تزیین میز تولد بزرگسالان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

33 ایده تزیین میز: چگونه یک میز تولد مناسب بسازیم

تزیین میز تولد بزرگسالان اغلب اوقات ، زیبایی در کوچکترین جزئیات ، و گاهی اوقات فقط این چیزهای کوچک برای یک روحیه خوب و یک روحیه جشن پنهان است. این مسلماً در مورد ایده های تزیین میز تولد ، در هر سنی صدق می کند چه فقط بوفه تولد باشد و چه یک میز کامل تولد ، قطعاً باید هنگام برگزاری جشن تولد از دکوراسیون زیبایی مراقبت کنید. بسته به زمان و میل موجود می توانید این کار مهم را به عهده یک متخصص بگذارید یا همه آن را خودتان طراحی کنید. تزیین میز تولد بزرگسالان ما می خواهیم در این 33 شما کمک کنیم و مفید باشید و الهام بخشی بیشتر به شما بدهیم.

دکوراسیون میز رنگارنگ برای تولد کودک و کودک

 
 

تولدها یک عمر ما را همراهی می کنند یا بالعکس. از همه مهمتر این مراسم مهم در هر سنی است. در یک شرکت خوب ، با موسیقی زیبا و با نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه ، زندگی را می توان به زیبایی ترین جشن گرفت. در قلب هرجدول تولد و یا بوفه تولد است تزیین میز تولد بزرگسالان و این لزوما باید مناسب تزئین می شود به محیط جشن که چیزی خاص است.

ایده های تخته سیاه برای تولد بچه ها

ایده های تخته سیاه جشن تولد بچه ها با گلدسته های شیرینی

یک دکوراسیون میز جوی برای کودکان قطعاً باید رنگارنگ و بازیگوش باشد. شما می توانید برای جشن تولد شعاری را انتخاب کنید که فرزند شما بهترین انتخاب را برای آن داشته باشد. اغلب ، دختران کوچک برای تولد خود مضامین مانند پری دریایی ، بالرین تزیین میز تولد بزرگسالان ، اسب شاخدار یا شاهزاده خانم را به عنوان شعار ترجیح می دهند. به عنوان مثال ، حتی شخصیت های جدید و هیپ از دنیای کودکان ، مانند Frozen ، قطعاً از محبوب ترین نقوش برای دختران کوچک هستند.

تزئین میز زیبا "یخ زده"

ایده های تولد بچه های منجمد دکوراسیون تخته سیاه

 

 


پسران بیشتر شخصیت های کمیکی مانند مرد عنکبوتی و بتمن یا دزدان دریایی را بازی می کنند. تزیین میز تولد بزرگسالان بنابراین ، ایده های تزیین میز دریایی برای تولد پسرتان ایده ایده آل دکوراسیون خواهد بود. بسته به سن و علایق شخصی خود ، می توانید دکوراسیون تولد را متناسب با آن تغییر دهید.

ترکیب رنگ بسیار خوب برای چنین دکوراسیون میز - قرمز ، آبی ، سفید

تزئین دکوراسیون تخته سیاه دریایی با راه راه جدول تولد کودکان

برای تزیین میز دریایی ، آبی و سبز البته مناسب ترین سایه ها هستند. از  از کیک های کوچک و ماکارون های فرانسوی گرفته تا آیا شما از کسانی هستید که دارای تعداد زیادی سی دی و دی وی دی قدیمی هستید؟ شما مدتهاست که همه داده ها را کپی و پشتیبان تهیه کرده اید تزیین میز تولد بزرگسالان و دیگر نمی دانید با این همه زباله های خطرناک چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا در اتاق زیر شیروانی و دست اندازها به شما بستگی دارد؟ نگران نباشید - امروز سهم ما منحصراً در مورد ایده های Upcycling و بازیافت با CD ها خواهد بود.

 

در بسیاری از مقالات قبلی ، ما ایده های بسیار سریع و عملی را به شما ارائه داده ایم. اگر فقط در سایت ما برای ایده گرفتن از باغ ، حیاط خانه یا بالکن (گاهی کوچک) نگاه می کنید ، متعجب خواهید شد که متوجه می شوید می توانید مدت زمان طولانی را صرف مطالعه زندگی پایدار کنید.

صنایع دستی بازیافت می تواند به یک هنر ارزشمند تبدیل شود

بازیافت bastelin با cds ایده های upcycling ایده های دیوار دکو هنر

پس از آن ، دوباره می توانید دلایل کافی برای گذراندن وقت خلاقانه با خود یا عزیزان خود پیدا کنید. خوشبختی مشترک ، خوشبختی مضاعف است! بیا بریم! نزدیک قیچی و پوشه CD! اکنون می تواند واقعاً وحشی شود. 

بازیافت صنایع دستی با سی دی - ایده های خلاقانه و مفید برای تبلیغات اینترنتی

چند CD یا DvD در خانه خوابیده اید؟ مبلغ من بیش از 2000 است و با زحمت طبقه بندی می شوند و البته به راحتی خوانده می شوند. اکنون دیگر نیازی به پرونده ندارم و بنابراین سی دی ها دیگر قابل استفاده نیستند. این همان چیزی است که من فکر کردم و این همان تزیین میز تولد بزرگسالان چیزی است که بسیاری از مردم فکر می کنند وقتی مرتب محل کار را تمیز می کنند. پس از برخی تحقیقات در مورد شبکه ، بسیاری از  پیدا کردیم که به شدت مایل به برقراری ارتباط بودند ، اما شاید یکی یا دیگری تعجب کند که چرا شما به این همه ایده های صنایع دستی بازیافتی نیاز دارید.

نور ، نور بیشتر! با سطوح بازتابنده که به خوبی کار می کند

بازیابی اشیا intelli به صورت هوشمند و کاهش ضایعات

موافقم! این یکی از راه حل های ممکن است. شما پتانسیل یک شی تزیین میز تولد بزرگسالان را تشخیص داده و به آن فرصت می دهید زندگی کاملاً جدیدی داشته باشد. به عنوان مثال سی دی ها توانایی فوق العاده ای در انعکاس نور دارند و بنابراین یک ماده ساختی بسیار هیجان انگیز ارائه می دهند. 

بعضی از شهرها از نمونه کارهای دستی بازیافت استفاده می کنند و یک تزئین کریسمس مثال زدنی از آن ایجاد می کنند 

)

1. اتاق آنها را با بادکنک پر کنید.

وقتی مونچکین کوچولوی شما در طول روز خواب است یا در مدرسه دور است ، اتاق او را با بادکنک پر کنید - سپس وقتی او آنها را کشف کرد برای جیغهای لذت آماده شوید!

ایده مرتبط: بهمن بادکنکی درست کنید! 

2. شمارش معکوس تولد را انجام دهید.

یک نمودار برای تولد کوچولوی خود بشمارید (شبیه تقویم های محبوب ظهور در زمان کریسمس). تزیین میز تولد بزرگسالان اگر احساس جاه طلبی می کنید ، حتی می توانید خوراکی ها و اسباب بازی های فروشگاه دلار را به همراه داشته باشید ، بنابراین آنها هر روز منتهی به تولد تزیین میز تولد بزرگسالان رسمی خود یک هدیه کوچک دریافت می کنند.

3. شکار روبنده هدیه تولد را انجام دهید.

چه چیزی از گرفتن هدیه تولد لذت بیشتری دارد؟ پیدا کردن یک هدیه تولد! هدیه را پنهان کنید و سپس سرنخ هایی را در سراسر خانه بگذارید. (البته بسته به سن و توانایی فرزندتان این کار را آسان یا دشوار کنید). 

4- آنها را با لباس مخصوص تولد بپوشانید.

این روز ویژه آنهاست ، بنابراین بگذارید آنها با افتخار آن را بپوشند - تزیین میز تولد بزرگسالان با پیراهن تولد ، تاج تولد ، دکمه تولد یا همه موارد بالا! 

بهتر است ، از آنها بخواهید لباس تولد خود را با استفاده از تی شرت های ارزان قیمت و رنگ پارچه ای از فروشگاه صنایع دستی ایجاد و یا تزئین کنند. 

5- صندلی آنها را به تخت تولد تبدیل کنید.

محل معمولی آنها در کنار میز را به صندلی افتخار تبدیل کنید - با روکش صندلی مخصوص  ، بادکنک یا هرگونه تزییناتی که در دست دارید.

15 راه برای خاص بودن تولد بدون برگزاری مهمانی بزرگ©  Tomsickova / باشگاه عکس دلار

6. یا از آنها یک قلعه تولد کامل بسازید.

بالش البته! تمام بالش ها ، کوسن ها و پتوهایی که می توانید پیدا کنید ، یک قلعه تولد در وسط اتاق خانواده بسازید. 

7. به آنها هدیه دهید وقت با کیفیت.

بدون حواس او را پرت کنید ، هیچ لیست کارهایی وجود ندارد تزیین میز تولد بزرگسالان ، فقط شما و kiddo خود را در کنار هم قرار می دهید. چون غالباً بهترین هدیه ای که می توانیم به کودک بدهیم توجه ماست ، درست است؟ 

8- به آنها اجازه دهید منوی شام را انتخاب کنند.

در روز تولد آنها ، شام برای تمام خانواده کاملاً به اختیار آنهاست. ناگت مرغ با یک طرف ماک و پنیر ، به علاوه کیک و بستنی برای دسر؟ درست می آیند! 

9. یا صبحانه آنها را در رختخواب سرو کنید.

اگر نمی خواهید شام را کاملاً به آنها کنترل کنید ، تزیین میز تولد بزرگسالان صبحانه چطور؟ آنها را با موارد دلخواه خود غافلگیر کنید - یک بشقاب پنکیک با مقدار زیادی شربت افرا ، یا شاید چند برش نان تست خرس عروسکی - که در اتاق خواب آنها سرو شده است. یک درمان غیرمنتظره برای شروع روز! 

10. یک دسته کارت دست ساز به آنها بدهید.

در جهانی که هزینه کارت تبریک می تواند بیش از 4 دلار باشد ، کارت های دست ساز جذابیت احساسی  و بودجه ای دارند. کودک کوچک خود را تصور کنید که برای صبحانه نشسته و در بشقاب خود یک دسته کارت تولد دست ساز پیدا کرده است - از خواهر و برادر ، پسر عموها ، دوستان ، والدین و حتی شاید حیوانات خانگی! 

11. روزهای کودکشان را دوباره زندگی کنید.

داستان تولدشان را برای آنها تعریف کنید. عکس هایی را از همان دوران نوزادی یا عکسهای فوری از تولد گذشته به آنها نشان دهید. تزیین میز تولد بزرگسالان بچه ها دوست دارند در مورد آن روزهای ابتدایی چیزی بشنوند! 

12. بگذارید کیک خودشان را تزئین کنند.

با هر تعداد آب پاش که می خواهند. 

15 راه برای خاص بودن تولد ها ... بدون برگزاری مهمانی بزرگ!

13. رشد آنها از سال گذشته را ثبت کنید.

اگر هنوز نمودار رشد ندارید ، شروع یک نمودار دیر نیست! اندازه گیری میزان رشد پسر و دخترتان از آخرین تولدشان یک سنت سرگرم کننده و آسان است. تزیین میز تولد بزرگسالان اگر می خواهید خود را بسازید در اینجا نمودارهای رشد DIY شسته و رفته وجود دارد!)

14. بگذارید حمام مخصوص تولد بگیرند.

بالن در وان؟ حتما چرا که نه!

 

تصویر و ایده از طریق پرورش گل رز نگین دار

15. خاطرات مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. 

در طول وعده های غذایی خانوادگی تزیین میز تولد بزرگسالان ، از همه بخواهید که یک خاطره دلخواه از بچه تولد داشته باشند ، یا شاید فقط یک یا دو موردی که در مورد او دوست دارند. حتی کودکان خجالتی نیز معمولاً از کمی توجه بیشتر نزدیک ترین اعضای خانواده خود لذت می برند. 


چه کاری انجام می دهید تا تولدها را در خانه خود خاص کنید؟

 

 

 





:: برچسب‌ها: تولد ، بزرگسالان ، تزیین تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 7 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی