قانون جذب چیست ؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کار من امروز این است که قوانین فراوانی را عملی کنم - تا آنها را برای شما زنده کنند ...

قصد من با این مقاله ایجاد لیست استراتژی های فراوان برای شما بود تا پیشرفت های جدی داشته باشید و پیشرفت کنید و در تجسم چیزهایی که می خواهید استاد باشید. براساس تجربیاتی که من شخصاً تحت تأثیر آن قرار گرفته ام.

قانون جذب چیست؟

اینجا را کلیک کنید

در نگاه اول ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد ، اما من نمی توانم به اندازه کافی استرس بزنم که این ایده ها و ابزارهای عمیق در زندگی شما چه تغییری عمیقی ایجاد می کند. و ، من معتقدم که آنها خیلی سریع تأثیر خواهند گذاشت. امروز حتی

آیا دوست دارید به زودی 24 ساعت آینده آشکار نتایج جادویی را شروع کنید؟ و هر روز از این به بعد؟
در اینجا راز واقعی موفقیت است ...
آرزوی صمیمانه من این است که شما هر کسی را بخوانید و آنها را بدون تأخیر بیشتر در زندگی خود پیاده کنید. از این طریق ، می توانید از ناامیدی و ناامیدی دست بردارید.

با این حال ، من می فهمم که شما زندگی شلوغ دارید و همه نوع خواسته هایی راجع به شما خواسته می شود.

بنابراین من این لیست را سفارش داده ام تا در صورت تمایل بتوانید روی پیوندها در جدول محتویات کلیک کنید و هر بار یک نکته را برای تمرکز انتخاب کنید. و این راز واقعی است تمرکز مداوم هر روز از این به بعد.
ed-bio
بعد از گذشت چندین دهه در مورد قانون جذب  و استفاده از این اطلاعات برای کمک به بی شمار مشتری ها ، دانشجویان ، حتی خانواده و دوستان…

اعتقاد من این است که هرکسی توانایی ایجاد معجزه در زندگی شما را دارد. و اثرات موج دار برای شما و زندگی شما می تواند بی نهایت باشد.

همچنین ، می توانید در پست زیر ، کلیه مطالب را با فرمت PDF بارگیری کنید.

هر کاری که می کنید ، بهترین چیزها را برای شما آرزو می کنم. من واقعاً می خواهم ببینم با تبدیل شدن به یک متخصص در قوانین فراوانی ، زندگی خود را تغییر می دهید!

 

فراوانی نکته # 1: پیشرفت رویاهای شما
اگر می توانم امروز یک چیز واحد را با شما به اشتراک بگذارم که می دانم بزرگترین تفاوت را برای آینده شما ایجاد می کند این این است ...

شما در یک زمینه انرژی زندگی می کنید ، یک میدان بالقوه رویاها.

زمینه مانند اتاق اطراف شماست. این اتاقی است که با شدیدترین احساسی که به شما تحمیل می شود روشن شده است.

در بعضی مواقع گفته می شود که احساسات "غالب" می تواند غم ، تنهایی یا ترس باشد.

اما ، دقیقاً مانند مری پوپینز که روی انگشتانش کلیک می کند ، می خواهم به شما نشان دهم که می توانید آن قسمت را به طور طبیعی و به راحتی تغییر دهید.

وقتی این کار را کردی ، هی پرستو!

این قانون جذب فوراً در زندگی شما را رها می کند.

در زمان کودکی که در انگلستان بزرگ شدم ، به من هدیه ای برای هدیه تولد داد. تا به امروز ، من هنوز هم می توانم آن را به وضوح تصویر کنم. خیلی زود فهمیدم که برای جلب اشیاء براق به آن ، آهنربا باید در جهت صحیح قرار گیرد.

سالها بعد ، من دو و دو را کنار هم قرار دادم و فهمیدم که این قانون جذب عمل است.

من به سرعت فهمیدم که مردم با زمینه های انرژی شخصی خود مانند آهن ربا رفتار می کنند. اما بیشتر از اینها ، آنها آهنربا را در جهت اشتباه نشان می دهند.

به عنوان مثال ، آنها می گویند

"وقتی من آنچه را می خواهم به دست می آورم ، برآورده می شوم."

یا

"وقتی عشق واقعی خود را می یابم ، احساس می کنم بهتر از خودم باشم."

یا مورد علاقه شخصی من

"وقتی من خوشحال شدم ، پس احساس تشکر و برکت خواهم کرد."

البته همه این کارها اشتباه است.

راز "رفتن اول" با انرژی ...
شما پیش از این میدان مغناطیسی را برای چیزی که می خواهید ایجاد می کنید.

این "اول رفتن" است. جهان از انجام این بازی با شما لذت می برد.

به جای تلاش برای وادار کردن چیزها برای تغییر ، کاری که انجام می دهید ایجاد یک فضای انرژی است که در آن تغییری که می خواهید مجبور به نمایش شود.

این پست دارای 16.312 کلمه است

امتیاز فراوانی شخصی
می توانید یک
نسخه کامل PDF
از
57 نکات قانون جذب
به علاوه یک مجموعه هدیه رایگان LoA شامل
"فهرست فراوانی"


اینجا را کلیک کنید

به عنوان مثال ، اگر می خواهید پول بیشتری در حساب بانکی خود داشته باشید ... و یا اینکه آغوش دوست داشتنی یک شریک جدید را احساس کنید ... یا تجربه بدن ، ذهن و روح خود را با سلامتی و انرژی سعادتمندی بیدار کنید ...

سپس ابتدا به این موضوع فکر کنید که چه احساسی دارد

وقتی رویاهای شما آشکار می شود ، چه می شود؟ چه عواملی در مورد انرژی و نگرش شما تغییر خواهد کرد؟

همین احساسات و احساسات را همین حالا ایجاد کنید.

مطمئناً ، به زودی فراوانی لازم به رشد خود می رسد و خود را نشان می دهد. درست همانطور که شاخه های سبز در بهار ظاهر می شوند. درست همانطور که خورشید در آسمان صبح طلوع می کند.

آیا واقعاً این اتفاق می افتد و سرانجام برای شما اتفاق می افتد؟
البته!

به همین سؤال که می توانید زندگی مورد نظر خود را بدست آورید نمونه دیگری از اول رفتن است. جهان از کت و شلوار با "انرژی شک" بیشتر پیروی می کند.

افراد زیادی در این دام افتاده اند. آنها متاسفانه زندگی را بسیار دشوار می کنند.

شما با "رفتن به اولین" با قدردانی ، امید ، مثبت ، شما به معنای واقعی کلمه جهان را مجبور می کنید تا رویاهای خود را جلوه دهد. من می توانم این فلسفه را به سه کلمه خلاصه کنم ... "زمینه رویاها"

دقیقاً مانند کوین کاستنر در فیلم با همین نام ، شما با ساختن یک فضا شروع می کنید. آنچه را می خواهید تصمیم بگیرید و یک میدان انرژی بسازید که "آهنربا را نشان می دهد".

خوب ، بنابراین او یک زمین بیس بال درست کرد و بازیکنان اسرارآمیز خود را نشان دادند.

آیا نوبت شماست که زمینه رویاهای خود را آشکار کنید؟
اما شما به همین راحتی می توانید زمینه ای برای شادی ، ثروت ، عشق واقعی ، سلامتی شگفت انگیز ایجاد کنید. هر چیزی که شما از جهان بخواهید بپرسید ، بی نهایت در میدان مغناطیسی مناسب ظاهر می شود. این یک واقعیت علمی به اندازه قدرت گرانش است. (اگر می خواهید با استفاده از این تکنیک ها خودتان شروع به کار کنید ، به لینک زیر مراجعه کنید.)

 

https://modireafkar.ir/what-is-the-law-of-attraction/

 



:: بازدید از این مطلب : 2948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی