رایده های ناب کسب درآمد در خانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چگونه می توان با 40 ایده برتر برتر درآمد جدی کسب کرد

من فکر می کنم اگر من بگویم که امروزه کسب درآمد به روش ثابت و قانونی بسیار سخت است با من موافقت خواهید کرد ... یا من اشتباه می کنم؟

در این مقاله من به شما یاد خواهم داد که چگونه به طور آنلاین و حتی بدون کار کردن با توضیح بدون بهترین رازها بهترین ایده ها برای کسب درآمد در سال 2020 را که تقریباً 11 سال است بطور مداوم از آنها استفاده می کنم ، درآمد جدی کسب کنید.

 

به طور خلاصه: اگر در انتهای مقاله حداقل 1 استراتژی موفق در زمینه پول سازی مناسب خود پیدا نکرده اید ، به این معنی است که شما واقعاً نمی خواهید پول در بیاورید یا وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید!

 

اماده ای؟ بیا شروع کنیم!

 

حتماً می دانید که در حقیقت راز کسب درآمد آسان در سال 2020 ، ایجاد شغل یا داشتن شغل پردرآمد نیست و حتی نیازی به ایده قرن نیز ندارید ، بلکه فقط باید درآمد ماهانه بسیار کمی (حتی مبالغی را که ممکن است به نظر برسد) ایجاد کنید. بی ربط) و این باعث می شود شما حتی در حین انجام کار دیگری درآمد کسب کنید. در این صفحه من در مورد چگونگی ساخت امپراتوری خود با پیروی از این روش صحبت می کنم.

 

(من قبلاً به شما گفتم که ایده شماره 27 بسیار آسان است اما من یک ماه پیش آن را امتحان کردم و هنوز هم در سال 2020 عالی عمل می کند!)

 

40 ایده برای کسب درآمد جدی در اینترنت یا کسب درآمد از خانه

(و نه تنها)

در این صفحه ، 40 ایده از ایده پردازی را پیدا خواهید کرد ، اما موضوع بسیار گسترده ای است که در یک صفحه نمی توان آن را خسته کرد. به همین دلیل ، هر از گاهی ، پیوندهای عمیقی به سایر مقالات وبلاگ خواهید یافت که به شما اطلاعات عمیق تری در مورد روش درآمدی که می خوانید ، می دهد.

اگر به دنبال ایده های کسب درآمد هستید حتما اینجا کلیک کنید شما را با ایده های درآمد اینترنتی آشنا کنیم

 

بیایید شروع کنیم تا بفهمیم که چگونه امروزه پول در می آوریم.

 

 

 

ما تصمیم گرفتیم این ایده ها را در 3 گروه قرار دهیم:

 

ایده هایی که در دسترس همه است: زنان خانه دار ، خانه دار ، بیکار ، مستمری بگیران و بچه ها و افرادی که بلافاصله درآمد کسب می کنند (در طی 1-2 روز)

ایده هایی برای کسب درآمد در دراز مدت و بلند مدت و ایجاد درآمد خودکار (طی چند ماه)

ایده های مجله ای که هنوز "معتبر هستند اما کاربرد آنها دشوار است" ؛ منظور من این نیست که معتبر نیستند یا در دسترس تعداد معدودی هستند ، بلکه به فداکاری های بیشتری نسبت به سایر ایده های ساده تر ، به عنوان مثال تغییر مکان یا تغییر در سبک زندگی فرد ، احتیاج دارند.

اگر هدف شما کشف برخی از روش های کسب سریع پول نیست اما به دنبال روش های هدفمند در مورد چگونگی کسب درآمد واقعی یا چگونگی ثروتمند شدن هستید ، می توانید بخشهای دیگر وبلاگ و راهنماهای پیشنهادی را در ستون سمت راست بخوانید. .

 

برای شروع افزایش درآمد ، قطعاً نکته شماره 1 را فراموش نکنید:

 

 

 

1 - مرحله 1: بیاموزید که چگونه با طرز فکر شخصی که واقعاً ثروتمند شده است ، ثروتمند شوید

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه پول در بیاورید و ثروتمند شوید و در عین حال بیشترین شانس موفقیت را دارید ، باید بدانید که افراد موفق چگونه فکر می کنند و دیدگاه های خود را اتخاذ می کنند.

 

اصول اقتصاد "واقعی" را مطالعه کنید و بیاموزید که چگونه به دنیای کار یا کارآفرینی نزدیک شوید تا به طور مداوم از فشار یا ضربات کم رقبا رنج نبرید. کتابهای توصیه شده را در زیر بخوانید و با استفاده از مفاهیمی که هر یک از آنها توضیح می دهد ، این فرصت را خواهید داشت که هر نوع ابتکاری را که می خواهم انجام دهم بردارید:

 

 

 

[در اینجا از نظر اهمیت ، از بین 30 بهترین کتاب در زمینه تجارت در حال حاضر در گردش انتخاب شده اند]

 

"بزرگراه به سوی ثروت" - کتاب را نباید فراموش کرد به ویژه برای کسانی که قبلاً کتاب های دیگری در زمینه اقتصاد / کارآفرینی خوانده اند اما هنوز قفل وضعیت خود را باز نکرده اند. این کتاب به روشی دلپذیر و آسان برای درک (با استفاده از استعاره و مقایسه به جای اصطلاحات پرهیز گرفته شده از متون اقتصاد) توضیح می دهد که چگونه دنیای تجارت کار می کند و کلید خواندن صحیح را برای دسترسی به مدیریت کار و پول به بهترین روش به شما می دهد : رفتن از بیکار به کارمند ، از کارمند به کارآفرین و از کارآفرین به شخصی که با حقوق بازنشستگی زندگی می کند. می توانید آن را در این صفحه پیدا کنید [اینجا را کلیک کنید]

"پدر ثروتمند پدر بیچاره" - کتاب عالی است که همه کسانی که می خواهند بدانند چگونه می توانند درآمد کسب کنند باید آن را بخوانند. نوشته شده توسط رابرت کیوساکی ، یکی از بزرگترین کارآفرینان جهان که از فقر کامل به ثروت چند ده میلیون دلاری رسیده است. صرف نظر از اینكه اهداف درآمد شما چقدر بزرگ است ، این كتاب به شما كمك می كند ، و به شما اجازه می دهد تا بفهمید چه عواملی مانع پیشرفت شما در مسیر پیشرفت شما می شود و چگونه می توانید به روش صحیح آنها را برطرف كنید. می توانید آن را در این صفحه پیدا کنید [اینجا را کلیک کنید]

"بزرگ فکر کن و به جهنم برو" - وقتی من برای اولین بار این کتاب را توصیه کردم ، دونالد ترامپ هنوز رئیس جمهور ایالات متحده نبود! در این متن خواهید فهمید که او چگونه هر بار از ناکامی های فاجعه بار ، پول خود را افزایش می دهد اما باعث مهارت و غرق شدگی او می شود. یکی از من

کتاب های مورد علاقه از همه. می توانید آن را در این صفحه پیدا کنید [اینجا را کلیک کنید]

بیایید با انتخاب ایده هایی در مورد نحوه کسب درآمد "مناسب برای همه" شروع کنیم

بعد از دیدن کتابهای پشت سر هر مسیر رشد اقتصادی ، در زیر ، به جای آن ، ایده هایی برای کسب درآمد پیدا خواهید کرد که می توانید طی چند روز آنها را اجرا کنید و با کارهایی که امروز می توانید کسب درآمد کنید ، و زمینه های موجود در که قبلاً صلاحیت آن را دارید. یکی از معتبرترین فرصت های امروزی بدون شک تجارت آنلاین است (به شرطی که فرصت ها را با دقت انتخاب کرده و از کلاهبرداری دور شوید) خصوصاً اگر از طریق سیستم عامل های رایگان همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است انجام شود.

 

پیوندهای بیشتر

 

قبل از عملی کردن هر یک از ایده های ذکر شده در زیر ، من توصیه می کنم که مطمئن شوید که به اندازه کافی در مورد قوانین موجود مطلع هستید و هیچ مقررات قانونی و مالیاتی را نقض نمی کنید ، حتی کمتر "غیرقانونی" کار کنید!

 

2 - سگ نشین را انجام دهید

چگونه می توان با احساسات خود درآمد کسب کرد؟ اگر حیوانات را دوست دارید ، بخشی که به معنای واقعی منفجر می شود مربوط به دنیای حیوانات است: سگ ، گربه و غیره ، زیرا امروزه بسیاری از مردم خرگوش ، طوطی ، ماهی و ... نیز دارند که باید از آنها مراقبت کنند!

 

از آنجا که ریتم های زندگی مدرن اجازه نمی دهد دائماً در خانه (یا در هر صورت در مجاورت خانه) باشید ، بسیاری از افراد قادر نیستند سگ خود را بیش از یک بار در روز برای پیاده روی بیرون ببرند. به همین دلیل آنها به طور فزاینده ای به سگ نشینانی متوسل می شوند که آنها را برای پیاده روی بیرون می آورند و با تغذیه و تمیز کردن آنها چند ساعت در روز از آنها مراقبت می کنند.

 

 

 

نرخ ها با نرخ های حدود 10 یورو در ساعت محتاطانه هستند.

 

 

 

علاوه بر این ، این نوع فعالیت ها باید در دوران تعطیلات مورد توجه قرار گیرند ، همانطور که در تعطیلات است که افراد و خانواده ها قادر به پیروی از حیوانات خانگی خود نیستند و بهترین فرصت ها برای کسب درآمد وجود دارد.

 

شاید برای شما جالب باشد مقاله: کار جدی از خانه: چند نکته

 

- - -

 

3 - یک برنامه را بارگیری کنید و به یک خریدار رمز و راز تبدیل شوید: با مراجعه به مغازه های شهر خود درآمد کسب کنید

شرکت های بزرگ و حق رای دادن به شخصی احتیاج دارند که به مشتری ناشناس فروشگاه های خود تبدیل می شود تا بفهمد آیا صاحب فروشگاه واحد محصولات آنها را به درستی نمایش داده است یا آنها را به روش صحیح پیشنهاد می کند.

 

 

نمونه عکس درخواست شده از خریدار رمز و راز: ساعات کار

 

درآمد خیلی بالایی نیست اما یک کار ساده ساده است و برای همه ، حتی کودکان و حتی اگر مهارت ندارید ، آزاد است.

 

شما فقط باید به مغازه های ذکر شده بروید ، به دنبال محصولات یا مارک مشخص شده در درخواست بگردید و ببینید که مغازه دار چگونه آنها را به نمایش گذاشته است ، اگر آنها در یک مکان تمیز و برجسته هستند و جنبه های دیگری که هر از گاهی به شما اطلاع داده می شود.

 

 

 

این شغل شامل مراجعه به مغازه های مشخص شده و کسب درآمد از طریق تظاهر به مشتری بودن و بدون این که کارمندان فروشگاه هدف واقعی را بفهمند. پس از حضور در سایت ، باید به عناصر نشان داده شده توسط شرکت مشتری توجه کنید و بدانید که چگونه شرایط را به خاطر بسپارید یا عکس بگیرید.

 

برای انجام این کار به چه مواردی نیاز دارید؟ فقط یک گوشی هوشمند و یک برنامه رایگان ...

 

شما می توانید پیشنهادات شغلی متعددی را به عنوان Mystery Shopper در این صفحه Linkedin بیابید: https://www.linkedin.com/jobs/mystery-shopper-offerte-di-lavoro/

 

4- اتاقی را در خانه یا حیاط خود به عنوان جای پارک اجاره کنید

هرگز مانند امروز خانه ها و آپارتمان ها در فضاها و محیط ها کاهش نیافته اند تا به اقتصادی ترین حد ممکن برسند. به همین دلیل ، خانواده ها اغلب خود را در معرض مشکل می دانند ، و نمی دانند کجا برخی از وسایل را ذخیره کنند یا ماشین را کجا پارک کنند.

 

اگر یک خانه نسبتاً بزرگ یا فضایی دارید که می تواند به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد ، با اجاره آن به کسانی که آن را ندارند ، درآمد کسب کنید!

 

حتی اگر برای شما چیزی باشد که شما نمی دانید چگونه از آن بهره برداری کنید و ارزش کمی برای آن قائل هستید ، برای کسانی که به آن احتیاج دارند چیزی واقعاً مفید است و به راحتی افرادی را پیدا خواهید کرد که بخواهند از این طریق به شما پول خوبی بپردازند.

 

5- موارد مورد استفاده را برای فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر ارتقا دهید

غالباً افراد برخی از اشیا old قدیمی را که در انبار یا اتاق زیر شیروانی دارند فروخته و یا حتی به آنها می دهند تنها با هدف خلاص شدن از شر آنها. آنها تا وقتی خانه را از این آشغال های قدیمی پاک می کنند برایشان مهم نیست که چه مقدار می گیرند. آنها خوشحال خواهند شد و شما می توانید به راحتی درآمد کسب کنید.

 

به این ترتیب ، می توانید اشیا، ، ابزارها ، ابزارها را با هزینه ای کاملاً کمتر از ارزش واقعی بازار ، به راحتی بگیرید. بعلاوه ، وقتی آنها را گرفتید ، همیشه می توانید با کمی تمیز کردن ، رنگ آمیزی یا کمی تزئین ، آنها را اصلاح کنید و ارزش آنها را بیشتر کنید.

 

 

 

در این مرحله می توانید آنها را در سایت های تبلیغاتی دست دوم رایگان بفروشید و خود بدانید که چگونه می توانید با خرید یک کالای قدیمی برای خود درآمد کسب کنید کتاب های مورد علاقه از همه. می توانید آن را در این صفحه پیدا کنید [اینجا را کلیک کنید]

بیایید با انتخاب ایده هایی در مورد نحوه کسب درآمد "مناسب برای همه" شروع کنیم

بعد از دیدن کتابهای پشت سر هر مسیر رشد اقتصادی ، در زیر ، به جای آن ، ایده هایی برای کسب درآمد پیدا خواهید کرد که می توانید طی چند روز آنها را اجرا کنید و با کارهایی که امروز می توانید کسب درآمد کنید ، و زمینه های موجود در که قبلاً صلاحیت آن را دارید. یکی از معتبرترین فرصت های امروزی بدون شک تجارت آنلاین است (به شرطی که فرصت ها را با دقت انتخاب کرده و از کلاهبرداری دور شوید) خصوصاً اگر از طریق سیستم عامل های رایگان همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است انجام شود.

 

پیوندهای بیشتر

 

قبل از عملی کردن هر یک از ایده های ذکر شده در زیر ، من توصیه می کنم که مطمئن شوید که به اندازه کافی در مورد قوانین موجود مطلع هستید و هیچ مقررات قانونی و مالیاتی را نقض نمی کنید ، حتی کمتر "غیرقانونی" کار کنید!

 

2 - سگ نشین را انجام دهید

چگونه می توان با احساسات خود درآمد کسب کرد؟ اگر حیوانات را دوست دارید ، بخشی که به معنای واقعی منفجر می شود مربوط به دنیای حیوانات است: سگ ، گربه و غیره ، زیرا امروزه بسیاری از مردم خرگوش ، طوطی ، ماهی و ... نیز دارند که باید از آنها مراقبت کنند!

 

از آنجا که ریتم های زندگی مدرن اجازه نمی دهد دائماً در خانه (یا در هر صورت در مجاورت خانه) باشید ، بسیاری از افراد قادر نیستند سگ خود را بیش از یک بار در روز برای پیاده روی بیرون ببرند. به همین دلیل آنها به طور فزاینده ای به سگ نشینانی متوسل می شوند که آنها را برای پیاده روی بیرون می آورند و با تغذیه و تمیز کردن آنها چند ساعت در روز از آنها مراقبت می کنند.

 

 

 

نرخ ها با نرخ های حدود 10 یورو در ساعت محتاطانه هستند.

 

 

 

علاوه بر این ، این نوع فعالیت ها باید در دوران تعطیلات مورد توجه قرار گیرند ، همانطور که در تعطیلات است که افراد و خانواده ها قادر به پیروی از حیوانات خانگی خود نیستند و بهترین فرصت ها برای کسب درآمد وجود دارد.

 

شاید برای شما جالب باشد مقاله: کار جدی از خانه: چند نکته

 

- - -

 

3 - یک برنامه را بارگیری کنید و به یک خریدار رمز و راز تبدیل شوید: با مراجعه به مغازه های شهر خود درآمد کسب کنید

شرکت های بزرگ و حق رای دادن به شخصی احتیاج دارند که به مشتری ناشناس فروشگاه های خود تبدیل می شود تا بفهمد آیا صاحب فروشگاه واحد محصولات آنها را به درستی نمایش داده است یا آنها را به روش صحیح پیشنهاد می کند.

 

 

نمونه عکس درخواست شده از خریدار رمز و راز: ساعات کار

 

درآمد خیلی بالایی نیست اما یک کار ساده ساده است و برای همه ، حتی کودکان و حتی اگر مهارت ندارید ، آزاد است.

 

شما فقط باید به مغازه های ذکر شده بروید ، به دنبال محصولات یا مارک مشخص شده در درخواست بگردید و ببینید که مغازه دار چگونه آنها را به نمایش گذاشته است ، اگر آنها در یک مکان تمیز و برجسته هستند و جنبه های دیگری که هر از گاهی به شما اطلاع داده می شود.

 

 

 

این شغل شامل مراجعه به مغازه های مشخص شده و کسب درآمد از طریق تظاهر به مشتری بودن و بدون این که کارمندان فروشگاه هدف واقعی را بفهمند. پس از حضور در سایت ، باید به عناصر نشان داده شده توسط شرکت مشتری توجه کنید و بدانید که چگونه شرایط را به خاطر بسپارید یا عکس بگیرید.

 

برای انجام این کار به چه مواردی نیاز دارید؟ فقط یک گوشی هوشمند و یک برنامه رایگان ...

 

شما می توانید پیشنهادات شغلی متعددی را به عنوان Mystery Shopper در این صفحه Linkedin بیابید: https://www.linkedin.com/jobs/mystery-shopper-offerte-di-lavoro/

 

4- اتاقی را در خانه یا حیاط خود به عنوان جای پارک اجاره کنید

هرگز مانند امروز خانه ها و آپارتمان ها در فضاها و محیط ها کاهش نیافته اند تا به اقتصادی ترین حد ممکن برسند. به همین دلیل ، خانواده ها اغلب خود را در معرض مشکل می دانند ، و نمی دانند کجا برخی از وسایل را ذخیره کنند یا ماشین را کجا پارک کنند.

 

اگر یک خانه نسبتاً بزرگ یا فضایی دارید که می تواند به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد ، با اجاره آن به کسانی که آن را ندارند ، درآمد کسب کنید!

 

حتی اگر برای شما چیزی باشد که شما نمی دانید چگونه از آن بهره برداری کنید و ارزش کمی برای آن قائل هستید ، برای کسانی که به آن احتیاج دارند چیزی واقعاً مفید است و به راحتی افرادی را پیدا خواهید کرد که بخواهند از این طریق به شما پول خوبی بپردازند.

 

5- موارد مورد استفاده را برای فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر ارتقا دهید

غالباً افراد برخی از اشیا old قدیمی را که در انبار یا اتاق زیر شیروانی دارند فروخته و یا حتی به آنها می دهند تنها با هدف خلاص شدن از شر آنها. آنها تا وقتی خانه را از این آشغال های قدیمی پاک می کنند برایشان مهم نیست که چه مقدار می گیرند. آنها خوشحال خواهند شد و شما می توانید به راحتی درآمد کسب کنید.

 

به این ترتیب ، می توانید اشیا، ، ابزارها ، ابزارها را با هزینه ای کاملاً کمتر از ارزش واقعی بازار ، به راحتی بگیرید. بعلاوه ، وقتی آنها را گرفتید ، همیشه می توانید با کمی تمیز کردن ، رنگ آمیزی یا کمی تزئین ، آنها را اصلاح کنید و ارزش آنها را بیشتر کنید.

 

 

 

در این مرحله می توانید آنها را در سایت های تبلیغاتی دست دوم رایگان بفروشید و خود بدانید که چگونه می توانید با خرید یک کالای قدیمی برای خود درآمد کسب کنید

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 13 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی