ثروت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امتناع مطلق از افزایش حداقل دستمزد فدرال ، که معادل 7.25 دلار در ساعت است و در تقریباً ده سال تغییر نکرده است.

اگر یک ایالت ، شهر یا شهرستان از حداقل حقوق بالاتری برخوردار باشد ، ثروت  کارفرمایان باید آن را بپردازند ، اما فقط 29 ایالت و دی سی حداقل آنها را دارند.

به معنای واقعی کلمه هیچ کاری برای 7.25 دلار در ساعت ندارم.

من برای این نوع پول توله سگ ها یا حیوانات خاویار تست نمی کنم. مهم نیست که تحصیلات و مهارت های شما چه مقدار کمی داشته باشد ، اگر شغل ارزش پرداخت شخص دیگری برای انجام آن را داشته باشد ، زمان و کار آن شخص ارزش بیشتری از آن پول توهین آمیز دارد.

فقیر بودن آسان تر برای پنهان کردن است
نکته دیگری که به شما کمک می کند تا نابرابری را تأمین کنید این است که آسان کردن این حقیقت که اکنون در مقایسه با گذشته فقیر هستید ، از خودتان و سایر افراد آسان است.

افراد بی خانمان به کنار ، بسیار ساده است که "فقیر به نظر نرسید".

حتی افراد بسیار فقیر در آمریکا برای حمام کردن آب ، لباس و کفش هایی دارند که به آموزش قانون جذب لطف مکان هایی مانند فروشگاه های تریفی و والمارت (والمارت) از بین نمی روند (والمارت بیش از سهم عادلانه برای سوختن این نابرابری عمل کرده است) و مکانی برای این کار است. شب بخواب

در حالی که برخی آمریکایی ها از مواد غذایی ناامن هستند ، ما مردم را در خیابان گرسنه نمی بینیم و گرچه فقیر بودن به معنای ابتلا به بیماری مزمن بیشتر و طول عمر کوتاه تر است (شکاف مرگ و میر برای افزودن به لیست شکاف های روزافزون ما) ، فقیرنشینان آمریکا هستند. در حال مرگ در وسایل نقلیه مانند تب زرد یا وبا.


ثروتمند-تعریف-از-ثروت-LifeExpectancy
و اگر به اعتبار خود دسترسی دارید ، ممکن است به معنای فقیر بودن باشد زیرا در پرداخت بدهی هستید و وجهی را برای پرداخت وجه چک می کنید اما وقتی می توانید از آن کارتهای براق استفاده کنید تا همان چیزهایی را که افراد ثروتمند دارند ، آیفون ، تلویزیون بزرگ و تعطیلات بخرید. ، شما واقعاً احساس فقر نمی کنید حتی اگر هم باشید.

هنگامی که مردم می توانند فقیر بودن خود را پنهان کنند ، خواستار تغییر نیستند و وقتی هموطنانشان این نابرابری بزرگ را روزانه نمی بینند ، آن را نیز درخواست نمی کنند.

 

https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/




:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 20 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی