کسب درآمد به دلار از اینترنت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در پستی که نوشتم YouTubers واقعاً چقدر می سازد ، من به اشتراک گذاشتم که چگونه برخی از ستاره های YouTube دوره های خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، YouTuber گراهام استفان املاک و مستغلات معروف از طریق آکادمی نماینده املاک و مستغلات خود یک تن از پول نقد در دوره های فروش املاک و مستغلات کسب می کند. چگونه او اینقدر درآمد کسب می کند؟ دوره های او هر یک از 497 دلار شروع می شود. این فقط یک مثال است ، اما تعداد زیادی دیگر نیز وجود دارند.

شماره 12: سود سرمایه گذاری
مانند هرکسی که در آنجا هستید ، می توانید یک حساب کارگزاری آنلاین تنظیم کنید و ETF یا سهام خریداری کنید. من توانسته ام برای مدت طولانی حداقل 100 دلار در روز از سرمایه گذاری خود بپردازم و این درآمد برخی از موارد مورد علاقه من است زیرا کاملاً منفعل است.

به خاطر داشته باشید که داشتن سرمایه گذاری سنتی علاوه بر یک تجارت آنلاین که می تواند به شما در جمع آوری درآمد منفعل کمک کند ، بسیار مهم است. کافیست یک حساب کاربری با Scottrade ، TD Ameritrade یا کارگزاری آنلاین دیگری باز کنید و خوب است که بروید.

این روزها روشهای زیادی برای سرمایه گذاری آنلاین وجود دارد که به معنای واقعی کلمه هیچ بهانه ای برای این امر وجود ندارد. من از بهانه ها خسته شده ام ، بنابراین امروز سرمایه گذاری پول خود را برای رشد ثروت بلند مدت شروع کنید. # RantOver

شماره 13: وام دهی به همتا
من مدتهاست با وام های همکار به پول می پردازم. با وب سایتهایی مانند Lending Club ، وام گیرندگان و سرمایه گذاران می توانند برای معاملات مالی سودمند متقابل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از طرف سرمایه گذاری ، می توانید برای افرادی که نیاز به وام گرفتن در سراسر ایالات متحده دارند ، در وام های شلوغ سرمایه گذاری کنید. بازده ها به این وام ها زیاد است و شما می توانید از این سیستم عامل ها برای ایجاد درآمد منفعل تر برای خود استفاده کنید و در عین حال به کسی که کمک می کند نیز کمک کنید.

برای کدام سیستم عامل وام دهی به همکار باید ثبت نام کنید؟ چند سال پیش دیوید گالاند از تحقیقات گالن عمیقاً در هر گزینه ای نقش دارد. در نهایت ، وی گفت که بهترین سیستم عامل های همکار برای سرمایه گذاران ، وام دهندگان باشگاه ، Prosper ، Upstart و Funding Circle بودند.

https://academysabz.com/make-money-in-dollars/

https://academysabz.com/home-business/

https://academysabz.com/work-at-home/

https://academysabz.com/make-money-online-without-capital/

 



:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 6 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی