آموزش جامع قانون جذب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در اینجا پاسخ 5 سوال در مورد اینکه چرا قانون جذب کار نمی کند آورده شده است

آیا قانون جذب کار می کند یا نمی کند؟

آیا قانون جذب فقط آمریکایی است؟

 

چطور شما راز را صدها بار دیده اید ، اما در زندگی شما همیشه یکسان است ، شاید بدتر.

 

خیلی از معلمان دینی می خواهند به کسی چیزی یاد دهند و از نزدیک او را مشاهده می کنند ، چیزی بدبو می شود.

 

 

 

قانون جذب (law of attractions)

 

همه می خواهند چیزی به ما یاد دهند

چند بار در فیس بوک متوجه میلیونر شده اید که می خواهد به شما روش برنده شدن را برای زندگی در هاوایی در تمام طول سال ، زیر آفتاب ، و نوشیدن یک کوکتل خوشمزه با رشد پول شما در بانک ، بیاموزد؟

 

اکنون مد شده است ، اما اگر مانند من ناظر باشید ، می فهمید که او نیز در هاوایی زندگی نمی کند.

 

شاید او هاوایی را دوست نداشته باشد.

 

اما شما برای چندمین بار اعتماد کردید ، انتظارات زیادی وجود داشت ... اما هیچ چیز ، همه چیز مانند گذشته. و مجموعه هایی مانند:

 

من برای هیچ چیز خوب هستم

بدشانسم

زندگی مزخرفه

یا مورد علاقه من: دنیا رو به وخامت است. 

من میلیونر و دوره او را مثال زدم ، اما در وب و در شبکه های اجتماعی افرادی که می خواهند در برخی از زمینه های زندگی شما چیزی به شما یاد دهند ، پر از آنهاست.

اگر به دنبال یادگیری قانون ارتعاش هستید حتما اینجا کلیک کنید تا شما را با قانون ارتعاش به صورت کامل آشنا کنیم

قانون جذب

اما بازگشت به The Secret ، که قانون جذب نیز نامیده می شود ، م workثر است یا این همه هوای گرم است؟

 

من می خواهم صادق باشم ، از آنجا که من قبلاً در مورد مشاهده صحبت می کردم ، به نویسندگان ایجاد کننده "راز" نگاه کردم ، به نظر می رسد که آنها چیزی را درک کرده اند ، این استادان زندگی می توانند در هاوایی زندگی کنند.

 

پس چرا برای شما به این راحتی نیست؟

مطمئن باشید میلیون ها نفر در سراسر جهان واقعاً سوers تفاهم کرده اند ، بعضی از بندهای قانون جذب را خوب درک نکرده اند و این کاملاً طبیعی است که چنین فلسفه جدیدی باشد. پردازش این همه آگاهی به زمان نیاز دارد.

 

برای درک بهتر این قانون جذاب جذب ، ممکن است درک این مسئله آسان تر باشد که بتوانید از این استادان واقعی زندگی افکاری را که در ذهن شما می چرخد ​​بخواهید.

 

دیدن فیلم راز برای درک این رویه کافی نیست ، قانون جذب باید مورد مطالعه و جذب قرار گیرد. (زمان خودش می رود)

 

مانند شما ، هزاران نفر دیگر تعجب می کنند که چرا با آنها کار نمی کند و کم و بیش س questionsالات افراد مختلف بسیار شبیه به هم است.

 

آنچه در این گزارش به آن خواهیم پرداخت !!!

در این مقاله ، می خواهم در مورد متداول ترین س aboutالات در مورد قانون جذب ، نحوه عملکرد آن و پاسخهایی که همیشه می خواستید بدانید ، با شما صحبت کنم.

 

اگر به این موضوع علاقه مند هستید ، این متن را با دقت بخوانید و به پاسخ ها توجه کنید ، شاید بتوانید آنچه را که مدتها به دنبال آن بودید پنهان کنید و این ممکن است کلید مورد نیاز شما برای باز کردن آن در باشد که تاکنون بسته بود.

 

حال بیایید پاسخ پنج س questionsال متداول درباره قانون جذب را که باید همیشه می شناختید ، ببینیم.

1 آیا تجسم یک چیز خاص برای آشکار کردن آن در زندگی من کافی است؟

 

تجسم فقط قسمت کوچکی است ، آنچه شما مانند افراد ، چیزها و رویدادها به سمت خود جذب می کنید از طریق یک فرایند لرزشی درونی اتفاق می افتد. حتی وقتی آنچه را که نمی خواهید جذب کنید ، همیشه این افکار ناخودآگاه شماست که آن موقعیتهای ناخوشایند را برای شما رقم می زند.

 

قانون جذب

 

در زندگی شما چند بار مواردی که نمی خواستید تجلی یافته است؟

این عملکرد قانون جذب است ، شما آنچه را که انرژی و ارتعاشات خود را بر روی آن متمرکز می کنید ، جذب می کنید.

 

اگر مدام به آنچه نمی خواهید فکر می کنید ، حدس بزنید چه؟

 

درست است ، آن چیز خاص خواهد آمد ، اما یک نقطه ضعف ، بهترین و زیباترین قسمت وجود دارد.

 

فقط افکار ، توجه و انرژی خود را با شدت و احساسات به سمت آنچه می خواهید هدایت کنید و می توانید هر چیزی را که می خواهید جذب کنید.

 

اما برای جذب آنچه می خواهید یک قدم بسیار مهم نیز برداشتن وجود دارد: اقدام کنید.

 

که من را به س nextال بعدی می رساند.

 

2 آیا اقدام لازم است یا فقط تجسم است؟

 

این یکی از سو concepts تفاهم ترین مفاهیم در فیلم "راز" و قانون جذب است ، همچنین به دلیل مثالی که فیلم پسری را که روی مبل نشسته است نشان می دهد ، او ماشین خود را تجسم می کند و وقتی چشمانش را باز می کند آن را در مسیر پارک پارک پیدا می کند. این بزرگترین فریب ذهن شما و بزرگترین سو mis تفاهم است.

 

بله ، این یک سو mis تفاهم بزرگ است زیرا اقدام ضروری است.

 

اما اگر واقعاً این فیلم را با دقت تماشا کرده اید ، مطمئناً این حرف را از دکتر جو حیاتی شنیده اید که می گوید:

 

جهان عاشق سرعت است ، پول سرعت را دوست دارد.

 

این عمل است که اتفاقات را رقم می زند. "

 

این به وضوح می گوید که این عمل است که باعث می شود همه چیز اتفاق بیفتد ، زیرا ما در کنار جهان زندگی خود خالق مشترک هستیم. برای استفاده از قانون جذب ، اقدام ضروری است.

 

اگر آن چیز هنوز با عمل همراه نباشد ، چه می شود؟

بله ، این یک احتمال است ، گفته نمی شود که حتی پس از انجام این مراحل ، آنچه را که می خواهید ، جذب خواهید کرد:

 

ارتعاش داخلی

کانونی سازنده

عمل کن

این ما را به س thirdال سوم می رساند.

 

3 قانون جذب آگاهانه یا ناخودآگاه در چه سطحی عمل می کند؟

 

قدرتمندترین سیستم عامل شما ذهن ناخودآگاه است ، در حالی که ذهن آگاه فقط نوک کوه یخ است.

 

شما فکر می کنید می دانید چه می خواهید و چگونه تصمیم خود را آگاهانه می گیرید ، اما در واقع این تصمیمات قبل از شناختن شما توسط ذهن ناخودآگاه گرفته شده است.

 

بنابراین این باورهای ناخودآگاه است که هر آنچه در زندگی برای شما اتفاق می افتد را به خود جلب می کند.

 

مثالی می زنم

فرض کنید شما می خواهید ثروتمند شوید و توجه ، انرژی خود را در جهت پول و خواندن مانترا همانطور که به شما آموزش داده شده است شروع کنید:

 

ویدئو

سمینارها

کتابها

سمعی

شما همه کارها را درست انجام می دهید ، خودتان را با پول تجسم کرده اید ... با این حال ، هیچ چیز.

 

همانطور که قبلاً گفتیم چه کسی تصمیم می گیرد؟

بله ، خوب ، ذهن ناخودآگاه. بنابراین اگر در مورد پول یا هر چیز دیگری که می خواهید در زندگی به دست بیاورید اعتقادات منفی داشته باشید ، رسیدن به آنجا تقریباً غیرممکن است ، حتی با وجود قانون جذب.

 

تقریباً می گویم زیرا شاید بتوانید آن را بدست آورید ، اما به دلیل این باورها برای جذب آنچه می خواهید مبارزه خواهید کرد.

 

به حرف های خود گوش فرا دهید و به صحبت های افراد اطراف یا اطراف خود بپردازید ، آنها در مورد پول چه می گویند؟

 

این ریشه همه شر است

ثروتمندان حرص می خورند

پول فاسد می شود

پول شما را تغییر می دهد

پس شما می خواهید اینگونه شوید؟ بگذارید بهتر توضیح دهم ، اگر آگاهانه بگویید پول بیشتری می خواهید و ثروتمند شوید اما ناخودآگاه این باورها را دارید ، خودتان را خرابکاری می کنید ، زیرا نمی خواهید مثل مثالهای بالا شوید.

 

شما فقط با تغییر این باورها می توانید آنچه را که می خواهید جذب کنید ، باید روی آن کار کنید اما آنچه در زندگی برای شما اتفاق می افتد چیز حیرت انگیزی نخواهد بود.

 

 

 

4 برای جذب چیزها ، آیا باید در آینده تجسم كنم یا الان؟

 

راز این است که اکنون خوشحال باشید ، اکنون سپاسگزار باشید.

 

همه فکر می کنند با جذب این امر در زندگی خود خوشحال می شوند:

 

خانه

دستگاه

کار کردن

مسافرت رفتن

تصور می شود که وقتی این چیزها را داشته باشیم خوشحال خواهیم شد ، اما فقط به همین ترتیب کار نمی کند ، در واقع نقل قول بسیاری از حکما استفاده می شود

 

وقتی موفق باشید خوشحال نخواهید شد.

اما وقتی خوشبخت باشید موفق خواهید شد.

 

 

قانون جذب

 

چند بار به یک چیز خاص رسیده اید که آرزوی زیادی برای رسیدن به آن دارید ، آیا خوشحال بودید اما بعد از تعبیر اولیه ، به اهداف دیگری برگردید زیرا همان هدفی که قبل از آن بدست آمده بود ، شما را خوشحال نمی کند؟

 

آن را فریب بزرگ ، یعنی جستجوی خوشبختی در آینده و چیزهای خارج از وجود ما نیز می نامند.

 

با بازگشت به ما ، برای زندگی در رویاهای خود ، باید اکنون در این لحظه خوشحال باشید ، همچنین به این دلیل که تنها لحظه ای است که واقعاً وجود دارد ، و اگر می خواهید چیزی را جذب کنید باید اکنون آن را تجسم کنید. این روند قانون جذب را تسریع می کند.

 

اگر سیگنالهایی به کائنات بفرستید که در آن خود را به آن چیز خاص نشان دهید ، نمی دانید چه زمانی ، جهان شما را راضی خواهد کرد.

این به شما می فهماند که قانون جذب کار می کند و همچنین بسیار خوب ، شما فقط باید بیاموزید که به روش صحیح سوال کنید ، این در اینجا و اکنون است.

 

این یکی از مهمترین اسرار است ، قدرت شما در حال حاضر است ، از آن استفاده کنید.

اکنون که متوجه شدید چگونه مال شماست:

 

ارتعاشات

تمرکز

تجسم

باورها

در لحظه زندگی کن

آنها می توانند زندگی شما را تغییر دهند ، بیایید برویم س questionال آخر را ببینیم.

 

5 اعتماد و رها کردن به چه معناست؟ چگونه می توانم با رها کردن آنچه را که می خواهم جذب کنم؟

 

این شاید یکی از شگفت انگیزترین و عمیق ترین پاسخهایی باشد که می شنوید.

 

ازت یک سوال میپرسم:

 

آیا شما هرگز چیزی را می خواستید و سپس آن را فراموش کردید ، و به طرز جادویی آن چیز در زندگی شما ظاهر شد؟

شاید شما حتی چیزی بهتر داشته باشید.

 

دلیل آن این است که وقتی شما رها می شوید ، دیگر دلبستگی ندارید ، آن انرژی را که می گوید: من به نتیجه وابسته هستم چون مطمئن نیستم که می توانم آن را بدست آورم به جهان نمی فرستید.

مثل همیشه ، جهان شما را راضی می کند ، این نوع انرژی نیز نوع ارتعاش کمبود است ، نه فراوانی.

 

هنگامی که شما رها می کنید ، لرزش های خالص و تقریباً بازیگوشانه ای ساطع می کنید و همانطور که قبلاً ذکر شد ، هنگامی که از وقوع همه چیز خوشحال و آرام هستید. جهان دیگر تداخلی پیدا نمی کند.

 

اما یک نکته عمیق تر نیز وجود دارد.

وقتی شما رها می شوید ، چه کسی رانندگی می کند؟

لازم نیست نگران کنترل نشدن زندگی خود یا بی هدف بودن باشید.

شما باید یاد بگیرید که بین اهداف منیت و اهداف الهی تفاوت قائل شوید.

 

الهی؟ بله ، درست است اما شما می توانید آن را هرچه دوست دارید بنامید

 

خداوند

گایا

کائنات

چیز بزرگ

همه آن را همانطور که ترجیح می دهند صدا می کنند ، آنچه شما باید بدانید این است که این بزرگترین قدرت در شما ، قدرت بالاتر شماست.

یک قدرت نامحدود ، جایی که منیت افسار را به خدایی می سپارد ، که به آن متصل شده اید ، شما بخشی از آن هستید ، شما جوهره این قدرت هستید. شما با خدا یکی هستید.

 

وقتی به این قدرت اعتماد می کنید ، این اطمینان را در درون خود احساس می کنید که همه چیز خوب خواهد شد و همه چیز به ذهن شما خطور می کند ، آنها دیگر عینی نیستند بلکه الهامات الهی هستند.

 

وقتی در اینجا و اکنون زندگی می کنید ، قسمت الهی شما به شما الهام می دهد که چه اقدامی انجام دهید.

 

دیوی نه ، او فراوانی شما را می خواهد ، شما هرگز متوجه آن نشده اید و چون همیشه سعی داشته اید بر همه چیز کنترل داشته باشید.

وقتی رها شوید و در عین حال با روحیه بازیگوشی و سرگرم کننده به خود اعتماد کنید ، آنچه قادر خواهید بود آشکار کنید معجزات واقعی خواهد بود.

نتیجه

 

این پنج پاسخ به متداول ترین س questionsال در مورد چرایی کار نکردن قانون جذب است.

 

سعی کنید این پاسخ ها را در درون خود متابولیزه کنید و آنها را از آن خود کنید ، همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد ، قانون جذب یک مطالعه است ، خواندن کتاب و قرار دادن آن روی میز کار کافی نیست و سپس انتظار می رود زندگی شما تغییر کند. باید مشارکت بیشتری از طرف شما انجام شود.

اکنون برای اینکه بتوانید چند متن از این مقاله را درک کنید ، می خواهم کمی تجربه خودم را برای شما بازگو کنم ، من بسیاری از آنها را دارم اما این جدیدترین است.

قانون جذب و رها کردن

 

من برای ساخت فیلم در صفحه ، Jo Vitale ایتالیایی Fanpage برای توضیح این مفاهیم الهام گرفتم ، بنابراین تلفنم را برای ساخت اولین ویدیو گرفتم ... اما افسوس که دوربین خراب بود.

 

بدون ویدئو کاری که من کردم این است که از خودم بپرسم:

 

اگر من این الهام را داشتم ، یک دلیل وجود دارد ، بنابراین تصمیم گرفتم بروم و یک تلفن بخرم تا فیلم هایی با کیفیت عالی بسازم ، در واقع من به وضوح دوربین های داخلی بسیار نگاه می کردم.

 

من تصمیم گرفتم کدام یک را بگیرم ، به صندوقدار رفتم تا اطلاعاتی را برای خرید تلفن جدید خود بخواهم ، که فقط با وام امکان پذیر بود زیرا اشتراک رایگان برنامه تعرفه آنها وجود داشت. اما من کشف کردم که بدون کارت اعتباری دیگر نمی توان آنها را انجام داد. من فقط با پول نقد و خودپرداز بیرون رفتم.

 

من نمی توانستم سیگنال الهی را درک کنم.

سپس هنگامی که به خانه برمی گشتم ، فهمیدم که یک وابستگی شدید به داشتن یک تلفن جدید شروع به تسخیر کرده است ... منیت درگیر بود.

 

وقتی فهمیدم تصمیم گرفتم ولش کنم و گفتم:

 

می بینی که الان زمان درستی نیست ... من ول کردم و مدتی دیگر به آن فکر نکردم.

 

یک روز در حالی که من در کنار خانواده ام بودم ، صدای زنگ مخابره داخل ساختمان را شنیدیم ، شریک زندگی من رفت تا آن را باز کند. مدتی طول کشید تا به اتاق برگردد.

 

وقتی رسید به من گفت این پیک است که بسته ای برای من دارد.

 

فرستنده یکی از دوستان نویسنده بسیار عزیز من بود که از کریسمس منتظر کتابهایش بودم. در واقع به نظر می رسید که این بسته حاوی کتاب است.

 

وقتی آن را باز کردم ، حدس بزنید چه؟ یک تلفن همراه.

نه متاسفم بدون تلفن همراه ، بهتر است یک تبلت.

 

چیزی که من در مورد این داستان دوست دارم این است که هیچ کس نمی دانست من می خواهم چه کاری انجام دهم این است که من به دنبال یک تلفن همراه بودم. هيچ كس.

بنابراین قدرت رها کردن را درک کرده اید و همانطور که قبلاً ذکر شد ، گاهی اوقات اتفاق بسیار بهتری می تواند بیفتد.

 

الهی و فراوانی هرگز آن را فراموش نمی کنند.

اکنون می خواهم برایتان داستانی در مورد باورها تعریف کنم تا به شما بفهماند چگونه آنها نیز بسیار قدرتمند هستند و می توانند بر واقعیت شما تأثیر بگذارند.

 

داستان ماروا کالینز

 

قانون جذب

 

این خانم به عنوان معلم در یکی از فقیرترین محله های شیکاگو کار می کرد.

 

وقتی فهمید از سیستم مدرسه خسته شده است ، به جای اینکه از ناامیدی خسته شود ، آن را رها کرد ، مدرسه دولتی را ترک کرد.

کاری که او انجام داد این بود که یک مدرسه خصوصی در خانه خود افتتاح کرد ، جایی که او روش دیگری را برای تدریس انتخاب کرد ، او می خواست عقاید مثبت و اعتماد را در پسران ایجاد کند.

دانش آموزان وی کودکانی بودند که جامعه عقب مانده یا به حاشیه رانده می شدند و قضاوت می کردند قادر به یادگیری نیستند.

خودتان خواهید فهمید که کودکانی با این اعتقادات در زندگی به نتیجه می رسند.

 

مروا ، او این بچه ها را بیشتر از اینکه خودشان دوست داشته باشند دوست داشت ، همیشه آنها را تشویق می کرد و باورهایشان را تغییر می داد.

 

او به او آموخت که شکسپیر را بخواند تا شعر بخواند و همچنین آنها را بنویسد.

 

در پایان سال اول ، او به آنها امتحان مدرسه داد و آنها نمره بالاتر از همه همسالان خود را در مدارس دولتی که سالم اعلام شده بودند ، کسب کردند.

 

روش این زن بسیار مشهور شد در واقع او مجبور شد یک مدرسه بزرگتر را باز کند ، جایی که انتظارات زیادی برای ثبت نام وجود داشت.

 

این زن روی باورهای کودکان کار می کرد و به جای انتقاد از آنها ، آنها را تشویق و پاداش می داد که آنها خوب عمل کردند.

 

باورهای خود را تغییر دهید و زندگی خود را تغییر خواهید داد.

 

آیا می خواهید یک روش انقلابی برای عملی ساختن "قانون جذب" کشف کنید؟





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 13 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی