فواید مطالعه در هفته
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خواندن آخر هفته: زمان صرفه جویی در نور روز به پایان می رسد ، دقیقاً مانند همه موارد دیگر اما به خصوص نسخه رایگان فلیکر

 

این یک واقعیت است که به طور جهانی تصدیق شده است ، اگر شما زمانی یک وب سرویس خوب بودید و با یاهو کاری داشتید ، این مخفیانه خراب شما بود. یکی را برای بیرون بریزید Del.icio.us ، Yahoo Pipes ، (بدون شک) Tumblr و حالا Flickr . اگر انصاف داشته باشم ، یاهو مدتی قبل فلیکر را فروخت ، اما نه قبل از اینکه کار ثبت اختراع خود را به کار بدتر برساند. ( جزئیات اینجا است : برنامه رایگان فعلی به طور چشمگیری کاهش می یابد و عکس های کاربران غیرپرداخت با بیش از 1000 تصویر در سال جدید حذف می شود.) با این حرکت ، یکی از منابع اصلی Creative Commons- تصاویر دارای مجوز بسیار کم کاربرد خواهند شد. ما - خوب ، خوب ، فکر می کنم لی - به زودی پستی در مورد گزینه های احتمالی تهیه خواهیم کرد ، اما روز غم انگیزی است.

گفته شد ، اگر در ایالات متحده زندگی می كنید ، این آخر هفته یك ساعت اضافی می خوابید ، بنابراین حداقل این كار را برای خود انجام می دهید. احتمالاً خوب است که قبل از سه شنبه استراحت خوبی داشته باشید.

  • رابین دروزا دلیل توضیح می دهد باز بودن کتابخانه را : اما هزینه ارائه آموزش و پرورش و نگهداری م zeroسسات صفر نیست ، بنابراین بدیهی است که وقتی می گوییم "رایگان" ، منظور ما دسترسی آزاد و تحویل رایگان نیست. مردم این نکته را همیشه با منابع آموزشی آزاد اشتباه می گیرند ، که برای دانشجویان رایگان است اما برای تولید نیروی کار قابل توجهی لازم است ، با برنامه درسی ، میزبان ، به روزرسانی و غیره ادغام می شوند ، بنابراین "رایگان" - حتی به مفهوم ساده تر رایگان - یک مفهوم ساده نیست. کارت کتابخانه من در کتابخانه عمومی کنکورد رایگان رایگان بود. اما من در آنجا دستمزدی هم گرفتم و حتی بدون آنکه بدانم ، اصطکاک مفهومی را تجربه می کردم که بعداً برای س questionsالاتی که می خواهم در وکالتم بررسی کنم ، محوری می شود.
  • دن کوهن گزارش آنچه را که ما از مطالعه عادت های مصرف دانش آموزان در کالج آموخته ایم : دانشجویان به اخبار علاقه مند هستند و می خواهند بدانند چه خبر است ، اما با توجه به مقیاس گسترده و منابع خبری ، خود را تا حدی فلج می بینند. همانطور که بشر به طور طبیعی در چنین شرایطی انجام می شود ، دانش آموزان اغلب از نظر منابع خبری رضایت می دهند - توصیفات "به اندازه کافی خوب" ، تقریبی (از دوستان یا رسانه ها) را به جای جستجوی چندین دیدگاه یا مراجعه به منابع "متعارف" اخبار ، مانند روزنامه ها ، راضی می کنند. علاوه بر این ، بسیاری از آنچه آنها مصرف می کنند بیشتر بصری است تا متنی - ژانرهای اینترنتی مانند میم ها ، گیف ها و فیلم های کوتاه نقش بسیار بزرگی در هضم رویدادهای روز دارند.
  • درک بروف به نقشه های مشارکتی مناظره نگاه می کند : این به D'Onofrio اجازه می دهد نه تنها پاسخ های جمع آوری شده را در طول کلاس با دانش آموزانش به اشتراک بگذارد ، بلکه به دانشجویان اجازه می دهد تا در طول آزمایشگاه با پاسخ های بیشتری کار کنند. او حدود 50 پاسخ "جالب ترین و متنوع ترین" دانش آموزان را از کلاس بر روی کارت های شاخص چاپ می کند ، سپس TA خود را به دانش آموزان راهنمایی می کند تا دانش آموزان در آزمایشگاه برای ایجاد یک نقشه بحث با کارت های فهرست کار کنند. دانش آموزان کارتهای شاخص را روی تخته می گذارند یا آنها را روی میز می چینند و می خواهند آنها را در برخی از ساختارها که نمایانگر شکل بحث سرقت هنری است ، مرتب کنند. دانش آموزان ممکن است استدلال های مشابه را با هم جمع کنند یا به صورت دیداری استدلال ها و استدلال های متقابل را در کنار هم قرار دهند یا فضای منفی ایجاد کنند که خطای مهمی در بحث سرقت هنری نشان می دهد. TA چند کارت شاخص خالی را برای دانشجویان مفید می کند تا استدلال ها را به نقشه اضافه کنند […]
  • کاتلین فیتزپاتریک (که روز دوشنبه در Trinity سخنرانی خواهد کرد! بسیار هیجان زده !!) در Focus : من عمیقا به آنچه اتفاق افتاده و آنچه اتفاق خواهد افتاد اهمیت می دهم ، اما می خواهم سرعت را به اندازه کافی کاهش دهم تا آنچه اتفاق می افتد را به سادگی از خسارت حفظ کنم. توسط. برای اینکه حال حاضر چیزی نباشد ، احساس می کنم باید عجله داشته باشم و در عوض لحظه را گسترش دهم تا بتوانم چیزی مانند فکر را دوباره در بر بگیرم.
  • احتمالاً در اینجا اشاره نکرده ام که پسرم اکنون به یک دبیرستان آنلاین می رود ، که خوب است به جز اینکه برای نصب جاوا * و * فلش لازم بود. . . خوب ، مطمئناً آموزشی است! به هر حال ، از طریق آدری واترز ، در اینجا Times در مورد آموزش از راه دور است . این مقاله بسیار جالب است ، اما من فکر می کنم این شگفت آورترین جمله ای است که من در مورد فناوری آموزشی خوانده ام: امروز ، چنین سیستم عامل های آنلاین معروف مانند Blackboard یا Moodle گفتمان بسیار بهتر را فراهم می کنند.

ویدیوی این هفته ویژگی جدید Mac (پیش پا افتاده ، اما سرگرم کننده) را برجسته می کند که من نمی دانستم وجود دارد:

آخر هفته ی خیلی خوبی داشته باشید! من از دیدن هیجان زده ام نسخه این نمایشنامه فردا .

عکس از Pixabay ، دارای مجوز CC0 .

ارسال شده در 3 نوامبر 2018 دسته تحریریه ها برچسب های رأی ، آخر هفته خواندن

رویداد NERCOMP در 'EDU-Hacking'

"نور تاریک"

اگر در محدوده NERCOMP (برنامه محاسبات منطقه ای NorthEast) زندگی می کنید ، ممکن است یک رویداد توسعه حرفه ای در 13 نوامبر مورد علاقه شما قرار گیرد: "EDU-Hacking: Using the Tools and Tactics We Have To Challenges Our" . توضیحات اینجاست:

افرادی که در تقاطع فناوری ، آموزش و یادگیری هستند آرزوهای زیادی دارند اما به ندرت بودجه لازم برای تأمین آن را دارند. بنابراین ، برای مرتبط ماندن ، در دسترس بودن و درگیر یادگیری دیجیتال ، ما اغلب میانبرها ، هک ها و استراتژی های مختلفی را برای رفع مشکلات پیش رو پیدا می کنیم. ناگزیر ، این در موسسات مختلف شکل های مختلفی می گیرد. با این حال ، ما غالباً فرصتی برای اشتراک و یادگیری درمورد چگونگی استفاده از فناوری به روش های مورد نیاز خود نداریم ، حتی اگر لزوماً استفاده از آن نباشد.

این کارگاه به اشتراک گذاری ابزارها و استراتژی های ارائه دهندگان با فرصت کار در تیم ها و یافتن راه هایی برای بهبود نتایج برای چالش های مختلفی که شرکت کنندگان با آن روبرو هستند ، را مخلوط می کند. شرکت کنندگان با یک شبکه بزرگتر از هکرهای edu ، هک های خاص فناوری و برخی ایده های استراتژیک در مورد مشکلات آینده که با آن روبرو می شوند ، دور خواهند شد.

این یک تلاش گروه به رهبری براندیس است لنس ایتون (هی... <چک یادداشت> من یکی از مجریان هستم! خب پس شما قطعا باید می آیند!)

این رویداد در سیزدهمین دوره در هتل و مرکز کنفرانس Four Points Sheraton در نوروود ، MA است. سلام برسان! از آن لذت ببرید. وجود دارد نتایج یادگیری و همه چیز ، و همه ما می دانیم که هیچ چیز چگونه می گوید: "سرگرم کننده" مانند "نتایج یادگیری"!

عکس "♪ light نور تاریک…. امشب در قلب گمشده او بدرخشید! ♫ ♪ " توسط کاربر فلیکر Nikk / Creative Commons دارای مجوز BY-2.0

ارسال شده در 1 نوامبر 2018 دسته بندی ها تحریریه ، حرفه ای برچسب های رویدادهای ، nercomp ، بی شرمانه

همه چیز Google: با استفاده از FormLimiter

 

 

بسیاری از ما در ProfHacker کاربران سنگین Google Apps هستیم . طبق معمول ، من در این ترم سایتهای دوره خودم را اجرا کرده ام ( صفحات Jekyll و GitHub استفاده می این بار از کنم).

من به ادامه با استفاده از Google Forms جمع آوری کارهای دانشجویی ، که به من امکان می دهد درجه بندی بدون کاغذ را انجام دهم ، می دهم. آنچه در این ترم برای من جدید است این است که من آزمونهای آنلاین را با استفاده از Google Forms معرفی کرده ام.

البته توانایی ایجاد آزمونهای درجه بندی خودکار در Google Forms چیز جدیدی نیست. نه ، همانطور که مشخص شد ، افزونه CloudLab نیست که اخیراً کشف کردم ، FormLimiter (نظرات مربوط به صفحه افزودن در فروشگاه وب Chrome نشان می دهد که حداقل چهار سال وجود داشته است).

در هر صورت ، افزودن برای من کشف استقبال آمیز بوده است. این به من امکان می دهد تاریخ و زمانی را تعیین کنم که هر مسابقه ای که در دسترس دانشجویانم قرار می دهم به طور خودکار بسته شود. همچنین با بستن مسابقه برای من نامه الکترونیکی ارسال می شود ، بنابراین لازم نیست یادم باشد که نمرات آزمون را بررسی کنم تا بتوانم آنها را ضبط کنم - ایمیل به عنوان یادآوری لازم است.

استفاده از افزودنی در فرمهایی که برای جمع آوری تکالیف دانشجویی استفاده می کنم به این معنی است که نیازی به بررسی دستی تمبرهای زمان ندارم تا ببینم آیا دانش آموزان کار خود را به موقع ارسال کرده اند یا خیر. یا آنها کار خود را قبل از بسته شدن فرم بارگذاری کردند ، یا این کار را نکردند.

آیا موارد افزودنی دلخواه Google دارید؟ ما را در نظرات با ما در میان بگذارید.

عکس دارای مجوز CC توسط کاربران فلیکر پل آسمان و جیل لنوبل

ارسال شده در 31 اکتبر 2018 دسته ها نرم افزار ، تدریس برچسب های گوگل ، درجه بندی

ویرایش نوشتار خود

 

من در حال ویرایش نسخه خطی خودم هستم. من هرگز در ویرایش نوشتارهای خودم خوب نبوده ام ، همانطور که احتمالاً می توانید از همه غلط های نوشتاری ، جملات و اجراهای موجود در پست های وبلاگ من متوجه شوید. من از استفراغ کلمات و ضربه زدن به انتشار لذت می برم ، فقط به این دلیل که نمی خواهم آنها را ویرایش کنم. این برای من کاملاً شادی آور نیست.

مطمئناً ، با بالا رفتن مخاطرات ، من می خواهم که نوشته های من نه تنها به اندازه کافی خوب ، بلکه به طور بالقوه عالی باشند. یا شاید من تازه پیر شده ام ، نمی دانم.

بنابراین کاری را که همیشه انجام داده ام انجام دادم: شروع به خرید کتاب کردم. من ویرایش خود را برای نویسندگان داستان ، که از آنها متنفرم ، انتخاب کردم و سپس ویرایش توسعه: یک کتابچه راهنما برای فریلنسرها ، نویسندگان و ناشران که ثابت می کند منبع بسیار بهتری است. من همچنین می دهند را خریداری کردم بخواهم آنچه ویراستاران انجام : هنر ، صنایع دستی و تجارت ویرایش کتاب و بسیار جالب بود که درمورد آنچه ویراستاران مختلف در نقش خود انجام می دهند ، جالب باشم.

من همزمان با مطالعه کتابهای مربوط به نویسندگی ، این کتابها را می خوانم. این کتاب ها روح تأیید کننده بودند ، هنر و صنعت و لذت نوشتن را جشن می گرفتند. کجای کتابهای موافق روح درباره ویرایش هستند؟ آیا آنها وجود دارند؟ یک استثنا برخی بحث ها در مورد ویرایش و بازنگری در تندر و رعد و برق توسط ناتالی گلدبرگ بوده است ، اما غیر از این ، هیچ چیز.

ناله هایم را به توییتر فرستادم ، چون من هستم ، و مارگی توماس در مورد کتابی که در حال حاضر دقیقاً درباره آن موضوع می نویسد و همچنین یک سری فیلم های رایگان درباره ویرایش برای #AcWriMo ، که رویکردی آرامتر و ملایم تر است ، با من تماس گرفت. برای ویرایش :

این ماه نوشتن دانشگاهی ، نوامبر 2018 ، من چیز جدیدی را امتحان می کنم. هر روز در طول #AcWriMo ، من می خواهم یک ویدیوی کوتاه با یک سوال بازتابی که آن روز در تمرین نوشتن استفاده می کنم ، منتشر کنم. اگر این س questionsالات برای شما جالب است ، از شما دعوت می شود که آنها را در تمرینات خود در طول ماه نیز استفاده کنید ، به هر روشی که بیشترین کاربرد را پیدا کنید.

[…]

برخلاف سایر رویکردهای #AcWriMo ، این تمرین در پی دستیابی به اهداف کمی نیست که حول سهمیه بندی کلمات ، ثبت زمان و مهلت های ارسال ارسال می شود. درعوض ، ما به دنبال یک هدف هستیم: هدف ما دستیابی به نوعی پیشرفت مفهومی عمیق است که اندازه گیری آن دشوار است (و رجزخوانی در توییتر دشوار است) اما برای تولید نوشتاری که در نهایت برای خواننده قدرتمند و جذاب خواهد بود ، ضروری است.





:: بازدید از این مطلب : 11144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی