چگونه یک میز تولد تزیین کنیم؟ (10 نکته مهم)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
تزیین میز تولد با گلدسته نقره ای تولدت مبارک ، دانه های کاغذی ، کلاه مهمانی

خلاصه

  • ویژگی های اصلی یک میز تولد برتر
  • تزیین میز تولد بزرگسالان DIY
  • تزیین میز تولد برای کودکان خودتان انجام دهید

فروش مداوم در Westwing

بیوم پاریس

سرانجام ، توالت فرنگی های شیک: برس خالص سازگار با محیط زیست ، پایدار و ساخته شده از برس توالت فرانسه


لباسشویی

محصولات پاک تزیین میز تولد ساده کننده سازگار با محیط زیست برای لباس های شسته شده ملایم و محصولات تمیز کننده غیر مضر


جدید: فازل

اسفنج های هوشمند ، برس های پرزدار تزیین میز تولد ساده و فیلترهای مو ساخته شده اند تا ماندگار شوند! به ماشین ظرفشویی بروید و یک چرخه استفاده را ترک کنید. کمی اضافی آنها؟ یک طرح اصلی

برای کنار هم قرار دادن یک دکوراسیون تولد واو برای مشاهده تزیین میز تولد ساده اینجا کلیک کنید.، نیازی نیست هزار دلار هزینه کنید: کمی خلاقیت ، چربی آرنج و می توانید میز یا تزیین دیوار را خودتان بسازید . راز موفقیت در چند چیز نهفته است ...

برای مبتدیان ، این مهمترین است ، برای ثابت ماندن تزیین میز تولد ساده ، تم تولد را انتخاب کنید و روشمند باشید. این مضمون باید با کسی که تولد آن است مطابقت داشته باشد و لطفاً از آن لذت ببرد ، بنابراین انتخاب او بسیار شخصی خواهد بود: عزیز شما سینما را از دهه 60/70 دوست دارد ، مادر قسم می خورد از شیک ، کوچکترین یک رویای عادلانه سرگرم کننده ... شما مضامین خود را دارید . سپس این شما هستید که باید هر آنچه برای بازآفرینی این جو و نیاز به کار نیاز دارید را لیست کنید. برای کمک به شما ، در اینجا خلاصه ای از موارد ضروری یک دکوراسیون میز تولد ، برای بزرگسالان و کودکان و برخی ایده های DIY آورده شده است .

ویژگی های اصلی یک میز تولد برتر

شیک ، پرنعمت یا بازیگوش ، این تزیینات میز تولد همه یک چیز مشترک دارند: منظور آنها جشن ، زنده بودن است  ! برای موفقیت در متحرک سازی آنها می توانید روی عناصر مختلف شرط بندی کنید:

  • شروع با رنگ (کم و بیش زنده و مطابق با سلیقه و روحیات موجود). همانطور که هنگام تنظیم یک میز "استاندارد" ، خود را به سه رنگ محدود کنید  : یکی قوی که حضور بیشتری دارد و دو رنگ دیگر نرم تر. ظروف ، سفره ها ، دستمال سفره ها ( برای تا شدن زیبا ) میزها را به راحتی رنگ می کنید.
  • با بادکنک به تزیین میز تولد خود حرکت و آرامش دهید در داخل خانه ، تزیین میز تولد ساده اجازه دهید آنها به تنهایی در هوا شناور شوند یا توده ای تشکیل دهند. شما همچنین می توانید آنها را به در و دیوار را تعمیر کنند، کراوات آنها را به پشت صندلی، به نرده از پله ها ... آیا فراموش نکنید تزئینات  از همه نوع: به جمع کردن، به حالت تعلیق، به گسترش، به مخلوط نعمت حزب و پولک دوزی در حزب.
  • شمع جای خود را در کیک و کیک، البته! بلکه روی میز یا مبلمان نیز باشد. برای اطمینان از فضای دوستانه اندازه آنها متفاوت باشد. با این حال ، از بیرون بردن آنها برای تولد کودک خودداری کنید زیرا این کار می تواند خطرناک باشد ، یا دوباره روی شمع های باتری بیفتید.

به یاد داشته باشید که تزئین میز شما نباید وقتی مهمانان در آنجا نشسته اند مزاحمتی ایجاد کند. برای یک وعده غذایی نشسته ، یک میز دونده در نظر بگیرید یا اگر فضای کافی دارید ، انتهای آن را به دکوراسیون اختصاص دهید. برای بوفه نیز می توانید به همین روش پیش بروید به تزیینات گل فکر کنید. شما همچنین می توانید یک خلق طبیعی کوچک را به عنوان یک کارت مکان تصور کنید ، مهمانان شما را با لذت ترک می کنند. برای پر کردن الهام از تزیین میز تولد ساده ، در خبرنامه مشترک شوید !

تزیین میز تولد 

  1. چه می شود اگر ما جدول دونده ای که در بالا به آن اشاره کردیم تزیین میز تولد ساده را بسازیم. شیشه های خالی ، گلهای تازه ، برگها و رافیا را جمع کنید. این در مورد ساخت یک دسته گل برای هر شیشه است. به یاد داشته باشید: بهترین دشمن خوب است. همچنین ، از نظر اندازه دسته ها و مقدار آنها منطقی باشید. این میز بزرگ است: جرات ظروف بزرگ و خلاقیت های گلدار غول پیکر را دارید ، کوچک است ، فقط دو یا سه شیشه متوسط ​​است. آنها را در یک ردیف قرار دهید و آنها را به اندازه کافی فاصله دهید تا فضا را تحت فشار قرار دهید. 
  2. به عنوان مثال کسانی که انگشت شست سبز دارند می توانند در گلدان های ماست شیشه ای تراریوم طراحی کنند .
  3. با همین روحیه ، پیشنهاد می کنیم شمعدانی درست کنید . شما فقط باید چند شاخه شاخه (اسطوخودوس ، گندم ...) ، رافیا ، قابلمه های ماست شیشه ای ، رافیا و چراغ ها را بگیرید. شاخه های گیاه را در همان ارتفاع ببرید. آنها را دور ظرف بچینید ، باید چند سانتی متر از آن بیشتر شود. آنها را با یک تکه رافیا کاملا محکم نگه دارید. یک شمع باتری روشن کرده و آن را درون جا شمع جدید خود بیندازید.
 
 
ست شمع تولد Dippy ، 32 elem.مریم میری12.99 یورو
 
کارت تولد گیلاسمریم میری9.99 یورو
رول کاغذ بسته بندی گل ، 3 قطعه
رول کاغذ بسته بندی گل ، 3 قطعهلئو لا دوس14.99 یورو
رول کاغذ بسته بندی برگهای سبز ، 3 قطعهلئو لا دوس14.99 یورو

تزیین میز تولد برای کودکان خودتان انجام دهید

به تزئینات خوراکی فکر کنید ، شما دو پرنده را با یک سنگ تزیین میز تولد ساده خواهید کشت: کودک نوپای شما و دوستانش متحیر خواهند شد و خوشحال خواهند شد.

  1. پس چرا بسته به اندازه میزتان یک ، دو یا سه قطعه تزیین میز تولد ساده خوراکی نصب شده درست نمی کنید. آنها را در انتهای جدول یا در طول آن قرار خواهید داد. این اثر همیشه چشمگیر است و تهیه آن بدون عارضه است ، شما فقط به یک یا چند قطعه نصب شده در پلی استایرن ، تعداد زیادی آب نبات ، خلال دندان احتیاج خواهید داشت: آنها رفتارهای پایه را حفظ می کنند ، و به خصوص مقدار مناسب صبر.
  2. برای اطمینان از موفقیت ، از گل ختمی یا آب نبات های بزرگ برای پوشاندن پایه استفاده کنید ، این امر به خلقت شما کمک می کند. تک رنگ خیلی خوب به نظر نمی رسد و همچنین سبک رنگین کمان نیز به نظر نمی رسد. سه سایه سایه ای قوی در رنگ های مختلف باید کلاهبرداری را انجام دهند.
  3. ایده دیگر ، یک بسته مارشمالو از "پرچم های خلال دندان" بردارید ، روی هر کاغذ یک کلمه کوچک لطیف بنویسید (مانند آرزوها: "شادی" ، "خوشبختی" ، "عشق" ، "خوشحال" ، "تولد") ، نام بچه ها ... و هر پرچم را در یک آب نبات بکارید ، سپس آنها را روی میز پراکنده کنید.
 

به صورت فصلی ، روند تزئینات مهمانی های تولد در تابستان است تا به مهمانان خود احساس تعطیلات دهید. از طرف دیگر ، در اواسط زمستان ، روی یک دکوراسیون سفید دنج ، با یک تزئین میز زیبا گل ، شرط ببندید 

آیا او عاشق تنیس است؟ آیا او عاشق بازی های ویدیویی است؟ شما به خوبی می توانید دکوری کاملاً متناسب با کارهایی که او دوست دارد به صورت روزانه انجام دهد ، ایجاد کنید. 

در مورد رنگ ها ، همه چیز ممکن است! مهمانی سفید ایده خوبی برای یک جشن تولد شیک است ! 

نیویورک ، بورا بورا: ایجاد فضای تولد از جای دیگر ، یک سفر واقعی بدون حرکت! 

سرانجام ، شما می توانید به سادگی یک فضای تزئین تولد را که از سبک تزئین مورد علاقه شما استفاده می کند ، دوباره ایجاد کنید : پرنعمت ، معاصر ، قومی ... با خود رفتار کنید! 

- کیکی مناسب برای تزیین تولد -

همه ما می دانیم ، هنگام تولد ، دومین ستاره روز واقعاً کیک است ! و بله ، آن لحظه که همه دور هم جمع می شوند و می بینند که آن شمع های زیبا را می دمند.

یک دکوراسیون زیبا برای تولد لزوماً با یک کیک زیبا قافیه است. تزیین میز تولد سادهبنابراین برای انجام این کار ، می توانید با احترام به موضوع خود ، بازی را تا انتها انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید یک کیک بپزید: 

  • تک شاخ اگر به دنیای جادو بروید
  • به شکل شیر برای تم جنگل 
  • دزد دریایی برای طرفداران ماجراجویی
  • توپ فوتبال برای ورزشکاران / زنان ورزشکا

    - یک تم تولد که شبیه آنها است -

    برای هر تولد جدید ، فرزندان شما بزرگ می شوند تزیین میز تولد ساده و سلیقه آنها تغییر می کند. برای جلوگیری از افتادن به آخرین مد دیزنی ، که فرزند شما بزرگترین طرفدار آن است ، روی یک دکوراسیون اصیل  و رنگارنگ شرط ببندید .

    روش های زیادی برای ایجاد یک تم اصلی تولد برای فرزندان شما وجود دارد. 

    ما دکوراسیون جادویی را دوست داریم ، عناصر اصلی تزئینی آن تک شاخ و رنگین کمان است. 

    وحشیانه تر ، ما همچنین می توانیم یک موضوع ر ساوانا را در نظر بگیریم که پادشاهان جنگل سلطنت می کنند. 

    سرانجام برای یک دکور جالب تر ، می توانید یک نمایشگاه سرگرم کننده یا دکوراسیون تولد سیرک را در فضای باز بسازید اسباب بازی گیر نرم ، ذرت بو داده ... چیزی برای سرگرمی پیر و جوان! 

     
 




:: بازدید از این مطلب : 5466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 29 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی