برترین فروشندگان ریش تراش در سال 1400
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

نحوه انتخاب ماشین تراش برقی - راهنمای خرید

 

این که آیا شما اولین ریش تراش برقی خود را خریداری می کنید یا از یک مدل قدیمی تر به روز می شوید ، جستجو در میان مدل های موجود و مدل های مختلف می تواند ذهن شما را نگران کند. اما وحشت نکنید - ریش تراش برقی 101 ما در اینجا است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام ویژگی برای شما مهم است و به شما کمک می کند گزینه های خود را محدود کنید. shavers--moshaverkala--thegoodguys--instantgrooming--amazon--مشاور کالا--آمازون--شاورز--فیلیپس--علی بابا روتاری یا فویل؟ مرطوب یا خشک؟ منبع تغذیه یا شارژ؟ به خواندن ادامه دهید تا بهترین گزینه را برای خود پیدا کنید!


 

نحوه انتخاب ماشین اصلاح برقی

 
به برخی از مشاوره های اضافی نیاز دارید؟ تیم راهنمای خرید ریش تراش متخصص ما برای کمک به شما در یافتن ریش تراش برقی کامل خود آماده هستند - فقط با ما تماس بگیرید.

مارک چندین بازیکن بزرگ در بازار تراش برقی وجود دارد. فیلیپس ، براون ، پاناسونیک و رمینگتون از معروف ترین آنها نام می برند. وقتی صحبت از اصلاح چیزی به ارزش صورت شما می شود ، ما همیشه انتخاب یک مارک معتبر و معتبر را توصیه می کنیم و ما مفتخریم که بزرگترین انتخاب ماشین اصلاح مارک موجود را به صورت آنلاین تهیه می کنیم.

مردان معمولاً یک مارک را نسبت به برند دیگر ترجیح می دهند و این عمدتا به اولویت شخصی برمی گردد. اما به عنوان یک قاعده کلی ، وقتی صحبت از ریش تراش دوار می شود ، فیلیپس رهبر بازار است در حالی که براون بازیگر اصلی ریش تراش های فویل است.

ما را بررسی کنید فیلیپس ریش تراش برقی راهنمای خرید و براون ریش تراش برقی راهنمای خرید .

Foil Vs Rotary ریش تراش های Electric به یکی از دو دسته تقسیم می شوند. روتاری و فویل . ریش تراش فویل از یک ورق فلزی نازک و منحنی ساخته شده است که تیغه برش را می پوشاند. هنگام حرکت به جلو و عقب ، فویل روی خطوط صورت شما سر می خورد در حالی که تیغه ورقه ورقه را سوراخ می کند. ریش تراش های فویلی اگر ریش کوتاه تر و لاغری دارید و می خواهید هر روز یک اصلاح نزدیک داشته باشید بسیار عالی است. راهنمای خرید ریش تراش آنها همچنین توسط مردان دارای پوست ظریف و حساس که در معرض سوختگی ریش تراش هستند ، مورد علاقه آنها قرار می گیرد زیرا تمایل آنها به خشکی پوست کمتر است. اگر از پوست حساس رنج می برید به تکنیک خود بسیار توجه کنید و از یک با کیفیت استفاده کنید محصول آماده کننده اصلاح برای محافظت از پوست خود و جلوگیری از تحریک .

از طرف دیگر ، یک ماشین تراش دوار دارای سه یا چهار سر گرد است که به راحتی با یک حرکت دورانی در اطراف ویژگی های شما حرکت می کند. برش ها هنگام حرکت روی صورت ، زیر سر می چرخند و موها را کوتاه می کنند. ریش تراش های چرخشی معمولاً مناسب آقایانی هستند که مواد ریخته ای کمی طولانی تر دارند و نمی خواهند هر روز اصلاح کنند. همچنین در مردان با تراکم ریش متوسط ​​تا درشت و راهنمای خرید ریش تراش پوست سفت تر نیز مثرتر هستند.

 shavers--moshaverkala--thegoodguys--instantgrooming--amazon--مشاور کالا--آمازون--شاورز--فیلیپس--علی بابا

شارژ ماشین های اصلاح برقی می توانند از طریق شبکه اصلی ، باتری کار کنند یا قابل شارژ باشند و گزینه ای که انتخاب می کنید احتمالاً به سبک زندگی شما بستگی دارد. ریش تراش های شارژی برای استفاده در حین حرکت ایده آل هستند ، انعطاف پذیری و راحتی تراشیدن در هر مکان و هر زمان را فراهم می کنند ، اما اگر به شارژ مجدد زیاد نیاز داشته باشید ، دوام باتری ممکن است مانعی ایجاد کند. تعدادی ریش تراش مخصوص سفر راهنمای خرید ریش تراش با باتری در بازار وجود دارد. اینها برای استفاده های گاه به گاه عالی هستند اما برای اصلاح منظم تر مقرون به صرفه نیستند زیرا به زودی هزینه باتری ها جمع می شود.

Wet Vs Dry یکی دیگر از تصمیمات اساسی اصلاح خیس در مقابل اصلاح خشک است . اصلاح خشک فوق العاده سریع و تمیز است ، بنابراین نهایت اصلاح آسان است و بسیاری از مردان سرعت و راحتی ماشین اصلاح خشک برقی را ترجیح می دهند. علاوه بر استفاده خشک ، برخی از ریش تراش های برقی را می توان به صورت مرطوب نیز استفاده کرد ، ژل یا کف اصلاح بهترین حالت هر دو جهان را به شما می دهد. حتی می توان برخی از آنها را زیر دوش گرفت ، هرچند توصیه نمی کنیم آنها را به طور کامل غرق کنید. پاناسونیک به طور خاص فناوری خارق العاده و مرطوب را ارائه می دهد.

همیشه قبل از مرطوب کردن ماشین اصلاح خود دستورالعمل های سازنده را بخوانید ، زیرا همه برای استفاده در این روش مناسب نیستند.

تمیز کردن دستی در مقابل تمیز کردن و شارژ ایستگاه ها کردن تمیز کردن یک جز vital اساسی در مراقبت و نگهداری ماشین اصلاح برقی است و شما باید پس از هر بار استفاده از ماشین اصلاح خود را تمیز کنید. اگر مرتباً این کار را انجام دهید یک کار سریع است و مسئله بزرگی نیست اما بعضی از مردان وقت و تمایل ندارند. مدل های پیشرفته تری از ریش تراش با ایستگاه های تمیز کردن و شارژ خود ساخته شده اند تا بتوانند خودشان را تمیز کنند. به همین راحتی ریش تراش خود را به قسمت پایه بزنید و بگذارید تا جادو شود. این یک روش بدون دردسر برای تمیز و بهداشتی بودن اصلاح تراش است. شما باید انجام دهید این است که مایع تمیز کردن را شارژ کنید یا هر از چندگاهی کارتریج های تمیز کننده را تعویض کنید تا هزینه اضافی داشته باشید.

بودجه امتیاز قیمت در ریش تراش های برقی بسیار متفاوت است. راهنمای خرید ریش تراش یک ریش تراش برقی با کیفیت بین 50 تا 300 پوند شما را برمی گرداند. ارزش آن را دارد که به اندازه توانایی خود هزینه کنید ، زیرا یک ریش تراش با کیفیت که سالها از آن مراقبت می کنید ، ماندگار است. با این اوصاف ، از آنجا که پیشرفت ویژگی ها به محدوده ارزان تری رسیده است ، همه مارک های اصلی گزینه های خوبی در تمام قیمت ها دارند و پیشنهاد ما صرف نظر از بودجه شما خریدهای عالی دارد. فراموش نکنید که قیمت لوازم یدکی و تیغه های تعویض را در ذهن داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که هزینه عملکرد صحیح ریش تراش در بودجه کل شما متناسب است.

 shavers--moshaverkala--thegoodguys--instantgrooming--amazon--مشاور کالا--آمازون--شاورز--فیلیپس--علی بابا

آماده برای شروع؟ برای بهترین ریش تراش های برقی رتبه بندی شده و دارای رتبه بندی ، لیستی از بهترین ریش تراش های برقی را که به براکت های قیمت محبوب تقسیم شده اند ، بررسی کنید. این روش عالی برای اطمینان از اینکه شما فقط بر روی مدل هایی تمرکز کرده اید که مشتری دیگر بهترین گزینه را در هر محدوده قیمت در نظر گرفته است.

هر ریش تراش برقی متفاوت است اما قوانین اساسی یکسان همیشه اعمال می شود. بهترین روش برای اطمینان از اصلاح نزدیک و راحت هر روز ، انتخاب یک ریش تراش با کیفیت ، استفاده صحیح از آن و مراقبت از آن است . طول می کشد تا پوست شما راهنمای خرید ریش تراش به روال جدید اصلاح برسد بنابراین به آن زمان دهید و پایدار باشید. اما اگر ریش تراش شما واقعا مناسب نیست در سکوت رنج نمی برید. اکثر مارک های مطرح سیاست بازگشت را ارائه می دهند بنابراین اگر بعد از چند هفته هنوز در تلاش هستید با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 13072
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 31 فروردين 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی