باور و قانون جذب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صفحه اصلی »حس و معنویت» راهنمای قانون جذب: چگونه زندگی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم؟

راهنمای قانون جذب: چگونه زندگی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم؟ باور چیست
قانون جذب
Adam Fartassi Shift در تاریخ 15 آوریل 2020 ، 2 نظر 20 دقیقه بخوانید

به اشتراک بگذارید
کاج
توییت
به اشتراک بگذارید
"شما به آنچه فکر می کنید تبدیل می شوید." - بودا

قانون جذب. احتمالاً شما از این مفهوم کمی عجیب و غریب شنیده اید که از مردمی دریغ نمی کنند شکرگزاری که بگویند وحشی ترین رویاهای آنها به حقیقت پیوسته اند ، فقط تصور می کنند که در ذهنشان به حقیقت می پیوندند.

بنابراین قانون جذب می تواند به عنوان تأثیر افکار ما بر محیط و زندگی ما بطور گسترده تر خلاصه شود. بنابراین قانون خواسته های ما در واقعیت توسط قانون جذب آشکار می شود.

آیا این صدایی برای درست بودن خیلی خوب است؟ این همان چیزی است که من در ابتدا نیز فکر می کردم ، با این حال به سرعت فهمیدم که این قانون می تواند روزانه برای من بسیار مفید باشد. ویل اسمیت ، جیم کری ، آرنولد شوارتزنگر و بسیاری از افراد مشهور دیگر با موفقیت قانون جذب را به کار گرفتند.

در برنامه این مقاله:
7 مفهوم قانون جذب
قانون جذب از 7 مفهوم تفکیک ناپذیر تشکیل شده است که اجازه می دهد تا در زندگی ما بتن ریزی شود:

یک میل قدرتمند
مفهوم سازی و تخیل
تأیید
توانایی تمرکز قصد شخص
باور غیرقابل انکار
قدردانی
تظاهرات
قانون جذب را به عنوان جاذبه مشاهده کنید. اگر یک قطعه را از میز کار خود رها کنید ، ناگزیر به کف راز موفقیت  می افتد. همین که اگر از رختخواب پرش کردید همین است. نیازی نیست که این پدیده را با تمام اشیایی که در دست دارید آزمایش کنید ، بدانید که این قانون همیشه اعمال خواهد شد.

جاذبه یک قانون تغییرناپذیر جهان ماست ، در همه جا و در همه زمانها اعمال می شود. بنابراین درک چگونگی عملکرد قانون گرانش به شما امکان می دهد پیش بینی کنید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در اینجا قانون جذب به همین روش عمل می کند.

چیزهایی در جهان ما تمایل به مهاجرت به چیزهای مشابه دیگر دارند. من از کلمه "چیزها" در اینجا استفاده می کنم زیرا این قانون شامل افکار ، احساسات ، مردم ، اشیاء و هر آنچه در جهان ما وجود دارد ، می باشد.

این یک اصل جهانی است ، بنابراین برای همه چیز صدق می کند. موارد مشابه جذب می کند.

شما مطمئناً موارد زیر را شنیده اید: "چه کسی به نظر می رسد شبیه ، جمع می کند" ، "ما آنچه را که می کنیم کاشته می کنیم" ، "همانطور که تخت خود را می سازیم ، به رختخواب می رویم". این گفته ها تاریخ را پشت سر گذاشته است و امروز قانون جذب به ما اجازه می دهد تا بفهمیم که چرا آنها درست بودند.

چگونه آنچه را که می خواهید تجلی کنید؟ روش بسیار ساده است. اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که واقعاً چه می خواهید. سپس ، شما فقط باید از جهان بپرسید.

از جهان بپرسید؟ کاملاً این لزوما به معنای باز کردن پنجره و به معنای واقعی کلمه پرسیدن از جهان نیست. بفهمید که شما بخشی از این جهان هستید و وقتی سخت تلاش می کنید ، متقاعد شده اید که کاری که انجام می دهید ثمره خواهد داشت و به هرگونه کمک خارجی باز هستید ... سپس آنچه را که می خواهید دریافت خواهید کرد.

آیا این برای شما خارق العاده است؟ با این حال ، این همان چیزی است که در سطح ناخودآگاه ، شهود ، حضار اتفاق می افتد ، همه اینها بخشی از یک ناخودآگاه جمعی بزرگ است. ناخودآگاه که همه ما را به هم وصل می کند ، به همین دلیل در فرهنگ های بسیار دور که مفاهیم آرکی تایپ ها را در روانشناسی تولید کرده اند ، مفاهیم مشابهی را می یابیم.

البته ، دلیل این مسئله ما را گول می زند. درست همانطور که گرانش هنوز راز دانشمندان است. تجسم خلاق  ما نمی دانیم چرا ، اما می دانیم که این کار می کند. و بس است. زیرا ما فقط باید بدانیم که می توانیم این کار را انجام دهیم ، تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

اگر افکار شما مثبت است ، آنچه را در عوض دریافت خواهید کرد. بنابراین ، هنگامی که شما به دیگران مثبت و گشوده هستید ، افکار شما روی افراد نزدیک تأثیر می گذارد (اثر پیگمالون) بلکه بر سایر افراد که هرگز از طریق این ناخودآگاه جمعی با آنها روبرو نشده اید.

رابطه شما با جهان
فراتر از قانون جذب ، مهم است که احساساتتان را هنگام تعامل جهان با شما بررسی کنید. آیا فکر می کنید می توانید برای به دست آوردن آنچه می خواهید ، بر محیط خود تأثیر بگذارید؟ یا فکر می کنید بدون اینکه کنترل داشته باشید همه چیز برای شما اتفاق می افتد؟

این تفاوت روانشناختی محل کنترل است. هر فرد یا "مکان داخلی" محور است ، یعنی می گوید تمایل دارد آنچه را که برای اعمال خودش رخ می دهد نسبت دهد. برعکس ، یک "مکان خارجی" با محوریت تمایل دارد آنچه را که اتفاق افتاده است به وقایع خارجی نسبت دهد.

به عنوان مثال ، یک دانشجوی "داخلی" که دارای درجه بد است ، فکر می کند که به اندازه کافی بررسی نکرده است ، در حالی که یک دانشجوی خارجی می تواند فکر کند که نمره بد او به دلیل شانس است ، یا به یک استاد که در اشتباه مطرح می شود ، می باشد. فوتبال

این تفاوت بسیار مهم است. زیرا وقتی فکر می کنید که نقشی دارید و افکار و احساسات شما در محیط شما تأثیر می گذارد ، می فهمید که آنچه در پس قانون جذب وجود دارد پنهان است و موفقیت در زندگی خود را به خود جلب خواهید کرد.

این جادو نیست ، بلکه علمی است
قانون جذب-علم

در این مرحله ، ممکن است شما هنوز قانع نشده باشید که این اصل - امثال یک دیگر - یک اصل علمی است. هنوز هم ممکن است خیالی و مهیج به نظر برسد





:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی