چگونه ماهی قزل آلا صید کنیم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

6 روش برتر صید ماهی قزل آلا

 
شخص در طول زندگی از آب خارج می شود.
 
 

ماهیگیری با مگس صید ماهی قزل آلا نوعی ماهیگیری است که به طور معمول هنگام ایستادن در ساحل رودخانه یا در آب با پارچه های ران انجام می شود. ممکن است استفاده از قایق برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر مفید باشد و گاهی اوقات اگر آب خیلی عمیق باشد ، ایستادن در یک قایق هنگام پرواز ماهیگیری منطقی خواهد بود.

تیرهای ماهیگیری مگس بلندتر و انعطاف پذیرتر از یک حلقه چرخان یا یک حلقه طعمه زنی است. در دنیای ماهیگیری با مگس ، شما می خواهید بین یک میله اقدام سریع ، یک میله اقدام متوسط ​​و یک میله کند عمل انتخاب کنید. یک میله کند عمل انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به میله های عمل سریع خواهد داشت [منبع: Fly Anglers Online ].

در انتهای خط مگس مصنوعی قرار دارد ، جایی که نام این روش ماهیگیری گرفته شده است. مگس اغلب فریب پر زرق و برق و جذابی است که شبیه حشره است. مگس را می توان از بسیاری از مواد ، از جمله پر صید ماهی قزل آلا و پوست گوزن یا گوزن ، تهیه کرد. برخی از ماهیگیران پرواز متصل بودن طعمه زنده به پرواز را تابو می دانند ، اما این احتمال وجود دارد. ماهیگیری مگس ماهی را به خود جلب می کند زیرا مگس وزن دارد و شبیه ماهی مینا ، شاه ماهی یا سوزنی است که طعمه طبیعی ماهی قزل آلا هستند.

موفقیت در ماهیگیری در پرواز به شدت به تکنیک های مناسب ریخته گری بستگی دارد. بهتر است ریخته گری صحیح را از ماهیگیران باتجربه یاد بگیرید ، که می توانید این کار را با تماشای تکنیک آنها در آب انجام دهید.

دسترسی به رودخانه اما دریاچه های زیادی ندارید؟ برای کسب صید ماهی قزل آلا اطلاعات در مورد ماهیگیری ماهی قزل آلا دریاچه در ادامه مطلب بخوانید.

­

ماهیگیری دریاچه ماهی قزل آلا

اگر می خواهید ماهی های آزاد را در آبهای آزاد ماهیگیری کنید ، بهترین شرط شما بزرگ دریاچه ها است. با این حال ، ماهی قزل آلا در بسیاری از دریاچه های شمال ایالات متحده واقع شده است. تا زمانی که قصد ماهیگیری برای مشاهده آموزش صید ماهی قزل آلا با قلاب اینجا کلیک کنید. از ساحل یا اسکله را ندارید ، به یک قایق احتیاج خواهید داشت - و بسته به اینکه کدام استراتژی را برای به کار گرفتن انتخاب کنید ، به موتور نیز نیاز خواهید داشت.

محبوب ترین روش ماهیگیری در دریاچه ، ترول است که وقتی ماهی را از قایقی که دائماً در حال حرکت است ، ماهیگیری می کنید. برای شروع ، خط خود را با هرگونه لوازم جانبی ، طعمه یا طعمه ای که دوست دارید سفت و سخت کنید و سپس خط خود را از پشت یا کنار قایق به داخل آب بیندازید. هنگام ترول ، حتماً قایق را با سرعت کافی پایین نگه دارید تا فریب خود را صید ماهی قزل آلا در زیر سطح آب نگه دارید. شما همچنین می توانید سرعت قایق را تغییر دهید تا عمق و سرعت فریب خود را دستکاری کنید تا بهتر لقمه را فریب دهد [منبع: وزارت ماهیگیری و حیات وحش واشنگتن ].

ماهی آزاد کاملاً بالغ که در دریاچه ها یافت می شود اغلب بسیار زیاد است. مطمئن شوید که میله ، خط ، قلاب و بقیه تجهیزات شما در صورت قرار گرفتن در معرض صید بزرگی قرار دارند. ماهی های بزرگتر تمایل به جمع شدن در آب های عمیق تر دارند و شما می توانید با استفاده از دستگاه هایی مانند غرق کننده ها ، غواصان یا آبگیرها عمق ماهیگیری را کنترل کنید.

سینکرها وزنه های سربی کوچکی هستند که می توان آنها را به خط شما بست ، و غواصان نیز وزنه های بزرگتری هستند که برای این کار تلاش می کنند تا ماهیگیری در اعماق زیاد کمتر مبارزه کند. از غواصان و غواصان با انواع وسوسه ها - فلشر ، قاشق ، گلدان یا شاخه - یا یک ماهی کوچک به عنوان طعمه استفاده می شود.

به چیزی کمی آرامش بخش تر علاقه دارید؟ برای یافتن صید ماهی قزل آلا برخی گزینه ها به ادامه مطلب بروید.

­

شناور شناور برای ماهی قزل آلا

اگر به دنبال چیزی کمی آرامش بخش تر یا ساده تر هستید ، ممکن است بخواهید ماهیگیری شناور را امتحان کنید. هنگام ماهیگیری شناور ، تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک میله با حلقه چرخان یا طعمه انداز ، صید ماهی قزل آلا حباب و طعمه یا طعمه است. می توانید از قایق ثابت ، اسکله یا خط ساحلی ماهی را شناور کنید.

نکته مهم در ماهیگیری شناور ، تازیانه است. حباب یک نشانگر شناور است که نشان می دهد ماهی طعمه شما را گاز گرفته یا نه. ارتفاع ناقوس شما روی خط بستگی به این دارد که دوست داشته باشید در اعماق آب ماهی بگیرید. مهم نیست که چقدر حباب را بیرون بریزید در سطح آب شناور می شود و باقی مانده خط ، با طعمه و قلاب ، غرق می شود. بسیاری از ماهیگیران هنگام اطمینان از غوطه وری در طعمه خود در آب ، از غرق کننده های کوچک استفاده می کنند [منبع: توپ ]

بعد از اینکه خط خود را انداختید ، حواستان به حامی باشد که چه لقمه ای به شما می گوید. اگر ماهی فقط روی طعمه نوک می زند ، یا حتی در آن شنا می کند ، ممکن است حباب بالا و پایین بپرد یا از این طرف به آن طرف تاب بخورد. با این حال ، قبل از اینکه ماهی را قلاب بزنید ، باید صبر کنید تا حباب غوطه ور شود ، در غیر این صورت ماهی های منطقه را دور از طعمه صید ماهی قزل آلا خود می ترسانید. وقتی دیدید که این حباب کاملاً زیر آب رفته است ، میله خود را به عقب برگردانید تا ماهی را قلاب کرده و آن را در [منبع: رابرتز ] حلقه کنید.

اگرچه صید شناور به احتمال زیاد ماهی های بزرگتری را به خود جلب نمی کند ، اما به شما امکان می دهد طعمه خود را در هر کجا که فکر می کنید ماهی شنا می کند قرار دهید. یک استراتژی محبوب در هنگام ماهیگیری شناور این است که طعمه خود را به مناطق علف های هرز و نیلوفرهایی بریزید ، که هنگام پیمایش به راحتی در دسترس نیستند. این استراتژی اغلب در مورد ماهی قزل آلا و بسیاری از گونه های دیگر ماهی موفق است.

احساس ارگانیک می کنید؟ به مطالعه ادامه دهید تا از ماهیگیری با گونی های تخم مرغ مطلع شوید.

­

ماهیگیری ماهی قزل آلا با گونی های تخم مرغ

برای ماهیگیرانی که به دنبال تجربه صید ماهیانه کمتر هستند ، استفاده از گونی تخم مرغ برای صید ماهی سالمون روشی طبیعی و موثر است. ثابت شده است که در فصل تخم ریزی ماهی قزل آلا ، ماهیگیری با گونی تخم مرغ پر رونق ترین روش است زیرا بسیاری از ماهی ها از تمام طعمه ها و طعمه های دیگر عبور می کنند. اگر می خواهید در رودخانه ها و رودخانه های صید ماهی قزل آلا مملو از ماهی قزل آلا در فصل تخم ریزی استفاده کنید ، مطمئن شوید که هر گونه ماهی قزل آلا چگونه تخم ریزی می کند و سفر خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

تخم مرغ ماهی به صورت جداگانه و به صورت بسته بندی شده در گونی استفاده می شود. کیسه های تخم مرغ به طور معمول در هر گونی حاوی 10 تا 15 تخم مرغ است و در بسیاری از فروشگاه های لوازم ورزشی و فروشگاه های لوازم و طعمه ها یافت می شود. اگر می خواهید پنجه هایتان را کثیف کنید ، می توانید تخم های خود را جمع آوری کنید ، تخم مرغ خود را مخلوط کنید و کیسه های تخم مرغ خود را بسازید [منبع: دریاچه میشیگان انگلر ].

گونی های تخم مرغ از تخم مرغ ماهی قزل آلا یا ماهی قزل آلا تشکیل شده است صید ماهی قزل آلا ، سپس در تورهای تخم ریزی دسته بندی می شوند و در انتهای صف شما به قلاب ماهی متصل می شوند. مراقب باشید هنگام اتصال گونی تخم مرغ به قلاب ، هیچ یک از تخمها ترک نخورند زیرا این امر باعث کاهش قابلیت جذب آنها می شود. گونی تخم مرغ را درون آب ریخته و بگذارید بدون اینکه دوباره به هم بخورد ، به طرف پایین آن رانده شود تا از یک گروه طبیعی تخم مرغ تقلید کند [منبع: هافمن ].

اگر نمی توانید گونی تخم مرغ را بخورید ، یا اگر نمی خواهید با دردسر اضافی کنار بیایید ، همیشه می توانید از دانه های پلاستیکی استفاده کنید که از اندازه و رنگ تخم مرغ ماهی تقلید می کنند. مهره ها به صورت جداگانه فروخته می شوند و در انتهای خط ماهیگیری شما نزدیک قلاب بسته می شوند. دقیقاً مانند تخم مرغ های واقعی ، از مهره های تقلیدی می توان با موفقیت به صورت صید ماهی قزل آلا انفرادی استفاده کرد یا در یک گروه قرار گرفت. [منبع: شوستر ]

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط HowStuffWorks

  • 3 روش برتر ماهیگیری پایک
  • 3 روش برتر ماهیگیری در ماهی قرمز
  • 3 روش برتر ماهیگیری Walleye
  • 5 لوازم ضروری ماهیگیری قزل آلا
  • چگونه گربه ماهی می تواند اینقدر بزرگ شود؟
  • چه چیزی باعث کاهش صید ماهی قزل آلا جمعیت ماهی قزل آلا می شود؟

 

­

 




:: بازدید از این مطلب : 5943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی