کار آنلاین چیست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چگونه می توانم یک تجارت آنلاین راه اندازی کنم؟ داستان واقعی من برای 5 سال کار در اینترنت. شما چه دام هایی را انتظار دارید؟ کاری که باید انجام دهید و جایی که حتی لازم نیست در آن دخالت کنید ، فقط ضرر می کنید.

 

با سلام ، خوانندگان عزیز و بازدید کنندگان تصادفی این وبلاگ!

در این مقاله من داستان خود را در مورد کار در اینترنت ، چگونگی از دست دادن یک میلیون روبل و آنچه واقعاً باید انجام دهید ، بیان خواهم کرد.

این مقاله به ویژه برای مبتدیانی که فقط می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند یا تازه شروع به کار کرده اند ، اما موفقیت چندانی ندارند و نمی توانند تصمیم بگیرند که در کدام سمت تجارت کنند ، بسیار مفید است.

 

آیا از ورود به تجارت اینترنتی پشیمانم؟

البته که نه.

از چه پشیمانم؟

این واقعیت که من وقت زیادی را از دست دادم به دنبال هدیه دادن بودم ، یک دکمه loot همانطور که در زبان عامیانه Mangymaker معمول است ، در حالی که تمام کاری که شما باید انجام می دادید کار در اینترنت بود!

برای اولین بار در زندگی خود ، حدود 10 سال پیش در سال 2007 ، به کسب درآمد از اینترنت فکر کردم. همزمان با ظهور اینترنت در رایانه من. تعداد وب سایت های موجود در شبکه جهانی وب به مراتب کمتر از تعداد کنونی بود که تقریباً هیچ اطلاعاتی در مورد درآمد آنها وجود ندارد. به یاد دارم نوعی وب سایت پیدا کردم که با آگهی ها و تیزرها (تبلیغات) آویزان است و روی آن یک درخت کریسمس قرار دارد. من پیوندی به دلار (خدمات پستی) موجود در آن حفر کردم. من آنجا ثبت نام کردم و کیف پول الکترونیکی درست کردم.

من این سایت و همه سایتهایی را که در زمینه اختصاص تبلیغات (بیشتر از اطلاعات) بازدید کرده ام ، به یاد می آورم. جالب ترین نکته این است که ابتلا به ویروس در چنین تبلیغاتی آسان تر از آن است که نیست.

من صفحات را مرور کردم ، روی تبلیغات کلیک کردم ، هنوز هم می توانم چند سنت درآمد کسب کنم.

از این کار حوصله ام سر رفته است.

 

برای چند سال فراموش کردم که در اینترنت کار کنم.

چه کاری انجام داده اید؟

بازی های آنلاین انجام داد. من 3 سال موفق به از دست دادن یک نفر شدم. وقت زیادی را از دست داده اید ... اما چگونه آن را از دست داده اید؟

در این بازی با دختری آشنا شدم که بعداً همسر من شد و امروز نیز با هم هستیم ، گرچه دیگر در خانواده دو نفر نیستیم ، بلکه سه نفر هستیم ؛).

روح ماجراجویی در تمام این 2 سال مرا ترک نکرده است.

بعد از 2 سال با یک میله ماهیگیری قدرت جدید با پول واقعی به اینترنت برگشتم.

من دوباره شروع کردم به جستجوی سایت های کلیکی. من کل زرادخانه موجود را در آن زمان امتحان کردم.

من Seosprint را بیشتر دوست داشتم. من روی آن کار کرده ام

در طول روز 50-100 روبل درآمد داشتم ، پس چه چیزی نبود بلکه پول بود.

اتفاقاً ، یک سال پیش ، در سال 2016 ، من نه به عنوان یک مجری ، بلکه به عنوان یک تبلیغ کننده و معرفی کننده به او بازگشتم.

چرا من آنجا کار نمی کنم؟

هیچ وقت نیست و روزی صد روبل الان برای من جالب نیست.

 

روی Seosorint کلیک کردم ، حوصله ام سر رفت. و سایت خود پر از تبلیغات برای "درآمد واقعی" از 5-10 هزار روبل در ماه است.

آن وقت چه فکرهایی وجود داشت؟

من تقریباً نابغه ام! مردم ده ها هزار روبل در اینترنت کسب می کنند و من برای یک سکه کار می کنم!

من به اندازه کافی "مواد طبقه بندی شده منحصر به فرد FSB از یک استاد راهنما" را خواندم و دیدم. دوازده بار باهوش تر شدم ، فهمیدم زمان بازیگری فرا رسیده است!

 

چه چیزی را "به ویژه با ارزش" یاد گرفتم و درک کردم؟

نیازی نیست که در اینترنت کار کنید ، همه کارهای لیوان مکش باید سرمایه گذاری شود.

بهترین درآمد مسئولیت است ، ما می نشینیم و پول می رود ، شما به یاد دارید ، درست است؟ پول حتی اگر موجود نباشد باید کار کند).

 

من به یاد می آورم که شروع به تجارت کردم ... بازی های پول را برداشت کردم

خوب چرا - عالی است! من هزار سرمایه گذاری کردم - دیگری ، یک ماه بعد - دیگری ، پول سرمایه گذاری شده را بیرون آورد و سپس شما تمام زندگی خود را از آنجا پول خواهید گرفت! به طور کلی ، پس من احساس می کردم (وارن بافت).

 

https://parsizi.ir/32999-kasb-o-kar-interneti/





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 23 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی