شکرگزاری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

روز شکرگذاری در کانادا در دومین دوشنبه در اول اکتبر جشن گرفته می شود تا به مناسبت برداشت محصول و تشکر از خوشبختی دریافت شده در طول سال. تاریخ اعلامیه پارلمان کانادا در تاریخ 31 ژانویه 1957 تعیین می کند که "روزی برای سپاسگزاری از خداوند متعال برای برداشت فراوان محصول کانادا" تعیین شده است 2.

 

شکرگذاری آمریکایی در ماه نوامبر جشن گرفته می شود.

 

 

خلاصه

1 داستان

2 جشن

3 منبع

4 همچنین مراجعه کنید

تاریخ

 

نیروهای کانادایی جشن شکرگذاری را در کلیسای جامع نوتردام-د-گروس ، کمبری ، 1918. بایگانی از انتاریو.

شکرگذاری از جشنواره های برداشت محصول که در جوامع دهقانان اروپا برگزار می شود منشأ گرفته است.

 

طبق برخی از3 ، اولین روز شکرگذاری در آمریکای شمالی در فلوریدا فرانسه برگزار شد. در 30 ژوئن 1564 ، رنه دو گولن دو لادونیر ، كاشف فرانسوی خواستار مهمانی برای جشن تأسیس قلعه كارولین ، نزدیك جكسونویل فعلی شد. لادوننیر در 22 ژوئن به سواحل فلوریدا رسیده بود ، و سپس از آبراه صعود کرد که ژان ریبو ، دو سال قبل ، لقب Rivière de Mai را داده بود. امروز ما آن را به عنوان رودخانه سنت جانز می شناسیم. سرخپوستان تیموکوآ به گرمی از هوگنوتهای فرانسوی استقبال کردند و به تهیه جشن به احترام آنها کمک کردند. "[من] دستور دادم که شیپوری به صدا درآید ، تا مونتاژ شویم خدا را برای ورود مطلوب و خوشحالمان شکر کنیم. در آنجا ما آواز خداوند را خواندیم ، و از او التماس کردیم که بخواهد ، به لطف مقدس ، مهربانی عرفی خود را نسبت به ما ، بندگان فقیرش ، ادامه دهد "4.

خدایا شکرت بابت همه چیزی که در زندگی من قرار دادی. بابت مشاهده متن خدایا شکرت اینجا کلیک کنید

دیگران اولین شکرگذاری در آمریکای شمالی را به مارتین فروبیشر نسبت می دهند که در جستجوی گذرگاه شمال غربی در سال 1578 ، با خدمه خود در جزیره بافین متوقف شد تا خدا را شکر کند همیشه در سلامت باشید 5.

 

در سال 1763 ، مردم هالیفاکس یک روز شکرگذاری را به مناسبت پایان جنگ هفت ساله جشن گرفتند. سپس این تعطیلات در تاریخ های مختلف از جمله پنج شنبه سوم اکتبر جشن گرفته می شود. پارلمان کانادا در سال 1879 6 نوامبر را به عنوان روز شکرگذاری اعلام کرد. پس از جنگ جهانی اول ، روز شکرگذاری و بزرگداشت همزمان برگزار می شود.

 

سرانجام ، در 31 ژانویه 1957 ، پارلمان تاریخ دوشنبه دوم اکتبر را تعیین کرد.

 

جشن ها

شکرگذاری در اکثر استانها و سرزمین ها یک روز غیر کاری است که استانهای آتلانتیک از جزیره پرنس ادوارد ، نیوفاندلند و لابرادور ، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا مستثنی هستند 6 . مشاغل تحت نظارت فدرال (مانند ارتباطات از راه دور یا بانک ها) شکرگذاری را بدون توجه به استان 7،8،9،10،11 به عنوان یک روز غیر کاری تشخیص می دهند.

 

شکرگذاری یک جشن برداشت است که با کروکوپیا ، کدو تنبل و سایر نمادهای برداشت پربار تزئین شده است.

 

از آنجا که تعطیلات دوشنبه جشن گرفته می شود ، کانادایی ها اغلب در آخر هفته طولانی دور هم جمع می شوند. غذایی که به طور سنتی در انگلیس کانادا سرو می شود شامل بوقلمون ، قیمه ، له شده با سس گراو یا قره قاط و سایر سبزیجات پاییزی و پای کدو تنبل است.

 

رژه ها را می توان مانند رژه Kitchener-Waterloo Oktoberfest برگزار کرد. لیگ فوتبال کانادا میزبان شکرگذاری کلاسیک است.

 

در ایالات متحده ، شکرگذاری کانادایی از سال 1971 روز کلمبوس است. شهرهای آمریکایی که تعداد زیادی گردشگر کانادایی را پذیرایی می کنند ، جشنواره های پاییزی خود را این آخر هفته برگزار می کنند 12.

 

منابع





:: بازدید از این مطلب : 5639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 4 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی