معرفی 3 سایت مجله آموزشی سرگرمی پرطرفدار در ایران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معرفی نامه پرطرفدار ترین مجله های آموزشی سرگرمی در ایران

 

مجلات روشی عالی ، سرگرم کننده ، برای تشویق کودکان به مطالعه است.

زومیت ، مشاور کالا ، چطور حدود 20٪ از کودکان در انگلستان با خواندن دست و پنجه نرم می کنند و اگر در جوانی مورد تشویق قرار نگیرند ، احتمالاً در ادامه زندگی برای ادغام مجدد با ادبیات تلاش خواهند کرد.

 

زومیت ، مشاور کالا ، چطور

مجلات منحصر به فرد فقط یک مجله را ارائه نمی دهند ، بلکه یک سرویس را نیز ارائه می دهند. من همیشه از پیشنهادات ویژه برای مجلات مطلع هستم و ایمیل ها متناسب با نیازهای من شخصی هستند. من به موقع می دانم که وقتی اشتراک به پایان می رسد و تغییر اشتراک ها هرگز مشکلی ایجاد نمی کند.

ما در کنار یک مشاور آموزش و پرورش و در همکاری با مشتریان دبستانی خود بسته هایی را ایجاد کرده ایم که به مدارس کمک می کند شکاف سواد را برطرف کنند. عناوین دبستان ما مجله هایی متناسب با سن ، چالش برانگیز ارائه می دهند تا به دانش آموزان کمک کنند با موضوعات مورد علاقه آنها در کلاس و به طور مستقل در خانه ، زومیت ، مشاور کالا ، چطور آشنا شوند.

سواد است.

زومیت

 

زومیت ۶ شهریورماه ۸۹ شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. زومیت مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است. زومیت ، مشاور کالا ، چطور برای مشاهده سایت زومیت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

زومیت - دیدستان

سالنامه

  • دانش آموزان غالباً از طریق سالنامه ها خاطرات سالهای گذشته مدرسه را به خاطر می سپارند. جیلستر با تبدیل سالنامه معمول به یک مجله فوق العاده ، این تجربه را افزایش می دهد! هر دانش آموز و معلم می تواند صفحه خود را ویرایش و پر کند و بنابراین با ایده ها ، تصاویر و کلمات خلاقانه خود به مجله نهایی کمک کند.زومیت ، مشاور کالا ، چطور

     
  •  

    مجله راهنمای دانشجویی

    سال اول همیشه برای دانش آموز مهمترین سال است. پیدا کردن دوستان جدید ، دانستن اینکه کلاسها کجاست ، نحوه خرید مواد درسی و یادگیری نحوه انجام همه کارها بسیار طاقت فرسا است. با ارائه مجله ای نکات مفید و چگونگی این کار را برای آنها کمی راحت کنید. «مجله سال اول» می تواند شامل همه موارد زومیت ، مشاور کالا ، چطور، از برنامه های تعطیلات و تاریخ امتحانات ، تا نقشه مدارس و شرایط دوره باشد.

    مجله سرگرمی و آموزشی مشاورکالا

  • مشاور کالا - نقد و بررسی تخصصی کالا

     

     

    مشاور کالا یک مجله سرگرمی،آموزشی پرطرفدار میباشد که از تاریخ 1399/4/1 و با قصد بر طرف سازی نیاز عموم و کاربران در زمینه هایی از جمله:سبک زندگی،ورزش و تندرستی،سلامتی،راهنمای خرید و نقد و بررسی انواع محصولات فعالیتش را آغاز کرده است.

    تیم ما با توجه به عادات اشتباه زندگی بیشتر افراد جامعه قصد زومیت ، مشاور کالا ، چطور دارد مطالبی در زمینه ورزش و تندرستی از جمله کوهنوردی،بدنسازی در خانه،ماهیگیری،ورزش های رزمی و دفاع شخصی که میتوانند برای افراد علاقه مند به ورزش مطالب مفیدی باشند را در قالب مطالب تصاویر و ویدیوها به شما کاربران گرامی معرفی کند.

    تیم مشاور کالا با نهایت توان و تحقیقات کامل و جامع قصد دارد زومیت ، مشاور کالا ، چطور مطالبی در حوضه سلامتی از جمله پیشگیری از بیماری ها،تغذیه و رژیم،خواص و مضرات مواد خوراکی و سلامت جسمی و روحی خانواده که در زندگی روزمره مورد نیاز افراد قرار میگیرند. مشاور کالا را در قالب مطالب تصاویر و ویدیوها به شما کاربران گرامی معرفی کند. برای مشاهده سایت مشاور کالا اینجاکلیک کنید. زومیت ، مشاور کالا ، چطور از سایت های محبوب و معروف ایران میباشند.

    • فارغ التحصیلی

      یک مجله همچنین می تواند یک هدیه فارغ التحصیلی عالی برای دانشجو (ها) ایجاد کند. مناسب برای دانش آموزان یا کل کلاس. این می تواند شامل تصاویری از سالهایی باشد که دانش آموز (دانشجویان) در مدرسه سپری کرده است ، رویدادهای ویژه زومیت ، مشاور کالا ، چطور ، برنامه های آینده ، نکاتی در مورد اینکه چه شرکت هایی باید کار کنند ، کجا می توان دوره های کارآموزی را پیدا کرد و در چه دانشگاهی شرکت کرد. این یک نقطه عطف فوق العاده است که باید در یک مجله به یادگار بگذارید.

       
    •  

      مجله مدرسه

       

    •  
    •  

      مواد تبلیغاتی

      یک مجله تبلیغاتی می تواند برای مدرسه شما معجزه کند. مجله هایی را که شامل معرفی مدرسه ، تاریخچه ، امکانات ، دوره ها و موارد دیگر است ، به جای آگهی های استاندارد پخش کنید! با مجله دانش آموزان بالقوه را به روش صحیح به مدرسه خود معرفی کن زومیت ، مشاور کالا ، چطور

     

    چطور

    5 Best Digital Magazine Publishing Software Features

     
  • شتیم و «نمی‌توانی» تنها واژه‌ٔ آشنای روزهایمان بود. زومیت ، مشاور کالا ، چطور ما آمدیم تا از «می‌‌توانم» هایی که در دل داشتیم، نردبانی بسازیم برای بالا رفتن، برای پیشرفت و برای توانستن….

     

    البته این حرفه‌ای بودن صرفا به معنای انتشار مقالات تخصصی نیست، زومیت ، مشاور کالا ، چطور بلکه مقالات عمومی و در عین حال کاربردی نیز با شیوه و نوشتاری کاملا حرفه‌ای در دسترس همگان قرار می‌گیرد تا هر فردی بتواند بسته به نیاز آموزشی خود از آن بهره بگیرد.

    رپورتاژ آگهی در سایت چطور (chetor.com) | تولید محتوای رایگان

    رسانهٔ آموزشی آنلاین «چطور» قصد دارد همان نردبان «توانستن‌ها» باشد. چراغ ارزشمند دانش و تجربه‌ای که آگاهی و توانمندی را به رایگان به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

    هدف چطور گردآوری گنجینه‌ای از مقالات ارزشمند و غنی‌سازی محتوای فاخر فارسی در دنیای وب است. چطور روایتی ساده‌ و جذاب برای آموزش پیچیده‌ترین مسائل روز دنیاست، که می‌خواهد در آموزش هر ایرانی سهمی داشته باشد.

     
     

     

    قطعا وبسایت چطور بدون حضور و مشارکت شما بقایی ندارد. از یک خسته نباشید زومیت ، مشاور کالا ، چطور یک کلمه‌ای به یک نویسنده گرفته تا ارائهٔ یک بازخورد یا پیشنهاد، که هرکدام برای ما بی‌نهایت ارزشمند است. ولی اگر پیشرفت و غنی‌سازی محتوای آنلاین ‌آموزشی به زبان فارسی، دغدغه شما هم هست و می‌توانید در نوشتن مقالات حرفه‌ای و کاربردی کمک کنید، به ما بپیوندید. و اگر می‌توانید، ما را با دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک‌گذاری مطالب منتشرشده با دوستان‌تان، یاری رسانید.

  •  
    چنانچه در زمینهٔ برنامه‌نویسی و گرافیک نیز مایل به همکاری با ما باشید، می‌توانید رزومهٔ خود را به سامانهٔ منابع انسانی ارسال کنید.
    در کنار ما بمانید، چرا که همیشه و هر لحظه منتظر شنیدن ایده‌ها، پیشنهادها و نظرات ارزشمند زومیت ، مشاور کالا ، چطور و سازنده‌ٔ شما هستیم برای مشاهده سایت چطور اینجا کلیک کنید
    مزایای استفاده از روزنامه ، مجله و کتاب در کلاس
     
     
     
     
     
     
    "
     
     
     




:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 30 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی