبیعی تخیل شما ، انرژی اولیه خلاق جهان است که مرتباً از آن استفاده می کنید ، خواه از آن آگاه باشید یا نه.

برای استفاده از تجسم خلاق ، لازم نیست به عقاید متافیزیکی یا معنوی اعتقاد داشته باشید ، اگرچه باید مایل باشید که ممکن است مفاهیم خاصی را سرگرم کنید. لازم نیست که به هر قدرتی در خارج از خود ایمان داشته باشید.

تنها چیزی که لازم است این است که شما تمایل به غنی سازی دانش و تجربه خود داشته باشید و یک ذهن کافی برای باز کردن چیز جدید با روحیه مثبت داشته باشید.

چهار مرحله اساسی برای تجسم مؤثر خلاق

1. هدف خود را تعیین کنید

درمورد چیزی که می خواهید داشته باشید تصمیم بگیرید ، در راستای ایجاد ، تحقق یا ایجاد آن تصویر سازی ذهنی چیست تصمیم بگیرید. این می تواند در هر سطح باشد - شغل ، خانه ، رابطه ، تغییر در خود ، افزایش رفاه ، روحیه شادتر ، بهبود سلامت ، زیبایی ، وضعیت جسمی بهتر ، حل مشکلی در خانواده یا اجتماع و یا هر چه.

در ابتدا اهدافی را انتخاب کنید که باور کردن در آنها نسبتاً آسان باشد ، که احساس می کنید در آینده نسبتاً نزدیک تحقق می یابد. به این ترتیب نیازی به مقابله با مقاومت منفی بیش از حد در خود نخواهید داشت و می توانید احساس یادگیری خود را در هنگام یادگیری تجسم خلاق به حداکثر برسانید. بعداً وقتی بیشتر تمرین کردید ، می توانید مشکلات و مشکلات سخت تر یا چالش برانگیز را پیش بگیرید.

2. ایجاد یک ایده یا تصویر روشن

ایده ، تصویر ذهنی یا احساس شیء یا موقعیتی را دقیقاً همانطور که می خواهید ایجاد کنید. شما باید در زمان کنونی به آن فکر کنید که قبلاً به روشی که می خواهید وجود داشته باشد. اکنون خود را در شرایطی تصور کنید که می خواهید. تا آنجا که می توانید جزئیات بیشتری را درج کنید.

ممکن است با ساختن یک نقشه گنج (که بعداً به تفصیل شرح داده شده است) یک تصویر فیزیکی جملات تاکیدی مثبت  واقعی از آن بسازید. این یک مرحله اختیاری است ، اصلاً لازم نیست ، اما اغلب مفید (و سرگرم کننده است).

3. اغلب بر روی آن متمرکز شوید

ایده یا تصویر ذهنی خود را اغلب ، چه در دوره مراقبه آرام ، و چه به طور اتفاقی در طول روز ، وقتی اتفاق می افتد به فکر آن بیفتید ، به ذهن بیاورید. به این ترتیب این یک بخش یکپارچه از زندگی شما می شود و بیشتر برای شما به واقعیت تبدیل می شود.

تمرکز آن را به وضوح و در عین حال سبک و آرام انجام دهید. مهم نیست که احساس کنید خیلی تلاش می کنید و یا انرژی زیادی در آن وارد نمی کنید - به جای کمک کردن مانع از این می شود.

4- به آن انرژی مثبت بدهید

همانطور که روی هدف خود تمرکز می کنید ، به روشی مثبت و دلگرم کننده در مورد آن فکر کنید. اظهارات مثبت مثبتی را به خودتان بگویید: وجود دارد؛ که آمده است یا اکنون به شما رسیده است. خود را مشاهده یا دستیابی به آن ببینید. این گفته های مثبت "تأیید" نامیده می شوند. در حالی که از تأیید استفاده می کنید ، سعی کنید مستند راز  حداقل برای لحظه ای هرگونه شک یا کفر ممکن است شما را به حالت تعلیق درآورید و این احساس را تجربه کنید که آنچه می خواهید بسیار واقعی و ممکن است.

به کار خود با این روند ادامه دهید تا به هدف خود برسید ، یا دیگر آرزوی انجام این کار را ندارید. به یاد داشته باشید که اهداف غالباً قبل از تحقق تغییر می کنند که این یک بخش کاملاً طبیعی روند تحول و رشد انسان است. بنابراین سعی نکنید آن را طولانی تر از آنکه انرژی برای آن داشته باشید طولانی کنید - اگر علاقه خود را از دست دادید ممکن است به معنای آن باشد که زمان آن رسیده تا نگاه جدیدی به آنچه می خواهید داشته باشید.

اگر می دانید که هدفی برای شما تغییر کرده است ، حتماً خودتان آنرا تصدیق کنید. این نکته را در ذهن خود روشن کنید که دیگر تمرکز خود را روی هدف قبلی خود نمی گذارید. چرخه قدیمی را پایان دهید و چرخه جدید را شروع کنید. این به شما کمک می کند تا دچار سردرگمی نشوید یا احساس کنید که وقتی به سادگی تغییر کرده اید "شکست خورده اید".

هنگامی که به یک هدف می رسیدید ، حتما آگاهانه به خود بگویید که آن به اتمام رسیده است. غالباً به مواردی می رسیم که مورد نظر و تجسم بوده و حتی فراموش می کنیم که موفق شده ایم! بنابراین قدردانی و پشتیبان خود را به خودتان تقدیم کنید و حتما از جهان بخاطر انجام درخواستهایتان تشکر کنید.

* * *
Shakti Gawain نویسنده پرفروش و پیشگام در زمینه رشد و آگاهی شخصی است. نسخه سی امین سالگرد کار کلاسیک وی تجسم خلاق: از قدرت تخیل خود استفاده کنید تا آنچه را که می خواهید در زندگی خود ایجاد کنید ، اخیراً توسط کتابخانه جهان جدید منتشر شده است

* * *
گزیده از تجسم خلاق: از قدرت تخیل خود استفاده کنید تا آنچه را که می خواهید در زندگی خود ایجاد کنید © 2002 توسط Shakti Gawain. چاپ شده با مجوز از کتابخانه جهان جدید



:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 2 اسفند 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی