کسب درآمد آنلاین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بسیاری از خدمات غذاهای به اندازه کافی را ارائه می دهند - این فقط به محدوده قیمت مورد نظر شما بستگی دارد. خدمات غذایی توصیه شده ما عبارتند از: HelloFresh ، سرآشپز خانگی ، SunBasket ، هویج بنفش و تازه.

و گزینه عالی دیگری که می خواهم به آن بپردازم ، آبی ابرنما است - مخصوصاً اگر تجربه آشپزی زیادی ندارید یا می خواهید از این مزایا استفاده کنید که آنها گزینه های وعده های غذایی را برای Watchers Weighters و همچنین گیاهخواران انتخاب می کنند.

20. مالیات خود را بصورت آنلاین ثبت کنید
مالیات خود را بصورت آنلاین ثبت کنید

در حالی که ثبت مالیات خود به صورت آنلاین یک منبع درآمد ثابت نیست ، می تواند به شما کمک کند تا مالیات خود را زودتر دریافت کنید. در اینجا سه ​​مورد از بهترین نرم افزارهای مالیاتی وجود دارد که پرونده را آسان می کند!

TurboTax
TurboTax احتمالاً نرم افزاری مالیاتی است که بیشتر درباره آن شنیده اید و به دلایل خوبی! اگر پرونده 1040-EZ ، 1040 یا 1040A را وارد کنید می توانید بازپرداخت فدرال خود را به صورت رایگان ثبت کنید ، بعلاوه ، قالب راهنما روند تشکیل پرونده مالیاتی را به روشنی توضیح می دهد ، بنابراین می توانید طی چند دقیقه پرونده سازی را انجام دهید.

به علاوه ، اگر خود اشتغالی هستید ، TurboTax محصولی خود اشتغالی دارد که می تواند شما را از استخدام  کسب درآمد از بیت کوین یک متخصص مالیات گران قیمت نجات دهد. برای نرم افزار 114.99 دلار هزینه دارد.

بلوک H&R
H&R Block از ابتدای کار آجر و ملات خود تکامل یافته و محصولات آنلاین را ارائه می دهد که با بهترین آنها رقابت می کند. اگر از محصولات نرم افزاری مالیاتی گذشته استفاده کرده اید ، می توانید PDF بازگشت سال گذشته را از هر سرویس دیگری برای تهیه مالیات بارگذاری کنید.

H&R Block مانند بسیاری از نرم افزارهای دیگر کار می کند — H&R Block Online شما را از طریق اظهارنامه مالیاتی خود راهنمایی می کند تا مطمئن شوید که چیزی را از دست نداده اید. در کنار هم ، ویژگی بازپرداخت بازپرداخت و بازده برآورد شده شما در گوشه بالا سمت چپ را نشان می دهد.

مالیات
TaxAct یکی از ارزانترین برنامه های نرم افزاری مالیاتی است ، اما هنوز هم مقدار زیادی ارائه می دهد. مانند TurboTax ، فرم های رایگان را برای فرم های 1040EZ و 1040A ارائه می دهد. خدمات پریمیوم آنها نیز ارزانتر است و فقط برای 37 دلار برای شرایط پیچیده مالیاتی شروع می شود.

اگرچه ممکن است TaxAct به اندازه سایر نرم افزارهای مالیاتی فانتزی به نظر نرسد ، بسیاری از محصولات مشابه را با هزینه کمتری ارائه می دهد.

21. یک طراح گرافیک شوید
تبدیل به یک طراح گرافیک شوید

یک طراح گرافیک هنر دیجیتالی را برای مشتریان خود ایجاد می کند. و در حقیقت کسب درآمد به عنوان یک طراح گرافیک بسیار ساده تر از آن چیزی است که برخی تصور می کنند - این فقط ماندگاری کمی طول می کشد.

ابتدا باید یک نمونه کار ایجاد کنید. پس از آن ، می توانید با استفاده از سایتهایی مانند Fiverr ، کار خانگی جایی که می توانید استعدادهای خود را بفروشید ، مشتری های مستقیمی پیدا کنید تا با آنها کار کنند. همچنین می توانید فیلم هایی از شما را که در زمینه طراحی گرافیک آموزش می دهند- با قرار دادن محصول - ارسال کنید و از این طریق مشتری را بدست آورید.

خلاصه
کسب درآمد آنلاین آسانتر و آسان تر می شود. تا زمانی که شما یک دانش فنی داشته باشید ، می توانید کمی پول اضافی از آن استفاده کنید. ما فقط 21 ایده در بالا داریم ، اما تعداد بی پایان کارهایی وجود دارد که می توانید در صورت خلاقیت کسب درآمد کنید.

بیشتر بخوانید
نحوه کسب درآمد - راهنمایی برای نوجوانان
ایده های جانبی جانبی: 35+ راه هر کسی می تواند پول بیشتری از جانب خود کسب کند
ابزارهای مرتبط
امتیاز واقعی اعتباری دریافت کنید
اعتبار روزانه خود را نظارت کنید: هم اکنون شروع کنید
کارتهای اعتباری پیشنهادی ما

 

https://academysabz.com/make-money-online-without-capital/

 



:: بازدید از این مطلب : 1959
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 1 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی