بهترین لپ تاپ 15 اینچی: Dell XPS 15 (2020)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حداکثر 32 گیگابایت RAM و حداکثر یک حافظه SSD 2 ترابایتی ، اگرچه این امر به سرعت مارپیچ می شود و بنابراین باید مراقب باشید مشخصات واقعی خود را انتخاب کنید. این نمایشگر خود یک صفحه لمسی استادانه با رزولوشن 3،340 2 2،160 است.

میزان شارژ باتری این مدل 15 اینچی در 17.5 ساعت بسیار چشمگیر ارزیابی می شود و اتصالات شامل USB-C ، USB-A ، Surface Connect و کارت خوان SDXC است. اگر توانایی خرید آن را دارید ، این یکی از بهترین لپ تاپ های 15 اینچی است ، اما هزینه های بالای آن باعث می شود Surface Book 3 جدید برای همه گزینه عملی نباشد. اگر به دنبال خرید لپ تاپ هستید اینجا کلیک کنید.

بررسی کامل Microsoft Surface Book 3 ما را بخوانید

بهترین لپ تاپ 15 اینچی ارزان قیمت: Lenovo Chromebook C340

چرا باید این را بخرید: این Chromebook کارآمد و مقرون به صرفه است که به شما امکان انعطاف پذیری 2 در 1 با صفحه نمایش در اندازه کامل را می دهد.

Lenovo Chromebook C340
Lenovo Chromebook C340
Chromebook سبک برای کسانی که می خواهند پس انداز زیادی داشته باشند.
569 دلار از AMAZON
چه کسی برای آن مناسب است: هرکسی که سادگی و امنیت سیستم عامل Chrome را دوست دارد اما می خواهد Netflix را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهد.

آنچه درباره Lenovo Chromebook C340 فکر کردیم:

استفاده از لپ تاپ باید ساده باشد و جابجایی آن آسان باشد. اگر با این اولویت های اصلی موافق هستید ، Chromebook 15 اینچی Lenovo را بررسی کنید. این لپ تاپ عملاً از نور پر است و فقط 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. این شرکت می گوید شما می توانید تنظیمات ذخیره سازی لپ تاپ خود را بیشتر سفارشی کنید و طراحان یادداشت می کنند که این لپ تاپ به طور کارآمد با سرویس های ابری و برنامه های کاربردی یا برنامه های افزودنی Chrome کار می کند.

Chromebook سنگین است ، حتی اگر به طور معمول بهترین گزینه برای افرادی که به سیستم عامل ویندوز نیاز دارند نباشد. صفحه لمسی HD رایانه پاسخگو است و پردازنده دو هسته ای Intel Pentium Gold 4417U و 4 گیگابایت حافظه SDRAM درجه یک هستند. در عصر کنفرانس ویدیویی ، برای انجام کار به Chromebook خود اعتماد کنید. همراه با دوربین داخلی HD و تنظیم میکروفون. دو پورت USB-C ، یک USB-A 3.1 و یک فضای کارت خوان MicroSD نیز وجود دارد.

همانطور که اشاره کردیم ، این سیستم عامل ChromeOS است و مستقیماً ویندوز نیست. با این وجود ، در صورت نیاز ، همچنان می توانید از ویندوز آنلاین استفاده کنید. به سرعت از فضای ذخیره سازی ابری فراخوانی کنید ، ایمیل خود را بگیرید یا مستقیماً از Chromebook خود سایتهایی مانند G Suite Google را اجرا کنید. در صورت نیاز به اجرای برنامه های گسترده تر ، ممکن است با برخی از مشکلات روبرو شوید. این هزینه ممکن است بیشتر از منفی باشد. این لنوو Chromebook C340 فقط کمی بیشتر از یک گوشی هوشمند جدید هزینه دارد.

 




:: بازدید از این مطلب : 5809
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 9 اسفند 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی