ایده های ناب کسب درآمد و کسب و کار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رفع مشکلات

با استفاده از آنچه می توانید درآمد کسب کنید آسان است. به عنوان مثال ، اگر سخت کوش و سخت کوش باشید ، می توانید وسایل خراب دیگران را تعمیر کنید ، خانه آنها را تمیز کنید و در ازای آن حقوق دریافت کنید. این کار به تلاش نیاز دارد اما شما قادر نخواهید بود که آرام بنشینید و درآمد کسب کنید.

 

رفع مشکلات

7 مقاله بنویسید

اگر مهارت نوشتاری خوبی دارید و سرتان پراکنده است ، می توانید مقاله بنویسید و درآمد زیادی کسب کنید. به این معنی نیست که به موقع هستید ، بنابراین هر زمان که بخواهید می توانید چند کلمه بنویسید. لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل که توسط کارما هدایت می شود ، منتقل شده اید.

 

یک مقاله بنویس

8 آموزش زبان خارجی در اینترنت

هر روز بیشتر افراد می خواهند مهارت های زبان خارجی خود را ارتقا دهند. در عوض ، می توانید از آن برای درآمدزایی و گذران زندگی با ماندن در خانه و به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران استفاده کنید. البته این نیاز به سطح بالایی از مهارت در زبان و توانایی آموزش دیگران دارد.

 

آموزش زبان خارجی در اینترنت

9 آشپزی برای دیگران

البته افراد کمی هستند که قادر به پختن غذا نیستند ، اما تعداد کمی نیز هستند که می توانند غذاهای خوشمزه و خوشمزه بپزند. اما اگر توانایی طبخ غذاهای خوشمزه را دارید ، می توانید به خانه شخص دیگری سر بزنید و به صورت مکالمه آشپزی کنید. شما باید خود را معرفی کنید و به دیگران بگویید که در آشپزی تبحر دارید. در غیر این صورت ، افرادی که شما را نمی شناسند چگونه می توانند سلامتی خود را بیمه کنند.

 

آشپزی برای دیگران

10 یک معلم خانه بسازید

برای کمک به دانش آموزان ابتدایی در انجام تکالیف به دانش و مهارت احتیاج ندارید. بنابراین می توانید با آموزش و مشاوره به دانشجویان جوان درآمد کسب کنید.

 

یک معلم خانه بسازید

11 موهای خود را بفروشید

به خصوص فروش موهایی که رنگ یا اصلاح نشده و به رنگ طبیعی آن هستند بسیار معمول است. این پدیده بیشتر در بین فقرا و نیازمندان دیده می شود. آنها موهای خود را رشد می دهند و از طریق فروش آن به شرکت هایی که کلاه گیس و اکستنشن مو درست می کنند ، درآمد کسب می کنند. اگر به فکر بیش از حد کوتاه کردن موهای خود هستید ، به فروش موهای خود فکر کنید ، نه فقط کوتاه کردن آنها.

 

موهای خود را بفروشید

12 کارمندان تبلیغات

امروزه ، هر شرکتی دختران زیادی را برای تبلیغ محصولات خود استخدام می کند. برای انجام این کار شما به هیچ دانش و مهارتی احتیاج ندارید ، فقط باید لبخند خوب و زیبایی داشته باشید. کار بسیار پردرآمد است و ساعات کار نسبتاً کوتاه است.

 

کارمندان تبلیغات

13 بازی کردن

امروزه بازی های ویدیویی به سودآورترین تجارت در دنیای فناوری تبدیل شده اند. با این حال ، کسانی که با بهبود توانایی خود در بازی کردن ، ورزشکار حرفه ای می شوند ، سودهای کلانی کسب می کنند.

 

بازی کنید

14 اوچیرلو

هیچ کس نمی خواهد صف کند و چیزها را شماره گذاری کند ، اما افرادی هستند که این کار را به عنوان شغل انجام می دهند. آنها برای سفارش به هر فروشگاهی می روند ، در صف می ایستند و به افراد انگیزه می دهند. او هفته ای 1000 دلار درآمد دارد. این نوعی سیاست خرید است و واضح است که مردم با عجله به مکان های شلوغ می روند.

 

اوچیرلو

15 ساخت و فروش چیزهای دستی

افرادی که در هماهنگی هستند همیشه این فرصت را دارند که از طریق سخت کوشی درآمد کسب کنند. فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید.

 

کاردستی و فروش چیزهایی با دست

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 5700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 8 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی