کسب درآمد در خانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همکار پشتیبانی انجمن - ModSquad

به دنبال متخصصان پشتیبانی جامعه با تجربه عالی در زمینه خدمات به مشتری و برخوردی مشتاقانه هستید. مسئولیت ها شامل پشتیبانی بلیط از طریق Zendesk برای کمک به مشتریانی است که از سیستم عامل Vimeo استفاده می کنند. استخدام در ساحل شرقی. تمام وقت.

همکار متخصص خدمات - Unum

به عنوان اولین نقطه تماس برای اکثر سوالات مربوط به خدمات موجود ، خدمت کنید. سوالات خدمات در مورد همه محصولات و خدمات Unum (مدیریت از طریق ادعا) محدود می شود. ارتباط از طریق رسانه های مختلف از جمله تلفن و پست الکترونیکی تسهیل می شود. استخدام در منطقه زمانی اقیانوس آرام. تمام وقت.

نماینده پشتیبانی فنی - QA Rainforest

بطور مستقیم با مشتریان و جامعه تست کننده ما کار کنید ، به طور روزانه از مهارتهای خلاقانه برای حل مسئله و عیب یابی فنی استفاده کنید و با تیم های موفقیت مشتری ، محصول و مهندسی نزدیک همکاری کنید. تمام وقت.

متخصص تجربه مشتری - هیدرانت

به عنوان چهره شرکت ، ارتباط از طریق کانال های مختلف از جمله تلفن ، چت زنده و پاسخ به پیام ها خدمت کنید. در اسرع وقت و به طور کامل پاسخ دهید تا مشکلات آنها حل شود. تمام وقت.
مشاور / استراتژیست بازاریابی دیجیتال - IMPACT

به دنبال یک مشاور / استراتژیست بازاریابی دیجیتال با تجربه برای مشاوره 12 تا 16 مشتری در یک زمان از طریق گپ های زوم و بازدیدهای گاه به گاه در محل ، ایجاد برنامه های فروش و بازاریابی دیجیتال 12 ماهه برای مشتریان و ایجاد محتوای آموزشی مانند مقاله ، فیلم ، آموزش ها و دوره ها تمام وقت.
مدیر محتوا - Assembla

پیش نویس قابل دسترسی ، نسخه قابل چاپ - از جمله ایمیل ، صفحات وب سایت ، کمپین های تبلیغاتی ، روزنامه های سفید ، مقالات وبلاگ و مواد فروش - تهیه کنید که آموزش ، اطلاع رسانی و الهام بخش باشد. استخدام در تگزاس.

خدمات تخصصی مشتری - Wrrk

از طریق ایمیل ، چت و تلفن در رفع عیب و مشکلات خود و پاسخ به سوالات آنها به مشتریان کمک کنید تا اطمینان حاصل شود که هر مشتری بهترین تجربه ممکن را دارد. استخدام در تگزاس ، جورجیا ، کلرادو یا آریزونا.

متخصص ارتباطات داخلی - کاردینال مالی

پروژه های کتبی خود را از مفهوم گرفته تا اجرای و تحویل درخواست و همچنین هدایت مصوبات از طریق مدیر ارتباطات ، انطباق و سایر شرکای تجاری خود داشته باشید. شریک با اعضای مهندسی بصورت هفتگی برای تهیه یادداشت های انتشار فناوری و مقالات انتشار ویژگی های فناوری. تمام وقت + مزایا.

متخصص پشتیبانی TPA - Paylocity

دریافت ، اولویت بندی ، مستند سازی و حل فعالانه درخواست های مشتری ، به عنوان یک منبع اختصاصی برای پشتیبانی محصول Paylocity. استخدام در مناطق زمانی اقیانوس آرام و کوهستان.

نماینده خدمات عضو - WHOOP

به دنبال یک حرفه ای خدمات عضو هستید که عاشق حمایت از جوامع است و در شناسایی مسائل اساسی صحبت می کند. این موارد ممکن است از چالش های سخت افزاری با WHOOP Strap تا مشکلات نرم افزاری مربوط به برنامه تا سؤالات تحلیلی درباره داده های کاربر باشد. تمام وقت.

نگارنده شرکتی - Neopost

مسئول تولید و ویرایش کلمات ، شعارها و اسکریپت های صوتی همراه با دارایی های بازاریابی در کلیه کانال ها از جمله آنلاین ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، تلفن همراه ، ویدئو ، چاپی و حضوری.

مشاور پشتیبانی مشتری - Typeform

به سوالات کاربر از طریق ایمیل ، چت فوری و کانال های رسانه های اجتماعی پاسخ دهید. (ممکن است در آینده کانالهای دیگری مانند اسکایپ و تلفن مورد نیاز باشند.) استخدام در آریزونا و فلوریدا.

نویسنده مد و زیبایی - دست و پا زن

به دنبال نویسنده ای هستید که بتواند به تازگی جدیدترین قطره های محصول یا همکاری ها را پوشش دهد ، گردهمایی های مد و زیبایی را گردآوری کند ، اخبار مشهور مد و زیبایی را در مارک تجاری و همچنین شکستن روندهای ویروسی اینستاگرام و سایر موارد را شناسایی کند. پاره وقت

نویسندگان مستقل - شرکت رسانه ای پنس

هر هفته خلاصه مطالب مفید را بنویسید و تولید کنید ، که شامل جدیدترین محصولات موجود در فضای محصولات آقایان است ، از ابزارهای فنی گرفته تا لوازم اصلی (مقدار تکالیف قابل مذاکره). استخدام در نیویورک. قرارداد.

متخصص محتوای رسانه های اجتماعی - شبکه Dentsu Aegis

به دنبال یک متخصص رسانه اجتماعی با تجربه در صنعت داروسازی و / یا مالی برای نظارت و پاسخگویی به نظرات در حساب های اجتماعی مشتری از طرف مشتری با استفاده از صدای منحصر به فرد و نام تجاری آنها هستید. پارک زمان

کپی رایت - املاک و مستغلات MEIER

محتوای نوشتاری را برای موارد زیر ایجاد کنید: پست های وبلاگ ، خبرنامه ، زندگی نامه ، توضیحات ملک و سیستم عامل رسانه های اجتماعی. پاره وقت

نویسنده سبک زندگی - شلوغی

به دنبال یک نویسنده سبک زندگی پاره وقت برای مشارکت در بخش های گزارش شده ، لیست های آموزنده و اخبار خبری به موقع در زمینه فناوری ، عدالت اجتماعی و حقوق بشر ، هویت و فمینیسم باشید.

 

https://academysabz.com/work-at-home/

https://academysabz.com/make-money-in-dollars/

https://academysabz.com/home-business/

https://academysabz.com/home-jobs/




:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی