.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

LearnWorlds
به نظر می رسد LearnWorlds اکنون انگیزه زیادی دارد. این شرکت خود را به عنوان گزینه "حق بیمه" قرار می دهد که تعامل بالایی ، ابزارهای یادگیری اجتماعی برای تکمیل محتوای دوره استاندارد و برچسب گذاری سفید را فراهم می کند.

این شرکت همچنین بر ابزارهای خود برای آموزش ساخت وب سایت  صفحات فروش دوره ها تأکید زیادی می کند - و واقعاً اینها چشمگیر به نظر می رسند. حتی می توانید آنها را امتحان کنید بدون اینکه از طریق یک شبیه ساز که LearnWorlds در اختیارتان قرار می دهد ، خارج شوید.

می توانید LearnWorlds را به مدت 30 روز بطور رایگان امتحان کنید (بدون نیاز به کارت اعتباری) ، سپس قیمت گذاری با 29 دلار در هر ماه آموزش طراحی سایت با وردپرس  (در صورت سالانه 24 دلار) شروع می شود. این شرکت در هر طرح 5 دلاری برای برنامه استارتاپ خود شارژ می کند ، اما هیچ هزینه اضافی برای سایر برنامه های خود ندارد.

بر خلاف بسیاری از شرکت های اینجا ، LearnWorlds همچنین خدمات را برای بارگذاری و تبدیل آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی  محتوای شما ، توسعه دوره ها و شخصی سازی مدرسه LearnWorlds شما ارائه می دهد. و این یکی از معدود سیستم عامل های موجود در این صفحه است که از SCORM پشتیبانی می کند. در کل ، به نظر می رسد لیاقت لیبل "حق بیمه" گزینه بسیار مناسبی است.

هنگام ورود به سایت در LearnWorlds ، از کد LEARNINGREVOLUTION50 استفاده کنید و 50 ماه تخفیف برای ماه اول یک برنامه حرفه ای یا بالاتر دریافت خواهید کرد. (بررسی کامل Worldworlds در اینجا)

پیوند: https://www.learnworlds.com/

صفحه نمایش خدمات سفارشی LearnWorld برای کمک به اصلاح پلت فرم دوره آنلاین و فروش دوره های آنلاین
LearnWorlds طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به شما در ایجاد و فروش دوره های آنلاین با استفاده از بستر دوره آنلاین آن ارائه می دهد.
قابل یادگیری
آموزش به ویژه از طریق Udemy (ذکر شده در زیر) از ناامیدی شروع شد - به ویژه ، با نحوه کنترل Udemy اطلاعات و دسترسی دانشجویان را کنترل می کند. در پاسخ ، تیم Teachable بسترهایی را ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد دوره های آنلاین را در "وب سایت خود" ارائه دهید و برندسازی ، داده های دانشجویی و قیمت گذاری همه از یک مکان را کنترل کنید. "

من مدل قیمت گذاری پیشنهادات قابل قبول را دوست دارم. می توانید از این بستر به صورت رایگان استفاده کرده و برای همه تراکنش ها 1 + 10٪ بپردازید. (برای دیدن این گزینه باید روی پیوند مقایسه برنامه ها در صفحه قیمت گذاری آنها کلیک کنید.) یا اینکه می توانید مبلغ ماهانه را پرداخت کنید ، که این مبلغ 1 دلار در هر تراکنش را از بین می برد و همچنین درصد پرداخت شده را بر اساس چه میزان از هزینه ماهانه را انتخاب می کنید

طرح اولیه 39 دلار در هر ماه است (در صورت پرداخت سالانه 33.25 دلار + 5 درصد هزینه معامله). (این بررسی کامل آموزگار من است.)

پیوند: https://teachable.com/

آیکون موشک قابل استفاده اگر شما آماده فروش دوره های آنلاین هستید و می خواهید خیلی سریع شروع به کار کنید (یا در حال حاضر هستید ، اما به دنبال فناوری جدید هستید) ، حتماً رایگان وبینار Teachable Quickstart (که هفتگی پنج شنبه ها ارائه می شود) را بررسی کنید.

پودیا
Podia به عنوان "WithCoach" و سکویی شروع شد که در درجه اول مربیان قرار داشت. اخیراً ، این شرکت به عنوان یک بستر کامل و پر کاربرد اما با کاربرد آسان برای فروش دوره های آنلاین ، عضویت و بارگیری دیجیتال در یک مکان مجدداً طراحی شده است. برخی از نقاط اصلی فروش آن عبارتند از:

هیچ هزینه معامله ای (به غیر از هزینه پرداختی به پردازنده پرداخت خود - یعنی Paypal یا Stripe) ،
هیچ محدودیتی برای دوره ها یا کاربران و
تمرکز جدی در حمایت از بازاریابی وابسته به محصولات شما.
با شروع برنامه اولیه خود با هر دلار 39 دلار (دو ماه رایگان با یک برنامه سالانه) ، به نظر می رسد Podia به سرعت در حال بدست آوردن حرکت بسیار زیادی است. (بررسی کامل Podia در اینجا.)

پیوند: https://www.podia.com

روزوکو
یکی از مواردی که من در مورد Ruzuku بسیار دوست دارم این است که آنها تلاش زیادی می کنند تا به کارآفرینان موضوع کمک کنند تا از پلتفرم خود برای فروش دوره های آنلاین با موفقیت استفاده کنند - از جمله همه چیز از طراحی یک دوره عالی ، دریافت آنلاین آن و بازاریابی موثر. طرح "Up and Comer Plus" آنها همچنین شامل Webinar های نامحدود است. برنامه Bootstrapper آنها 99 دلار در ماه است (در صورت صورت سالانه 74.75 دلار) و شامل دانشجویان و دوره های نامحدود می شود.

اگر به دنبال یک سکوی آسان برای استفاده همراه با یک روش سوپ به آجیل هستید تا بتوانید در این امر موفق باشید ، این یک گزینه عالی است. توصیه می کنم امروز در جلسه آزمایشی رایگان خود ثبت نام کنید تا به شما ایده ای بدهد که این پلتفرم چه کاری می تواند انجام دهد.

پیوند: http://ruzuku.com/

Click4Course
یکی از جدیدترین نسخه های جدید این لیست سیستم عاملهای دوره آنلاین ، Click4Course با سیستم عاملهای مستقر مانند Teachable و Thinkific بسیار خوب مقایسه کرده و از نظر تست ، بررسی و گواهینامه های آن قوی است. همچنین ویژگی جالب این امکان را برای پیکربندی اینکه آیا سایتی برای آموزش داخلی نمایش داده می شود - که در این صورت صفحه ورود به سیستم ارائه می شود - یا دوره های فروش - در این صورت یک فروشگاه ارائه می شود.

یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) و هزینه ماه نیز 79 دلار (در صورت پرداخت سالانه 65 دلار) ، برای زبان آموزان نامحدود به علاوه 10٪ هزینه پردازش در هر دوره فروخته شده است.

پیوند: https://www.click4course.com/



:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

موشکافی ۱۰ فرمان تازه، برای رئیس‌جمهوری که از آن اقتصادها بلد نیست!

تهران- ایرناپلاس- «اگر اقتصاددانی بلد است که تمام روابط خارجی خراب باشد، اما اقتصاد مملکت هیچ دست نخورد به ما هم بگوید... من بلد نیستم!» همین جمله سرآغاز واکنش‌هایی بود که نامه‌ای موسوم به نامه اقتصادخوانده‌ها یکی از آنهاست.

رئیس‌جمهوری در جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی که پنج‌شنبه ۲۶ دی ماه برگزار شد، از رابطه اقتصاد و سیاست خارجی گفت و با انتقاد از وضعیت روابط خارجی ایران و تأثیر منفی آن بر اقتصاد گفت: من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات، فقط به داخل نگاه کنم.

روحانی ادامه داد: اگر اقتصاددانی بلد است که تمام روابط خارجی خراب باشد، اما اقتصاد مملکت هیچ دست نخورد به ما هم بگوید. ما می‌دانستیم که یک بخش اقتصاد ما به سیاست و سیاست خارجی وصل است. اگر کسی بگوید که من به سیاست خارجی کار ندارم، به دنیا کار ندارم،‌ کاملاً درونگرا هستم، داخل دروازه‌هایم فکر می‌کنم و همه مشکلات اقتصاد را هم حل می‌کنم؛ من (این‌طور) بلد نیستم. البته اقتصاددان هم نیستم ولی بلد هم نیستم. اگر اقتصاددانی بلد است، بیاید به ما بگوید.

البته مشخص است منظور رئیس جمهوری وابسته کردن تمام مسائل اقتصاد ایران به سیاست و روابط خارجی نیست و منظور وی ضرورت برقرار بودن ارتباطات خارجی است. می‌دانیم چالش‌های داخلی، روابط خارجی و سیاست‌هایی که موضع ما را در برابر سایر کشورها مشخص می‌کنند، در کنار هم در تعمیق یا حل مسائل اقتصادی کشور تأثیر دارند.

با این حال، ساعاتی پس از این اظهار نظر روحانی، خبرگزاری فارس نامه‌ای از طرف افرادی که آنها را «۲۴ اقتصاددان» خواند، منتشر کرد که قصد داشتند راهکارهای ده‌گانه نجات اقتصاد ایران را بدون کمک خارجی به رئیس‌جمهوری معرفی کنند. نویسنگان این نامه ابتدا به نقل از جمع کثیری از کارآفرینان و کارشناسان کشور، مسائل اصلی اقتصاد ایران را بیشتر ناشی از «تحریم داخلی» دانسته‌اند. پس از آن نیز ۱۰ راهکار کم‌هزینه و کوتاه‌مدت را پیش روی رئیس‌جمهوری قرار داده‌اند. با این حال به راهکارهای مطرح شده نیز انتقاداتی وارد است. انتقاداتی که با نیتی مشابه نگارندگان این نامه، یعنی حسن نیت و حسب وظیفه ملی، مطرح می‌شوند تا زمینه رفع تحریم داخلی فراهم شود.

۱۰ فرمان اقتصادی

۱۰ بندی که راهکارهای اقتصادی با نگاه معطوف به داخل را به رئیس‌جمهوری پیشنهاد داده‌اند، یا برای روحانی دستور اقتصادی صادر کرده‌اند یا از روحانی می‌خواهند که دستور صادر کند. این شاکله ۱۰ فرمان اقتصادی ۲۴ نویسنده این نامه، برای حل مسائل اقتصاد کشور است. این در حالی است که کمتر اقتصاددانی، دستورپذیری اقتصاد را قبول دارد.

اگر رئیس‌جمهور بخواهد به این راهکارها عمل کند، باید سفارت‌خانه‌ها، بازار سرمایه و وزارت کشور را «مأمور» به اجرای فرمان نویسندگان این نامه کند و به سازمان تأمین اجتماعی و بانک مرکزی «دستور» دهد. اما مگر اقتصاد دستور می‌پذیرد یا می‌توان با خدشه وارد کردن به استقلال بازار سرمایه و بانک مرکزی، سیاست‌های اصلاحات اقتصادی را در پیش گرفت؟

فرمان به رئیس‌جمهوری برای صدور دستوراتی برای بهبود محیط کسب‌وکار، کاهش هزینه‌های سازمان تأمین اجتماعی، ساماندهی تراکنش‌های بانکی، تلفیق بانک‌های اطلاعاتی و اصلاح قوانین مالیاتی، بیشتر آدرس دادن برای شناسایی مسئله هستند تا راه‌کار. حتی اگر اقتصاددان هم نباشیم، می‌دانیم هزینه‌ها باید کاهش یابد و انحصارها برداشته شود. اما این موضوع را که چرا این اقدامات انجام نشده و چگونه می‌توان آنها را انجام داد، چیزی است که فقط اقتصاددان‌ها می‌دانند. مطالبه از اقتصاددان‌ها، عبور از مرحله بیان مسئله و پرداختن به راه‌حل‌های عملیاتی و اجرایی است که مبتنی بر علم اقتصاد هستند.

مأموریت صادراتی به سفارتخانه‌ها، راهکاری بدون تکیه بر خارج

دومین فرمان از ۱۰ فرمان نویسندگان نامه به رئیس‌جمهوری، مأموریت دادن به همه سفارتخانه‌های ایران برای کمک به صادرکنندگان کالاها و خدمات ایرانی است. جای تردید نیست که سفارتخانه‌ها می‌توانند با در پیش گرفتن دیپلماسی اقتصادی، تسهیل‌گر تجارت خارجی برای کشور باشند. اما آیا سپردن مأموریت اقتصادی به سفارتخانه‌ها، راه‌حلی بدون تکیه به خارج است؟ یا در شرایطی که به‌قول روحانی، تمام روابط خارجی‌مان خراب است، می‌تواند کارکرد داشته باشد؟

رئیس‌جمهوری، رئیس بانک مرکزی نیست

۲ بند از ۱۰ فرمان نویسندگان نامه اقتصادی به رئیس‌جمهوری از روحانی می‌خواهد وارد حوزه اختیارات و وظایف رئیس بانک مرکزی شود. نویسندگان این نامه از روحانی خواسته‌اند بانک‌ها را از خرید و نگهداری املاک و رقابت با یکدیگر برای بالابردن نرخ سود سپرده منع کند و  به بانک مرکزی دستور دهد با روش‌های نوین جایگزین سوئیفت نظیر رمزارزها، پیمان‌های پولی دوجانبه با شرکای اصلی تجاری و... تحریم‌های بانکی کشور را کم‌اثر کند.

آیا بانک‌ها در خرید ملک یا ورود به بازی پانزی، از رئیس‌جمهور رخصت گرفته بودند که حالا با ممانعت وی، املاک خود را بفروشند و نرخ‌های سود دستوری را رعایت کنند؟ این شرایط اقتصاد کلان کشور است که منجر به کژکاردی نهادهای پولی و مالی می‌شود، کژکاردی‌هایی که دستوری ایجاد شده‌اند، اما با دستور اصلاح نمی‌شوند.

دستور به بانک مرکزی نیز از جمله راهکارهایی است که شنیدن آن از طرف ۲۴ اقتصاددان، جای تعجب دارد. حتی اگر مباحث مربوط به استقلال بانک مرکزی را نیز کنار بگذاریم، نمی‌توان چنین جایگاهی را برای دولت و بانک مرکزی متصور شد. شاید راه‌حل بهتر برای کم‌اثر کردن تحریم‌های بانکی، پذیرش لوایح مبارزه با جرایم سازمان‌یافته و مقابله با تأمین مالی تروریسم و همچنین به‌روزرسانی استانداردهای نظارت بانکی و گزارش‌گری مالی باشد.

نسخه ۲۴ اقتصاددان برای دور زدن تحریم بانکی

با اینکه قرار بود راهکارهای ۲۴ اقتصاددان بر خارج تکیه نداشته باشد، اما پیشنهاد جایگزینی رمزارزها با سوئیفت و پیمان‌های دوجانبه پولی، خود را بین راه‌حل‌های مبتنی بر داخل گنجانده‌اند؛ راه‌حل‌هایی که در گذشته مطرح و رد شدند. کارشناسان حوزه رمزارز پیش از این گفته‌ بودند ظرفیت بازار رمزارزها برای حل مسائل صادراتی ایران بسیار پایین است، تا جایی که نمی‌تواند به‌عنوان یک راهکار برای دور زدن تحریم‌های بانکی استفاده شود. پیمان‌های دو جانبه نیز بیشتر از اینکه برای ایران فرصت‌ساز باشد، برای شرکای تجاری ایران منفعت دارد.

نگاهی به تجارب مشابه پیشنهاد کنونی درباره پیمان‌های پولی نشان می‌دهد که چگونه با فروش محصولات صادراتی خود در قالب چنین پیمان‌هایی، گرفتار ارزهایی شدیم که جهان‌شمول نبودند و هم فرآیند بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به کشور را دشوار کردند و هم گزینه‌های بسیار محدودی پیش روی واردکنندگان قرار دادند.

نقدینگی، فرزند ناخلفی که هدایت نمی‌شود

مشخص نیست اولین بار چه کسی عبارت «هدایت نقدینگی» را وارد ادبیات اقتصاد ایران کرد، اما اقتصاددان‌ها به‌خوبی می‌دانند نقدینگی، کودکی بازیگوش نیست که با امر و نهی، نرخ رشدش را کاهش دهد، رابطه‌اش را با تورم قطع کند یا راهی بخش‌های غیرمولد نشود. علم اقتصاد، عوامل مؤثر بر نقدینگی را به ما شناسانده و امروزه می‌دانیم به‌جای دستور دادن به متغیرهای اقتصادی، می‌توانیم با ابزارهای علمی و عملیاتی، آنها را گوش به فرمان کنیم.

دولت در سهمیه‌بندی بنزین تنها نبود

اقتصاددانان نپرسیده‌اند سهیمه بنزین چطور تعیین شد و دو نرخ اعلامی با چه ملاکی به‌دست آمد. با این حال از رئیس‌جمهوری خواسته‌اند در تصمیم سه ماه پیش درباره بنزین، بازنگری کند و دستور دهد اصلاحات مورد نظرشان اعمال شود. نویسندگان این نامه در این فرمان خود، دچار بیش‌برآوردی شده و نقش روحانی را به‌عنوان رئیس قوه مجریه آن‌قدر پررنگ دیده‌اند که فراموش کردند رؤسای قوه مقننه و قضائیه نیز در تصمیم سه ماه پیش، به یک اندازه سهم داشتند.

نویسندگان نامه چه کسانی هستند؟

نویسندگان نامه به رئیس‌جمهوری، ۲۴ نفر هستند و رسانه‌ها از آنها به‌عنوان اقتصاددان یاد کردند. اسامی این ۲۴ نفر، به‌همراه عنوانشان، در انتهای نامه آمده و نشان می‌دهد همه آنها لزوماً اقتصاددان نیستند.

 ۱۳ نفر از این افراد، حداقل در یک مقطع تحصیلی، دانشجوی اقتصاد بوده‌اند. ۶ نفر یا در حال حاضر یا در گذشته، از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس بوده‌اند. ۹ نفر حداقل یک مقطع تحصیلی را در دانشگاه امام صادق(ع) گذرانده‌اند. چهار نفر نیز عضو شبکه اعزام سخنران عمار یا مربی مؤسسه طلوع حق هستند.

با اینکه بعضی از نویسندگان این نامه، به‌عنوان عضو هیئت علمی در دانشکده‌های اقتصاد تدریس می‌کنند، اما پای فارغ‌التحصیلان سایر رشته‌ها هم تحت عنوان اقتصاددان به این نامه باز شده است. دو فعال رسانه‌ای با سابقه فعالیت در یک خبرگزاری اصولگرا در لیست ۲۴ نفره‌ای هستند که قرار است به رئیس‌جمهور، درس اقتصاد بدهند.



:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

آیا می خواهید در یک مدرسه بزرگ در بازاریابی دیجیتال آموزش دهید؟ Diplomeo بازاریابی دیجیتال Msc را ارائه می دهد.

ارائه بازاریابی دیجیتال کارشناسی ارشد
Master of Science (Msc) یک دوره سطح bac + 5 است که توسط مدارس تجاری و مدارس بازاریابی ارائه می شود. این دوره آموزشی برای دانش آموزانی است که مایلند در ارتباطات دیجیتال و بازاریابی متخصص شوند. این آموزش انتخابی سطح خوبی از انگلیسی را می طلبد ، زیرا دروس به این زبان تدریس می شود. داوطلبان همچنین باید گواهینامه Bac + 3 در بازاریابی را کسب کنند تا واجد شرایط بودن این آموزش باشند.

در دو سال البته آنها در زمینه ابزارهای دیجیتالی و استراتژی های جدید بازاریابی آموزش خواهند دید. کارشناسی ارشد یک آموزش حرفه ای است که می تواند بصورت متناوب یا آموزش های اولیه با کارآموزی در شرکت ها انجام شود.

دانشجویان در کنفرانس ها و سمینارها با بسیاری از متخصصان این بخش دیدار می کنند. آنها پروژه هایی را ترتیب می دهند که توسط مدرسه ترتیب داده می شود تا تمام دانش بدست آمده را به کار ببرد.

چگونه می توان دیجیتال Msc Maketing را ادغام کرد؟
این استاد برای دانشجویانی که در زمینه بازاریابی و ارتباطات موفق به اخذ مدرک Bac + 3 / + 4 شده اند قابل دسترسی است. به عنوان مثال می تواند لیسانس در ارتباطات ، لیسانس بازاریابی و تبلیغات یا لیسانس تجارت باشد.

شرایط پذیرش با استقرار متفاوت است. این روش به طور کلی مطالعه پرونده های برنامه ، نتایج مسابقات کتبی و انجام مصاحبه انگیزشی به زبان انگلیسی است.

برنامه
این برنامه بسته به مدرسه متفاوت است. معمولاً دروس به زبان انگلیسی داده می شود. در اینجا مثالی از یک دوره در بازاریابی دیجیتال msc آورده شده است:

تجارت الکترونیک
بازاریابی دیجیتال
ارتباطات بحرانی
آنالیز وب
مدیریت ترافیک
قانون و فن آوری های جدید
امنیت اینترنت
مدیریت پروژه
تجزیه و تحلیل بازاریابی
تسلط بر ابزارهای وب
ارجاع حمایت مالی
بازاریابی عملیاتی
غیره
جایزه بازاریابی دیجیتال کارشناسی ارشد
کارشناسی ارشد یک دوره گران است ، زیرا دوره های سطح بالایی را ارائه می دهد که توسط اساتید و معلمان-محققان ارائه می شود. شهریه بین 12000 تا 16،000 یورو است.

برای تأمین اعتبار این آموزش ، دانشجویان می توانند وام دانشجویی را از یک بانک دریافت کنند. برخی مدارس نیز آموزش متناوب را ارائه می دهند. این انتخاب از آنجا که شرکتی که دانشجو دریافت می کند هزینه های آموزش خود را پرداخت می کند سودمند است.

فرصت های بازاریابی دیجیتال Msc
کارشناسی ارشد مدرک دیپلم سطح bac + 5 است که امکان ورود به موقعیت بالایی را در یک شرکت فراهم می کند. این دیپلم بین المللی شناخته شده است. فرصت های تجاری عبارتند از:

مدیر بازاریابی وب
مسئول ارتباطات رسانه های اجتماعی
مسئول تجارت الکترونیکی
مدیر ترافیک
مدیر پروژه دیجیتال
دستیار بازاریابی دیجیتال
مسئول ارتباطات دیجیتال
غیره
با لیست 20 بازاریابی دیجیتال کارشناسی ارشد در فرانسه مشورت کنید


https://academysabz.com/digital-marketing-training/

https://academysabz.com/content-production-training/

https://academysabz.com/internet-marketing-training/


:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

ثروت یا مایه[۱] از مفاهیم عامی است که در حوزه‌های موضوعی مختلف استفاده می‌شود. به‌طور خاص ثروت، از مفاهیم اقتصاد ی است که به فراخور نوع نگاه و جایگاه مورد استفاده قرار گرفته، تعاریف متفاوتی از آن شده‌است. ثروت را می‌توان شاخص تعیین جایگاه اقتصادی هر فرد دانست که کیفیت و کمیت آن در تقسیم‌بندی طبقات اقتصادی تعیین‌کننده‌است «دسته‌ای از ظرفیت‌های تولیدی است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند» این تعریف آدام اسمیت نظریه‌پرداز اقتصاد بازار از این مفهوم است. «مجموعهٔ گنج‌ها و ذخایر طلا و گوهر و تاج و تخت» تعریفی قدیمی و ساده از این مفهوم است. در پی انقلاب صنعتی، اجزایی چون «تولید» و «ارزش افزوده» نقشی اساسی در معنای این مفهوم پیدا کرده‌اند.


محتویات
۱    تعریف ثروت
۲    بازدهی اجزای ثروت
۳    تولید ثروت
۴    توزیع ثروت
۵    مصرف ثروت
۶    پانویس
۷    منابع
تعریف ثروت
به‌طورکلی ثروت (Wealth)، به کلیه مواد و اشیایی اطلاق می‌شود که نیازهای بشر را رفع می‌نمایند. این ثروتها یا طبیعی هستند و مستقیم یا غیر مستقیم مورد استفاده واقع می‌شوند یا تولید می‌گردند؛ یعنی به دست بشر، تغییر شکل یافته، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اقتصاد، مفهوم دیگری به نام دارایی (Assets) هم وجود دارد. دارایی به دو دسته «واقعی» و «غیر واقعی» تقسیم می‌شود. داراییهای واقعی، عبارت اند از: ماشین آلات، زمین‌ها و ساختمان‌های تحت مالکیت شرکت‌ها و همچنین شامل کالاهای مصرفی با دوام، مانند: ماشین لباسشویی، دستگاه‌های صوتی - تصویری و خانه‌های مسکونی که در مالکیت خانوارها قرار دارند. این دارایی‌ها دارای بازدهی اند و با یکدیگر تفاوت دارند. خانه‌های شخصی افراد در واقع، نوعی بازدهی برای صاحبان آن‌ها هستند و در آن‌ها زندگی می‌کنند و هیچ گونه اجاره‌ای نمی‌پردازند. همین‌طور، صاحبان دستگاه‌های صوتی - تصویری بدون پرداخت اجاره از آن‌ها بهره می‌برند. دارایی‌هایی از این دست را دارایی واقعی می‌نامند. در بعضی از کشورهای صنعتی ارزش دارایی واقعی هر فرد، حدود سی هزار دلار است. نوع دیگر دارایی «دارایی مالی» است که شامل پول، سهام ،اوراق قرضه یا اوراق مشارکت می‌شود. همچنین نوع دیگری از دارایی تحت عنوان سرمایه انسانی نیز وجود دارد که ناشی از جمعیت انسانی در اقتصاد می‌باشد. مجموع دارایی‌های واقعی، مالی و انسانی را «ثروت» می‌گویند که هریک از این دارایی‌ها ایجادکننده مطلوبیت هستند.[۲] ازآنجایی که هر یک از اجزای تشکیل دهنده ثروت، درجه مطلوبیت و رضایت متفاوتی را داراست لازم است بازدهی هریک ازآنها تبیین شود:

بازدهی اجزای ثروت
بازدهی به معنای افزایش ارزش یا قیمت در طول زمان می‌باشد. البته به تشابه می‌توان بازدهی منفی را هم برای ثروت در نظر گرفت که به معنای کاهش ارزش دارایی‌ها در طول زمان است.

بازدهی دارایی‌های مالی:

پول:

پول به عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزای دارایی‌های مالی فرد، دارای بازده حقیقی منفی است زیرا با وجود تورم، عموماً ارزش پول باگذشت زمان رو به کاهش دارد. اما از آنجایی که موجب تسهیل مبادلات روزمره می‌شود و دارنده آن مطلوبیتی از این امر می‌برد پس پول دارای بازده ذهنی مثبت می‌باشد.

اوراق قرضه:

یک درآمد ثابت و دائمی که به دارنده آن تعلق می‌گیرد. این بازدهی تا زمان انقضاء مدت اوراق و بازپرداخت اصل آن همه ساله دریافت می‌شود.

سهام:

افراد با خرید سهام شرکت‌ها در سود و زیان آن‌ها شریک می‌شوند. علاوه بر آن از تغییر قیمت سهام در بازار بورس نیز سود یا زیان کسب می‌کنند.

بازدهی دارایی‌های واقعی:

بازدهی این نوع از دارایی‌ها همان خدمات ناشی از آنهاست که نصیب صاحبان آن دارایی‌ها می‌شود.

بازدهی ثروت انسانی:

شامل کسب مهارت، دانش و تجربیات افراد در طول زندگی است. چنانچه نسبت ثروت انسانی به ثروت فیزیکی (دارایی‌های مالی و واقعی) بیشتر باشد بازدهی آن مثبت و در غیر اینصورت منفی خواهد بود.[۳]

البته مسلم است که مسائل فوق هنگامیکه در چارچوب نظام اقتصادی جوامع قرار بگیرد دستخوش تغییرات و تعدیل‌هایی خواهد شد.

تولید ثروت
با توجه به تعریف ارائه شده از ثروت، هر عملی که منجر به افزایش انواع مختلف دارایی و افزایش سطح رضایت آدمی شود به تولید ثروت می‌انجامد. البته این عمل الزامات و ابزاری دارد که در سه گروه کلی جای می‌گیرد:

-مواهب طبیعی مانند زمین، و کلیه اشیا و مواد موجود در طبیعت که خداوند آن‌ها را خلق نموده و انسان با تغییر و تحول در آن اقدام به رفع نیازهای خود و افزودن بر ثروت‌های طبیعی می‌نماید.

-کار انسان و بهره بردن از قوای فکری و فیزیکی که منجر به تولید ثروت‌های واقعی و انسانی می‌گردد.

-سرمایه که می‌توان آن را ثروتی دانست که برای تولید ثروت جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر منظور از سرمایه ابزارهای متعددی که در انجام کار از آن‌ها استفاده می‌شود که انواع مختلفی از قبیل ساختمان‌ها، ماشین آلات، خط لوله‌ها، برج‌ها و دکل‌ها را در بر می‌گیرد.[۴]

البته نظر نظام‌ها و مکاتب مختلف اقتصادی در رابطه با منشأ ثروت متفاوت است و هر یک بر بعضی از این عوامل تأکید بیشتری دارند. برای مثال در نظام سرمایه‌داری اعتقاد بر این است که مهم‌ترین عامل مولد ثروت سرمایه است و انباشت ثروت برای افزودن بر موجودی سرمایه را توصیه می‌کند. در مقابل سوسیالیست‌ها با دیدگاه کاملاً منتقدانه بیان داشته‌اند که منشاء ثروت نیروی کار و قوای انسانی است و مناسبات سرمایه‌داری را ضد مصالح عمومی افراد جامعه می‌دانند.[۵] اقتصاد دانان مسلمان نیز سعی کرده‌اند با توجه به آموزه‌های اقتصادی دین اسلام یک شیوه اصلاح و تعدیل شده را بیان کنند که عبارت است از :دادن سهم مشخص و مؤثر به هریک از این سه جزء به منظور افزایش ثروت موجود در جامعه.

توزیع ثروت
قطعاً فهم این موضوع که ثروت در اختیار چه کسی است و باآن چه می‌کند بسیار مهم است. چرا که بنا به گفته گابریل زید نویسنده مکزیکی «ثروت در معنای اخص آن انباشت امکانات است» پس نحوه تمرکز ثروت تأثیر به سزایی درشکل‌گیری مناسبات اقتصادی جوامع خواهد داشت. مطابق اصول نظام سرمایه‌داری مالکیت ثروت در انحصار دارنده آن است. در واقع انواع مختلف دارایی‌ها حتی مواهب طبیعی مانند جنگل‌ها و معادن قابلیت خصوصی شدن دارند مگر اینکه ضرورت اجتماعی ایجاب کند که دولت‌ها این حق را محدود نمایند. برعکس در اقتصاد سوسیالیستی انواع ثروت‌ها حتی لوازم و دارایی‌های شخصی افراد در تملک دولت است و الگوی مالکیت عمومی است هرچند در مواردی خاص بخشی از آن به خود افراد واگذار می‌شود. در نظام اقتصادی اسلام هر سه نوع مالکیت وجود دارد. بخشی از مشترکات عامه مانند معادن، درختان، زمین‌های بایر و… توسط دولت اداره می‌شود اما درآمدش متعلق به همه مردم است. در واقع مالکیت دولتی است اما منافعش عمومی است. همچنین دارایی‌ها فرد و ثروتی که ناشی از کار و تلاش یا حتی از ارث خانوادگی وی باشددر تملک انحصاری خود اوست و هیچ‌کس حق بهره‌برداری از آن‌ها را ندارد پس مسلم است که مالکیت خصوصی در اسلام مطرح و معتبر است.[۶]

https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/

https://modireafkar.ir/the-secret-book/

https://modireafkar.ir/secret-the-movie/

 



:: بازدید از این مطلب : 1925
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

ذائقه‌ی کودک مثل یک خمیر بازی در دست شماست که هر طور بخواهید، می‌توانید به آن فرم دهید. شما می‌توانید ذائقه‌ی کودک را به سمت سالم‌خواری یا ناسالم خواری سوق دهید که هر کدام اثر متفاوتی در رشد کودک خواهد داشت. اگر سبد غذایی شما جایی برای مصنوعات و مواد غذایی ناسالمی چون چیپس، پفک، نوشیدنی‌های مصنوعی، کیک‌های طعم‌دار و… نداشته باشد و محصولات طبیعی و سالم، سبد غذایی خانواده‌ی شما را پر کرده باشد، می‌توانید امیدوار باشید که کودک شما به خوبی رشد خواهد کرد و با مسائلی چون: کمبود وزن یا چاقی، بد غذایی، کم‌خونی، بی‌اشتهایی، کمبود کلسیم و بسیاری از مسائل دیگر، کمتر روبرو خواهد شد. در بازار باسلام، جمع خوراکی‌های سالم جمع است! یک چرخی در این بازار بزنید و خوراکی‌های سالم و مقوی را برای کودک دلبندتان انتخاب کنید.

توت بخور، جون بگیری

با همین قد و قواره‌ی کوچکی که دارد، منبع کالری و آهن و کلسیم است. توت خشک، ویتامین‌ و املاح معدنی خوبی دارد و برای رماتیسم، آسم، سرفه و کم‌خونی مفید است. یک مشت توت خشک مرغوب و نرم در وعده‌ی صبح یا عصر، انرژی کودک را به خوبی تأمین می‌کند.

چیپس میوه

عادت دادن کودک به مصرف خوراکی‌های سالم، کار سختی نیست‌. همان قدر که چیپس‌های کارخانه‌ای برای او جذاب است، چیپس‌میوه که ترکیب خوش‌رنگ و طعم میوه‌های خشک است نیز می‌تواند کودک شما را به وجد بیاورد. این شما هستید که تعیین می‌کنید کدام چیپس در سبد غذایی خانواده، خودی نشان دهد!

بخور انجیر، پاره کن زنجیر

انجیر یک بمب انرژی بالقوه است که وقتی در تغذیه‌ی کودکان جای خودش را باز کند، در کوتاه‌ترین زمان به فعلیت می‌رسد! این میوه‌ی بهشتی، برای کودکانی که مبتلا به کم‌خونی، وزن پایین، کمبود کلسیم، یبوست و کم‌مویی هستند، بسیار مفید است. داشتن پتاسيم، منيزيم، فسفر و ويتامين هاي C , B , A از دیگر خواص انجیر خشک است.

دوپینگ با سویق کودک

هرچه‌قدر از خواص سویق برای رشد کودک بگوییم باز حق مطلب را ادا نکرده‌ایم! سویق کودک به استخوان‌ها استحکام زیادی می‌دهد و نیروی جسمانی کودک را افزایش می‌دهد. سویق به دلیل داشتن سبوس، ارزش غذایی بالایی دارد. کودکانی که به صورت مداوم سویق مصرف می‌کنند، رشد بسیار خوبی نسبت به سایر همسالان خود دارند و کمتر دچار کمبود مواد معدنی و بیماری‌ می‌شوند.

مغزهای مغذی خوشمزه

گردو، بادام، فندق، پسته، مغزهای مفیدی هستند که به شیوه‌های مختلف می‌توانید از آن‌ها برای کودک استفاده کنید. مثلا مغزها را آسیاب کنید و با آن فرنی و کاچی درست کنید؛ گاهی با شیر ترکیب کنید؛ گاهی در پلو استفاده کنید؛ حتی می‌توانید پودر آن را با شیر ترکیب کنید و یک آلاسکای خانگی مقوی درست کنید.

نخودچی و کشمش

قدیم‌ترها، نخودچی و کشمش یکی از خوراکی‌های پرطرفدار کوچکترها بود. همان وقتی که  بی‌هوا می‌پریدند توی بغل پدربزرگ و پدربزرگ مشت‌شان را پر از نخودچی و کشمش می‌کرد! به قول قدیمی‌ها؛ هم ته دلشان را می‌گرفت و ولع خوردن خوراکی‌های مضر را از سرشان می‌انداخت و هم به رشد قد و‌قواره‌شان کمک می‌کرد.

شیره‌های مفید

شما با ترفندهای مختلف می‌توانید کودک خود را به سمت خوردن شیره بکشانید. درست کردن فرنی و شیربرنج با شیره‌ی خرما، تهیه‌ی شربت با شیره توت و یا حتی درست کردن کیک با شیره‌ی انگور می‌تواند روش خوبی برای رسیدن به این هدف باشد. شیره‌ها از مفیدترین خوراکی‌هایی هستند که در تمام سنین، مصرف آن‌ها برای پیشگیری و حتی درمان کمبودهای بدن توصیه می‌شود.

گندمک و شاهدانه

هرچه به خوراکی‌های سنتی بیشتر نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که انتخاب آن‌ها برای کودک، چه انتخاب هوشمندانه‌ای است. گندمک ویتامین "ب"زیادی دارد و فیبر و روی و آهن آن برای رفع کمبودهای بدن کودک مؤثر است. شاهدانه منبع خوبی برای اسیدهای چرب امگا-3، اسیدهای آمینه و همچنین منبع خوبی برای روی، آهن و منیزیم است.

سمنو آی سمنو

سمنو را بیشتر با سفره‌ی هفت‌سین می‌شناسیم؛ اما اگر از خواص زیاد آن باخبر شوید، آن را به عنوان یک دسر مفید و مقوی، جایگزین دسرهای کارخانه‌ای برای تغذیه‌ی کودک خود می‌کنید. سمنو به دلیل داشتن آرد جوانه‌ی گندم، به اکسیرزندگی معروف است. کلسیم و پتاسیم زیادی دارد و سرشار از آهن و روی است. ویتامین E، ویتامین C، ویتامین K، ویتامین B و ویتامین A از جمله ویتامین‌های موجود در سمنو هستند که ارزش غذایی آن را به شدت بالا برده‌اند.

علاوه بر خوراکی‌های ذکر شده، خوراکی‌های مفید دیگری نیز در بازار باسلام وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی سفارش دهید. ما نیز چون شما به سلامتی تمام کودکان ایران زمین می‌اندیشیم.



:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

ساخت سایت یکی از مشکلات بزرگ برای بسیاری از افرادی است که قصد دارند برای خودشان سایت بسازند. حتما شما هم به فکر ساخت سایت برای خودتان هستید. اگر به دنبال این هستید که سایت تان را خودتان بدون علم برنامه نویسی و کدنویسی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزش ساخت سایت را مطالعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 25 دی 1398

سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟


 



:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 25 دی 1398

NVMe مخفف non-volatile memory express (رابط کنترل‌کننده‌ی میزبان حافظه غیرفرار) یک اینترفیس ارتباطی برای حافظه‌های SSD است که توسط یک کنسرسیوم متشکل از شرکت‌های همچون اینتل، سامسونگ، سن‌دیسک، دل و سیگیت توسعه داده شده است؛ این پروتکل در حقیقت استفاده از باس PCIe را برای حافظه‌های SSD ممکن می‌سازد. NVM Express به نرم‌افزار و سخت‌افزار میزبان این امکان را می‌دهد تا از حداکثر موازی‌سازی در SSD‌های مدرن استفاده کنند.

فناوری NVMe در گذشته به‌عنوان گزینه‌ای غیرضروری اما پرکاربرد در صنعت ذخیره‌سازی اطلاعات به‌شمار می‌رفت. اما اکنون این قابلیت به موردی مهم تبدیل شده و خریداران رایانه‌های جدید بهتر است به داشتن آن توجه داشته باشند. اگر به‌تازگی رایانه‌ای خریداری کرده‌اید و می‌خواهید سرعت‌ آن را افزایش دهید، می‌توانید با بهره‌گیری از این فناوری به هدف خود دست پیدا کنید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 2046
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 25 دی 1398

بازاریاب
الزامات
هیچ تجربه ای لازم نیست
مناسب برای انواع مشاغل (محصول دیجیتال ، کالای فیزیکی ، خدمات ، B2B ، B2C).
شرح
به 200،000+ دانش آموز در پرفروش ترین دوره بازاریابی دیجیتال در Udemy بپیوندید!

 



:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 23 دی 1398

نماینده خدمات مشتری - Alivi

تماس های ورودی و برون مرزی را انجام داده و خدمات شایسته ای و حرفه ای را به شرکای برنامه های بهداشت و اعضایی که ما در خدمت آنها هستیم ارائه می دهیم. دو زبانه انگلیسی ، اسپانیایی یا انگلیسی-کرئولی مورد نیاز است. هر دو موقعیت تمام وقت و پاره وقت ، 13 دلار در ساعت.

 



:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 9 دی 1398

شماره 11: دوره های آنلاین
من قبلاً در مورد محصولات دیجیتالی خود صحبت کرده ام ، اما به خاطر داشته باشید که می توانید محصول دیجیتالی را به تنهایی تهیه کنید. این می تواند یک PDF ، یک سری ویدیو یا یک دوره باشد - هر آنچه که فکر می کنید با مدل تجاری شما مطابقت دارد. فقط بخاطر داشته باشید که باید کالا را تحویل بگیرید و اطمینان حاصل کنید که محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر گره گلی را فقط برای درست کردن یک گاو بفروشید ، خیلی سریع اعتبار خیابان را از دست خواهید داد.

 



:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 6 دی 1398

مشاجرات حقوقی
A Affair Current Network Nine Network - استرالیا ، نمایش تلویزیونی استرالیا - در تاریخ 14 مه 2007 با عنوان "راز استوش" با نویسنده استرالیایی Vanessa J. Bonnette مصاحبه می کند. در مصاحبه ، بنت — هنگام مراجعه به نسخه كتاب The Secret — اظهار داشت: "این كار من است و Rhonda Byrne آن را دزدیده است". [58] بنت و یک گزارشگر کتاب خود را با استفاده از قیاس "انتقال تلویزیون" با بایرن مقایسه می کنند. کتاب بنت ، توانمند سازی برای عصر جدید (2003 Empowered For Life) در سال 2007 به عنوان چاپ دوم منتشر شد. بنت ، در وب سایت خود ، ادعا 100 پرونده سرقت ادبی را دارد. [59] شركت بازاریابی Byrne ، TS Production LLC ، با دادخواست برای مهار بنت پاسخ داده 



:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 6 دی 1398

در این صفحه بهترین راه های کسب درآمد در اوقات فراغت خود را در حالی که در دانشگاه بر اساس تجربه خود ما است پیدا خواهید کرد. ما راه های جدیدی را به این صفحه اضافه می کنیم ، بنابراین پیش بروید و آن را علامت گذاری کنید. و لطفا نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

راه های برتر برای کسب درآمد بصورت آنلاین و آفلاین
شرط بندی بدون خطر
شرط های رایگان از شرط بندی های همسان

 



:: بازدید از این مطلب : 1708
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 1 دی 1398

19. در یک سرویس تحویل غذا مشترک شوید
در یک سرویس تحویل غذا مشترک شوید

استفاده از یک سرویس تحویل غذا لزوماً نمی تواند شما را درآمد کسب کند ، اما اگر به طور مداوم خود را پیدا کنید که نیمی از مواد خریداری شده خود را بیرون بیاندازد ، کسب درآمد اینترنتی می تواند در پس انداز شما کمک کند. خدمات تحویل غذا هر هفته یک جعبه مواد غذایی با سبزیجات تازه ، گاه بی نظیر ، گوشت ، میوه و غیره ارسال می کند. اگر وقت کافی برای خرید ندارید و می خواهید یک وعده غذایی ساده که منجر به یک وعده غذایی خوب شود ، یک سرویس اشتراک غذایی ممکن است برای شما مناسب باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 1953
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 1 دی 1398

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی