نکاتی که هنگام ساخت کاخ باید بدانید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نکات مهمی که قبل از ساخت کاخ باید بدانید

 

اویم شاهانه نقاشی در محل یکی از تزئینات سنتی است ، اما امروزه فقط برای نیازهای خاص استفاده می شود ، زیرا شامل اجرای مستقیم در محل با جابجایی نسبی و استقرار در محل اجرا برای مدت طولانی تا زمان اتمام کار است. نیاز به آماده سازی کافی اویم شاهانه سطح به منظور ایجاد یک پایه ایده آل برای پایان هنری کار و در نتیجه مدت زمان آن در طول زمان دارد.

تکیه گاه صلب که می تواند از چوب ، MDF یا مواد پلاستیکی ساخته شود ، می تواند تا زمان اتمام در آزمایشگاه ساخته شود و سپس در محل حمل شده و به مناسب ترین روش نصب شود.
به عنوان یک منع مصرف ، این روش دارای این است: پانل های سفت و سخت دارای اندازه محدود و دارای ضخامت و وزن هستند ، بنابراین باید در نظر گرفته شود که این شرایط بر نتیجه حاصله تأثیر نمی گذارند یا نحوه حمل و نقل را پیچیده می کنند.

روی بوم صحنه نگار ، مخصوص تهیه رنگ ها ، عملی ترین اویم شاهانه و م effectiveثرترین روش ایجاد دکوراسیون است.
این می تواند در آزمایشگاه ساخته شود ، مانند پانل های سخت هر اندازه را می توان به راحتی در یک قطعه به دست آورد زیرا بوم را می توان تا 10 متر طول برای طول های بیش از 50 متر پیدا کرد. پس از آماده شدن ، مانند کاغذ دیواری معمولی روی لکه قرار می گیرد و اثر آن نقاشی مستقیم بر روی دیوار است ، علاوه بر این که در جای خود یک پایه است ، کاملاً از حرکات یا ترک های ساختاری مستقل است. با گذشت زمان آشکار می شود.
علاوه بر این ، این مزیت را دارد که می تواند بدون از بین رفتن یا خراب اویم شاهانه کردن کار انجام شده ، در زمینه ای دیگر حذف و استفاده مجدد شود.

 کنند. کاتالوگ هویج

 

 

کاتالوگ جدید Blophome.  UMBROSA چتر و سایبان

 

 

 

UMBROSA (چتر و سایبان). کاتالوگ چتر و سایبان با بهترین طرح های موجود در بازار. راه حل های Umbrosa برای ایجاد مناطق سایه دار می خواهند در عین حال بیان واضح ظرافت و سادگی طبیعی باشند ، همه اینها با ارگونومی که قبلاً هرگز دیده نشده بود طراحی شده اند تا سهولت استفاده را به بعد بالاتر برسانند.

 

DANCOOK این محبوب ترین تولید کننده کباب پز است ، با طرح هایی برای همه سلیقه ها و برای همه فضاها.

 

وایکینگ اگر به دنبال آشپزخانه های سبک آمریکایی هستید ، آنها را در این کاتالوگ خواهید یافت. آشپزخانه های VIKING آمریکایی که به سادگی پیچیده و نمادی از عملکرد حرفه ای در خانه هستند ، در حال حاضر معیار انحصار طلبی برای متقاضیان عمومی هستند. با ترکیبی از ظرافت ، قدرت و عملکرد و ویژگی های استثنایی مطالعه شده.

 

کاتالوگها نیز به روز شده اند ، Roca (کاتالوگ Roca به زودی به روزرسانیهای دیگری خواهد داشت) ، Ikea ، Maison du Monde و Cosentino .

 

ما می توانیم اعلام کنیم که نسخه Blophome برای MAC به زودی در دسترس خواهد بود ،

 

 

 

تا Q1 2021 ما سخت در تلاشیم تا با کاربران Mac ملاقات کنیم ، امیدواریم که این کار قابلیت استفاده را تسهیل کند.

 

جدید 2019

 

Blophome شامل دو کاتالوگ جدید است.

 

کاتالوگ جدید Blophome.  لوازم GAGGENAU

 

کاتالوگ جدید Blophome.  لوازم GAGGENAU

 

لوازم GAGGENAU برای بهبود هر سبک آشپزخانه کلاسیک یا معاصر. اویم شاهانه طراحی سفارشی آشپزخانه های مدرن نیاز به وسایل داخلی دارد که برای هماهنگی کار می کنند. یخچال های فولادی ضد زنگ که کاملاً با انبارهای بزرگ شراب ادغام می شوند. اجاق های مجهز به دستگاه های قهوه یکپارچه ، اجاق هایی که با ماژول های Teppan Yaki هماهنگ هستند. انتخاب لوازم آشپزخانه ممتاز برای بهینه سازی فضا ضروری است. اجاق گاز ، استخراج ، یخچال و فریزر ... پیشرفته با طراحی و کاربرد بی عیب و نقص.

 

کاتالوگ جدید Blophome.  خیزران SIKA-DESIGN

 

کاتالوگ جدید Blophome.  حصیری SIKA-DESIGN

 

سیکا · طراحی . مبلمان بامبو با سبک لوکس کم اهمیت اویم شاهانه و متمرکز بر راحتی ، احساس شور و فشرده سازی حصیری و حصیری است. در مجموعه های آنها می توانید مبلمان برجسته ای را که توسط معماران بزرگ طراحی شده ، پیدا کنید ، سر تختخواب ، صندلی ، صندلی ، میز آنها را کشف کنید ...

 

 

 

اخبار 2019. سقف های مانسارد ، خرپاها ، پنجره های Velux ، افزودن عکس های درج ، ...

 

 

 

سقف های زیر شیروانی (شیب دار) در کاتالوگ Blophome ، در فصل 'Objects Construction / Garret LINEAR' ، اشیایی را پیدا می کنید که به شما امکان می دهد سقف های مانسارد از نوع Carpanel ، Two Pitch ، Half Pitch ، Parabola و One Pitch ایجاد کنید. این اشیا as به صورت Linear (ایجاد نقطه به نقطه) کار می کنند و به شما امکان می دهند دیوارها را دنبال کنید و اشکال دلخواه را ایجاد کنید. آنها همچنین ، مانند دیوارها ، اجازه می دهند عناصری را سوراخ کنند که مانند سوراخ ، پنجره ها ، تیرها. به لطف آموزش ویدئو آتیک استفاده از آنها را بیاموزید .

 

پنجره های Velux که باید در سقف ها و دیوارهای جدید حیاط خانه قرار داده شوند ، دارای پرده هایی هستند که می توانند بلند شوند ، سقوط کرده و از بین بروند.

 

اخبار 2019. سقف های مانسارد ، خرپاها ، پنجره های Velux ، افزودن عکس های درج ، ...

 

 

 

کاتالوگ جدید خرپا از انواع مختلف: Fink ، Reticular ، Kingpost ، Mono ، Palladiana ، Pratt ، Storage ، Truss ، افقی و پرتو عمودی. آنها را می توان در فهرست Blophome ، در بخش "اشیا Construction ساختمانی / خرپاها" یافت. آنها را می توان زیر سقف های شیب دار قرار داد. برای ایجاد طیف گسترده ای از اشکال ، تیرها با شیب سقف ها سازگار می شوند.

 

کاتالوگ جدید از مارک معروف MUJI ، برای مواردی با طراحی کاربردی ، جذاب و منحصر به فرد که در آن تعجب آور است.

 

به روزرسانی کاتالوگ محصولات Roca 2019 ، با سری ظروف جدید: Modo ، Beyond و Carmen ، شیپور خاموشی جدید: Insigna و Carmen ، سرامیک های جدید: Couvet ، Abbev ، Weekend ... و موارد دیگر.

 

کاتالوگ جدید درختان . در کاتالوگ Blophome ، در بخش "Greenery" ، مجموعه جدیدی از درختان بزرگ و کوچک را برای تزئین تراس و فضای باز پیدا خواهید کرد.

 

عکس ها را از طریق پست اضافه کنید . در بخش پروژه 3D ویژگی جدیدی وجود دارد: "افزودن عکس مناسب" ، که به شما امکان می دهد یک عکس را به عنوان پس زمینه راهنما برای قرار دادن چشم انداز اضافه کنید تا بعداً بتوانید مقایسه کنید.

 

جدید 2018

 

جدید 2018

 

نرم افزار

 

تغییر دوربین.  به شما امکان می دهد دوربین را اصلاح کرده و اویم شاهانه با توجه به پارامترها تعریف کنید. در زبانه مبلمان ، ما یک دکمه جدید "CAMERA ..." را در اختیارتان قرار داده ایم که به شما امکان می دهد دوربین سه بعدی را بصورت تصویری قرار دهید ، انگار که یک شی object دیگر در صحنه باشد. همچنین می توانید مقادیر زاویه و ارتفاع باز شدن آنها را از نقطه نظر و نقطه هدف تنظیم کنید.

 

انتخاب اشیا با یک کلیک.  برای بهبود پیمایش صحنه و تسهیل موقعیت یابی در آن ، ما نحوه انتخاب اشیا را تغییر داده ایم ، اکنون لازم است که بر روی شی کلیک کنید تا به حالت انتخاب شده تغییر کند.

 

بهینه سازی OpenGL هنگام ارائه بسیار کند است.  هنگامی که چند ضلعی اویم شاهانه های زیادی وجود دارد یا کارت گرافیک کند است ، blophome در صورت لزوم با زدن خطوط ، ارائه کار را بهینه می کند تا حرکت سریعتر باشد.

 

به شما امکان می دهد بافت ها را با اتمام بر روی اشیا بکشید.  اشیا with با پایان مشخص شده را می توان در صورت تمایل با کشیدن هر بافت بر روی شی ویرایش کرد.

 

کاتالوگ ها

 

IKEA  کاتالوگ Ikea با جدیدترین مدل 2018 (مبل و صندلی ، مبلمان و ظروف ،  اویم شاهانه میز و اتاق ناهار خوری ، تخت و تشک ، ظروف لباس ، صندلی ، لامپ ، اتاق آشپزخانه و غذاخوری ، دکوراسیون و آینه) به روز شده است.

 

فونتانوت  ما Fontanot را با پله های کم مصرف و پله های سطح شیب دار به روز کرده ایم.

 

NEW 2017

 

 

در پاسخ به درخواست های Blophomers ، ما نسخه های جدید Blophome ، PREMIUM را راه اندازی می کنیم اویم شاهانه ، که به شما امکان می دهد از برخی از ویژگی های نسخه Professional بدون پرداخت کل مبلغ این نسخه استفاده کنید.
برای کسانی که فقط می خواهند کاتالوگ های بیشتری در دسترس داشته باشند ، ما نسخه PREMIUM CATALOGS MEDIUM و نسخه PREMIUM CATALOGS FULL را ارائه می دهیم.
ما برای کسانی که می خواهند از FULLHD ، Animated یا 360 / VR Render استفاده کنند ، PREMIUM RENDERS را ارائه می دهیم.
به کسانی که می خواهند کاتالوگ پوشش های 2 بعدی خود را ایجاد کنند ، تصاویر آنها را برای ترکیبات اشیا of پروژه اضافه کنید و نشان خود را به Render اضافه کنید ، ما تصاویر PREMIUM را ارائه می دهیم.
امکان ترکیب اشتراک با بیش از یک نسخه PREMIUM وجود دارد ، بنابراین توابع آنها اضافه می شود. هر اشتراک PREMIUM نیاز به یک فرآیند خرید مستقل دارد. ما جدول مقایسه ای از نسخه های مختلف ایجاد کرده ایم که در آن می توانید ویژگی های تمام نسخه های Blophome را مشاهده و مقایسه کنید.

 

ما یک ویژگی جدید به نسخه PROFESSIONAL و نسخه جدید PREMIUM IMAGES اضافه کرده ایم که به شما امکان می دهد تصویر آرم نمایش داده شده در Render را مشخص کنید و موقعیت آن را در اویم شاهانه گوشه ها یا مرکز آن مشخص کنید. در سایت من گزینه جدید Logos را پیدا خواهید کرد ، که به شما امکان می دهد لیستی از آرم ها ایجاد کرده و تصویر و موقعیت آنها را تعریف کنید.

 

ما تصویر جدیدی را برای وب و برنامه افتتاح می کنیم. مهمترین نوآوریها یک قلم جدید و کمتر عمومی و طرح مطالبی است که متناسب با انواع مختلف دستگاههای مدرن ، با استفاده از تمام فضای افقی موجود و جلوگیری از استفاده از پیمایش افقی. امیدواریم از این تصویر جدید لذت ببرید و تجربه کاربری لذت بخشی را به شما ارائه دهیم.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 23 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی